Kannattaako liittyä Vasemmistoliitoon tai Vihreitten puolueissin ? Nehän ajavat humeiden vapauttamista Suomeen. Suuret asiat on näillä puolueilla keulilla .
Kannattaako liittyä.. ?
10
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
Keskitie, eli kansallissosialismi, on ainoa oikea tie. Yksi johtaja, yksi kansa, ilman harhaisia rotuoppeja.
- Anonyymi00002
Vasemmisto on luonut hyvinvointiyhteiskunnan, joka on taannut monelle turvallisen ja tasa-arvoisen elämän. Jos sen sijaan haluatte mallin, joka muistuttaa Yhdysvaltojen epäoikeudenmukaisia ja eriarvoisia järjestelmiä, voitte valita oikeiston.
- Anonyymi00003
Juuri näin. Ottakaamme oppia toveri Stalinista. Hänen hyvinvointiyhteiskunta tuotti vajaat sata miljoonaa kuollutta suoraan teloittamalla tai nälkään tappamalla. Hitler oli hänen rinnallaan pyhäkoulupoika. Jotta sen aikaisen "pumppuvoimataistelun" kannattajat pysyisivät hiljaa Stalin varmisti aloittamalla puhdistukset luku- ja kirjoitustaitoisista.
- Anonyymi00004
Suomen vasemmisto on eri asia kuin kommunismi.
- Anonyymi00005
Samaa sakkia
- Anonyymi00007
Mitä ne oli sit ne suomen stalinistit ? Nehän sikisi 60-70 luvulla Sinisalon ympärille ko kärpäsparvet ?
- Anonyymi00006
Ei kannata liittyä.suomen yhteiskunnan tuhoja puolueita.vihreä puolueen on perustaneet natsit aikoinaan saksassa.vasemmisto puolueen on perustaneet.no kaikkihan sen tietää.
- Anonyymi00008
Kannattaa ajatella asioita pikkasen pidemmälle. Otetaanko ilmastonmuutoksessa mallia Trumpilta vai vihreiltä. Annampa Kotitehtävän mietittäväksi!
Täällä on maapallo ollut asuttavassa kunnossa miljoonia vuosia. Mietitääpä kuinka paljon tuhottu tätä asumusta viimeisen sadan vuoden aikana, ja mitä se tällä menolla on sadanvuoden päästä? - Anonyymi00009
Ottaen huomioon et Vasemmsitoliiton ja Vihreitten yhteenlaskettu kannatus Suomessa on n. 20 %. Kyllä se hassis alkaa savuta jos ne ovat seuraavassa hallituksessa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ottaen huomioon et Vasemmsitoliiton ja Vihreitten yhteenlaskettu kannatus Suomessa on n. 20 %. Kyllä se hassis alkaa savuta jos ne ovat seuraavassa hallituksessa.
Voi tätä hurkastelua ja käsien pesua.
Käykää kierros stadissa huumetilannetta katsomassa.
Vas+vihreät n. 30 %
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233