Elikkä tapailin hetken yhtä naista, mutta nopeasti huomasin etten tuntenut mitään tunteita sitä kohtaan ja lopetin jutun.
Siinä samalla kaverini oli tutustunut minun kautta tähän naiseen ja kysyi sitten että onko ok, että se on sen kanssa ja vastasin, että on ok.
Se tarkoitti sitten sitä, että meidän pitäisi tulla kolmestaan toimeen koska tän kaverin kanssa vietin paljon aikaa, no se toimikin aika pitkään, mutta viime aikoina minulla ja tällä naisella on ollut erimielisyyksiä, riitoja ja tää nainen on aiheuttanut draamaa toiminnallaan.
Esitin sitten sille ehdotuksen tai toiveen, että haluaisin olla enemmän vain mun kaverin kanssa kahdestaan ja he saisivat olla kahdestaan, no siitä tää naine pillastu ja sano, että mähän oon mun poikaystävän kaa jos mä haluun.
Ollaan kohta kolmekymppisiä ja omasta mielestä pitäs pystyä asiat järjestää kaikkien mieleisiksi.
Tää nainen myös sillon kiukutteli ja loukkaantu kun en halunnut jatkaa hänen kanssaan niin luulen, että johtuu osin siitä.
Mitä pitäs tehä?
vaikea tilanne
3
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi sun pitää olla sen naisen kanssa ollenkaan. Ole sen sun kaverin kaa. Näätte ilman tota naista. Jätä koko ämmä omaan arvoonsa suoraan sanottuna. Naisia menee ja tulee.
Yleensäkkin elämä on pelkkää muutosta. Meidän kuuluu valua kuin vesi. Ihan niiku rahanki. Niiden pitää liikkua. Sama kuin kaikki meidän ympärillä. Koti oli kuin pesä. Sama kuin maito. Ne on niitä vauva juttuja. Niistä pitää laskea irti- Anonyymi00002
Kuten ilmasin nii tää naine on sen jätkän mukana joka paikas ja oon sille sanonu et haluisin olla vaa mun kaverin kanssa josta se pillastu niin ku tos kerroin.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuten ilmasin nii tää naine on sen jätkän mukana joka paikas ja oon sille sanonu et haluisin olla vaa mun kaverin kanssa josta se pillastu niin ku tos kerroin.
Mun mielestä sä voit ehdottaa kaverilles, että tapaatte kahden, ja jos se ei onnistu, niin ihan vaan oman itsesi vuoksi, et hankkiutuisi seuraan jossa on pillastuneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens683131Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1342778- 1892697
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2002340Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1261783Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul1641257Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581199- 85999
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll185955- 44839