Oletteko koskaan kaatuneet isosti?

Anonyymi-ap

Kerran tulin lähikaupasta iloisena ja jopa parin tumman oluen kanssa. Sitten liukastuin ja naapurikin hihitteli minulle.
Se vähän harmitti, mutta onneksi oli ne 2 kaljaa.

>simiti<

13

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

oliko huonot kenkuliien pohjat, onhan se pelottavaa, kallo halkeaa kun jään kohtaa, melkoisen helposti.

mä investoin joitain vuosia sitten hieman kalliimpiin Timberland-merkkisiin kenkuloihin, ei vieläkään ole näkyviä kulumia, järkyttävä pohjakuvio.

• Anonyymi00002

Kerrankin sinusta on ollut iloa jollekin. Lisää kaatuilua ja pellehyppyjä, niin veronmaksajat saa edes jotakin vastinetta rahoille, millä sinua elättävät.

• Anonyymi00003

Vitun umpijuntti. Olen maksanut veroja satoja tuhansia. Paljonko sinä tukipummi olet?

>simiti<

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Vitun umpijuntti. Olen maksanut veroja satoja tuhansia. Paljonko sinä tukipummi olet?

>simiti<

En maksa mitään, olen vasemmiston aatteen kannattaja, kaikki mitä on sinun taskussa, kuuluu minulle.

• Pari kaatumista tänä talvena. Toinen oli sen verran iso ja holtiton, että tuli vähän naarmuja naamaan.

• Anonyymi00004

Suihkusta tullessakin voi liukastua pahasti ja lyödä pään, ja kun pään loukkaa, niin päästä tulee kyllä todella paljon verta..

Vanhemmiten pitää kävellä hitaasti ja varmasti, kuin aikoinaan jossain Dressman-mainoksessa.

• Anonyymi00011

Just noin, turvallisin kävelytyyli on vaappuminen, et koukista jalkoja ollenkaan, kääntelee vain lantiota ja siirtelet samaan tahtiin tönkköjä jalkoja eteenpäin.

• Anonyymi00005

Sulla ei pysy pystyssä edes hevonen! :D

• Anonyymi00006

Sellainen hyvä puoli on jos pää törmäilee aina välillä, tietää että aivoissa ei ole mitään synnynnäisiä vikoja, jos pystyvät toipumaan.

Ei voi siis yllättäen kuolla, silmänräpäyksessä ihmeellisesti.

• Anonyymi00007

Kumitassujen päältä pari kertaa, liikenneympyrässä voltin heitto kerää ihan kiitettävästi yleisöä 😁.
      Aiheesta löytyy pari videopätkää äänitehostein 😄, selkeää youtube matskua

• Anonyymi00008

näistä fyysisistä jutuista, niin oma tuo ongelma-hampaan poisto onnistui aika hyvin, odotin 2 vrk noin että tuleeko lisä tulehdusta, kun hammaslääkäri määräsikin jo varalta antibiootteja.

En tarvinut noita "antiboxeja", nyt pystyn jo syömään melko normaalisti... ainoa juttu kun.. poskipäissä on arka alue kun se naishammaslääkäri piti päätäni niin kovaa paikoillaan, kun irrotti hammasta, oli lujassa.

Lujassa sylissä, kun toinen vääntää siis hammasta irti...puudutus toimi oikein hyvin.

• Anonyymi00009

Hammaslääkärinaisen sanonta: "No miksi se ei irtoa, heiluu jo noin..."...

• Anonyymi00013

Homohuora persuhomo

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18044
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      4922
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4577
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      27
      4490
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4300
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      59
      4170
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      3773
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3425
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      34
      2696
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2419
    Aihe