Kyllä muutes olet 👊. PISTE. Olet aina ollut, olet edelleenkin ja tulet aina olemaan ☝️. Kooärpeelle on lähetetty siitä vedenpitäviä todisteita. Ei tekaistut alibit paljoa auta enää täsä vaiheesa. Hauskinta tässä stoorissa oli se, ettei naisena esiintyminen netissä ole edes rikos 🤭.
Joku ehti jo väittää että suomalaisnaiset ovat kuin miehiä. Onko ne sittenkin niitä naisina esiintyviä miehiä 😅? Peeäs. Milloin Suomesta muuntui Thaimaa vol 2.0. 🤔? Miehet kopioivat naisia ja naiset miehiä <---> koittakaa nyt jo prkele päättää kumpia olette 😄. -💊-.
Olet naisena esiintyvä mies,
43
532
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kohtellee miehiä niin kuin miehet on ennen kohdelleet naisia
- Anonyymi00003
On olemassa salaliittoteoria minkä mukaan naisista yritetään tehdä miehiä ja miehistä naisia, liittynee lisääntymiseen, sexuaalisuuteen sekä kontrolliin. Kumma juttu kun luulisi että suk.puolten yhdentäminen juuri heikentäisi divide and rulea. Tota yhtä sanaa ei voi kirjottaa sellaisenaan tai muuten sensuuri iskee. Vien skenaariot vielä astetta pidemmälle, nimittäin "I, robot" 🤖. -💊-.
- Anonyymi00023
Anonyymi00003 kirjoitti:
On olemassa salaliittoteoria minkä mukaan naisista yritetään tehdä miehiä ja miehistä naisia, liittynee lisääntymiseen, sexuaalisuuteen sekä kontrolliin. Kumma juttu kun luulisi että suk.puolten yhdentäminen juuri heikentäisi divide and rulea. Tota yhtä sanaa ei voi kirjottaa sellaisenaan tai muuten sensuuri iskee. Vien skenaariot vielä astetta pidemmälle, nimittäin "I, robot" 🤖. -💊-.
Ei muuten tarvita yhtäkään salaliittoteoriaa, kun vain katsoo historiaa ja toteaa, että toksinen maskuliinisuus ja toksinen feminiinisyys johtavat äärimmäisessä muodossaan sotatalouteen, jossa:
1) naisen tehtävä on synnyttää sotilaita,
2) miehen tehtävänä on toimia sotilaana ja tappaa kaikki muut paitsi itsensä,
3) yhteiskunta ei hyödytä yhtään ketään.
🦄 - Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei muuten tarvita yhtäkään salaliittoteoriaa, kun vain katsoo historiaa ja toteaa, että toksinen maskuliinisuus ja toksinen feminiinisyys johtavat äärimmäisessä muodossaan sotatalouteen, jossa:
1) naisen tehtävä on synnyttää sotilaita,
2) miehen tehtävänä on toimia sotilaana ja tappaa kaikki muut paitsi itsensä,
3) yhteiskunta ei hyödytä yhtään ketään.
🦄Olemme kaikki enemmän tai vähemmän aivopesun uhreja. Rintamalle myös pakotetaan oman "vapaan" tahdon lisäksi. Vapaa tahtokin voi olla siis vain illuusiota sen myötä jos ja kun se on altistunut aivopesulle. On muotia haluta t4ppaa muita ihmisiä ja sotia. Onneksi en kuulu än-äs lampaihin 🐑. Ps. Pitäkää päänne aina tosipaikan tullen ☝️. -💊-.
- Anonyymi00002
Ei oo itel aihetta esiintyä naisena vaikka tylsä elämä onkin
- Anonyymi00004
Kuinka tylsä? Oletkos kuitenkin kokeillut peruukkia josko siitä saisi jotain kiksejä elämääsi :)? Mä olisin naisen ja itseni välisessä kanssakäymisessä niinkin p3rverssi että jos se sais siitä lisäkiksejä siitä että pukeutuisin naiseksi niin kyllä mä pukeutuisin 😅. -💊-.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuinka tylsä? Oletkos kuitenkin kokeillut peruukkia josko siitä saisi jotain kiksejä elämääsi :)? Mä olisin naisen ja itseni välisessä kanssakäymisessä niinkin p3rverssi että jos se sais siitä lisäkiksejä siitä että pukeutuisin naiseksi niin kyllä mä pukeutuisin 😅. -💊-.
