Mettä lappalainen

Anonyymi-ap

Onko inarissa mettälappalsia. Keitä he ovat.

23

534

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minusta mettälappalaiset ovat kittiläläisiä ja sallalaisia.
      Heitä pitää kutsua metsäsaamelaisiksi, koska Suomessa lappalainen on saamelaisiin kohdistuva haukkuma nimi.
      Lappalainen on myös sukunimi ja kaikki Lappalaiset eivät ole saamelaisia, mutta osa heistä on koltansaamelaisia vaikka he eivät kyllä edistä Koltta-alueen kehittymistä vaan he ovat keskittyneet enemmänkin KOLTTA- JA SAAMELAIS-ALUEEN TUHOAMISEEN.

• Anonyymi00002

Lisään ja tunnustan, että kunniaton paska Holo tätäkin saamelaisten ja koltansaamelaisten KEHITYSSUUNNITELMAA on joutessaan kotoa seuraillut.

SOMESSA NÄMÄ KEHYTYKSET NÄYTTÄÄ KUVINA OIKEIN HIENOILTA, MUTTA EN OLE VIELÄKÄÄN SAANUT NÄHDÄ EDES KUVAA MITEN SAARISELÄN ASUKKAAT JA MATKAILU-YRITTÄJÄT HOITAVAT EVAKOINNIN JOS VAIKKA SOTA TULEE.

AINUT MINÄ KUNNIATON PASKA HOLO OLEN NAISENA YMMÄRTÄNYT KOKOAJAN ON SE, ETTÄ IVALOSSA OLLAAN SUMPUSSA!
        MATKAILUYRITTÄJIEN ASIAKKAIDEN VUOKSI ME VOIDAAN KUOLLA KAIKKI!
        HE JÄÄVÄT SENTÄÄN ITSE HENKIIN JA HEILLÄ ON JO VARMAAN JOSSAIN ULKOMAILLA ASUNNOT JONNE HE VAIN KATOAA JA EI KUKAAN EDES HUOMAA.
        FIRMAT PYÖRII JA TYÖNTEKIJÄT HOITAA TYÖT JOTEN EI HEKÄÄN HUOMAA VAIKKA HE KATOAA.

• Anonyymi00019

Savukosken suvut Inarissa,mitä ne sitten ovat?

• Anonyymi00003

Mistä ovat tulleet Kittilään.

• Anonyymi00008

Varmaan Venäjältä, koska he ovat pieniä, hentoja sekä siroja naisia niin, kuin koltansaamelaiset.

Minun saamelainen sukuhaara tulee Ruotsin JokkMokkista ja meidän suvussa miehet ovat pitkiä ja me naiset ollaan vantteroita sekä leveä lanteisia joka ainakin minun kohdalla oikein vielä korostuu, koska minä olen perinyt sukuni karjalaisen, pohjalaisen ja lappilaisen VANTTERUUDEN JA LEVIÄN PERSEEN.

Minä olen suomalaistunut ja kiitos sukuni joka ymmärsi, ettei SISÄ-SIITTOISUUS suvun älykkyyttä lisää.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Varmaan Venäjältä, koska he ovat pieniä, hentoja sekä siroja naisia niin, kuin koltansaamelaiset.

Minun saamelainen sukuhaara tulee Ruotsin JokkMokkista ja meidän suvussa miehet ovat pitkiä ja me naiset ollaan vantteroita sekä leveä lanteisia joka ainakin minun kohdalla oikein vielä korostuu, koska minä olen perinyt sukuni karjalaisen, pohjalaisen ja lappilaisen VANTTERUUDEN JA LEVIÄN PERSEEN.

Minä olen suomalaistunut ja kiitos sukuni joka ymmärsi, ettei SISÄ-SIITTOISUUS suvun älykkyyttä lisää.

Tykkään leveästä persiistä pus

• Anonyymi00004

Naamioituneet inarinsaamelaisiksi.

• Anonyymi00005

Net on niitä joilla on kierot sääret!

• Anonyymi00006

Ihanko totta. Siis väärennöksiä. Eivät ole aitoja.

• Anonyymi00007

Olisko ne mettäsaamelaiset oikeitten saamelaisten ja etelän riippakullien risteytyksiä ?

• Anonyymi00014

Oikealla saamelaisella on piikkisuora tukka ja luonnonkiharat sääret.

• Anonyymi00010

Na piruties miten on asianlaita. Ottipa tuota selvää sano lapatossukin.

• Anonyymi00012

Mä asun laavussa että semmosta.

• Anonyymi00013

AIDSHOMO

• Anonyymi00015
    • Anonyymi00016

Wolf huh huh

• Anonyymi00018

Kohtasin tiellä mustalaiset kun kävelin alkkularaitilla.

• Anonyymi00020

Nylkyttivät kylällä tänään.

• Anonyymi00021

Ovat naamioituneet kiinalaisikwiö

• Anonyymi00022

On , tulleet inariin Kittilän Kaukosen kylästä vuosilukua en muista , asuvat nykyään inarin Uruvaarassa Mettän keskellä

• Anonyymi00023

Kulkenut olen minäkin metsässä paljon. Einole tullut vastaan yhtään mettälappalaista. Poromiehiä kylläkin ja ovat olleet aitoja. Vaikka eibät juo maitoa.

• Anonyymi00024

Mie oon aito mettälappalainen. Ikäni mettässä kulkenu ja umpikiero mettärosvo, kuten asiaan kuuluu.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      990
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      123
      982
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      507
      858
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe