Suomella on kehissä aivan eri joukkue, kuin missään aiemmassa matsissa. Tai no Rantanen nyt edelleen on katollaan jopa omia aikojaan joka toisen kerran kun kamera sattuu kuvaamaan.
Pelitapa on kohdillaan, ehtaa jalosta koko paketti, ja pelaajat suorittavat pelitapaa liki 100%:sti, johtuu se nyt sitten Pendosta, muista valmentajista, pelaajista tai jostain edellisten kombosta.
Tällaista on voittava kiekko, yhtenäistä ja karheaa, orjallista "kellokortin" noudattamista, vaikka tekee kipeää. Ja Kanukit alkaa pelaamaan sooloa, niin selvästi paine alkaa hiertämään korvien välissä.
Tosin matsia on vielä liki puolikas jäljellä ja Kanukeilla maailman terävin kärki, niin mitä vain voi tapahtua ennen kuin pelikello sanooo 60 min täynnä.
Olpparit -26 --- Cänädä-Suomi
28
247
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
minä leikisti veikkasin että Suomi voittaa Kanadan 2-1, nyt olisi se tilanne... mutta kuumaa peliä poi9kittaiset sillmiinmailoja korkeat sallittuja jne.. tiettyyn pisteeseen asti...
- Anonyymi00002UUSI
Voivoi...
- Anonyymi00003UUSI
❤️👍
Hurjaa draamaa. Kanadan pyöritystä ja viimeisellä minuutilla Kanadalle johtomaali.
"Se oli siinä!
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000011833314.html
(en katsonut peliä, luin IS:n lööpin). 😁Kun mitä vain voisi tapahtua noin odotin että ajassa 59.58 kaukaloon laskeutuu alus Alfa Kentaurista. Vähän olen pettynyt.
Ilmeisesti pelin aikana Suomen maajoukkueen lisäksi ainakin D Trump hävisi tullitaistelun. Mistä voidaan vetää samalla johtopäätös että USAn hätätila on peruttu.
Katsotaan (tai ollaan katsomatta) illemmalla aiheuttaako Slovakia USA:lle hätätilan.scrg kirjoitti:
Ilmeisesti pelin aikana Suomen maajoukkueen lisäksi ainakin D Trump hävisi tullitaistelun. Mistä voidaan vetää samalla johtopäätös että USAn hätätila on peruttu.
Katsotaan (tai ollaan katsomatta) illemmalla aiheuttaako Slovakia USA:lle hätätilan.Tullitaisyelun?? Mistä luit?
Jos noin olisi käynyt, se alus olisi ottanut kyytiinsä Pendon ja Suomi olisi tumpannut suoraan viimeisestä aloituksesta tasoituksen. Mutta kun mitä vaan voi tapahtua, niin esim. tuota ei tapahtunut tässä tapahtumahorisontissa, vaan jossain toisessa tapahtumahorisontissa. Meille on annettu näköjään aika tylsä tapahtumahorisontti elettäväksemme....
- Anonyymi00005UUSI
noniin, miten siismmahdollista 2-0 johdon kanadaa vastaan voi hukta, voi lapsukaiset sentään...
Erittäin helposti. Suomi lopetti pelaamisen toisen erätauon jälkeen ja keskittyi puolustamiseen. Se on varma tapa hävitä pelejä, ainakin Suomelle ja Ruotsille, track record tuolla peluutuksella on noin 99/100 pannuun. Ja jos peluutus muuttuu, niin mistähän se johtuu? Pelaajat saivat villin idean lopettaa hyökkääminen ja välttää maalien tekoa, ettei vaan oma puolustus kärsi? Juu, niinhän se menee...
- Anonyymi00006UUSI
sanon vain yhden sanan: Vitun lammastarhalaiset.
- Anonyymi00007UUSI
Jep. Jaloslaista "kyykkäpelaamista" hyvällä hyökkäysrosterilla..
No silti ihan jees.
Otetaan revanssi Slovakiasta sitten...😄- Anonyymi00010UUSI
Pennaselle vois laittaa patsaan Hyvinkään torille... puolialasti kusella varjosten silmiinpaistavaa aurinkoa tonnin ilme kasvoillaan. Patsas kääntyis auringon mukaan.
Miracle on Italia... se vois olla patsaan nimi. 😄
- Anonyymi00008UUSI
Oi Rande osoittaa elonmerkkejä 🤗
Mutta nyyh jääkiekolle. Sellaista se urheilu on, tunteita, tulta, tuppuraa ja joskus häviöitä.
