vaikea tilanne

Anonyymi-ap

Elikkä tapailin hetken yhtä naista, mutta nopeasti huomasin etten tuntenut mitään tunteita sitä kohtaan ja lopetin jutun.
Siinä samalla kaverini oli tutustunut minun kautta tähän naiseen ja kysyi sitten että onko ok, että se on sen kanssa ja vastasin, että on ok.
Se tarkoitti sitten sitä, että meidän pitäisi tulla kolmestaan toimeen koska tän kaverin kanssa vietin paljon aikaa, no se toimikin aika pitkään, mutta viime aikoina minulla ja tällä naisella on ollut erimielisyyksiä, riitoja ja tää nainen on aiheuttanut draamaa toiminnallaan.
Esitin sitten sille ehdotuksen tai toiveen, että haluaisin olla enemmän vain mun kaverin kanssa kahdestaan ja he saisivat olla kahdestaan, no siitä tää naine pillastu ja sano, että mähän oon mun poikaystävän kaa jos mä haluun.
Ollaan kohta kolmekymppisiä ja omasta mielestä pitäs pystyä asiat järjestää kaikkien mieleisiksi.
Tää nainen myös sillon kiukutteli ja loukkaantu kun en halunnut jatkaa hänen kanssaan niin luulen, että johtuu osin siitä.
Mitä pitäs tehä?

3

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi sun pitää olla sen naisen kanssa ollenkaan. Ole sen sun kaverin kaa. Näätte ilman tota naista. Jätä koko ämmä omaan arvoonsa suoraan sanottuna. Naisia menee ja tulee.
      Yleensäkkin elämä on pelkkää muutosta. Meidän kuuluu valua kuin vesi. Ihan niiku rahanki. Niiden pitää liikkua. Sama kuin kaikki meidän ympärillä. Koti oli kuin pesä. Sama kuin maito. Ne on niitä vauva juttuja. Niistä pitää laskea irti

• Anonyymi00002

Kuten ilmasin nii tää naine on sen jätkän mukana joka paikas ja oon sille sanonu et haluisin olla vaa mun kaverin kanssa josta se pillastu niin ku tos kerroin.

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Kuten ilmasin nii tää naine on sen jätkän mukana joka paikas ja oon sille sanonu et haluisin olla vaa mun kaverin kanssa josta se pillastu niin ku tos kerroin.

Mun mielestä sä voit ehdottaa kaverilles, että tapaatte kahden, ja jos se ei onnistu, niin ihan vaan oman itsesi vuoksi, et hankkiutuisi seuraan jossa on pillastuneita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      171
      4904
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      254
      4492
    3. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      32
      4425
    4. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      14
      4292
    5. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      196
      3524
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      88
      3217
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      81
      3149
    8. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3057
    9. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      246
      2870
    10. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2792
    Aihe