Tapaus Meiwes. Tapaus Joki. Ehkei nyt kuitenkaan ihan niin äärimmilleen niitä hommia pitäisi viedä 🙃. Itse asiassa, molemmissa keisseissä oli menetelty uhrien vapaaehtoisten suostumusten mukaisesti eli oliko rikosta tosiasiallisesti edes tapahtunut 🤷♂️? Tuo viimeisin letkautus oli vitsi. Suostumukset olivat silti läsnä todisteiden valossa. -💊-.
- Anonyymi00006
Heh 😁. Jännämiesjuttuni taisivat kiihtyä nollasta tuhanteen aloitukseni siivittäminä turhankin nopeasti. En ole silti kannibaali eli voi mulle vastata, "omalla vastuulla". Tosin meetwurstia kului tänään aiemmin. Mistäs sitä tietää mistä otuksista ne on jauhettu 🤷♂️?
Ehkä se on tää valoisuuden lisääntyminen tuolla ulkona mikä aikaansaa maniaa. Duplassinpalvonta vaikuttaa sekin tässä taustalla 🛐. Sen naama yytsii mua nyt mun seinällä. Oli kyllä jotenkin levoton yö nukkua sen presenssin pauloissa. Vähäunisuudella on vaikutuksensa tähän psyykkiseen kokonaiskuvaan. -💊-. - Anonyymi00007
Kuulemma "yllättävän moni" heteromies haaveilee seksistä naisen kanssa, joka on aiemmin ollut mies. Käynyt siis läpi sukupuolenvaihdoksen. Itse tuntuisi hiukan oudolta tuollainen kyllä. Joku ladyboy tai shemale kiinnostaisi kyllä, mutta sehän on ihan normaalia heteromiehen kokeilunhalua..
- Anonyymi00008
Kun asiat halkaistaan halki 🪓, niin homma menee siten että miehet haluaisivat naisten olevan yhtä himokkaita kuin mitä miehet. Vestiitit ovat käytännössä miehiä eli näin ne asiat suhteutuvat. Koko tää nykyaika ruokkii kaikenmuotoisia poikkeavia käyttäytymismalleja eli mainitsemasi vestiitit ovat mitä luultavimmin enenevässä määrin aiempaa "normaalimpaa" kuten myös muutkin psykologisesti kieroutuneet fetissit. Elämme hullussa maailmassa joka on muuttumassa entistä hullummaksi, joten asiat suhteutuvat input ---> output-tyylisesti. Ehkä jopa kirjaimellisesti (MATRIX). Hulluus on uusi normaali. -💊-.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kun asiat halkaistaan halki 🪓, niin homma menee siten että miehet haluaisivat naisten olevan yhtä himokkaita kuin mitä miehet. Vestiitit ovat käytännössä miehiä eli näin ne asiat suhteutuvat. Koko tää nykyaika ruokkii kaikenmuotoisia poikkeavia käyttäytymismalleja eli mainitsemasi vestiitit ovat mitä luultavimmin enenevässä määrin aiempaa "normaalimpaa" kuten myös muutkin psykologisesti kieroutuneet fetissit. Elämme hullussa maailmassa joka on muuttumassa entistä hullummaksi, joten asiat suhteutuvat input ---> output-tyylisesti. Ehkä jopa kirjaimellisesti (MATRIX). Hulluus on uusi normaali. -💊-.
EPSTEIN... Niin. Sairaalloiset fetissit. Nehän on niitä samoja tahoja ketkä päättävät ihmiskunnan suunnan. Kuulostanko hullulta? Varmasti kyllä, mutta vain siksi koska käsittelen hulluja aiheita. Uutisissa on nykyään aina yksi jumalpalvonnan kohde. Ehdotan että uusi kohde olisi Epstein ja siihen liittyvät kytkökset. -💊-.
