Hyvä fiilis tuo virtaa.

Anonyymi-ap

Tässä kun toi vika peli Suomelta on käynnissä, niin tulee mieleen, että mitä se hyvä fiilis tuokaan mihin tahaansa yhteisöön.

Analyysit kaikesta nyansseista tuollaisessa kaoottisessa hulunmyllyssä on kyllä aika turhaa...

https://youtu.be/3OnnDqH6Wj8?si=irnJl7iK8SOC4sK9

Aina kun Suomi voittaa, on tunnetila hyvä.... ei pelkoa, ei tärise käsi...kun voi nauttia, eikä mieti liikaa...

Tunnejuttuja nämäkin.

22

145

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Itsellä joskus tuppaa tulemaan sellaista määrätynlaista maailmantuskaa, mutta se yleensä helpottaa, kun kirjoittaa ja kuuntelee musiikkia.

• Anonyymi00001
        UUSI

No se on sitä, että luulee, että hommia "pitäisi osata tehdä oikein".

Asioita usein tekee väärin, kun miettii liikaa.

Fiiliksellä tehdään kaikkea oikein lopulta. Ne taidot tulee esiin hyvästä fiiliksestä luontevasti.

https://youtu.be/-tJYN-eG1zk?si=wZK-mxUyG1guKBsf

Kuka tässä fiiliksessä miettis tarkkaan miten mikäkin pitäisi tehdä? 😄

• Anonyymi00002
        UUSI
        Anonyymi00001 kirjoitti:

No se on sitä, että luulee, että hommia "pitäisi osata tehdä oikein".

Asioita usein tekee väärin, kun miettii liikaa.

Fiiliksellä tehdään kaikkea oikein lopulta. Ne taidot tulee esiin hyvästä fiiliksestä luontevasti.

https://youtu.be/-tJYN-eG1zk?si=wZK-mxUyG1guKBsf

Kuka tässä fiiliksessä miettis tarkkaan miten mikäkin pitäisi tehdä? 😄

Tai jos elää tätä biisiä 110%;a, niin miettiikö mitä mun tässä piti tehdä?

https://youtu.be/uOV2KWDREB8?si=mdrm1Afvs-6UU8p8

Kyllä kun fiilis vetää, niin ei ime peukkua tai kaiva nokkaansa. 😄

• UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tai jos elää tätä biisiä 110%;a, niin miettiikö mitä mun tässä piti tehdä?

https://youtu.be/uOV2KWDREB8?si=mdrm1Afvs-6UU8p8

Kyllä kun fiilis vetää, niin ei ime peukkua tai kaiva nokkaansa. 😄

Samahan se mitä tänne vastaa, poistoon se menee kuitenkin.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Samahan se mitä tänne vastaa, poistoon se menee kuitenkin.

Se voi mennä, mutta joku joutuu senkin poiston eteen oikein tekemään jotain. 😁

Ja kun miettii mitä jotkut joutuu tekemään sen eteen, että hyviä juttuja palstalla ei näkyis, niin hauskaahan se vaan on. 😄

Hyvät tyypit täällä kuitenkin tietää kekä on hyviä tyyppejä, siitä huolimatta. 🙂

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se voi mennä, mutta joku joutuu senkin poiston eteen oikein tekemään jotain. 😁

Ja kun miettii mitä jotkut joutuu tekemään sen eteen, että hyviä juttuja palstalla ei näkyis, niin hauskaahan se vaan on. 😄

Hyvät tyypit täällä kuitenkin tietää kekä on hyviä tyyppejä, siitä huolimatta. 🙂

No joo, totta. Kiitti Queenista (mun lemppareita) ja Firesta. Scooter on kyllä kans semmonen jumppapumppu, että oksat pois. Joskus olen livenä nähnyt. :)

• Anonyymi00006
        UUSI

• Anonyymi00008
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

No joo, totta. Kiitti Queenista (mun lemppareita) ja Firesta. Scooter on kyllä kans semmonen jumppapumppu, että oksat pois. Joskus olen livenä nähnyt. :)

No noissa on sitä fiilistä, missä ei liikoja mieti... vaan kättä ylös ja hyppyjä perään...😄

• UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No noissa on sitä fiilistä, missä ei liikoja mieti... vaan kättä ylös ja hyppyjä perään...😄

Liika miettiminen on kyllä pahasta. Oon pyrkinyt vähentään.

Spotifystä löytyy semmonen ku Smyles / Baker street, niin siinä on semmonen versio, joka menee jalan alle. :)

• Anonyymi00010
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Liika miettiminen on kyllä pahasta. Oon pyrkinyt vähentään.

Spotifystä löytyy semmonen ku Smyles / Baker street, niin siinä on semmonen versio, joka menee jalan alle. :)

Ihan jees...

Ei ihan henkseleistään tee lähtöä, mutta jalakaa vippasoo. 😃

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ihan jees...

Ei ihan henkseleistään tee lähtöä, mutta jalakaa vippasoo. 😃

Tää tuli mieleen tuosta biisistä...

https://youtu.be/2WN0T-Ee3q4?si=jhQ1NcZ1sBonde3Z

Joskus prntuna katsoin tuon elokuvan... usko hyvään tuossakin. 🙂

• Anonyymi00003
      UUSI

Katsoin tuon Iivon haastattelun pettymyksen jälkeen...

Ja mitä olen Iivoa seurannut, niin liian jäykkää toimintaa. Toki urheilijan pitää olla itsekäs, mutta Iivo on dissannut muita aika lahjakkaasti ja ollut tosi töykeäkin muita kohtaan.

Jotenkin tuntuu, että joku Karma kostaa nyt sen touhun.... vaikka en karmoihin usko...

Mutta aina avoin ja iloinen Klabo tsis viedä tuonkin kisan kultaisen mitskun. Hyvä fiilis näkyy norskissa...

• Anonyymi00005
      UUSI

musiikeistakin hauskoja jotain itselläni varmaan kaikkea... kuuntelen mitä milloinkin... yleensä rock, ... Sammy Hagar ollut nyt tämän illan idea.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ei ole rantanen siellä 😭😭😭😭😭😭😭😢💔

• Anonyymi00011
        UUSI

Siellähän tuo patsastelee...😄

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Siellähän tuo patsastelee...😄

NIIN OLI🥰😍😍😍😍🤩🤩🥹🫶A h mun sydän

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

NIIN OLI🥰😍😍😍😍🤩🤩🥹🫶A h mun sydän

Rane oli poppareilla tänään, mutta tuskin mitään radikaalia. Gm saanut varmaan Dallasista noottia, että antakaapa Kspaselle prliaikaa ja Ranea säästellään kevväämmälle. 😄

• Anonyymi00009
      UUSI

aika pikkuinen joku sähkölasku tuli, kun kaupungin kaukolämmössä lämmitys joku.. 25eur siirtoa.. erillinen joku kulutus ehkä 45eur/kk sitten.

• Anonyymi00012
        UUSI

No oho...

• Anonyymi00016
      UUSI

ei olla tyhmiä kuin Lauri tai Timo.

mutta noissa olympiamitaleissa jos olisivat lyijyä niin raskasta kantaa, nuo nykyiset voivat olla alumiiniakin.

• Anonyymi00017
      UUSI

anteeksi jooh 3kk sähkön kulutusa noin 45eur

• Anonyymi00018
      UUSI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      70
      5231
    2. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      268
      4337
    3. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      101
      3960
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      182
      2332
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      33
      1643
    6. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      68
      1469
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      17
      1169
    8. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      6
      1029
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      38
      973
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      899
    Aihe