Mikä on teidän mielestä "lihaksikkaan" naisen määritelmä?

Anonyymi-ap

Jälleen Yksäri väittää palstalla, että moni nainen ei ole lihasta nähnytkään, joka kuitenkin on lihaksikkaampi kuin naisjulkkikset keskimäärin 50-luvulla. Kaikki kun on lopulta niin suhteellista.

Palataan jälleen esimerkiksi tuohon Love Island sarjaan, kun mä nyt vähän harmittelin kun ei löydy ainuttakaan "hintelää" miestä. Tuossa yksi Love Island sarjan nainen Gabby Allen. Montako noinkin "lihaksikasta" naista tiedätte naisjulkkiksissa, kun mennään muutamia vuosikymmeniä taaksepäin.
https://youtu.be/914FUnyRmL4?t=24

Vielä tämäkin, jos nyt joku täällä pitää tuota Love Island sarjaa jotenkin "huonompi" tasoisena, kyllähän siinäkin näkyy jotakin todellisuutta: nykyaikana naiset käyvät enemmän salilla kuin aikaisemmin. Tutkimusten mukaan naiset siinä vähän yli 30 iässä ovat nykyään vahvempia kuin koskaan, mutta miehet sen sijaan näyttävät heikentyvän. Toki julkkismiehillä varsinkin Yhdysvalloissa riittää lihasta ja voimaa.

Todellavaikeeta

5

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi00001

Eihän tuohon aikaan miehetkään olleet samanlaisia lihaskimppuja kuin nykyään, siis julkkismiehet.

Etkö sä usko, että tuossa Love Island sarjassakin on jotakin todellisuutta. Olen ymmärtänyt, että sinäkin olet myöntänyt, että nykyaikana vaatimukset parisuhdemarkkinoilla on kovat.

Todellavaikeeta

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Eihän tuohon aikaan miehetkään olleet samanlaisia lihaskimppuja kuin nykyään, siis julkkismiehet.

Etkö sä usko, että tuossa Love Island sarjassakin on jotakin todellisuutta. Olen ymmärtänyt, että sinäkin olet myöntänyt, että nykyaikana vaatimukset parisuhdemarkkinoilla on kovat.

Todellavaikeeta

Naisten vaatimukset nyt kai usein on just vähän sen yläpuolella mitä ne voi saada. Nuorena ne haluaa kuun taivaalta mutta ei saa. Ja vanhana kelpaisi joku suht täyspäinen mutta eivät saa sitäkään.

Vaatimusten kovuutta lopulta kannattaa arvioida vain sillä mittarilla miten ne realisoituvat. Mutta ei silläkään ole lopulta mitään merkitystä. Vaatimukset kun eivät miksikään muutu miitä murehtimalla.

En ole Love Islandia juuri katsonut mutta eikö sinne koota jotain tyhjäpäitä? En tiedä kenen todellisuutta se on. Enemmän ja useammin nuo nuoret naiset nykyään vaikuttavat pulleilta punkeroilta kuin siltä että olisivat liikaa salilla tai lenkillä käyneet.

• Anonyymi00002

kuin pamela andrtersson sillä isot rintalihakset

• Anonyymi00003

En ainakaan minä. Mulla on vain voimaa, ei isoja lihaksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3790
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2772
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2300
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1829
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1550
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1522
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1409
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1261
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1214
    Aihe