Antakaas mulle joku hyvä idea Yotubeen

Anonyymi-ap

Hei!

Olen ajatellut ryhtyä some infulensseriksi! Antakaas mulle joku ihan pähkähullu idea, millä saa Youtubeen heti kymmen miljoonaa seuraajaa ja satoja tuhansia tuhansia katselukertoja per julkaisu. Esimerkiksi joku Hydraulic press channel -tyyppinen juttu tai vastaava järjenköyhä teema, mikä ei sinänsä vaadi pljoa, mutta josta ihmiset ovat valmiit maksamaan sekä käyttämään vapaa-aikaansa katsomiseen ennemmin kuin tekemään jotain oikeasti hyödyllistä itsensä kehittämuseksi. Ajattelin kantaa oman korteni kekoon uusien sähkösyöppöjen datakeskusten täyttämiseksi pikavauhdilla, joten hyviä ideoita kehiin, pliis?

Sen kun oikein oivaltaa niin huomaa, että ei se oikea työ ole enää nykyään mitään hikipajassa klo. 7.00-16.00 välisenä aikana tapahtuvaa rehkimistä vaan somemaailmassa hulluttelua. Siitä maksetaan ja sillä tienataan! Olisko joku sinkkuteema hyvä aihio?

77

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sun pitää tehdä jotain mistä itse pidät, ei siinä muuten ole mitään päätä.

• Anonyymi00002

Tee erilaisista kikkelin heiluttamisista juttua?

• Anonyymi00003

Ei sovi youtubeen. Johonkin muuhu tubeen varmastikin.

• Anonyymi00004

No jos seuraajia haluut niin työnnät iso kiinalaisen tai thunder king paukun rööriisi ja sytyt ja pam kasvokuvalla ja kerrot pamauksen jälkeen tunne tilasi ja yms niin varmasti on miljardeja seuraajia ympäri maailman

• Anonyymi00005

Näissähän yleensä sellaiset menestyy, jotka tekee sellaisia juttuja mistä itse tykkää. Jos haluat lähteä tekemään videoita rahankuvat silmissä, niin sellainen yleensä aika huonosti kantaa. Jos sinulla on joku oma intohimo tai harrastus, jota haluat jakaa muille, niin sitä kautta kannattaa lähteä asiaa lähestymään. Dollarit tulee sitten perässä jos tulee.

• Anonyymi00022

oletko koskaan kuullut mr. beastista?

• Laitat livelähetyksessä papatin annaaliin.

• Anonyymi00006

Laula pari säettä.
      "Olen erittäin hyvä, ellen täydellinen..."
      "Oi kuinka kaunis olenkaan. Tähdet kateellisna tuikkii taivaaltaan..."
      Vilma
      Laulu tekee aina lähtemättömän vaikutuksen tai shit ei.

• Anonyymi00007

Voisit vaikka kulkea selfiekepin kanssa kaupungilla ja arvostella kaunistelematta vastaantulevien ihmisten ulkonäköä.

• Anonyymi00008

Tee virallinen testi kuinka kauan kestää jääpuikon sulaminen anaalissa.

• Anonyymi00009

Rupee istumaan mitä ihmeellisimpiin paikkoihin paljaalla persuuksilla. Sitten selität kaiken englanniksi.

Alkuun iisejä juttuja. Jotsin täytkakkuja ja p.skakasoja... sit lupailet 5000,100000;n jne tilaajan jälkeen uskaliaampia juttuja....muurahaispesää, ksktusta jne...

Varma tienauskanava. Tilaan itsekin heti..

• Anonyymi00010
    • Anonyymi00011

Kysy tekoälyltä. Voit saada hyviä ideoita. Tsemppiä!

• No hei hei!!!

Sillon kun tää ätmi homma oli enemmän tapetilla. Niin ois kannattanu siitä tehdä videoita. Siis sellasia missä kertois, ettei se oo niin kamalaa kun luullaan. ois esitelly ihan normi juttuja.

Oisin varmaan ite alkanu sitä, ellen ois vähän aikasemmin alkanu tekeen noita autiotalo videoita. Ja silla puolella on sen verta jo kuvaajia, ettei sitä tienaamis mielessä voi tehdä. Mutta ätmi videoihin ois voinu yhdistää autiotalo kuvaustakin ja matkajuttuja ja käsitöitä. Sen puoleen monipuolinen juttu, mutta linjaa ei kannata vaihtaa muuten menee loputkin katsojat.

Tietenki nyt kun kaikki on jo hiffannu, niin ei ätmivideoita enää kannata tehdä. se on mennyttä aikaa. Eli kiteyttäen tee jostain ajankohtaisesta mitä muut ei vielä tehny.

• Anonyymi00012

Mää rupesin kattoon Jethron seikkailuista Vietnamissa ja Kolumbiassa. Vaikka en ookan aikasemmin oikein tykännyt Jethron ohjelmista tai tyypistä ylipäätään niin nämä uudet matkailuohjelmat on kyl hyviä. Varmaan ihan hyvin saa seuraajia ja katsojia noilla

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Mää rupesin kattoon Jethron seikkailuista Vietnamissa ja Kolumbiassa. Vaikka en ookan aikasemmin oikein tykännyt Jethron ohjelmista tai tyypistä ylipäätään niin nämä uudet matkailuohjelmat on kyl hyviä. Varmaan ihan hyvin saa seuraajia ja katsojia noilla

Onhan ne. ite enemmänkin noita autiotalojuttuja oon seurannu. Mutta matkailu yleensäkin on mielenkiintosta, jotakin brittiä seurasin kun kierteli japanissa.

Oma idea ois ollu esitellä ruotsia, kun se on monelle jääny vieraaks muuten kuin vanhakaupunki ja ehä kolmårdenin eläinpuito tai åre. mutta muita paikkoja ois paljon ja on lähellä. Jos ois pitkäjänteisyys riittäny ois voinu esitellä sitä kaikkien tuntemaa obeliskia sergelin torilla, Ja sitten yllättää sillä autiolla lasitehtaalla missä se on aikoinaan tehty.

No ruokahan noissa ohjelmissa on yleensä keskeisellä sijalla ja siitä en kyllä tiedä hölkäsen pöläystä. Menee mulla ohi. Yleensä kun joskus harvoin johonkin pääsen, niin siinä unohtuu koko syöminen.

• Anonyymi00013

Ainoa tapa saada nopeasti paljon seuraajia ja sitä kautta säännöllinen tulo alat seurustelemaan jonkun jenkki kuuluisuuden kanssa pitää toki olla maailman laajuisesti tunnettu että noihin kymmeniin miljooniin pääset nopealla aika välillä si on ihan sama mitä sisältöä tuotat seuraavat siksi että haluavat itse oppia että miten moisen saaliin saavat haaviinsa (elettäjän jolta ei ihan äkisti rahat lopu) mutta niin kuin johnny depp on näyttäny kuusisataamiljoonaa on pikkusumma mikä kuluu muutamassa vuodessa helposti ja ameriikan malliin kolmekymmentätriljoonaa on pikkuvelka ongelma valtiolle on jo niin iso velka ettei mitään mahdollisuuksia selvitä

• Anonyymi00014

Ikävä kertoa, mutta se ei ole mikään pikavoitto vaikka sinulla olisikin kuningas idea.

Näissä aina suositellaan menemään sen oman jutun mukaan, jossa pikku hiljaa saa katsojia.
      Eli pitäisi olla oma intohimo tai se näkyy heti.

Monet tekevät onlyfans juttuja edes jonkinlaiseen pikavoittoon, mutta se vaatii jo ihan omat arvonsa ja ulkonäön.

• Anonyymi00016

Kanavan tilaajat on eri asia, kuin kanavan katselijat.
        Eivät kaikki tilaajat edes katso tehtyjä videoita, jos katsoisivat, niin joka videolla olisi aina vähintään yhtä monta katselukertaa, kuin on tilaajia.
        Youtubeen videoiden teko on vähän sellasta, että tilaajia voi tulla jopa useampia päivässä, mut voi mennä viikkoja, ettei tuu yhtään tilajaa.
        Katselukertojakin voi olla päivässä jopa kymmeniä, mut välillä ei yhtään.
        Videoiden tekokin on sellasta, et alussa voi intoa löytyä ja tekee videoita monta viikossa, jos katselukertoja on enemmän, mut sitten voi väsähtää, kun ei tuu tilaajia, eikä oikein katselukertojakaan.

Sitten se videoiden katseluaika, youtuben studiossa näkee ajan kuinka kauan videota on katseltu eli kuinka kauan katsoja jaksaa videota katsoa.
        Meikäläinen katsoo yleensä koko videon, mutta aika moni katsoo videota korkeintaan 10 sekuntia, vaikka olis 10 minuutin video, niin skippaavat videon heti alkuunsa.

Toinen ongelma on, et jos on monta kiinnostuksen aihetta, niin joka kiinnostukselle pitäs olla oma kanava, muuten kanava on aika sekanen, jos siellä on pelivideoita, kokkausvideoita, kissavideoita, mikroskooppivideoita, kaukoputkivideoita, matkailuvideoita, luontovideoita.
        Riippuu videosta saako se paljon katselukertoja, voi saada miljoonia tai sitten vaan muutaman kymmenen.

Eläinvideot, kokkausvideot, brankkivideot on suosittuja ja yllättäen ihan tavalliset syrjäkylällä asustelevan videot, joissa aihepiiri on vanhojen koneiden rassaus ja kommellukset, metsätöiden teko, polttopuiden teko, lumen auraaminen.
        Ainakin metsaman on tienanut hyvin videoillaan ja katselukertoja on tuhansia jo muutamassa tunnissa.

Videon editointi on myös tärkeä asia ainakin, jos video ei ole pekästään jokapäiväisen elämän videoimista.
        Joku leivonta video, niin ediotidaan turhat kohdat pois, kommellukset, joita ei halua videolle.
        Videon pikkukuvalla on myös tärkeä tehtävä, se herättää kiinnostuksen, jos pikkukuvassa on jotain mielenkiintoista.

Jos olis GTA6 pelin hallussa ja vois tehdä siitä pelivideoita, niin takuulla tulis kymmeniä miljoonia katselukertoja videolle, kun kaikki sitä peliä odottaa ja katsoo kaikki mahdolloiset trailerit, joita vaan pelin tekijät voi näyttää, kun peliä ei ole julkaistu.

