Miksi naisten pitää yrittää olla

Anonyymi-ap

aina parempia kuin miehet? Mistä se tarve olla parempi ja voimakkaampi ja lihaksikkaampi oikein tulee? Onko kyseessä jonkinlainen mielenterveyden häiriötila?

28

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi miehet olettavat kaiken aina liittyvän jotenkin miehiin? Onko kyseessä jonkinlainen mielenterveyden häiriötila?

• Anonyymi00003

Taisi osua kipupisteeseen tämä aihe...

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Taisi osua kipupisteeseen tämä aihe...

Voi olla, että miehille osui. Mistä noista tietää, kun ovat niin herkkänahkaisia.

• Anonyymi00002

Jos joku teistä oikeasti kävisi salilla ja treenaisi tosissaan, näkisitte sen, että kuin kaukana naiset on miesten voimatasoista. Eikä sen pitäisikään olla toisin.

• Anonyymi00004

Vain aloittajan mieli on hajalla. Erikoinen tapaus.

• Anonyymi00006

Voiko selvemmin enää tuoda esille epävarmuuttaan kuten aloittaja

• Anonyymi00007

Ei ne yritä, ne on🤭

• Anonyymi00008

Se on historiallinen trauma. Naiset saivat äänioikeudenkin vasta 120 v sitten, 1906.

Ottaisi sinuakin päähän, jos sinua pidettäisiin avuttomana lapsena.

• Anonyymi00017

"Suomi oli ensimmäinen yleisen ja yhtäläisen äänioikeuden ja vaalikelpoisuuden kansalaisilleen myöntänyt maa koko maailmassa. Suuriruhtinaskunnan kansanedustuslaitoksena alkoi toimia 1907 eduskunta, joka oli syntyajankohtanaan poikkeuksellisen kansainvaltainen toimielin.

Sekä naiset että miehet saivat eduskuntauudistuksessa täydet poliittiset oikeudet, mikä herätti laajaa kansainvälistä huomiota. Yhteiskunnan sivistys- ja talouseliitistä koostuneet säätyvaltiopäivät korvasi eduskunta, jonka valitsemiseen saivat osallistua 24 vuotta täyttäneet suomalaiset, jotka saivat myös oikeuden asettua ehdokkaaksi."

• Jäätävää yleistystä!

Voin rehellisesti sanoa, että olen monessa asiassa huonompi kuin mies. Minua ei vaan kiinnosta ne asiat, joissa mies on itsevarmempi ja taitavampi. Minun vahvuusalueeni ovat muualla.

Tämä ei ole missään tapauksessa kilpailutilanne. Ainakaan minä en näe tätä niin.

• Mjaa, en tiedä ketkä naiset sellaisia on. En tunne yhtään.

• Anonyymi00009

Komppaan tässä Jasua. Koko väite on erikoinen ja kaipaisi lisää perusteluita, miksi aloittaja ajattelee noin.

En muista koskaan kuulleeni, että joku nainen pyrkisi olemaan nimenomaan parempi kuin mies. Yleensä ihmiset keskittyvät omiin tavoitteisiinsa ja tekemiseensä. He eivät panosta kehittymiseen ollakseen muita parempia vaan ollakseen paras versio itsestään ja saavuttaakseen jotain itselleen merkityksellistä.

Aletheias

• Anonyymi00010

Kyllä tähän saakka miehet ovat olleet fyysisesti voimakkaampia kuin minä. Olisi totaalinen turn off, jos mies olisi fyysisesti heikompi.

Mitä taas lihaskuntotreeniin tulee niin ihan puhtaasti on kyse terveydestä ja pystyvyydestä sekä ryhdistä ja jaksamisesta.

Jos niin kovin pelkäät, että nainen on sinua vahvempi niin treenaa. Miesten testosteronitasot yleensä takaavat sen, että voima ja lihas kasvaa nopeammin kuin naisella.

Mitä taas parisuhteeseen tulee niin kyllä minulle parisuhdekumppani on puoliso ja tiimikaveri eikä kilpakumppani.

• Anonyymi00011

En tiedä ketään naista, jonka tarkoitus olisi olla juurikin miestä parempi tai voimakkaampi tms.

