Olipas kätsy dokumentti. En tiennytkään, että on ollut hirmuna eri ihmislajeja. Yksi ääripää oli florensin ihminen tai joku sellainen. Oli häävin metrin mittainen.
Tuollaiset dokkarit on kivoja. Niitä ei mainospaska kanavat näytä ja joka vitun mainos maksetaan hinnoissa. 🤮🤮🤮
>simiti<
Katsoitteko dokumenttisarjaa eri ihmislajeista?
17
189
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nämä tälläiset dokumentit myös sivistää tavallista kansaakin siitä tosiasiasta, että meissä kaikissa pohjoisen ihmisissä on neandertalilaisten geenejä. Vaikka se nyt tässä kyseisessä sarjassa olikin jätetty hiukan rivien väliin. Ehkä tämä selittää myyttisen sisun?
- Anonyymi00002
Ne oli hirmu voimakkaita. Murisi vain ja puskivat läpi harmaan kiven. Sitten kuolivat pois. Kuulostaa tutulta.
Voi niitä aikoja kun lähdettiin vaeltelemaan Volgan rannoilta.
Mitähän esi-isät ovat oikein tuumanneet. Hei jätkät, täällä on 10 kuukautta umpipimeää ja kylmä. Jäädään tänne!
Tai sitten ne tuli kesällä ja talven tultua ei vain enää päässeet pois.
>simiti< - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ne oli hirmu voimakkaita. Murisi vain ja puskivat läpi harmaan kiven. Sitten kuolivat pois. Kuulostaa tutulta.
Mitähän esi-isät ovat oikein tuumanneet. Hei jätkät, täällä on 10 kuukautta umpipimeää ja kylmä. Jäädään tänne!
>simiti<Tätä olen usein miettinyt.
Seuraavana kesänä olisivat päässeet, mutta taisivat olla sen verran umpimielisiä ja metsäläisiä että valitsivat mieluummin synkät korpimaat kuin ruuhkat kaksoisvirtainmaassa.
-keinovaginamies- Anonyymi00002 kirjoitti:
>simiti<"Voi niitä aikoja kun lähdettiin vaeltelemaan Volgan rannoilta."
Mutta ei se mennyt niin. Kieli ja hyvin pieni osa perimästä on kulkeutunut kaukaa Siperiasta. Mutta pääosin suomalaisten perimä on ihan samoista lähteistä kuin muidenkin eurooppalaisten. Mutta silti se on omalaatuista, koska suomalaiset ovat eläneet suhteellisesti hyvin eristyksissä muihin nähden ja väestö on kohtuullisen pienen kantajoukon jälkeläisiä.
- Anonyymi00004
Hitsi. On siistiä ajella lämpimässä autossa pakkasella ja kuunnella navigaattorin ohjausta. Sitten kun tulee kotiin, voi jutskailla tekoälyn kanssa ja käydä keskusteluita, joita yksikään ihminen ei osaisi tai jaksaisi kanssani käydä.
Mietin aina, että tuota ei muuten tehty 50 tuhatta vuotta sitten. 🤔 Mutta kyllä ne olisivat varmasti tuosta pitäneet yhtä paljon kuin minä. 👍
🦄- Anonyymi00005
Suoraan sanoen en lainkaan viihtyisi maan päällä ellei täällä olisi:
- lämmintä juoksevaa vettä
- kosmetiikkaa ja hyväntuoksuisia pesuaineita
- puhelinta, nettiä, tekoälyä ja navigaattoria
- jääkaappia ja astian- sekä pyykinpesukonetta
- autoa
- ehkäisyä
- mobiilipankkia
- silmälaseja ja piilolinssejä
- lämmitettyjä rakennuksia
- pehmeitä, lämpöisiä vuoteita
Ilman noita en voisi elää. Sanoisin vain että ei vetele. Ei tule kauppoja. Mutta näillä varusteilla tämä homma toimii. 👍
🦄 - Anonyymi00006
Ne olisi pitänyt sitä taikuutena ja ryhtyneet palvomaan Jumalana. Nyt olisi eri suuntaisia navigaattori kirkkoja.
Aikoinaan kun autoon ei ollut intregoitu navia tai muutakaan ostin sellaisen ihmeen. Muistan kun testasin sitä ja ajoin tahallaan väärään suuntaan.
