Ensin kävin siivoamassa VANHAN KIRKKOHERRAN VIRASTON LASTENKERHO TILAT.
Sen jälkeen kävin DESTIAN TOIMISTOT ja sitten minulla oli aikaa joten joutessani odottelessa LAKASIN AJOVARMAN KATSASTUSPISTEEN HALLIIN LATTIAN JONKA JÄLKEEN KÄVIN VIEMÄSSÄ ROSKAT!
Sitten minä menin CORONARIAAN SIIVOAAMAAN JA ÄIDILLENI, ETTÄ : EI NÄISTÄ CORONARIAN VALITUKSISTA KANNATA VÄLITTÄÄ, KOSKA EI HE VIITSI LAISKAT SIIVOOTA EDES ITSE JOTEN MINÄ KUNNIATON PASKA VOIN SIIVOOTA!
Sen jälkeen menin IVALON KIRKON SIIVOAMAAN!
Minun mieheni lääkärinä halusi määrätä, mutta miten hän määrää jos minä olen jo tehnyt KUNNIATTOMANA PASKANA NÄITÄ SIIVOUKSIA!
Sehän on KUNNIAN LOUKKAUS saada PALKKAA TYÖSTÄ!
Kävin vähän hoitelemassa KUNNIATTOMANA PASKANA HOMMIA.
Anonyymi-ap
1
147
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joutessani luin CORONARIASSA INARILAISTA jossa SAARISELÄN KUNNIALLISET LÄÄKÄRIT VÄITTI MUKA TEKEVÄNSÄ MEIDÄN IVALOLAISTEN KUNNIATTOMIEN PASKOJEN KANSSA YHTEISTYÖTÄ.
Mieheni kanssa EI OLE TUOSTA SOVITTU VAAN ME SOVITTIIN HÄN ON MYÖS KUNNIATON PASKA!
Kyllä me alkuperäiset IVALOLAISET IVALOSSA TARVITAAN OMA LÄÄKÄRI JOKA HOITAA MEITÄ KYLÄLÄISIÄ JOTKA OLLAAN KUNNIATTOMIA PASKOJA!
FB KUNNIALLISIA MIEHENI EI KYLLÄ HOIDA, KOSKA MINÄ EN KYLLÄ TUOHON SUOSTU!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881571
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1181454Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301202
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181030Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46948- 21920
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753