Enpä muuten ole!
En varmasti ole.
PISTE‼️
Hitto siis ⚫- Anonyymi00010
Se oli vitsi, otsikkoni siis. Yritin kalastella reaktiota mieheksiluulijalta 🎣. Saattaa se vielä vastata aloitukseeni. Emojit triggeröivät häntä. Koen olevani sosiaalisesti häiriintynyt tapaus mutta siinä on se hyvä puoli että useimmiten mua kohtaan suunnatut netin kiusaamispuheet toimivat mulle pikemminkin viihteenä/illanrattona, eikä suuttumisen välineinä. -💊-.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se oli vitsi, otsikkoni siis. Yritin kalastella reaktiota mieheksiluulijalta 🎣. Saattaa se vielä vastata aloitukseeni. Emojit triggeröivät häntä. Koen olevani sosiaalisesti häiriintynyt tapaus mutta siinä on se hyvä puoli että useimmiten mua kohtaan suunnatut netin kiusaamispuheet toimivat mulle pikemminkin viihteenä/illanrattona, eikä suuttumisen välineinä. -💊-.
Enhän mä nyt tosissani tota ottanutkaan 🙃
On kyl ihan uskomatonta kuinka joku jaksaa väitellä tota asiaa jatkuvasti.
Ja Miks ihmeessä joku tekee sitä?
No se on kyl viel aika pikkujuttu joidenkin muitten rinnalla täällä. 😤
- Anonyymi00011
Asiasta kukkaruukkuun. Aloin miettimään . Mielenkiintoista. Elikkä kahtena viime kertana kun oon kävässyt Oulusa, oon joutunut näyttämään 🖕 mulle tuntemattomille ihmisille. Mitäs hyppivät mun silmille 😀. Ikinä ennen ei oo ollut niin. Jokin on siis muuttunut, jotakin on tapahtunut. Mitä Laphimphaan mennään, sen myötä kännit kovenee. Sitten ryskyy kun kuppi menee nurin.
Talven pitkä pimeys verottaa ihmisten mielenterveyttä ja toisaalta räikeä valokontrasti talven ja kesän välillä aiheuttaa biologista stressiä. Ps. Oulu on Lappi. There. Now I said it, the "taboo" so to say. Now it's said and done. Oon muuten megahyvä enkussa ☝️. Poronhoitoalueet ovat Lappia. -💊-. - Anonyymi00012
Entäs jos olenkin miehenä esiintyvä nainen?
Sain sellaisenkin epäilyn osakseni. Olenkohan palstaurani huipulla? Vieläkö voi jotain saavuttaa?
-keinovaginamies-- Anonyymi00013
Mitäköhän kallonkutistaja tokaisisi tämän langan jutskistani? Dr. Phil. Dr. House olisi myös ulosanniltaan kärkäs ja 💊💊💊💊💊 vicodinilla kyllästetty. Nikissäsi lukee sana "mies" eli sun on pakko olla nainen. Käänteisen psykologian käyttö monimutkaistaisi henkilöprofiilisi määrittelyä. Metsästys alkakoon! Meen nyt nukkumaan. Öitä :).
Ai niin, Jumala kun on kuulemma ihmisen kuvastus niin sen on siis pakko olla sekä miestä että naista muistuttava. Toisin sanoen aiemmin mainitut vestiitit tavoittelevat Jumalan asemaa. Jumalaa voi leikkiä oman aikansa mutta se ei ole koskaan kestävä ratkaisu. Trump ym. -💊-. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitäköhän kallonkutistaja tokaisisi tämän langan jutskistani? Dr. Phil. Dr. House olisi myös ulosanniltaan kärkäs ja 💊💊💊💊💊 vicodinilla kyllästetty. Nikissäsi lukee sana "mies" eli sun on pakko olla nainen. Käänteisen psykologian käyttö monimutkaistaisi henkilöprofiilisi määrittelyä. Metsästys alkakoon! Meen nyt nukkumaan. Öitä :).