Miehillä on enempi sitä kilpailuhenkisyyttä ha keulimista/vertailua.

Salibandyporukassa pelaa yksi nainen. Se on sellaista puulaakia. Mutta hän pelaa tosi hyvin. Ehkä kovuudessa ja väännössä jää miehille. Mutta peliäly ja liike on parempaa, kuin monella miehellä. Mutta tärkeä osa hän on joukkuetta. Enkä näe yhtään, että hän yrittäisi olls muita parempi. Nauttii vaan pelailusta.

Aloittajalla on selkeästi jokin "fobia" naisurhrilua kohtaan.

• Anonyymi00012

onpa täällä paljon katkeria akkoja... ihan kuin haluaisivat olla jotain muuta kuin naisia ja ovat siitä katkeria miehille..

• Anonyymi00013

En näe mitään sellaista edellisissä vastauksissa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En näe mitään sellaista edellisissä vastauksissa.

Saman huomion itse tein...

Tuli mieleen sellainen juttu...

Joskus ennen 80-lukua naiset ei käyneet saleilla ja urheilutottumuksetkin oli varsin kevyitä...koska. Kotona ei ollut samanlaisia laitteita, kun nyt on. Vaan ihan normaali taloudenpidosta tuli "treeniä" ja lisäksi naiset ajoivat pyörillä töihin ja takaisin...

Ona äitinikin teki paljon fyysistä työtä kotona, kun oli talonmies. Oltiin apuna koko perheenä. Ajanjakso oli 70-luvun ja 80-luvun taite..

Tällä aloittajalla voi olla jokin kytkös yähän aikakauteen? 🤔

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Joskus ennen 80-lukua naiset ei käyneet saleilla ja urheilutottumuksetkin oli varsin kevyitä...koska. Kotona ei ollut samanlaisia laitteita, kun nyt on. Vaan ihan normaali taloudenpidosta tuli "treeniä" ja lisäksi naiset ajoivat pyörillä töihin ja takaisin...

Ona äitinikin teki paljon fyysistä työtä kotona, kun oli talonmies. Oltiin apuna koko perheenä. Ajanjakso oli 70-luvun ja 80-luvun taite..

Oletan paljon nuoremmaksi. Alle kolmekymppinen ja korkeintaan 40 risat. Epäonnistunut parisuhde tai useampia takana. Taitavat kaatua aina samoihin ongelmiin.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oletan paljon nuoremmaksi. Alle kolmekymppinen ja korkeintaan 40 risat. Epäonnistunut parisuhde tai useampia takana. Taitavat kaatua aina samoihin ongelmiin.

Tjaa'a?

Minusta tälläistä nurinaa...siis vastaavaa on täällä nähty vuosia...jopa kymmeniä.

Minä muutenkin luulen, että täällä keski-ikä lipsahtaa +50 päälle heittämällä. Tuskin alle 30 vuotiaat tänne eksyy... kyllä niillä on muut saitit..

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

"äitinikin teki paljon fyysistä työtä kotona, kun oli talonmies. Oltiin apuna koko perheenä."

tämä lause selittää tosi paljon sitä miten sinusta tuli tuollainen kuin nyt olet....

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

"äitinikin teki paljon fyysistä työtä kotona, kun oli talonmies. Oltiin apuna koko perheenä."

tämä lause selittää tosi paljon sitä miten sinusta tuli tuollainen kuin nyt olet....

No en tiedä mitä tuolla tarkoitat, mutta itseasiassa kun jälkeenpäin miettii, niin ollaan oltu kyllä tosi perhekeskeisiä perheenä aina. 🙂

Tätä nykyä sellaista arvostaa. Vsikka ehkä mä vielä toistaiseksi olen aika miinuksella nettona. 😁
        Mutta kyllä se kääntyy vielä plussalle...😁

Tosin pitää luottaa omiin jälkikasvuihin. Ne on ainoita mahdollisia nettotuottajia. 😄

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No en tiedä mitä tuolla tarkoitat, mutta itseasiassa kun jälkeenpäin miettii, niin ollaan oltu kyllä tosi perhekeskeisiä perheenä aina. 🙂

Tätä nykyä sellaista arvostaa. Vsikka ehkä mä vielä toistaiseksi olen aika miinuksella nettona. 😁
        Mutta kyllä se kääntyy vielä plussalle...😁

Tosin pitää luottaa omiin jälkikasvuihin. Ne on ainoita mahdollisia nettotuottajia. 😄

Se taisikin muuten jotain satuttaa, että toisten perheissä ollaan perhekeskeisiä. Et sellaista myrkkyä tällä kertaa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tjaa'a?

