Olen ollut aina ahdistunut,jos olen erehtynyt seurustelemaan. Nyt vuosia sinkkuna,olen huomannut miten onnellinen ja tasapainoinen olen. Muille sinkkuuteni tuntuu olevan ihmetyksen aihe. Mutta sinkkuus on parempaa ja se antaa:Rauhan: Ei enää jatkuvaa odottamista, pettymistä tai toisen tarpeiden ympärillä tanssimista.
Tilaa itsellesi: Voit määritellä kuka olet ilman miesten luomaa peiliä tai odotuksia.
Kontrollin: Sinä päätät itse omasta tunne-elämästäsi ja turvallisuudestasi.
Ei ihmisiä ole luotu parisuhteeseen
8
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä minustakin on kivempaa paneskella ympäriinsä.
- Anonyymi00002
Miksei olisi. Puolisokin voi pettää.
- Anonyymi00003
Tiedätkös että kaikki ei paneskele ympäriinsä
- Anonyymi00007
Ai niin, että kaikkea, mikä liikkuu.
Ei voi sanoa, että näkis vaan.
Siis häntäheikkinä heilut?
Potentiaalinen taudinkantajako oot?
Vilma
Fyifan
- Anonyymi00004
Parisuhteessakin tarvitaan vapautta ja rauhaa. Eikä missään nimessä pitäisi kumppanin seura ahdistaa!
- Sheena - Anonyymi00005
En tie onko ihmisiä luotu parisuhteeseen ei ole niinkään koskaan kiinnostanu miksi en mä harkitse parisuhde ihmisen kanssa joka ei muhun luota ei maksa vaivaa miksi ei kestä kuitenkaan
- Anonyymi00006
Minä luulen, että täällä Suomessa vieläkin kulttuurissa eletään agraaritalouden aikaa suhteissa.
Ainoa on, ettei se nykyaikaan oikein sovi enää...
Tuossa kuuntelin viimeisimmän "lepakkovuoron"-podcastin... siinä oli Olli Jokisen vaimo. Aika suora tapaus. Kertoi kyllä ihan ksiken oleellisen.
Tuli mieleen oma mummi ja ukki. Ne olivat naimisissa yli 70 vuotta vissiin.... kunnes kuolivat. Se yhdessäolo heiläkin oli lähinnä sopimusta. Kumpikin veti oman osuuden. Ja kun ukki lähti ensin pois, oli mummukka kuin orpo piru. Nukkui pois ikävään vuoden sisällä.
Parisuhde on sitoumus ja hyöty toisesta. Vaihtokauppaa puolin ja toisin. Todellisen tärkeyden hoksaa vasta kun toista ei ole..
Mutta nykyään pärjää ilmankin hyvin...tiedän miehenä itsekin. Iisimpää tää elo henkisesti on yksin. 🙂 - Anonyymi00008
Sinulle sinkkuus voi hyvin olla paras vaihtoehto ja kuvauksestasi päätellen onkin. Ei se kuitenkaan ole kaikille ihmisille tai edes valtaosalle paras. Joillekin parisuhde on paras vaihtoehto ja valtaosalle sopii yhtä hyvin kumpikin vaihtoehto.
Itse kuulun noihin, joille käyvät yhtä hyvin molemmat. En ole ikinä parisuhteessa ollut muuta kuin vapaa toimimaan kuten itse katson parhaaksi katson. Se ei tietenkään tarkoita, että kaikki olisi aina ollut yhtä onnea ja autuutta, mutta mikä elämässä muka on? Sinkkunakin elämääni on osunut myös pahaa ja huonoa ja tapahtumia, jotka on ollut pakko vain kestää ja elää lävitse. En ole parisuhteessakaan koskaan "tanssinut toisen tarpeiden ympärillä, eikä hän minun". En ole ihminen, joka unohtaisi oman itsensä parisuhteessakaan, enkä jaksaisi katsella ihmisitä joka unohtaisi oman itsensä. Minulla on aina tilaa myös itselleni ja kontrolli omista asioistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain35312226Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-18911248Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2806573Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555357Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2063867- 1763643
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin642733Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1782477Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva522230Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151922