• Anonyymi00017

Ei välttämättä, kuulemma sellasilla varvasvidoeilakin jotkut tienaa, kun on varvasfetissejä yllättävän paljon, mut ei niitäkään oikeen pysty tekeen, jos on koppurat varpaat.
        Varpaiden pitäs olla sellaset kauniit.
        Onlyfans on enemmän kauniiden ja nuorten juttu variskin naiset tienaa sillä suuriakin summia, enemmän, kuin youtube.
        Tosin onhan siellä kuulemma erikoisuuksiakin, kuten iäkkäät ja pullukat.
        Niillekin löytyy yleisöä.

• Kissavideoita. Aloita vaikka 2:lla kissanpennulla ja myöhemmin lisää. Videoi alusta asti niiden kaikki kommellukset ja hauskat hölmöilyt, sekä kissojen kasvaminen ja oppiminen.
      Pidä hyvää huolta kissanpennuistasi/ kissoistasi.
      Huolehtimisesta ja hoivaamisesta voi tehdä myös videoita. 😺😺🐈

• Anonyymi00015

No vttu aamen.

• Anonyymi00018

https://www.youtube.com/shorts/6HeQAVMk_RM

Tuollainen maailman pienein moottorisaha video 5 miljoona katselukertaa, miten
      tollanen video on saanut 5 miljoona katselukertaa.
      Video ladattu 25.12.2025 eli alle 2 kuukaudessa noin monta katselukertaa, eikä video ole edes kummoinen, kädessä pyörittää muovista moottorisahan pienoismallia.

• RAPPIOOO !!!

Rappiovideoilla tienaa, pitää vaan ryypätä ja räyhätä netissä.
      Ja kalsarikänninen kansa vastaa, ei tarvi enää yksinään huudella.
      🧸

• Anonyymi00019

Tässä olen kyllä tositypyn kanssa samoilla linjoilla.
      Söpöä pikkukoiraa, kissaa, frettiä yms. linjoille jos aikoo katselukertoja saada.

Ja pidät videotähtiäsi tietysti niin kuin kukkaa kämmenellä!
      Se paistaa kaikesta YouTube-sisällöstä läpi, jos on tekemällä tehtyä.

Esim. mainitsemasi Laurin kanavaa/kanavia en ole oikein koskaan jaksanut katsoa, vaikka aitojen konemiesten videoista tykkäänkin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00020

Pysäytä ihmisiä kadulla, kerro tekeväsi videota siitä että sanot kaikista vastaantulijoista jotakin hyvää tai kaunista. Kuvaa heistä vaikka jalat/kengät jos eivät siitä harmistu.

• Anonyymi00021

Aika monimutkaiseksi menisi, jos joka video lajista tekisi oman kanavan ja joka kanava vaatii 1000 tilaajaa ja rittävästi katselutunteja, että jotain tienaa.
      Joutus kirjautuun aina eri kanavaalle, kun tekee erityylistä videoo.
      Varmaan kannattaa olla yksi pääkanava ja laittaa soittolistat kanavalle eri videoille. kutem luontovideot, kakkuvideot, ruokahaastevideot, ruokatestaus videot, pelivideot, tekniikka videot tms, niin katsojat voi katsoa soittolistalta itseä kiinnostavat videot.

• Anonyymi00023

Sanoisin että vaihtelevaa sisältöä, erikoisuuksia. Nyt kun on niin paljon kanavia mitkä keskittyy vain siihen yhteen aiheeseen, ei niitä vaan jaksa seurata päivästä toiseen, samoja juttuja aina uudestaan ja uudestaan.

Dokumentaarista ohjelmaa, paikan päällä, Karpo-tyyliin.
      Kiellettyjä aiheita, rakentaa itse osista jotain mikä ei ole ihan sallittua. Siinä saa olla tarkkana mitä youtube sallii näytettävän.
      Älyvapaata tosi-tv:tä, tarjoa randomeille ihmisille rahaa että ne tekee jotain ihan älytöntä videolla. "Paljonko tarvii maksaa että teet näin ja näin".
      Lahjoita jotain kunnollista tavaraa köyhille ihmisille ja kuvaa niitten reaktiot läheltä. Sosiaalip*rno myy aina, siellä on äkkiä satoja naisia tapittamassa kyyneleet silmissä.

Hommaa kuvaaja ja videoeditoija, keskity itse täysin sisältöön. Ja ensimmäisenä äänityslaitteet kuntoon, jos ääni on surkean tasoista niin ei sitä kukaan kuuntele sekuntiakaan. On paljon videoita missä kamera on jalustalla ja ukko puhuu siihen jotain tärkeää asiaa mutta huone kaikuu niin pahasti ettei puheesta meinaa saada selvää, ei auta vaikka aihe olisi mielenkiintoinen jos äänitys on pielessä.
      Ensimmäiset 1-2 vuotta teet tappiota ja on paljon kuluja, sen jälkeen voit alkaa menestymään. Mainosta kanavaa sosiaalisessa mediassa, tilaa mainosaikaa jotain kautta tms.

