Ensin kävin siivoamassa VANHAN KIRKKOHERRAN VIRASTON LASTENKERHO TILAT.
Sen jälkeen kävin DESTIAN TOIMISTOT ja sitten minulla oli aikaa joten joutessani odottelessa LAKASIN AJOVARMAN KATSASTUSPISTEEN HALLIIN LATTIAN JONKA JÄLKEEN KÄVIN VIEMÄSSÄ ROSKAT!
Sitten minä menin CORONARIAAN SIIVOAAMAAN JA ÄIDILLENI, ETTÄ : EI NÄISTÄ CORONARIAN VALITUKSISTA KANNATA VÄLITTÄÄ, KOSKA EI HE VIITSI LAISKAT SIIVOOTA EDES ITSE JOTEN MINÄ KUNNIATON PASKA VOIN SIIVOOTA!
Sen jälkeen menin IVALON KIRKON SIIVOAMAAN!
Minun mieheni lääkärinä halusi määrätä, mutta miten hän määrää jos minä olen jo tehnyt KUNNIATTOMANA PASKANA NÄITÄ SIIVOUKSIA!
Sehän on KUNNIAN LOUKKAUS saada PALKKAA TYÖSTÄ!
Kävin vähän hoitelemassa KUNNIATTOMANA PASKANA HOMMIA.
Anonyymi-ap
1
154
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Joutessani luin CORONARIASSA INARILAISTA jossa SAARISELÄN KUNNIALLISET LÄÄKÄRIT VÄITTI MUKA TEKEVÄNSÄ MEIDÄN IVALOLAISTEN KUNNIATTOMIEN PASKOJEN KANSSA YHTEISTYÖTÄ.
Mieheni kanssa EI OLE TUOSTA SOVITTU VAAN ME SOVITTIIN HÄN ON MYÖS KUNNIATON PASKA!
Kyllä me alkuperäiset IVALOLAISET IVALOSSA TARVITAAN OMA LÄÄKÄRI JOKA HOITAA MEITÄ KYLÄLÄISIÄ JOTKA OLLAAN KUNNIATTOMIA PASKOJA!
FB KUNNIALLISIA MIEHENI EI KYLLÄ HOIDA, KOSKA MINÄ EN KYLLÄ TUOHON SUOSTU!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498