Vaikka olen maksanut veroja satoja tuhansia, niin silti mönkkärini taisi tulla maksamaan enemmän. Kaikki hoitokulut ja lisäksi töistä poisolot.
Olen varmana maksanut yhteiskunnalle miljoonia. Se oli vähän hämmentävää kun yksi lääkäri huusi mulle täysiä: "kato nyt, kato nyt tuota magneetti kuvaa."
-en minä siinä mitään näe.
"Et varmasti näekkään kun siinä ei ole mitään!"
>simiti<
Paljonko olette kustantaneet yhteiskunnalle?
10
109
Vastaukset
Valtavasti terveydenhuoltoa tarvinneena koko nuoruuteni. Nyt vanhemmiten jo vähemmän. Ei nää vaivat mihkään katoa ihan sama käykö lääkärissä vai ei. Ei niitä kukaan saa korjattua.
Kun nyt ymmärtäisi sitten että ne myös rajoittaa tekemisiämi eikä vaan oleta, että kyllä se siitä ja odota suoriutumista kuten niiltä joilla ei näitä ongelmia ole. Että järki tulisi mukaan odotuksiin, realismi.Jos ihmisellä on ollut kehossa kipuja monin tavoi yli 30 vuotta, niin millään buranalla ja höpinöillä ne ei parane. Rikki on ja rikki pysyy. Sitten vaan kevennetään rikkinäisen kuormitusta. Jotta sekin pärjää kuolematta taakkansa alle.
Jasu2025 kirjoitti:
Jos ihmisellä on ollut kehossa kipuja monin tavoi yli 30 vuotta, niin millään buranalla ja höpinöillä ne ei parane. Rikki on ja rikki pysyy. Sitten vaan kevennetään rikkinäisen kuormitusta. Jotta sekin pärjää kuolematta taakkansa alle.
Vaikka politiikassa onkin suuntaus, että tapetaan ne rikkinäiset nälkään jos ne ei muuten älyä kuolla.
- Anonyymi00001
Voi sinua. Itselläni on onnettomuudessa tuhoutunut iso möhkäle aivoista. Olen kuitenkin onnellinen kun ei ole kroonista kipua.
Yhdesti olin hammaskirurgilla. Luki sairaushistoriaani. Säikähti kovin ja kirjoitti hirmuna huumeisiin luokiteltavia lääkkeitä. Hain apteekista kuitenkin Burana 400mg.
>simiti<Ei se helppoa ole sinullakaan. Moni ajaa tahallaankin itse jotain päin ja kuolee tai vammautuu. Sekin sitten on henkistä ja fyysistäkin kipua yleensä liikaa, kun päätyy siihen tekoon. Vaikka se tulisi äkistikin mieleen, miettimättä. Jokuhan sillä ihmisellä on hätä kun ei jaksa elää.
Muttei maailmaa tai poliitikkoja sellainen kiinnosta, ei lääkäreitäkään kunhan palkkansa tienaavat. Maailma on, ihmiset on.Jasu2025 kirjoitti:
Ei se helppoa ole sinullakaan. Moni ajaa tahallaankin itse jotain päin ja kuolee tai vammautuu. Sekin sitten on henkistä ja fyysistäkin kipua yleensä liikaa, kun päätyy siihen tekoon. Vaikka se tulisi äkistikin mieleen, miettimättä. Jokuhan sillä ihmisellä on hätä kun ei jaksa elää.
Muttei maailmaa tai poliitikkoja sellainen kiinnosta, ei lääkäreitäkään kunhan palkkansa tienaavat. Maailma on, ihmiset on.Tämä maailma on hullu ja hullummaksi käy. Rakennettu niin ettei kaikki mitenkään kykene täällä elämään onnellisesti.
Jasu2025 kirjoitti:
Tämä maailma on hullu ja hullummaksi käy. Rakennettu niin ettei kaikki mitenkään kykene täällä elämään onnellisesti.
Täällä pärjää röyhkeöt ja ahneet parhaiten, koska he ei mieti muita kun minä minä itseään. Ja ei hävetä tuhota muita tieltään.
Jasu2025 kirjoitti:
Täällä pärjää röyhkeöt ja ahneet parhaiten, koska he ei mieti muita kun minä minä itseään. Ja ei hävetä tuhota muita tieltään.
Pitäisi päästää päiviltä semmoiset, mutta sitten olisi itse yhtä paha.
- Anonyymi00002
Jotain etuja mitä siitä saa kun osataan ajatella muitakin kuin itseä vaikka itse ei jollain hetkellä niitä palveluita tarvitse joita verovaroin luodaan voin luvata joka ainoalle se hetki elämässä tulee kellä on varaa ne miljoonat silloin omasta lompsasta kaivaa jenkeistä kannattaa ne hinnat selvittää ne on todelliset kulut voittoineen kun sitä yksityiset hoitaa
No sillon kun mun selkä murtu, joutu ottaan kauheen kalliin magneettikuvan. Tai ei se ollu magneettikuva vaan se halvempi versio siitä. Hampaita oon joutunu ite maksaan. Niissähän on ollu paljon korjattavaa. Ja nyt tarvinnu silmurin palveluja. Ja näistäkin on se kelan osuus, tosin se on aika pieni. Mutta noi on tärkeitä juttuja, oli vähällä menettää hampast tossa ientulehduksen takia ja silmissäkin kannattaa olla tarkkana mittailla noita paineita ja muita. Mullakin kun on ollu suvussa rappeumaa ja muuta.
Muuten oon kyllä maksanu veroja paljon. Oli niitä viikonloppuja ja iltoja, mistä meni aikoinaan hirmuset verot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847