• Anonyymi00027

Ainiin, unohdin sanoa että mieti ensin tarkkaan että millaista yleisöä tavoittelet, kuinka suurta yleisöä, jos haluat suuren maailmanlaajuisen yleisön niin teet kaiken englanniksi alusta lähtien. Jos taas riittää suomen väki niin sitten suomenkielellä. Jos rajoitat sisällön suomenkieleen niin tulot tulevat olemaan tuhansia, korkeintaan kymmeniä tuhansia. Englanninkielisellä sisällöllä mahdolliset tulot kymppitonnista sataan tuhanteen, ja ylöspäin. Riippuen ihan siitä kuinka tosissaan hommaa teet.

• Anonyymi00040

Tolleen, jos olet tehnyt kanavalle vain yhtä aihetta, kuten pelaamista, niin sitten, jos
        kanavalle alkaa ilmestyyn videoita leipomisesta, niin tilaajat miettii, että mitä häh, kun
        eivät ole tottuneet, että kanavalta tulee leipomista ja tilaajat lähtevät kanavalta.

• Anonyymi00024

Älä ala. Sitä turhanaikaista roskajoukkoa on jo muutenkin tarpeeksi.

• Anonyymi00025

Laita vartalokamera itseesi kiinni, joka kuvaa mitä teet 24/7, silloinkin kun nukut.

Tuolloin pitää muistaa editoida kaikista ihmisistä ja autoista kaikki mistä voisi tunnistaa. Esineistä ja kaikesta.

• Anonyymi00026
    • Pitäisköhän minunkin alkaa youtubelle paapattamaan jotain Jasun elämänfilosofiaa ja muuta skeidaa. 😅 Jos siitä saa rahaa, niin voin kuvata arkeanikin sängynpohjalta. Kamera käy, nyt oksennetaan. 😆

Tämä on mustaa huumoria, sillä jaksaa.

• Voisin mainostaa jyrsijöitten tuotteitakin. Ruokaa jne. Näin hyvin maittaa deguille! Tämä on rottieni suosikki!

• Jasu2025 kirjoitti:

Voisin mainostaa jyrsijöitten tuotteitakin. Ruokaa jne. Näin hyvin maittaa deguille! Tämä on rottieni suosikki!

Jotkuhan mainostaa meikkejä. Mä voin mainostaa tummia silmän ympäryksiä ja tältä näyttää väsynyt pärstä. 🤣

• Anonyymi00028

Joo,
        Laita kanava. Saat täältä palstalta heti 7 seuraajaa :)

Muistaakseni 1000 tilaajaa pitää olla ennen kuin euroakaan alkaa sieltä tulemaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Joo,
        Laita kanava. Saat täältä palstalta heti 7 seuraajaa :)

Muistaakseni 1000 tilaajaa pitää olla ennen kuin euroakaan alkaa sieltä tulemaan.

-keinovaginamies-

Ehkä puskaradio tuo lisää seuraajia. Ja osaan olla muutes sujuvasanainen esiintyjä. On kokemusta. 😊

• Anonyymi00029
        Jasu2025 kirjoitti:

Ehkä puskaradio tuo lisää seuraajia. Ja osaan olla muutes sujuvasanainen esiintyjä. On kokemusta. 😊

Kyllä.
        Ja mulle ainakin toimii aitous niissä kanavissa. Seuraan monenlaista sisältöä, mutta tuo johtoajatus niissä kaikissa mielestäni on.

Toki osa seuratuista naisista vedättää minua ulkonäöllään, mutta antaa vedättää. Hyvä huumori niillä on kuitenkin :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi00033
        Jasu2025 kirjoitti:

Jotkuhan mainostaa meikkejä. Mä voin mainostaa tummia silmän ympäryksiä ja tältä näyttää väsynyt pärstä. 🤣

Täältä löytyisi lisämatskua, ikääntyvää naamataulua mistä voisi seurata ryppyjen ja harmaan esilletuloa pikkuhiljaa, kanavan nimeksi "Hitaasti ja varman päälle" 😂

Siinä samassa voisi mainostaa autopakkeleita ja kynäruiskuja kun testailee niitä pärstäänsä 😄...mikä ohenne kelpaa sisäisesti nautittavaksi tai sokeuttaa vähiten ilman että munuaiset ja maksa sippaa ekalla käyttökerralla 😁

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Täältä löytyisi lisämatskua, ikääntyvää naamataulua mistä voisi seurata ryppyjen ja harmaan esilletuloa pikkuhiljaa, kanavan nimeksi "Hitaasti ja varman päälle" 😂

Siinä samassa voisi mainostaa autopakkeleita ja kynäruiskuja kun testailee niitä pärstäänsä 😄...mikä ohenne kelpaa sisäisesti nautittavaksi tai sokeuttaa vähiten ilman että munuaiset ja maksa sippaa ekalla käyttökerralla 😁

Tämä! Eiköhän aleta hommaan youtube yleisöä ja ruvetaan miljonääreiksi. 😆👍

• Anonyymi00045

Onko sulla muuten joku yhdistys niiden jyrsijöiden vuoksi/puolesta? Olen ymmärtänyt, että rahan keräyslupaan vaadittaisiin rekisteröityminen. Sulla kun uppoaa noihin rahaa, niin voisko kannattaa sen tyyppinen järjestely? Sitten juutuuppiin, niin saat julkisuutta hyvälle asiallesi.