Hirmu monesti jaksoi muistuttaa, että tee U käännös mikäli mahdollista. Lopulta laski uuden reitin, mutta toki itse tiesin alueen paremmin. Oli niistä ekku navigaattoreistakin kuitenkin apua, mikäli meni täysin itselle tuntemattomaan paikkaan.
Sitä ennen joutui naista mennessä tapaamaan mennä johonkin tunnettuun kohteeseen. Sitten ajeli naisen auton perässä. Jonnet ei moisesta tiedä mitään.
Yhdesti menin junalla naisen luokse ja jäin väärällä asemalla pois. Hän vain tuumasi ettei tässä ole kuin 30Km matkaa. Tulen hakemaan.
>simiti< - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Suoraan sanoen en lainkaan viihtyisi maan päällä ellei täällä olisi:
- lämmintä juoksevaa vettä
- kosmetiikkaa ja hyväntuoksuisia pesuaineita
- puhelinta, nettiä, tekoälyä ja navigaattoria
- jääkaappia ja astian- sekä pyykinpesukonetta
- autoa
- ehkäisyä
- mobiilipankkia
- silmälaseja ja piilolinssejä
- lämmitettyjä rakennuksia
- pehmeitä, lämpöisiä vuoteita
Ilman noita en voisi elää. Sanoisin vain että ei vetele. Ei tule kauppoja. Mutta näillä varusteilla tämä homma toimii. 👍
🦄Höpsistä. Jos olisi oikeasti kyse elämästä tai kuolemasta... väitän sinun selviytymisvaistosi ottavan vallan. Susta tulee eläinvaistojen varassa selviytyjä.
Tokihan kirjoituksesi olikin ironiaa. Tajusin sen vasta nyt ja jatkan silti kirjoittelua. Tokikin koskaan ei tiedä viimeistä hetkeään. Saattaahan tämäkin olla viimeinen antini maailmaan.
>simiti< - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Höpsistä. Jos olisi oikeasti kyse elämästä tai kuolemasta... väitän sinun selviytymisvaistosi ottavan vallan. Susta tulee eläinvaistojen varassa selviytyjä.
Tokihan kirjoituksesi olikin ironiaa. Tajusin sen vasta nyt ja jatkan silti kirjoittelua. Tokikin koskaan ei tiedä viimeistä hetkeään. Saattaahan tämäkin olla viimeinen antini maailmaan.
>simiti<Ei ollut ironiaa. Sinulla ei ole mitään käsitystä mukavuudenhaluni laajuudesta ja vakavuudesta!
En ikinä haluaisi elää, jos elämä olisi vain selviytymistaistelua. 🥺 Ellei minulla olisi rakkaitani, sanoisin kaikille vain että selviytyilkää täällä nyt ihan rauhassa, minä lähden muihin maailmoihin. 🤭
🦄 - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ne olisi pitänyt sitä taikuutena ja ryhtyneet palvomaan Jumalana. Nyt olisi eri suuntaisia navigaattori kirkkoja.
Aikoinaan kun autoon ei ollut intregoitu navia tai muutakaan ostin sellaisen ihmeen. Muistan kun testasin sitä ja ajoin tahallaan väärään suuntaan.
Hirmu monesti jaksoi muistuttaa, että tee U käännös mikäli mahdollista. Lopulta laski uuden reitin, mutta toki itse tiesin alueen paremmin. Oli niistä ekku navigaattoreistakin kuitenkin apua, mikäli meni täysin itselle tuntemattomaan paikkaan.
Sitä ennen joutui naista mennessä tapaamaan mennä johonkin tunnettuun kohteeseen. Sitten ajeli naisen auton perässä. Jonnet ei moisesta tiedä mitään.
Yhdesti menin junalla naisen luokse ja jäin väärällä asemalla pois. Hän vain tuumasi ettei tässä ole kuin 30Km matkaa. Tulen hakemaan.
>simiti<Minä ja eräs treffikumppanini päädyimme kerran 70 km päähän toisistamme kommunikaatio-ongelman vuoksi. Meillä oli äidinkielet X ja Y, ja kommunikoimme kielellä Z.
Mies oli vihainen. Minä sanoin puhelimessa vain että me ymmärsimme toisemme väärin. Ja että tule tänne nyt vain. Minä odotan. Niin hän sitten tuli. 😄
En ole ikinä ajanut ilman navigaattoria. 😵 Siis vieraisiin paikkoihin. Se tuntuisi siltä kuin kävelisi pakkasessa ilman kenkiä... 🤔
🦄 - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ollut ironiaa. Sinulla ei ole mitään käsitystä mukavuudenhaluni laajuudesta ja vakavuudesta!
En ikinä haluaisi elää, jos elämä olisi vain selviytymistaistelua. 🥺 Ellei minulla olisi rakkaitani, sanoisin kaikille vain että selviytyilkää täällä nyt ihan rauhassa, minä lähden muihin maailmoihin. 🤭
🦄Niin sinä vielä luulet. Jos oikeasti olisi kyse henkiin jäämisestä tai mukavuudesta niin valitsisit henkiin jäämisen. Usko pois. Se on kaikkiin eliöihin rakennettu sisäisesti.
Jos ei olisi, niin maapallo olisi hyvin autio paikka ilman mitään eloa. Edes bakteereja, tai viruksia ei olisi. Ei edes levää tai kasveja.
>simiti< - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä ja eräs treffikumppanini päädyimme kerran 70 km päähän toisistamme kommunikaatio-ongelman vuoksi. Meillä oli äidinkielet X ja Y, ja kommunikoimme kielellä Z.
Mies oli vihainen. Minä sanoin puhelimessa vain että me ymmärsimme toisemme väärin. Ja että tule tänne nyt vain. Minä odotan. Niin hän sitten tuli. 😄
En ole ikinä ajanut ilman navigaattoria. 😵 Siis vieraisiin paikkoihin. Se tuntuisi siltä kuin kävelisi pakkasessa ilman kenkiä... 🤔
🦄Et siis muista aikoja ilman moista keksintöä? Minä kuitenkin muistan ajan ilman internettiä ja gprs:ää
Ja ei, se ei ollut sitä hyvää aikaa vaikka kuinka kulliteltaisiin muistot.
>simiti< - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin sinä vielä luulet. Jos oikeasti olisi kyse henkiin jäämisestä tai mukavuudesta niin valitsisit henkiin jäämisen. Usko pois. Se on kaikkiin eliöihin rakennettu sisäisesti.
Jos ei olisi, niin maapallo olisi hyvin autio paikka ilman mitään eloa. Edes bakteereja, tai viruksia ei olisi. Ei edes levää tai kasveja.
>simiti<Niinhän sinä luulet. Luuletko että lisääntymisviettikin on kaikissa yksilöissä?
Ei. Minulla on diili. Henkistä kilvoittelua saa olla, mutta fyysisesti on oltava mukavaa. Muuten en ala.
🦄 - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et siis muista aikoja ilman moista keksintöä? Minä kuitenkin muistan ajan ilman internettiä ja gprs:ää
Ja ei, se ei ollut sitä hyvää aikaa vaikka kuinka kulliteltaisiin muistot.
>simiti<Muistan tuon ajan mutta en omistanut autoa silloin.
Internetissä oli aluksi se ihana puhelinlinjan säröääni, kun yhdistettiin nettiyhteyttä. Ai että, se ääni vasta oli samettia korville. 😉
GPS ei toimisi ilman suhteellisuusteoriaa, joten mietin Einsteinia lämmöllä aina kun navigoin. ❤️
🦄 - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Muistan tuon ajan mutta en omistanut autoa silloin.
Internetissä oli aluksi se ihana puhelinlinjan säröääni, kun yhdistettiin nettiyhteyttä. Ai että, se ääni vasta oli samettia korville. 😉
GPS ei toimisi ilman suhteellisuusteoriaa, joten mietin Einsteinia lämmöllä aina kun navigoin. ❤️
🦄Satelliittipaikannus liittyy miten einsteinin teorioihin? Miten suurimassaisen kappaleen aiheuttama ajan hidastuminen korreloi yhdysvaltojen sotilastutkimuksen tekemään paikannusjärjestelmään.
>simiti<
- Anonyymi00013
Avarassa luonnossa oli noita sammakoita.
- Anonyymi00016
Piirkamaan sotealaisia ei mainittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018784- 695755
- 245327
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375216Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385041Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h814965- 624483
- 434157
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on503453- 493135