Ai niin, Jumala kun on kuulemma ihmisen kuvastus niin sen on siis pakko olla sekä miestä että naista muistuttava. Toisin sanoen aiemmin mainitut vestiitit tavoittelevat Jumalan asemaa. Jumalaa voi leikkiä oman aikansa mutta se ei ole koskaan kestävä ratkaisu. Trump ym. -💊-.Jos joskus erehtyisi menemään johonkin terapiaan, niin sille tohtirillehan voisi näyttää näitä juttuja mitä on tänne vuosien saatossa kirjoitellut :)
-keinovaginamies-
Mutta entä jos kyseessä onkin miehenä esiintyvä nainen?
- Anonyymi00016
Koko Suoli24 koostuu naisina esiintyvien miesten muodostamasta verkostosta, myös me kaksi :). Olen tänään nainen, huomenna vaikkapa mies. Heitetään lanttia ja annetaan sen päättää 🎖. You never know, you know 😉. Mitaliemoji on tarpeeksi lähellä kolikkoa. "Call it." Chigurh. -💊-.
- Anonyymi00015
Hauska. Pyrkikää viihtymään ilman sitä näyttelyä.
- Anonyymi00017
Oliko Jumalan teatteri muka näyttelyä 🗑👐💩? Siinä sitä vasta oltiinkin ihmisyyden äärellä. Ehkä nekin k*rpiintyivät sikäläisiin kuten mäkin (kröhöm, klo 22:54). Oon kuullut että tietyillä alueilla tykätään vattuilla ihmisille. Ei siinä mitään, hyviäkin ihmisiä on olemassa kutakuinkin kaikkialla. Toisilla alueilla heidän osuutensa vain on pienempi kuin muualla. -💊-.
- Anonyymi00018
Heippulis vei vaan kaikille. Tulin ilmoittamaan aloittamaani provoon että olen yhä hengisä 😎🚬. Oon yhä elämäni kunnossa eikä kukaan voi sille yhtikäs mittään. Vahvempi kuin koskaan 💪. On tää elämä kyllä vaan aivan liian helppoa. Mistään ei oo mulle vastusta missään. There! Tulipas ujutettua tämä sosiaalinen kaaosstimulaatio tietoisuuksiinne. Meen nyt nukkumaan. Öitä :). -💊-.
- Anonyymi00019
Aiva.
- Anonyymi00025
Palstasetä haaveilee olevansa nääs oikein KRPn huomioima tapaus. Uskottavaa eikö?
- Anonyymi00020
Joosef herää. Isä Aurinkoinen, Josif Stalin avaa silmänsä, aurinko.
Jooseppi.- Anonyymi00030
Creep-elokuva-sarja-saagan päähenkilö on nimeltään Josef. Sanoisin että Stalin = Super Mario oli raaempi kuin se kuuluisin viiksivallu. Se mitä itärajan takana tapahtuu, ei ole perinteisesti ollut niin tärkeää kuin mitä Euroopan ytimessä tapahtuu. K.v. huomio on sen mukainen. Vois syntyy naiseks seuraavassa elämässä ihan vaan vaihtelun vuoksi 🤔. -💊-.
- Anonyymi00021
hoh AI-yhteenveto, moniveto tai tulosveto kato:
AI-yhteenveto
"Isä aurinkoinen" on satiirinen tai ironinen nimitys, jota käytettiin erityisesti Neuvostoliiton diktaattori Josif Stalinista (1878–1953). Nimitys viittaa Stalinin kulttimaiseen henkilöpalvontaan, jossa hänet esitettiin kansojen isänä ja suojelijana. Termiä on käytetty myös kirjallisuudessa kuvaamaan tuota ajanjaksoa. - Anonyymi00022
googlen bot tekee metan tekee hakee tietoja, ei suinkaan faktoja, tietoja on eri kuin fakta
- Anonyymi00032
Mulle opetettiin yliopistossa että oikeastaan kaikki on vain teoreettista asioiden pyörittelyä. Mikään tieto ei ole varmaa. Ymmärrän tällaisen ajattelun siinä mielessä kun tiedemiehet edelleenkin mietiskelevät mikä tämä todellisuus ylipäätään on missä elämme. Tarkoitan siis irl elämästä ja sen todellisuudesta. Tää netissä kirjoitteluhan on oma virtuaalitodellisuutensa. -💊-.
- Anonyymi00024
Tällainen kiinnostava emojeiden täyttämä alustus naisena esiintyvältä äijältä. Ketä kiinnostaa vielä herran vuonna 2026
- Anonyymi00029
Vai tarkoititko kenties Herran? Herran haltuun 🙏. Jumalan läsnäolo on silti kiven alla, kun mietitään isoa kuvaa. Missioni täydentyi koska sinäkin vastasit teksteihini. Ite asiassa saan kiittää juurikin sinua, sillä ilman sinun loihtimiasi settejä itselleni ei olisi tullut mieleenkään tehtailla y.m. aloitustani. Toisin sanoen - SINÄ. LOIT. MINUT. -💊-.
- Anonyymi00026
Entä joku miehenä esiintyvä nainen?
- Anonyymi00031
mutta niin noin korkeatasoisia neuvottelijoita kuin itse Klanista joku rauhoittamaan teinitytöjäkin... vaatii vähän...
- Anonyymi00033
kun ajattelin että niin no auttaa nuoria naisia masennuksenkin kanssa... niin miten näin korkea-arvoinen joku kkk-neuvottelija... pystyy ehkä jopa noitakin auttelemaan, vaikka niin hengenvaarallinen kylmäverinen taappajahan onpi
- Anonyymi00034
en saa suoraan mitään klanilta koska itse kielsin, hells angelsilta voin saada jotain... tämä tyttöjen auttaminen, kuulin: Kokeile jos onnistut niitä parantamaan, hyvä jos onnistut.
- Anonyymi00035
Kummallinen kontrasti tuossa moottoripyöräjengiläisten ja naisten auttamisten välillä. En lähtisi pyytämään neuvoa gangstereilta vaan ennemmin vaikka healing-henkisiltä hipeiltä. Gangstereilta saa jännämiesten neuvoja eli siinä mielessä heidän oppiensa noudattaminen voi auttaa saamaan naista, mikäli tavoitteena on valloittaa jonkun traumaattisen naisen sydän. Mun silmiini jännämiehistä ja jännänaisista tykkääjät omaavat jonkin taustalla olevan trauman, tai ehkä he vain hakevat jännitystä tylsiin elämiinsä nimenomaan sitä tylsyyttä vastaan. Koffin prinsiippi on "Tylsyyttä vastaan". -💊-.
- Anonyymi00036
Minua yleensä on kyllä luultu miehenä esiintyväksi naiseksi...
Oho... kai palsta voi muuttua. 😄 - Anonyymi00037
Kyllä sitä on kiva joskus laittaa mekko päälle ja huivi kaulaan💄 -mies
- Anonyymi00038
Prkele! Pääuutisotsikosta eli tämän langan otsikosta voi vääntää ties mitä variaatioita! Olet naisena elvistelevä mies, olet naisena pelvistelevä mies, olet naisena pällistelevä mies, olet naisena rekkal3sboileva mies 😅. Missä gubbe oikein luuraa? Kun on olemassa se peli että Where is Waldo nii mäpä väitän että Where is Gubbe. Gubbe, gubempi, gubein eli melkein kuin upein. Gubbe on siis upein Jumalan luomus ihmiskunnalle. The Creep... Siinähän se hyypiö pelvistelee ja jopa esiintyy julgubbena yhessä jaksossa. -💊-.
- Anonyymi00039
Guugautesgubbe 😜 Gubbe varmaan tajuu mistä gubista puhun.
Oon muuten huomannut, et gubella on tyly puhetyyli. Jotenkin vainoharhaisen räheä, tai osaa esiintyä sellaisena. Oisko sama henkilö kuin T nainen, joka "yhtä lyhyt ja tyly".
- Anonyymi00040
Unisex prk.
- Anonyymi00041
Robotiikasta puhut 🤖? Kaikki tasapäistetään. Keskuskontrolloidaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648