AletheiasEn osoita, nää on vain ääniä haudan takaa, kun ottaa pannuun p***a valmennus, muuten makaan mullan alla hiljaisuudessa matojen kanssa turisten, silloin kun niitä huvittaa turista eli aika harvakseltaan 😂
Mitäs Satakunnan juhlasalko, vieläkö pää on pihahangen yläpuolella? 😁- Anonyymi00009UUSI
randombypasser kirjoitti:
En osoita, nää on vain ääniä haudan takaa, kun ottaa pannuun p***a valmennus, muuten makaan mullan alla hiljaisuudessa matojen kanssa turisten, silloin kun niitä huvittaa turista eli aika harvakseltaan 😂
Mitäs Satakunnan juhlasalko, vieläkö pää on pihahangen yläpuolella? 😁Mahtavaa, olenkin odottanut sitä hetkeä, kun minäkin saan kokemuksen tuonpuoleisesta ja pääsen keskustelemaan ihka oikean haamun kanssa 😁
Pää pinnalla nippanappa. Tänään vähän vääntöä teinin kanssa, mutta olikin niin pitkään mennyt hyvin, että ennemmin tai myöhemmin sitä pitää jotain kahnausta tulla. Olen kuulemma ärsyttävä 😇
Aletheias Anonyymi00009 kirjoitti:
Mahtavaa, olenkin odottanut sitä hetkeä, kun minäkin saan kokemuksen tuonpuoleisesta ja pääsen keskustelemaan ihka oikean haamun kanssa 😁
Pää pinnalla nippanappa. Tänään vähän vääntöä teinin kanssa, mutta olikin niin pitkään mennyt hyvin, että ennemmin tai myöhemmin sitä pitää jotain kahnausta tulla. Olen kuulemma ärsyttävä 😇
AletheiasTuonpuoleinen kokemus elähtäneen hesalaisen (?) haamuntapaisen kanssa... Jee? Sulla on kyllä rima aika alhaalla, toki oma pituutesi huomioiden se saattaa olla keskimittaisille aika korkealla, can't say 😂
Hiano talvi, kun on tullut jonnin verran luntakin, vaikka toki näin autoilijana fiilikset on vähän kaksijakoiset. Mutta enempi häirittee, kun tiet päivällä sulaa, tuulilasi on täynnä rapaa ja pissapoika jäässä, sitten aamulla renkaiden alla on luistinrata, prkl. Mieluummin tasainen -20 ja sitten yhtenä yönä alkaa kevät, +10 astetta ja voikukkia, BAM!
ps. Teinisi on luultavasti oikeassa, äänestän hänen kantaansa 🫢- Anonyymi00011UUSI
Tuonpuoleinen kokemus elähtäneen hesalaisen (?) haamuntapaisen kanssa... Jee? Sulla on kyllä rima aika alhaalla, toki oma pituutesi huomioiden se saattaa olla keskimittaisille aika korkealla, can't say 😂
Hiano talvi, kun on tullut jonnin verran luntakin, vaikka toki näin autoilijana fiilikset on vähän kaksijakoiset. Mutta enempi häirittee, kun tiet päivällä sulaa, tuulilasi on täynnä rapaa ja pissapoika jäässä, sitten aamulla renkaiden alla on luistinrata, prkl. Mieluummin tasainen -20 ja sitten yhtenä yönä alkaa kevät, 10 astetta ja voikukkia, BAM!
ps. Teinisi on luultavasti oikeassa, äänestän hänen kantaansa 🫢Heihei, älä yhtään yritä downgreidata mun haamukokemusta. Ja kyllä, mun rima on ja pysyy korkealla. Ainakin navan korkeudella eli siellä jossain kahdessa metrissä 😁
Hieno talvi on ollut kieltämättä, vaikken talvi-ihminen olekaan. Bemun kanssa on tällä hetkellä se ongelma, että se näyttää rusehtavan harmaalta eikä kiiltävän mustalta kuten yleensä. Laiska omistaja kun ei ole pakkasten aikana saanut aikaiseksi viedä sisäpesuun 🫣 Mutta kevät voisi tulla kyllä jo ja kimenomaan hetkessä. Kaikki loskakelit voisi jäädä välistä pois.
Mietin hetken, jätänkö tuon viimeisen kommentin huomioitta vai en 😂 Väärälle puolelle asetuit kuitenkin!
