Oon opiskelija, ja kun käyn klubeilla, jotkut tytöt, joita tapaan, kysyvät multa, oonko mä homo. Selvennykseksi, mä oon heteromies, en vaan aina tee aloitetta (tottakai niinku kaikki muutkin mä nautin naisten huomiosta, mutten aina iske). Pukeudun hyvin ja mulla on hyvä tyylitaju. Oon myös hyvä juttelemaan ja mulla on hyvät sosiaaliset taidot. Mutta mä en näytä homolta enkä käyttäydy homosti. Mun kysymys on, miksi naiset kysyvät, ja mitä se tarkoittaa? Onko homomiehet jotain kiellettyä hedelmää heille? Tarkoittaako tyylikkyys automaattisesti sitä, että on homo (heidän mielestään)? Mitä mä voin tehdä tässä tilanteessa? Kiitos vastauksista!
Mitä se tarkoittaa, jos tyttö kysyy "oletko homo"?
16
172
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tarkoittaa, että näytät homolta
Ei multa moista ei oo koskaan kysytty, sillon joskus aikoja sitten kun baarissa joskus kävi. Mutta kannattaa aina vastata kyllä, pääse tanssiin. Multa kysyttiin toistuvasti, oletko tietokone insinööri. Ja vastasin aina kyllä ja joka kerta tanssittiin. Tietokoneista en kyllä mitään tienny.
- Anonyymi00014UUSI
Heh, hauska 🤣
- Sheena
- Anonyymi00002UUSI
Itseltänikin naiset joskus aikoinaan kyselivät samaa, syynä oli varmaankin se, että pukeuduin iltamenoihin siististi (joskus varmaan vähän turhankin hyvin), parturissa kävin 1krt/kk, hampaista ja ihosta pidin huolta, olin kohtelias ihmisille en ryypännyt itseäni "tajuttomaksi", jne.., kyllä, homoltahan tuollainen näyttää ja naista ei vaan rinnalle löytynyt, no kun edellä mainitut jätti vähemmälle, niin naisiakin alkoi löytyä, jopa (melkein) pysyvä sellainen.
Nyt aika on tehnyt tehnyt tehtävänsä, on ihan sama miten pukeutuu, käyttäytyy ja näyttää, naisille olen pelkkää ilmaa, 50 + mies on naisille pelkkää jätettä.
Aloittajalle, tee tarvittavat säädöt olemukseesi, mikäli koet siihen tarvetta ja nauti nuoruudestasi, viimeistään 50-v täyttäessäsi on juhlat loppuneet. (Rahalla toki jotain saa, onnea siis opiskeluihisi ja uravalintaasi). Mua jostain syystä on epäilty gay-mieheksi aina silloin tällöin viimeisen 20 vuoden aikana. Kaverin venäläinen äiti epäili asiaa joskus 2009 jolloin olin suurimman osan vuodesta 17-ikäinen ja mulla oli pari kuukautta violetti tukka kun olen aina ollut Villeneuve-fani. Eikä lyhyet tyttöystäväkuviot juurikaan onnistuneet, ja näin kaverin siskon pikemminkin yhtenä "jätkistä" enkä yrittänyt häntä erityisemmin.
Samoihin aikoihin opiskelin amiksessa alalla, jossa oli luokalla muistaakseni joku 16-20 oppilasta ja vain pari poikaa mun lisäksi. Ja pitkin elämää mun parhaimmat kaverit ovat olleet yleensä tyttöjä tai naisia. Ei mua sinällään haittaa jutella ruuanlaitosta, tunteista, olla makutuomarina vaateostoksilla jne. mutta kaikki eivät ole sisäistäneet termiä kamupoika, ätmi, olmi tms.