Kisujen pelastusyhdistykset kerävät välillä rahaa ell- kuluihin ja ruokaan. Ja isompien eläinten turvakodit. Hyvin mahtuisi porukkaan jyrsijöidenkin turvakoti 😊

xLiner

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Onko sulla muuten joku yhdistys niiden jyrsijöiden vuoksi/puolesta? Olen ymmärtänyt, että rahan keräyslupaan vaadittaisiin rekisteröityminen. Sulla kun uppoaa noihin rahaa, niin voisko kannattaa sen tyyppinen järjestely? Sitten juutuuppiin, niin saat julkisuutta hyvälle asiallesi.

Kisujen pelastusyhdistykset kerävät välillä rahaa ell- kuluihin ja ruokaan. Ja isompien eläinten turvakodit. Hyvin mahtuisi porukkaan jyrsijöidenkin turvakoti 😊

xLiner

Ei ole, kun nämä on mun "lemmikkejä", jos olisi toimintaa jossa eläimiä laitetaan uuteen kotiin, niin sitten olisi tilikin. Tottakai. Mutta mä olen ollut sijaiskotina, eläimet jääny sen myötä mulle. En ole kaltoinkohdeltu raaskinut eteenpäin laittaa, kun ovat saaneet luottamussuhteen täällä ihmisiin. Sitten se taas rikottaisiin heivaamalla vanha eläin eteenpäin. En kykene siihen. Mietin, että eläin on onnellinen ja minä oon onnellinen, kun yhteistyömme toimii.

Eläimet on mun ainoa rahareikä. Mutta mielummin eläimet kun joku muu. 😊

• Jasu2025 kirjoitti:

Ei ole, kun nämä on mun "lemmikkejä", jos olisi toimintaa jossa eläimiä laitetaan uuteen kotiin, niin sitten olisi tilikin. Tottakai. Mutta mä olen ollut sijaiskotina, eläimet jääny sen myötä mulle. En ole kaltoinkohdeltu raaskinut eteenpäin laittaa, kun ovat saaneet luottamussuhteen täällä ihmisiin. Sitten se taas rikottaisiin heivaamalla vanha eläin eteenpäin. En kykene siihen. Mietin, että eläin on onnellinen ja minä oon onnellinen, kun yhteistyömme toimii.

Eläimet on mun ainoa rahareikä. Mutta mielummin eläimet kun joku muu. 😊

Tämä on ❤️ asia, ennenkaikkea muuta.

• Jasu2025 kirjoitti:

Tämä on ❤️ asia, ennenkaikkea muuta.

Jos äkkirikastuisin, niin ilmanmuuta perustaisin rakennuksineen päivineen eläimille paikan, minne sijoittaa kun itse ei kykene syystä tai toisesta enää eläintä pitämään tai kunnialla hoitamaan.

Eläinsuojelun kanssa pyrkisin ilmanmuuta yhteistyöhön. Lääkärin sopparit yms. Että eläimillä on terveydenhuolto taattu satoi tai paistoi.

• Jasu2025 kirjoitti:

Jos äkkirikastuisin, niin ilmanmuuta perustaisin rakennuksineen päivineen eläimille paikan, minne sijoittaa kun itse ei kykene syystä tai toisesta enää eläintä pitämään tai kunnialla hoitamaan.

Eläinsuojelun kanssa pyrkisin ilmanmuuta yhteistyöhön. Lääkärin sopparit yms. Että eläimillä on terveydenhuolto taattu satoi tai paistoi.

Ihmisiä voisin rikkaana auttaa mm. noin ja pystyttämällä vaate yms keräyksiä, ruokaa tarjoamalla lupien kera sellaiseen. Nämä jää haaveeksi kun en ole rikas. 😅

• Jasu2025 kirjoitti:

Ihmisiä voisin rikkaana auttaa mm. noin ja pystyttämällä vaate yms keräyksiä, ruokaa tarjoamalla lupien kera sellaiseen. Nämä jää haaveeksi kun en ole rikas. 😅

On sydäntä ja on tahtoa, ei ole vaan rahaa. 🫤

• Anonyymi00046
        Jasu2025 kirjoitti:

no ei muuta kun Hurstin säätiölle tekemään vapaaehtoistyötä, he tekevät just tuota. mutta todellisuudessa et viitsi sitä tehdä kun joutuisit itse töihin siinä.... tykkäisit vaan maksaa kaiken ja joku muu tekisi puolestasi ne asiat...

• Anonyymi00046 kirjoitti:

no ei muuta kun Hurstin säätiölle tekemään vapaaehtoistyötä, he tekevät just tuota. mutta todellisuudessa et viitsi sitä tehdä kun joutuisit itse töihin siinä.... tykkäisit vaan maksaa kaiken ja joku muu tekisi puolestasi ne asiat...

En mä Helsinkiin asti mene perseaukisena. Sinä et minua tunne, siksi puhutkin kuin pulloperse sika.

• Jasu2025 kirjoitti:

En mä Helsinkiin asti mene perseaukisena. Sinä et minua tunne, siksi puhutkin kuin pulloperse sika.

Mä teen jo eläinsuojelulle vapaaehtoistyötä. Ajelen omakustanteisesti hakemassa heille tavaraa, mitä käyttää eläimien hyväksi tai myydä ja saada rahaa. Sekä laitan rahaa avustuksena tilille.

• Anonyymi00046 kirjoitti:

Mitä sinä teet muitten hyväksi?

• Jasu2025 kirjoitti:

Mitä sinä teet muitten hyväksi?

Äläkä sano, maksan veroja. Kaikki muutkin maksaa. Mä olen jo kauan antanut omistani muillekin. Joten joku nettihuutelija voi huudella jonnekin muualle, vaikka omaan sieluunsa.

• Anonyymi00045 kirjoitti:

xLiner

Eläinsuojellu minäkin kannan ihmisiltä ajellen hakemia lahjoituksia. Välillä tulee muutama sata kilsaa hetkessä, kun kiertää ovelta toiselle. Mutta tuntuu kivalta nähdä miten moni auttaa lahjoittaen eläimiä. ❤️

Ihmisten auttaminen on vaikeempaa, ihmisillä on niin paljon byrokratiaa ja asenteita mitkä hyppää vastaan.

• Jasu2025 kirjoitti:

Eläinsuojellu minäkin kannan ihmisiltä ajellen hakemia lahjoituksia. Välillä tulee muutama sata kilsaa hetkessä, kun kiertää ovelta toiselle. Mutta tuntuu kivalta nähdä miten moni auttaa lahjoittaen eläimiä. ❤️

Ihmisten auttaminen on vaikeempaa, ihmisillä on niin paljon byrokratiaa ja asenteita mitkä hyppää vastaan.

Hassu sanajärjestys. Ei eläimiä sentään lahjoitella. 😅

• Anonyymi00031

Eihän siinä mitään häviä jos kokeilee montaa ideaa.Muista että tuet menetät jos olet tukien varassa, koska sinut tulkitaan silloin yrittäjäksi

• Anonyymi00032

Toivon että menestyt niin hyvin, että voit haastaa epäasialliset kommentoijat kunnianloukkauksesta oikeuteen.Kaksi vuotta aikaa tehdä rikosilmoitus?

• Anonyymi00034

Mjoo

Ellen väärin arvaa, niin olet jo.

Eli siis en ymmärrä kysymystäsi.

(hirn)

• Anonyymi00035

Laitat filtterit että näytät ja kuulostat kauniilta naiselta, ja alat tehdä OnlyFansia. Nykyfiltterillä mieskin näyttää naiselta.

• Anonyymi00037

tuossa on muutes ideaa. ja tekoälyllä voi tehdä aidon näköisiä naishahmoja.

• Anonyymi00036

Valitse aihepiiri/niche joka sinua itseäsi aidosti kiinnostaa. Katsojat aistivat aitouden ja luontevuuden ja jos aiot influenceriksi niin valmistaudu esiintymään kameran edessä.

Kasvottomat kanavat harvemmin saavat yhteistöitä ja sponsseja, joista tulot kertyvät. Toki näyttökerrat ja tilaajat tuovat myös tuloja, mutta mainostajat ja sponssit tuovat todennäköisesti suuremmat tulot, jos havittelet somettamisella elämistä.

Toisena vaihtoehtona on yrityksille somesisältöjen tekeminen ja sometilien managerointi.

Kolmantena kasvoton somemarkkinointi ja kurssien yms. myyminen, mutta enpä tiedä meneekö kovin moni enää näihin affiliate- ja kurssikauppaus fiboihin ellei myyjänä ole tunnettu ja luotettavaksi koettu somekasvo.

• Anonyymi00042

Ei sitä omaa pärstää tarvi olla videoilla, et vidoet menestyy.
        Kokkausvideoita on, joissa ei ole kokkaajan pärstää ja on miljoonia katselukertoja.
        Eikä ole edes videon tekijän ääntä, vaan taustamusiikki.
        Kaukoputkivideoillakaan ei näy tekijän pärstää vaan tähtitaivaan kohteita.
        Se riippuu ihan videon aiheesta tarviiko pärstä näkyä.
        Meikkaus ja vaatemalli videoilla pärstän täytyy näkyä.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Kokkausvideoita on, joissa ei ole kokkaajan pärstää ja on miljoonia katselukertoja.

Riippuu varmaan siitä mistä kukakin tykkää, mutta minä skippaan kasvottomat kokkausvideot, koska ne ovat pitkälti samaa toisiaan kopioivaa kaavaa toteuttavia. Yleensä, jos tilaan kanavan niin se johtuu siitä, että sisällöntekijä on viihdyttävä, ja hänen persoonansa ja huumorintajunsa vetoaa.

En juurikaan seuraa somea tällä hetkellä, koska entistä enemmän siellä on samaa juttua eri tekijöiden toimesta. Yli-ilmeileviä ja elehtiviä sekä jenkkityylistä vaikutteensa ja ulosantinsa poimineita. Eräänlaista aisti ylitulitusta.