Minusta tälläistä nurinaa...siis vastaavaa on täällä nähty vuosia...jopa kymmeniä.

Minä muutenkin luulen, että täällä keski-ikä lipsahtaa 50 päälle heittämällä. Tuskin alle 30 vuotiaat tänne eksyy... kyllä niillä on muut saitit..

Vaihdoin arvioni nelikymppiseen, mutten enää muista syytä sille.. mutta ettå 50-kymppinen? Liian lapsellinen sellaiseen. Kyllä siihen ikään mennessä ihan älyttömimmät naishörhöilyt vaihtuu silkkaan häijyyteen, jos ei muuta. Lapsuus selittää paljon. Siellä ne pahimmat vahingot syntyvät. Sen takia ei oikeastaan huvita edes puuttua. Minkäs niille kukaan itse voi.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Se taisikin muuten jotain satuttaa, että toisten perheissä ollaan perhekeskeisiä. Et sellaista myrkkyä tällä kertaa.

En edelleenkään tiedä mitä tarkoitat, oletko sama kuin edellinen, mutta sellaista se...

Minulle naiset elämässäni on olleet vahvoja aina. Mummot, tädit, isotädit jne. Ei ne ehkä fyysisesti ole olleet miehen veroisia, mutta henkisesti sitäkin vahvempia.

Ovat kantaneet perheitä ja tukeneet miehiään. Ja sanalla sanoen kaikkien mrifän suvun miesten toimet ei sina ole kohdanneet noitten naisten uskoa...

Ilnsn noita vshvojs naisia, ei minulla olisi sitä mitä nyt on..

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

En edelleenkään tiedä mitä tarkoitat, oletko sama kuin edellinen, mutta sellaista se...

Minulle naiset elämässäni on olleet vahvoja aina. Mummot, tädit, isotädit jne. Ei ne ehkä fyysisesti ole olleet miehen veroisia, mutta henkisesti sitäkin vahvempia.

Ovat kantaneet perheitä ja tukeneet miehiään. Ja sanalla sanoen kaikkien mrifän suvun miesten toimet ei sina ole kohdanneet noitten naisten uskoa...

Ilnsn noita vshvojs naisia, ei minulla olisi sitä mitä nyt on..

Laitoin johonkin ketjuun jo tään biisin...

Mutta tämä sopii tähänkin...

Sopii tähän ahankohtaankin, kun kaikki on tiukilla taas...

https://youtu.be/xUdIs5nuPYY?si=hfGnHUlGJW1aHmaS

Äidit tänä päivänäkin tekee ihmeitä. 😃

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Laitoin johonkin ketjuun jo tään biisin...

Mutta tämä sopii tähänkin...

Sopii tähän ahankohtaankin, kun kaikki on tiukilla taas...

https://youtu.be/xUdIs5nuPYY?si=hfGnHUlGJW1aHmaS

Äidit tänä päivänäkin tekee ihmeitä. 😃

Itseasiassa...

Kun minusta naiset ei välitä sukupuolen menestymisestä minusta...mutta he ovat todella lojaaleja sukuun, perheeseenpäin...

Niin kyĺläjän ne aikamoisia vastuksia voi joillekin olla...vaikkeivät itse niin sitä ajattele..

Joko perudäippä voi juoksumatolla kipittää kiukkuunsa pitkäällekin..,tms. 😆

• Anonyymi00014

Ehkä sinun tapauksessa se ei vaadi yrittämistä.

• Anonyymi00026

miiyrn j yriyyäjoyysin kuin joku Juhs Miryo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe