Juu, kaupan kassalla oli harjoittelija ja kokeneempi myyjä tarkkailemassa.
Maksoin ostokset ja vaihtorahaa 10€ takaisin.
Katsoin, että on puolikas seteli ja tarkkailemassa ollut myyjä sanoi, että älä sitä seteliä anna, oli puolikas seteli.
Joku varmaan maksanut puolikkaalla setelillä, kun sellainen siellä oli.
Että tällainen tapahtuma.....
Työharjoittelija kaupan kassalla tarjosi puolikasta seteliä
8
184
Vastaukset
- Anonyymi00001
äly se on mikä pelittää.... tai näillä nuoremmala väellä ei.
- Anonyymi00002
No onpas mennyt kerrallaan jännäksi koko kauppareissu. Huhhuh...
- Anonyymi00003
Alkon myyjä antoi kerran kahden eron kolikon edestä jonkun mitalin. Täydestä meni, en tarkistanut yhtään, harmitti.
- Anonyymi00004
Ruoka jonossa oli kerran edellä joku vanha juoppo, joka osti sixpackin. Kassalla oli harjoittelija. Vehtasivat siinä jotain edestakaisin maksun kanssa ja juttua piisasi.
Ostoksieni summa oli sitten epätavallisen korkea, ja maksettuani kortilla, katsoin heti laskun. Juopon sixpack oli minun laskussa. Sanoin tästä kassalle, ja kokeneempi myyjä katsoi laskua, ja sanoi että tuo pitää antaa minulle takaisin kassasta. Harjoittelija siihen, että sittenhän asiakas sai ilmaiset kaljat. Tässä kohtaa minua hieman ihmetytti, että miten se minun kuuluu maksaa juoppojen kaljat. Kokeneempi myyjä totesi harjoittelijalle, että sellaista nyt joskus tapahtuu, ja sain rahani. - Anonyymi00005
Sait sentään puolikkaan setelin. Kerran kassa kysyi minulta pokkana jotta haluanko rahanpaulutuksena 5€:n setelin vai en.
- Anonyymi00006
Jussi painaa oman päänsä vaa siihen omaan friensandfamiloniin.
- Anonyymi00007
Ostin munkkipussin -50% punalapputarjoustarra oli munkkipussin kyljessä ja kassalle menin mielessäni,, että kohta pääsee herkuttelemaaaaannnn.
Maksaessani ostoksia mitetin, että antoiko kassa alennuksen ja katsoin ostoskuittia, pah mitään alennusta ei annettu.
On se hyvä ottaa se ostoskuitti, niin on sitten todiste, ettei ole alennusta saanut.
Kaupan infopisteelle menin, munkkipussia ojensin ja sanoin, että ei ole alennusta
annettu munkkipussista ja ostoskuittia näytin ja täti totesi, että juu, ei ole alennusta annettu ja antoin sitten alennuksen kolikkoina yli 2€ oli alennusta.....
En minä maksa täyttä hintaa alemunkeista, kun ovat rypistyneet ja sokeri pinnalta pois sulanut.
t. Ätmi toteaa - Anonyymi00008
Kopiokone raha meni aidosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694