Toki poikkeuksiakin on, mutta kun näkee ties kuinka monennen laskiaispulla maistelun ja samalla viraalikaavalle editoidun meikkitutoriaalin tai tuhannenen pasta sitä sun tätä ja viraalibiisi taustalla shortsin tai reelsin + karusellin aforismeilla ja stoalaisuuden oppiläksyillä varustettuna, niin hohhoijaa.

Mukbang ? Ketä kiinnostaa katsoa, kun influenceri esittää syövänsä valtavia määriä ruokaa ja hotkii siihen tahtiin, että tuskin edes maistaa mitä suuhunsa tunkee. Muutoinkin kyseenalainen trendi. Juu ja tietysti kissavideot ja rescuekoirat (kummatkin ennemmin elävässä elämässä kuin kännykän ruudulla) ynnä päivän tarotkortti ja ukaasit päälle.

Kyllä se käy myös hintsusti tylsäksi, kun tietää miten kyseisiä juttuja tehdään ja mitä jää näyttämättä, niin tylsäksihän se käy. Siksi aitous ja pidemmät formaatit sekä tarinallisuus ovat huomattavasti mielenkiintoisempia, kuin pelkkä brainrot matsku. Tosin makuasiahan tämäkin on.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Siinähän ratkaisee se haluavatko mainostajat liittää mainoksensa kyseiseen videoon, jos haluaa tulojakin saada. TikTokissa taitaa saada näyttökertojenkin perusteella, mutta puhutaan muutamasta centistä CPM. Siksi kannattaakin tehdä ennemmin oman intohimon perusteella sisältöjä, kuin suuret tulot silmissä vilkkuen. Saattahan niitä tulojakin tulla, jos sisältö kiinnostaa sekä katsojia, että mainostajia ja yhteistyökumppaneita.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Riippuu varmaan siitä mistä kukakin tykkää, mutta minä skippaan kasvottomat kokkausvideot, koska ne ovat pitkälti samaa toisiaan kopioivaa kaavaa toteuttavia. Yleensä, jos tilaan kanavan niin se johtuu siitä, että sisällöntekijä on viihdyttävä, ja hänen persoonansa ja huumorintajunsa vetoaa.

En juurikaan seuraa somea tällä hetkellä, koska entistä enemmän siellä on samaa juttua eri tekijöiden toimesta. Yli-ilmeileviä ja elehtiviä sekä jenkkityylistä vaikutteensa ja ulosantinsa poimineita. Eräänlaista aisti ylitulitusta.

Toki poikkeuksiakin on, mutta kun näkee ties kuinka monennen laskiaispulla maistelun ja samalla viraalikaavalle editoidun meikkitutoriaalin tai tuhannenen pasta sitä sun tätä ja viraalibiisi taustalla shortsin tai reelsin karusellin aforismeilla ja stoalaisuuden oppiläksyillä varustettuna, niin hohhoijaa.

Mukbang ? Ketä kiinnostaa katsoa, kun influenceri esittää syövänsä valtavia määriä ruokaa ja hotkii siihen tahtiin, että tuskin edes maistaa mitä suuhunsa tunkee. Muutoinkin kyseenalainen trendi. Juu ja tietysti kissavideot ja rescuekoirat (kummatkin ennemmin elävässä elämässä kuin kännykän ruudulla) ynnä päivän tarotkortti ja ukaasit päälle.

Kyllä se käy myös hintsusti tylsäksi, kun tietää miten kyseisiä juttuja tehdään ja mitä jää näyttämättä, niin tylsäksihän se käy. Siksi aitous ja pidemmät formaatit sekä tarinallisuus ovat huomattavasti mielenkiintoisempia, kuin pelkkä brainrot matsku. Tosin makuasiahan tämäkin on.

Ainakin suomen ruokahaastemestari Pynnöstä katsotaan ahkerasti.
        Kun uusi ruokahaastevideo ilmestyy, niin tunnin päästä on jo tuhansia katselukertoja.
        Ei tuollaisia ruokahaastevideoita, jossa ahmitaan, niin viittis alkaa tekeen, kun ei tuolalisia ruokamääriä edes jaksasi syödä ja haasteen jälkeen olis aivan kauhean huono olo ja ähky.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Ainakin suomen ruokahaastemestari Pynnöstä katsotaan ahkerasti.
        Kun uusi ruokahaastevideo ilmestyy, niin tunnin päästä on jo tuhansia katselukertoja.
        Ei tuollaisia ruokahaastevideoita, jossa ahmitaan, niin viittis alkaa tekeen, kun ei tuolalisia ruokamääriä edes jaksasi syödä ja haasteen jälkeen olis aivan kauhean huono olo ja ähky.

On niin henkilökohtaista mitä kukakin haluaa katsella ja yksilökohtaista on myös se mitä kenenkin kroppa kestää. Tuskin ruokahaastevideoiden tekeminen on pidemmän päälle hyväksi terveydelle ja todellakin tulisi huono olo ja ähky syömishaasteiden seurauksena.

