Onko inarissa mettälappalsia. Keitä he ovat.
Mettä lappalainen
13
115
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minusta mettälappalaiset ovat kittiläläisiä ja sallalaisia.
Heitä pitää kutsua metsäsaamelaisiksi, koska Suomessa lappalainen on saamelaisiin kohdistuva haukkuma nimi.
Lappalainen on myös sukunimi ja kaikki Lappalaiset eivät ole saamelaisia, mutta osa heistä on koltansaamelaisia vaikka he eivät kyllä edistä Koltta-alueen kehittymistä vaan he ovat keskittyneet enemmänkin KOLTTA- JA SAAMELAIS-ALUEEN TUHOAMISEEN.- Anonyymi00002UUSI
Lisään ja tunnustan, että kunniaton paska Holo tätäkin saamelaisten ja koltansaamelaisten KEHITYSSUUNNITELMAA on joutessaan kotoa seuraillut.
SOMESSA NÄMÄ KEHYTYKSET NÄYTTÄÄ KUVINA OIKEIN HIENOILTA, MUTTA EN OLE VIELÄKÄÄN SAANUT NÄHDÄ EDES KUVAA MITEN SAARISELÄN ASUKKAAT JA MATKAILU-YRITTÄJÄT HOITAVAT EVAKOINNIN JOS VAIKKA SOTA TULEE.
AINUT MINÄ KUNNIATON PASKA HOLO OLEN NAISENA YMMÄRTÄNYT KOKOAJAN ON SE, ETTÄ IVALOSSA OLLAAN SUMPUSSA!
MATKAILUYRITTÄJIEN ASIAKKAIDEN VUOKSI ME VOIDAAN KUOLLA KAIKKI!
HE JÄÄVÄT SENTÄÄN ITSE HENKIIN JA HEILLÄ ON JO VARMAAN JOSSAIN ULKOMAILLA ASUNNOT JONNE HE VAIN KATOAA JA EI KUKAAN EDES HUOMAA.
FIRMAT PYÖRII JA TYÖNTEKIJÄT HOITAA TYÖT JOTEN EI HEKÄÄN HUOMAA VAIKKA HE KATOAA.
- Anonyymi00003UUSI
Mistä ovat tulleet Kittilään.
- Anonyymi00008UUSI
Varmaan Venäjältä, koska he ovat pieniä, hentoja sekä siroja naisia niin, kuin koltansaamelaiset.
Minun saamelainen sukuhaara tulee Ruotsin JokkMokkista ja meidän suvussa miehet ovat pitkiä ja me naiset ollaan vantteroita sekä leveä lanteisia joka ainakin minun kohdalla oikein vielä korostuu, koska minä olen perinyt sukuni karjalaisen, pohjalaisen ja lappilaisen VANTTERUUDEN JA LEVIÄN PERSEEN.
Minä olen suomalaistunut ja kiitos sukuni joka ymmärsi, ettei SISÄ-SIITTOISUUS suvun älykkyyttä lisää. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Varmaan Venäjältä, koska he ovat pieniä, hentoja sekä siroja naisia niin, kuin koltansaamelaiset.
Minun saamelainen sukuhaara tulee Ruotsin JokkMokkista ja meidän suvussa miehet ovat pitkiä ja me naiset ollaan vantteroita sekä leveä lanteisia joka ainakin minun kohdalla oikein vielä korostuu, koska minä olen perinyt sukuni karjalaisen, pohjalaisen ja lappilaisen VANTTERUUDEN JA LEVIÄN PERSEEN.
Minä olen suomalaistunut ja kiitos sukuni joka ymmärsi, ettei SISÄ-SIITTOISUUS suvun älykkyyttä lisää.Tykkään leveästä persiistä pus
- Anonyymi00004UUSI
Naamioituneet inarinsaamelaisiksi.
- Anonyymi00005UUSI
Net on niitä joilla on kierot sääret!
- Anonyymi00006UUSI
Ihanko totta. Siis väärennöksiä. Eivät ole aitoja.
- Anonyymi00007UUSI
Olisko ne mettäsaamelaiset oikeitten saamelaisten ja etelän riippakullien risteytyksiä ?
- Anonyymi00014UUSI
Oikealla saamelaisella on piikkisuora tukka ja luonnonkiharat sääret.
- Anonyymi00010UUSI
Na piruties miten on asianlaita. Ottipa tuota selvää sano lapatossukin.
- Anonyymi00012UUSI
Mä asun laavussa että semmosta.
- Anonyymi00013UUSI
AIDSHOMO
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain14310238Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-729783Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1056809Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2085238- 1734959
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1533792- 802618
- 1702611
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1642433- 582272