Fil 1:3-6
”Minä kiitän Jumalaani, niin usein kuin teitä muistan,
aina kaikissa rukouksissani ilolla rukoillen teidän kaikkien puolesta,
kiitän siitä, että olette olleet osallisia evankeliumiin ensi päivästä alkaen tähän päivään saakka,
varmasti luottaen siihen, että hän, joka on alkanut teissä hyvän työn, on sen täyttävä Kristuksen Jeesuksen päivään saakka.”
Jumalan työ omissaan alusta loppuun
17
211
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin minäkin,
viimeksi joskus 1970-luvulla.
Sen jälkeen olenkin pysynyt terveenä. - Anonyymi00002
Jeesus ei ole maan päällä, vaan taivaassa.
Pyhä Henki on maan päällä, mutta ei se kutsu itseään "Jeesukseksi".
Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat eri Persoonia.
Eksyttävät henget voivat sanoa olevansa Jeesus, mutta älä usko sitä todeksi.
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen',
ja eksyttävät monia."- Anonyymi00013
Avaruudesta maahan päin katsottuna on taivas jossain Israelin päällä. Eikö vaan?
Mutta, kuinka korkealla?
- Anonyymi00003
Jeesus Kristus ei hylkää sitä, joka Hänen tykönsä, luoksensa tulee.
- Anonyymi00004
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi00005
Hän vie alkamansa työn omissaan päätökseen, sillä Hän ei ole luovuttaja.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jep, osa syöpään sairastuneista lapsista kuolee, osalle jää vammoja loppuelämäkseen.
Hyvää työtä jeesus?- Anonyymi00008
he-ma kirjoitti:
Jep, osa syöpään sairastuneista lapsista kuolee, osalle jää vammoja loppuelämäkseen.
Hyvää työtä jeesus?Perisynti on voimissaan, kaikki kuolee kerran.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Matt. 15:24
Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".
- Anonyymi00006
Hyvää työtä ei ole se, ettei Daavidin linko toimi.
Muutoin kaikki ok
Siinä vain olisi petrattavaa.- Anonyymi00016
Netanjahu on tämän ajan Daavid, joka linkosi kiven Goljatin päähän.
- Anonyymi00007
Ei otettu Saatanan pahaa enkeliä eli demonia pois murhamies Paavalista, vaikka kuinka yritti Jumalaa kiitellä ja anella.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Se ei saanut nousulupaa lentoon.
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00010
Ei jumala voi sekaantua ihmisen karmaan.
- Anonyymi00011
Karmat kuuluuHinduille ja pyhille lehmille. Sieltä Bunjabistako kirjoittelet?
- Anonyymi00012
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.
Paavalia ei saatu rangaistuksi pahoista teoista maallisessa tuomioistuimessa, niin siksi Jumala lähetti häneen pahan Saatanan enkelin sitä varten. - Anonyymi00014
Paavali sairastui psykoosiin.
- Anonyymi00015
Sekavia molotuksia tuo ainakin puhui enemmän kuin kukaan muu Korintossa.
1. Kor. 14:18
Minä puhun kielillä enemmän kuin kukaan teistä,
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:23
Jos seurakunnan yhteisessä kokouksessa kaikki puhuisivat kielillä ja sinne tulisi ulkopuolisia tai epäuskoisia, he varmasti sanoisivat, että te olette järjiltänne.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
On paljon mahdollista, että Korinton seurakunnassa ei oikeata Jeesusta ollut lähimaillakaan.
Korintossa kymmenisen vuotta asuessaan Paavali kirjoitti kirjettä Roomaan, koska oli Rooman kansalainen. Kuriiri vei kirjeen sinne, mutta sitä ei annettu Korinttolaisille.
Kirjeessä hän tunnustaa valehtelevansa aina silloin tällöin. Eikä pidä sitä pahana tai syntinä ollenkaan, jos sen tarkoitusperät ovat hyvät.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
On syytä olettaa, että juuri Korinton tapahtumat ja sinne lähetetyt kirjeet kannattaa tutkia suurennuslasin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3802470IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk661907- 1541469
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131297Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021221Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48975- 90894
- 71862
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43855- 28833