Hyvä olla selitys valmiina: "Iivolla oli nuha"

Anonyymi-ap

4 vuotta reenasin turhaan.

9

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllästyttää tämä tyyppi. Aina on jotain. Loputon lista, kun arvokisat lähestyy.

• Anonyymi00004

Menkää itse hiihtimään sairaana, helppo huudella muille.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Menkää itse hiihtimään sairaana, helppo huudella muille.

Eiks Iivo sanonut, että lihaksista hiihto ei ollut kiinni, vaan tuntui kuin hengittää pillin läpi, eikä siksi jaksanut. Meistä jokainen tietää, kun on kun on lievää pahempi flunssa/influenssa miten väsyneen vetelä olo voi olla, mutta toi kuulostaa enemmän joltain astman tapaiselta - jos syy siis todella hengitys. Iivo on tosiaan ollu aina flunssaherkkä mutta esim Kerttu ei niinkään...?

Mä oon ihmetelly miten vähän kiekkoilijat sairastelee, vaikka lähikontaktia paljon paljon enemmän. Tässä lääkärin näkemyksiä, jotka monin tavoin pätee jokaiseen ja joista paljon puhuttiin korona-aikaan: https://www.iltalehti.fi/milano-cortinan-olympialaiset-2026/a/e9778491-03d0-475d-bd2f-7e4b9e425e5f

Niinpä niin välinpitämättömyys mutta myös ylivarovaisuus on molemmat huonoja. Tuota käsihygieniaa ylipäänsä ja vaikka buffet-tarjoilua käytettäessä ehkä pitäisi selvittää noille ja kaikille herkille taviksillekin enemmän, koska tää on se tavallisin tartuntatapa: Ei, ei mene käsien ihon läpi, vaan se mitä sormilla tekee😉Siis maneerit! Elikkä tehokkain tapa välttää ko. tartuntoja on olla hiplaamatta sormilla silmiä, nenää ja suuta. Maskit on hyvä lisä ja lähinnä estää pisaroiden leviämistä. Mutta kyllä huipputasolla pitää käyttää kaikkia keinoja.
        Silti, kyllä norjalaisilla on hyvät doupingit - eivät vaan jää kiinni.

lajijasuris

• Anonyymi00002

Norjalaisilla ei ole nuhaa.

Heillä on 17 kultaa, 10 hopeaa ja 10 pronssia.

Ja juuri tällä hetkellä tulee yksi mitali lisää joka lajia. 50 km:n hiihto on Norjan show.

• Anonyymi00003

Iivo oli itku kurkussa Arfman vaai tiukkasi mitå ja mitä., olis pitäny suunsa kiinni, eikä kiusata uupunutta hiihtäjää. Onneksi kamera miehet keskeytti Iivon kiusaamisen. 3ikä tää haastattelija tajunnut miten vaikea Iivolla oli.

• Anonyymi00005

Aina sama juttu..sairas

• Anonyymi00006

Hauska juttu, YLE sensuroi juttunsa kommenttikentässä epäilyn siitä, mitä "kaurapuuroa" norjalaiset syövät... ?! Herkkä aihe Ylelle. Saataisko suomalaisillekin norskien kaurapuurot...

• Anonyymi00008

Jollain katkesi aikoinaan sauva, Iivariile tuli duha..

• Anonyymi00009

Voi Itku???? Seli seli! Ilmaisia Turisti matkoja Ei kaikille heru. Ei pitäisi alun perinkään mennä kun huuhaata ja yli ampuvaa hehkutusta riittänyt. Muut osaa ja jaksaa vaan paremmin. Koko urheilu mennyt penkin alle. E V V K...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      294
      2983
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1784
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe