Pitääkö olla huolissaan?

Anonyymi-ap

Olen ollut 15 vuotta sinkku.

18

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä oon ollut 12 vuotta. 😅

• Anonyymi00008

Kun olet ollut 12 v:n ajan single, onko sulla edelleen tavoitteena jatkaa tuolla statuksella, vai onko jotakin muuta horisontissa?

• Anonyymi00002

not likely, if you've pussy for 45 years to come.

Vaihdankon suomenkieleen:

mitä jotkin niin no kkkk-ihmiset jotain tippuvia tietoja voin saada Hells Angelsiltakin... että vähän kuin "underground", jotta eivät syytä meitä mistään rikoksista, ei pysty heh

• Anonyymi00004

Hei teroerno... noihin rikollisjärjestöihin viittaaminenkin jo pidetään nykyään idiotismina...

Joten koeta edes unohtaa ne... hiero vaan niveaa silmiin ja pysy sillä linjalla. Paljon fiksumpaa.

• Anonyymi00003

Rìippuu mistä pitäisi olla huolissaan?

Sinkkuus on jees, missä mikä muukin asia.

Jos sinkkuus ei ole jees omasta mielestä, niin onhan toi pitkä aika olla "ei jees".

• Anonyymi00005

Ei kannata, se on huolistamme pienimpiä.Oikeastaan niin että huolien määrä kasvaa kun alat suhteeseen. Kannattaa miettiä haluaako niitä lisää,

• Anonyymi00006

Oletko velho?

• Riippuu siitä haluatko löytää kumppanin?

Kyllähän se niin on, että mitä kauemmin on sinkkuna, niin sitä vaikeampi siihen on kenenkään tulla. Kun tietää, että yksinkin pärjää.

Lisäksi olen huomannut vähän sellaista joustamattomuutta, jos on pitkään sinkkuna. Ei olla valmiita tinkimään mistään.

Toisen pitäisi tarjota jotain sellaista, joka parantaisi omaa arkea selkeästi (ja sama tietysti toisinpäin).

Jos on aiemmin vaikka sydän särkynyt tosi pahasti, niin toiselle avautuminen ja lähelle päästäminen on isomman työn takana.

• Anonyymi00007

Puhut asiaa "bro". Elin ahdistavassa parisuhteessa reilun 20 vuotta ja sain siitä jonkinlaisen ptsd:n. Nyt, kun olen ollut pitkään sinkku, en oikein "uskalla" sitoutua. Toisaalta kaipaan kumppania jakamaan arkea. Olen kai tuuliviiri.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Puhut asiaa "bro". Elin ahdistavassa parisuhteessa reilun 20 vuotta ja sain siitä jonkinlaisen ptsd:n. Nyt, kun olen ollut pitkään sinkku, en oikein "uskalla" sitoutua. Toisaalta kaipaan kumppania jakamaan arkea. Olen kai tuuliviiri.

Ihan normaalia, että tulee niitä kaipuun hetkiä siihen arjen jakamiseen. Itsellä on auttanut pohdiskelu ja palastelu, että mitä siitä eniten kaipaa ja onko se korvattavissa jotenkin muuten. Tsemppiä. :)

• Anonyymi00009

Ei pidä. Mä olen ollut 20 vuotta sinkku. Ja tietty ei seksiä. Normielämäähän se on.

IkisinkkuerakkoM1977

• Anonyymi00010

Ulkonäkö suojelee meikäläistä tehokkaasti. Näin mulle on sanottu, kun on tullut puhetta sinkkuuden syistä.

• Mistä se sinkkuuden alotus lasketaan? Syntymässähän on jokanen sinkku vai 10 vuotiaasta, kun on jo jonkinlainen mahdollisuus seurusteluun vai 20 kun aloitetaan vakava seurustelu ja mennään naimisiin.

• Siitä huolissaan olosta. Niin turha huolestua ainakaan pikkuasioista. Oma pariutuminen tai pariutumattomuus ei hirveesti mihinkään syntyvyys lukuihin vaikuta. Oma toiminta ei niin paljoo masilman menoon vaikuta, vaikka usein niin annetaan ymmärtää.

• Anonyymi00011

niin no 3ehdäpottaa tyytöill4 pelijuttuja jotta voisai parantua masennuksesrf..

• Anonyymi00013

noin olen sen ymmärtänyt olevan, pyrin auttamaan..

• Anonyymi00012

Ei todellakaan tarvitse olla. Minä olen ollut sinkku lähes kahdenkymmenen vuoden ajan.

• Anonyymi00015

Äh, mä oon viistoist vuotias. Sinkku. En oo huolissani.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      280
      5411
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4996
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4375
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4116
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3830
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3707
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3428
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      87
      3097
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      67
      2958
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      23
      2698
    Aihe