Aletheias Anonyymi00011 kirjoitti:
Heihei, älä yhtään yritä downgreidata mun haamukokemusta. Ja kyllä, mun rima on ja pysyy korkealla. Ainakin navan korkeudella eli siellä jossain kahdessa metrissä 😁
Hieno talvi on ollut kieltämättä, vaikken talvi-ihminen olekaan. Bemun kanssa on tällä hetkellä se ongelma, että se näyttää rusehtavan harmaalta eikä kiiltävän mustalta kuten yleensä. Laiska omistaja kun ei ole pakkasten aikana saanut aikaiseksi viedä sisäpesuun 🫣 Mutta kevät voisi tulla kyllä jo ja kimenomaan hetkessä. Kaikki loskakelit voisi jäädä välistä pois.
Mietin hetken, jätänkö tuon viimeisen kommentin huomioitta vai en 😂 Väärälle puolelle asetuit kuitenkin!
AletheiasPakko vähän downata, ettet ala leijumaan 😂
Ja sun rima, se on ikuisesti "vesirajssa", mut sekin on aika korkealla näin tavan kuolevaisten silmissä 😁
Olen kyllä nauttinut talvesta ns. koko rahalla, joskaan en ihan kaikilla haluamillani tavoilla, mutta tieliikenteessä on saanut nauttia yllinkyllin, vetää kylki edellä joka toisen kaarteen ja voi että on honda-parka huutanut hoosiannaa. Ja juu, soon paskanen kuin ojankaivajan rukkanen, vien sitten pesuun kun kelit plussaantuu. Laiska ei jaksa, ei se niin kaunis ole kiillotettuna kuitenkaan 😱
Njääh, mä voitan teinin kanssa, jos ei muuten, niin hengessä. Tai no ehkä ihan vaan piruuttaan 😇- Anonyymi00012UUSI
Pakko vähän downata, ettet ala leijumaan 😂
Ja sun rima, se on ikuisesti "vesirajssa", mut sekin on aika korkealla näin tavan kuolevaisten silmissä 😁
Olen kyllä nauttinut talvesta ns. koko rahalla, joskaan en ihan kaikilla haluamillani tavoilla, mutta tieliikenteessä on saanut nauttia yllinkyllin, vetää kylki edellä joka toisen kaarteen ja voi että on honda-parka huutanut hoosiannaa. Ja juu, soon paskanen kuin ojankaivajan rukkanen, vien sitten pesuun kun kelit plussaantuu. Laiska ei jaksa, ei se niin kaunis ole kiillotettuna kuitenkaan 😱
Njääh, mä voitan teinin kanssa, jos ei muuten, niin hengessä. Tai no ehkä ihan vaan piruuttaan 😇Mun kuuluu leijua 😁 Ja vesiraja on oikein sopiva raja monessakin asiassa 😅
Nyt on ollut aika kivoja lenkkikelejä. Mitään 25 pakkasta en kestä, 15 astetta on mun ehdoton pakkasraja, mutta auringonpaiste ja huurteiset puut on tehneet lenkkeilystä todella miellyttävää. Jotenkin en yllättynyt, että sinä menet Honda-paran kylki edellä kaarteisiin. Tuossa jälleen yksi syy, miksi sun ei kuuluisi olla ratissa ! 😁
Tiesin kyllä, että piruudesta tuossa on kyse 😅
Miten muuten kisu voi?
Aletheias Anonyymi00012 kirjoitti:
Mun kuuluu leijua 😁 Ja vesiraja on oikein sopiva raja monessakin asiassa 😅
Nyt on ollut aika kivoja lenkkikelejä. Mitään 25 pakkasta en kestä, 15 astetta on mun ehdoton pakkasraja, mutta auringonpaiste ja huurteiset puut on tehneet lenkkeilystä todella miellyttävää. Jotenkin en yllättynyt, että sinä menet Honda-paran kylki edellä kaarteisiin. Tuossa jälleen yksi syy, miksi sun ei kuuluisi olla ratissa ! 😁
Tiesin kyllä, että piruudesta tuossa on kyse 😅
Miten muuten kisu voi?
Aletheias253 senttiä leijuvaa naista, hiukan pelottavaa... Toisaalta, ankkuri nilkkaan ja ainakaan se ei lähde tuulen mukana 😁
Mua harvoin saa hiljaseks, mutta toi vesiraja kommenttisi sai näppäimet hiljaseks toviksi. Oman mielikuvitukseni vikaa kai 🙄😇😂 🫢
Kyllä toi pakkaskeli on ollut kokonaisuudessaan kivaa, vaikka toki kylmimpinä aamuina on miettinyt elämän tarkotuitusta auton laseja raapiessa. Mutta kyllä mä sen silti mielelläni otan, jos on pakko tunnustaa.
Mitä?!?!??! Kelaa miten sun bemus menee talvikeleillä, jos jo honda-raasukin menee kylki edellä. Voi veljet sitä menoa!!!
Ei piruudesta,vaan oikeassa olemisesta. Ja no "aseveljeydestä". Ja ehkä ihan vähän ihan vähän piruudestakin, vastaan vaikka ihan piruuttaan. Mut ihan vähän, ihan vaan inasen 😇
Kissa? Niin toi Tyyppi? Toi Tyyppi voi oikein hyvin, on todella ärsyttävä vanha äijä, jatkuvaa käninää, kitinää ja valitusta, mikään ole ikinä hyvin ja niin edelleen. Pakko myöntää, että on omaksunut omistajansa ominaisuudet todella hyvin. Joten me vaan valitetaan asioista toisillemme ja tuijotetaan toisiamme paheksuvasti, eikä olla juuri mistään samaa mieltä 🤣- Anonyymi00016UUSI
253 senttiä leijuvaa naista, hiukan pelottavaa... Toisaalta, ankkuri nilkkaan ja ainakaan se ei lähde tuulen mukana 😁
Mua harvoin saa hiljaseks, mutta toi vesiraja kommenttisi sai näppäimet hiljaseks toviksi. Oman mielikuvitukseni vikaa kai 🙄😇😂 🫢
Kyllä toi pakkaskeli on ollut kokonaisuudessaan kivaa, vaikka toki kylmimpinä aamuina on miettinyt elämän tarkotuitusta auton laseja raapiessa. Mutta kyllä mä sen silti mielelläni otan, jos on pakko tunnustaa.
Mitä?!?!??! Kelaa miten sun bemus menee talvikeleillä, jos jo honda-raasukin menee kylki edellä. Voi veljet sitä menoa!!!
Ei piruudesta,vaan oikeassa olemisesta. Ja no "aseveljeydestä". Ja ehkä ihan vähän ihan vähän piruudestakin, vastaan vaikka ihan piruuttaan. Mut ihan vähän, ihan vaan inasen 😇
Kissa? Niin toi Tyyppi? Toi Tyyppi voi oikein hyvin, on todella ärsyttävä vanha äijä, jatkuvaa käninää, kitinää ja valitusta, mikään ole ikinä hyvin ja niin edelleen. Pakko myöntää, että on omaksunut omistajansa ominaisuudet todella hyvin. Joten me vaan valitetaan asioista toisillemme ja tuijotetaan toisiamme paheksuvasti, eikä olla juuri mistään samaa mieltä 🤣Pituudesta on monenlaista hyötyä 😁 En tiedä uskallanko vastata mitään enempää tuohon vesirajaan, sillä olen joutunut muistuttamaan itseäni lähiaikoina, että kaikkia kaksimielisyyksiä mitä päässä liikkuu, ei tarvitse naputella kaikkien nähtäville 😅🫣
No siis bemuhan kulkee kuin unelma, nappaa kaarteet tiukasti ja kiihtyy nopeammin kuin kuljettajansa 😁 Oikein hyvä talviauto 🤗
Nyt oli sellainen selitys piruudesta, että tuo pitäisi laittaa jonnekin "kootut selitykset"-teokseen 😂 Eli ihan vaan piruuttas 😅
Teillähän kuulostaa olevan oikein leppoisaa menoa siellä kotona sitten 😄 Mikäs sen mukavampaa kuin kaksi kärttyistä kitisemäsaä toisillensa 😻 Vie silti rapsuja! Siis sille karvaisemmalle kärttyukolle 😁
Aletheias
- Anonyymi00013UUSI
iltalehti kirjoittaa; leijonista tuli kissanpentuja tai vasrtaa varmaan.
- Anonyymi00014UUSI
oliko niin pelotava pöllä tuo kandanan mies että.. vewtänyt vaan ailmät pid ja kallon halki kanadank kapteenilta, mutta
kun kissanpentu ei uskqalla pelottaa...
NO PERKELE, tuollaisia joukkueesaeenkin - Anonyymi00015UUSI
Nämä on kyllä hienoja hetkiä asioida erätarvikekaupoissa ja miksei muissakin kaupoissa, tällaiset peliajankohdat.
Kyllä saa nimittäin palvelua eikä tarvitse jonottaa :)
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky74805Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434672Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1793833Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty363572Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1123560Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm523033Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121090Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63887- 93812
- 40745