Sen mitä olen kyseisen tyyppisiä videoita nähnyt niin usein kyse on hoikista/ normaalipainoisista ihmisistä, jotka omalta osaltaan luovat vääristynyttä mielikuvaa ruuasta ja ruokamääristä. Todellisuudessahan he tuskin syövät samalla tavoin muutoin, kuin ruokahaasteissa. Toinen vastaava videotyyppi on maisteluvideot, jotka on editoitu niin, että näytetään, kun sisällöntuottaja haukkaa palasen leivoksesta ja seuraavaksi editoidaan seuraavan leivoksen maisteluhaukkaukseen ja eivät he todellakaan syö kymmentä kermaleivosta tms. Mielestäni videoilla luodaan kuitenkin vääristynyttä mielikuvaa ja osa jopa kannustaa syömishäiriötyyppiseen käyttäytymiseen.

Toisaalta kysehän on medialukutaidosta, joka luultavasti löytyy suurimmalta osalta. Suomalaisessa somekultuurissa ei taida olla vielä niin yleistä leikitellä valtavilla ruokamäärillä, kuin esim jenkki-influensereiden puolella. Todennäköisesti suuri osa ruuasta menee roskiin. Tosin eräs jenkki-influenseri veti rajan sisältöihinsä ja mitä ruokahaasteita hän suostuu ottamaan vastaan, koska lääkäri ja labratulokset antoivat siinä määrin vakavat lukemat, että hän laittoi terveytensä etusijalle.

Ehkä se, että nähdään mallinmitoissa olevien tyyppien mukamas syövän valtavia ruokamääriä vastaa johonkin sisäiseen tarpeeseen, koska mukbangit ovat ilmeisen suosittuja. Tosin, jos ylipainoinen tekee mukbangtyyppisiä videoita niin kritiikki on välitöntä ja julmaa ja terveydenvahtijat ovat kertomassa hänelle kuinka hän pilaa terveytensä ja tulisi laihduttaa. Sama videoissa joissa he kertovat mitä ovat syöneet päivän aikana ja vaikka kalorit olisivat reippaasti alle heidän päivittäisen kulutuksensa niin puolet kommenteista on ohjeita kuinka pitäisi syödä vähemmän.

Some on julma joissakin asioissa ja todellakin ruokavideoiden tekemisellä on kustannuksensa ellei ole sponssisopimuksia ja mainosdiilejä.

• Anonyymi00038

Tai no toisaalta kyllähän ties millä saa somessa huomiota. Älä nyt kuitenkaan ryhdy tarotkorttien plärääjäksi. Sitä roskaa tunkee joka raosta liikaakin ja osa jopa kokee olevansa avuksi tulkinnoillaan.

• Anonyymi00039

katso mitä mr. beast tekee ja tee se sama suomessa suomenkielisenä, varma tulos.

• Anonyymi00041

Kannattaa tehdä sellaisia shorts videoita, suurin osa katsojista, kun ei videota montaa sekuntia katsele, tosin on tietenkin sellaisiakin katselijoita ja yleensä suomalisia, jotka katsoo koko videon, vaikka videolla vaan kaadettaisiin puita motolla tunnin ajan.

Shorts videoissa on se etu, että jos on vaikka kuvanut mikroskooppi kameralla videota, niin pitkästä videosta voi pätkiä kymmeniä shorts videoita jokaisesta eliöstä muutaman sekunnin video, mitä siellä mikroskooppi kuvassa mönkii.

• Anonyymi00047

Ala influenssariksi, aivastelet videolla päin toisia ihmisiä, näin levität influenssaa, olet "INFLUENSSER".

• Anonyymi00048

minä katsoisin sellaista videota missä ihmiset pistettäisiin tekemään hulluja asioita rahasta, rahasumma aina kasvaisi mitä hullumpi haaste edessä

• Anonyymi00049

Mä kuvasin kerran poliiseja ja muuta porukkaa, no ei ollut kysymys rikoksesta... jätin piilossa olevan nauhoittimen ja koneen päälle: tallensi kaikki ne ihmiset mitkä kävivät asunnossani kun en ollut paikalla.

Siis no asianajani vain tiesi siitä, hänkin oli siellä ja näkyy videolla, löysin vanhoja tallenteita etsiessä.

Jännä nähdä mitä rikoksia poliisikin tekee jos on yksin jonkin asunnossa :D

• Anonyymi00050

Oikeasti niin sovimmekin niin asianajajan kanssa että kun kuumaverinen, niin ei ehkä kannata olla paikalla ollenkaan silloin minä menen joka tapauksessa...

... voisi tulla riitoja vain...

• Anonyymi00051

Kuka niitä tyrkkyjä seuraa ?

• Anonyymi00052

asenna salakamera poliisien pukuhuoneeseen.

• Anonyymi00054

Se on miehen merkki, asenna piilokamera poliisiaseman pukuhuoneeseen, muutoin olet vain pikkupoju, todista näin miehuutesi, älä ole ikuinen pikkutyttöinen.

• Anonyymi00058

https://www.youtube.com/watch?v=7R6MS5JtU64

Siis mitä, Farming Simulator25 pelaamis videolla 627 000 katselukertaa 9 päivän aikana????
      Eipä tuollaisiin katsojalukuihin millään pääsisi suomalainen tubettaja, vaikka tekisi pelivideon Farming Simulator 25 peliä ja samasta mapista.
      Tuollahan on tilaajia 227 000.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      164
      2579
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe