Hei! Olen nainen ja elän parisuhteessa, mutta kipinä on kateissa, ja mieheni esitti, että jos löytäisin eroottista seuraa kahdesta miehestä yhtä aikaa se voisi sytyttää meidänkin suhteemme. Olen asiaa ajatellut jo aiemminkin. Löytyisikö Keski-Suomesta sellaista mahdollisuutta? Jos löytyy, niin voitaisi aluksi vaihtaa kuvia sp:ssä
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Pervo
- Anonyymi00005
Etkö poikaparka parempaa keksinyt tähän palstaäijän aloitukseen innostamaan muita mylviviä hirvaita sosiokulttuurisesti
- Anonyymi00002
Tuhoat itsesi lopullisesti. Ota joku harrastus. Lenkkeilyä. Pingistä? Jotakin.
- Anonyymi00006
Sorry jos säikäytin. En minä nyt mitään sen ihmeempää täällä hae ja jos se jotain henkilöä loukkaa, niin voin kyllä poistua. Lähinnä tässä kevään mittaan kiinnostaa esim. kuvien vaihto. Se jo alkuunsa riittäisi.
- Anonyymi00007
No jos ei löydy kahta, niin löytyy edes yksi innokas?
- Anonyymi00008
Itse olen 59v ukm. Itse toivoisin samaa. Valitettavasti kumppani ei ole kiinnostunut muista.
- Anonyymi00022
olet 69v.ukkeli ja toivoisit , että naisella olisi samanlaiset taipumukset. VEDÄ KÄTEEN: YÖK!
- Anonyymi00009
Ei taida tälläisessä 2+1 jutussa porukan kantti riittää asian loppuun asti viemiseen. Mitä se 2+1 juttu sitten oikeasti on? Onko se naisen tuplapano samaan aikaan pilluun ja peppuun, miehet munat vastakkain naisen sisällä, vai onko se esim. muna naisen pillussa ja toinen samaan aikaan suussa? Vai onko se mökkikivaa pitkällä viikonlopulla, jossa nainen on kahden miehen kanssa mökillä antaen pillua ihan ajan kuluessa.
Olen kuullut muutaman naisen kertomana tuplapanosta tai siitä kuinka toisen miehen kantti oli pettänyt H-hetkellä, nainen ja ns. toinen mies olivat asiaan jo valmiina, mutta naisen oma mies oli vetäytynyt. - Anonyymi00010
Mitens suhun saisi yhteyden ap?
- Anonyymi00011
Mies ei ole eroottinen
- Anonyymi00012
Tuskin sulla neljää reikää on.
Olen 34 v ja toivoisin sama!
- Anonyymi00014
löytyykö kikkiä tai snapchattia?
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
löytyykö kikkiä tai snapchattia?
Löytyy, mutta anna sun snapchati niin lisä sut!:)
- Anonyymi00017
Miksi ette tee profiilia deittipaltoille ja etsi sitä kautta ? Kerro toki nimesi ja osoite niin tullaan joukolla ovikelloa rimputtaa
- Anonyymi00019
Ompu10 kirjoitti:
Espoossa ja en halua kertoa tarkka nimi eikä osoite, en haluaa että kaikki näkee!
Miksi et? Eikö se olisi hienoa että mahdollisimman moni näkisi. Se on niin luonnollista. Suomalainen jonkun vaimo ja monta hoono soomi keener.
Tätä lisää.
Kiinnostaa kyllä, täällä yksi vapaaehtoinen!
- Anonyymi00021
Ota kolme tai neljä kun jollain ei aina seiso tällaisissa jutuissa ja kestävyyskin niin ja näin.
- Anonyymi00023
Ota kolme ukkelia lähibaarista niin saat joka reikään.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901756
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39922- 81916
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56811- 60668
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38546Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36541- 21537