Elikkä tapailin hetken yhtä naista, mutta nopeasti huomasin etten tuntenut mitään tunteita sitä kohtaan ja lopetin jutun.
Siinä samalla kaverini oli tutustunut minun kautta tähän naiseen ja kysyi sitten että onko ok, että se on sen kanssa ja vastasin, että on ok.
Se tarkoitti sitten sitä, että meidän pitäisi tulla kolmestaan toimeen koska tän kaverin kanssa vietin paljon aikaa, no se toimikin aika pitkään, mutta viime aikoina minulla ja tällä naisella on ollut erimielisyyksiä, riitoja ja tää nainen on aiheuttanut draamaa toiminnallaan.
Esitin sitten sille ehdotuksen tai toiveen, että haluaisin olla enemmän vain mun kaverin kanssa kahdestaan ja he saisivat olla kahdestaan, no siitä tää naine pillastu ja sano, että mähän oon mun poikaystävän kaa jos mä haluun.
Ollaan kohta kolmekymppisiä ja omasta mielestä pitäs pystyä asiat järjestää kaikkien mieleisiksi.
Tää nainen myös sillon kiukutteli ja loukkaantu kun en halunnut jatkaa hänen kanssaan niin luulen, että johtuu osin siitä.
Mitä pitäs tehä?
vaikea tilanne
2
66
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi sun pitää olla sen naisen kanssa ollenkaan. Ole sen sun kaverin kaa. Näätte ilman tota naista. Jätä koko ämmä omaan arvoonsa suoraan sanottuna. Naisia menee ja tulee.
Yleensäkkin elämä on pelkkää muutosta. Meidän kuuluu valua kuin vesi. Ihan niiku rahanki. Niiden pitää liikkua. Sama kuin kaikki meidän ympärillä. Koti oli kuin pesä. Sama kuin maito. Ne on niitä vauva juttuja. Niistä pitää laskea irti- Anonyymi00002UUSI
Kuten ilmasin nii tää naine on sen jätkän mukana joka paikas ja oon sille sanonu et haluisin olla vaa mun kaverin kanssa josta se pillastu niin ku tos kerroin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h12656Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1052384Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42199Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441804- 311386
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141203- 1671073
Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201003Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden81964Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?79863