Että olen ajoittain synkkä ja rasittava. Välillä tuo päänuppi reistailee mielisairauden kanssa, niin sitten tulee tuota synkkää itsetuhoista settiä höpöteltyä, kun en ole oikein oma itseni. Minulle on nääs tyypillistä nopeasti alkavat lyhytkestoiset psykoottiset jaksot. Mutta sitten se menee aina ohi. Varmasti ärsyttävää kanssapalstailijoille, joten pyydän anteeksi.
Pahoitteluni kanssapalstailijoille
3
122
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et ole kuule yhtään mitään anteeksipyyntöä velkaa. Yhdessä täällä ollaan <3
- Anonyymi00002
Ei tarvitse pyytää anteeksi koska se ei ole valintasi alainen juttu. Youtubessa on videoita joissa henkilöt kuvaavat itseään psykoottisen kohtauksen aikana. Sitä ei voi tietenkään tietää mitkä niistä videoista ovat aitoja ja mitkä näyteltyjä. Monilla ns. terveellä on myös itsetuhoisia ajatuksia. Se on luultavasti yleisempää kuin luullaan.
Yhteiskuntien tila voimistaa mt-ongelmia. Kuka uutisia enää katsoo? Minulla on sellainen ohjenuora elämään että ei tänne siksi synnytä jotta keskityttäisiin negatiivisiin asioihin, vaan positiivisiin. Yhteiskunta selvästikin syöttää negaa joka tuutista, joten itse on keskityttävä erityisesti positiiviseen, valoisaan puoleen.- Anonyymi00003
Tuo viimeinen lause on niin totta kuin olla voi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain24911616Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-13710933Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2356258Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2135118Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1523576- 1743518
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin532418Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3221932Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov101768Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161664