Viimeksi viime syksynä hengailin keskustassa muutaman tunnin ajan erään 4-kymppisen varatun naisen kanssa, joka yhtäkkiä kysyi jälleen tätä samaa asiaa, kun tietää että yksi meidän yhteisistä kavereista on osapuilleen hänen ikäinen gay-mies kenen kanssa ollaan kokkailtu, leikkasin hänen hiuksia jne. No mitä mä tein, niin kysyin että saanko mä pusun ja suudeltiin kaupungilla.
Joskus olen heittänyt tarkoituksella bensaa liekkeihin ja sanonut ihmisille, että aikoinaan 18-ikäisenä nukuttiin vierekkäin vuotta nuoremman karting-kaverin kanssa hänen Mondeon takaluukussa Tattarisuon kaatiksen parkkipaikalla kun toukokuinen yö olisi muuten ollut kovin kylmä. 😂- Anonyymi00003UUSI
Sitä, että liikut jossain ihme junttipiireissä. Tuo ei ole asia, jota yksikään asiallinen nuori nainen kysyy.
Se VOI tarkoittaa joissain tapauksissa, että nainen näyttää vihreää valoa. On sitten pettynyt, kun et vastaa siihen.
- Anonyymi00004UUSI
Et vongannut pillua niin pitivät homona.
Pitää muistaa että miljoonan vuoden evoluution tuloksena, naiset odottavat ja jopa toivovat miesten vonkaavan pillua. - Anonyymi00006UUSI
Noloja tyttöjä. Epäkorrektia käytöstä.
Voisihan itse kysyä tytöltä ootko h.... tai alkais, mutta et tietenkään kysy.
Vilma - Anonyymi00007UUSI
Siinäpä sitä onkin miettimistä.
- Anonyymi00009UUSI
Ykköset päällä ja huoliteltuna.
Yökerho, ok
Hotellin aulabaari, ok
Pub, "...mikä vitun h..o sä oot ?"
Vähän alavireisempi pub tai kaljabaari, "... mikä saa....n homo se siinä...!" (Vinkki : älä kampaa edes tukkaa, ei, älä käytä edes puhtaita ja ehjiä vaatteita, tai käyttää toki voit, mutta se on kantaporukalle jo tappeluhaaste, varsinkin jos et maksa heidän kaikkia juomiaan.....) - Anonyymi00010UUSI
No ei ole tullut kukaan koskaan kysymään olenko homo.
Joskus ammoin täysin tuntemattomat naiset tulivat liian usien suoraan riitelemään minun kanssani. Ei siis mitään leikillisen piikikästä hapokkuutta, vaan ihan riitelemään.
Sitä alkoi tapahtua niin usein, että lopetin kokonaan yöelämässä pyörimisen.
Ei oikein huvittanut ottaa hallintaoitteita väkivaltaisista naikkosista, tulla poistetuksi yökerhosta tai käydä poliisikuulusteluissa. - Anonyymi00011UUSI
yh:t joskus jutteli pihalla ohimennen että "on ruotsalainen"
tuskin se ruotsalainen jos ei sinne 5000 kg painavaa jätevuorta mene pökkimään?
ne ulkomaan verkkari pakolaiset siellä käyköön jatkossakin ja huomaavat kun tuntuu että löysään johonkin pohjattomaan kuiluun työntäisivät munansa ettei se tunnu missään? jäte vuori on hölmistyneen oloisena alla siinä jalat levällään. - Anonyymi00012UUSI
Et näytä homolta itsesi mielestä mutta heidän mielestään mitä luultavammin näytät
- Anonyymi00013UUSI
Sinuna kyllä kysyisin tytöiltä miksi kyselevät, muuten ei voi tietää. Jos nyt ylipäänsä haluat tietää. Homomiehet ovat miehiä kuten heterotkin. Hyvin usein myös homomies on naisen paras ystävä.
- Sheena "Mutta mä en näytä homolta enkä käyttäydy homosti. "
Tämän väitteen ylle laskeutuu epäilyksen varjo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37112375Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2635427Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153947Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002665Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151992Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167910Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271872No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74782Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59746