...helmikuun loppupuolella. https://youtu.be/XH49hSOU_b8
Pariisissa kesäkeli...
22
183
Vastaukset
- Anonyymi00001
tuollainen jos tyttöjä masentaa niin ehkä itse yeittää auttaa kun joku kkk-negotiator
- Anonyymi00002
Mjoo-o
Raastavaa katsella makuuhuoneen ikkunasta lumimyrskyyn.
Taidan vetää pari rauhottavaa tabua ja kirjoitella jotain positiivista.
(hirn)- Anonyymi00003
Funeau mömmöissä
Univaikeuksiin saamani tabletit toimivat kummallisella tavalla päivisin. Jos kellään on ollut nukkea, nallea tai jotain muuta seinään tuijottajaa, niin tulos on lähes sama.
Sitä vain istuu aloillaan työtuolilla ja tuijottaa lasisin silmin töittensä yli ulos ikkunasta. Päässä ei kuulu meteliä, eikä sillä kukaan ehdottele mitään, tai vaadi sitäkään. Raajat eivät ole omat. Hiukset roikkuvat silmillä ja kynnet tuntuvat olevan jonkun toisen tuijottelijan. Leijun huuruissa ja muminassa. Muodostelen huulillani lähdesanoja.
Olen ihan pöllyssä.
(naurua) - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Funeau mömmöissä
Univaikeuksiin saamani tabletit toimivat kummallisella tavalla päivisin. Jos kellään on ollut nukkea, nallea tai jotain muuta seinään tuijottajaa, niin tulos on lähes sama.
Sitä vain istuu aloillaan työtuolilla ja tuijottaa lasisin silmin töittensä yli ulos ikkunasta. Päässä ei kuulu meteliä, eikä sillä kukaan ehdottele mitään, tai vaadi sitäkään. Raajat eivät ole omat. Hiukset roikkuvat silmillä ja kynnet tuntuvat olevan jonkun toisen tuijottelijan. Leijun huuruissa ja muminassa. Muodostelen huulillani lähdesanoja.
Olen ihan pöllyssä.
(naurua)Pariisi
Pidän itseäni pariisilaisena, sillä kaupunki asuu syvällä sisimmässäni. Olen nähnyt sen kasvot niin kauneudessa kuin kauheudessa. Minulla ei ollut aavistustakaan siitä mikä tai millainen se todellisuudessa oli, kun aloitin taideopinnot. Ihmisellä on aina ja poikkeuksetta olemassa mielikuva tuntemattomasta, jonka tulisi kohtaamaan. Tämä mielikuva on teoksen kehykset.
(hihitystä) - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pariisi
Pidän itseäni pariisilaisena, sillä kaupunki asuu syvällä sisimmässäni. Olen nähnyt sen kasvot niin kauneudessa kuin kauheudessa. Minulla ei ollut aavistustakaan siitä mikä tai millainen se todellisuudessa oli, kun aloitin taideopinnot. Ihmisellä on aina ja poikkeuksetta olemassa mielikuva tuntemattomasta, jonka tulisi kohtaamaan. Tämä mielikuva on teoksen kehykset.
(hihitystä)Mjoo
Tässä on hyvä melankolinen ja medikalisoitu boogie. Varmaan miljardi ihmistä katselee tälläkin hetkellä omaa ruutuaan ja ihmettelee, kuinka siinä nyt niin kävi.
Perussääntönä Pariisin tuomisessa tekstiin on se että Eiffeliä ei saa mainita. Hökötys pilaa koko tekstin. Sen sijaan saa mainita niin paljon kadunnimiä kuin on tarvis, jos on hyvä muisti. Luntata ei saa. Pariisin pohjapiirustusta ei opi yläpuolelta asemakaavaa tutkimalla, vaan katutasolta.
Kenties voi istua puistonpenkillä ja katsella ristityin säärin koiran ulkoiluttajia ja pitää lehteä penkillä vierellään varauksen merkiksi. Ja jos sattuu olemasn nainen, niin käsilaukku on hyvä jättää kotiin/kämpille/hotelliin.
Missä nyt sitten sattuukin majailemaan. Seinen voi toki mainita, koska lontoolaisetkin tyrkyttävät omaa kuraojaansa jokaisessa mahdollisessa käänteessä.
(hihitystä) - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mjoo
Tässä on hyvä melankolinen ja medikalisoitu boogie. Varmaan miljardi ihmistä katselee tälläkin hetkellä omaa ruutuaan ja ihmettelee, kuinka siinä nyt niin kävi.
Perussääntönä Pariisin tuomisessa tekstiin on se että Eiffeliä ei saa mainita. Hökötys pilaa koko tekstin. Sen sijaan saa mainita niin paljon kadunnimiä kuin on tarvis, jos on hyvä muisti. Luntata ei saa. Pariisin pohjapiirustusta ei opi yläpuolelta asemakaavaa tutkimalla, vaan katutasolta.
Kenties voi istua puistonpenkillä ja katsella ristityin säärin koiran ulkoiluttajia ja pitää lehteä penkillä vierellään varauksen merkiksi. Ja jos sattuu olemasn nainen, niin käsilaukku on hyvä jättää kotiin/kämpille/hotelliin.
Missä nyt sitten sattuukin majailemaan. Seinen voi toki mainita, koska lontoolaisetkin tyrkyttävät omaa kuraojaansa jokaisessa mahdollisessa käänteessä.
(hihitystä)Kahvila
Kahvilat ovat kesäisin pariisilaisten olohuone. Jos haluaa, niin voi tilata mustan kahvin. Se on oikein. Jos tilaa jonkin muun kahvin, niin on tyhmä turisti.
Lisäksi tulee osata puhua oikein. Jos puhuu väärin, on tyhmä turisti. Kukaan Pariisissa ei halua osoittautua tyhmäksi turistiksi.
Pukeutumiskoodi.
Missään muualla maailmassa ei pukeuduta yhtä hyvin kuin Pariisissa. Mieleen ei juolahda kuin Milano ja Firenze, joissa jaetaan kaksi muuta sijaa tällä saralla.
Turistin erottaa jo korttelin päästä, koska hän on tyhmä.
(reps) Anonyymi00004 kirjoitti:
Pariisi
(hihitystä)Taideopinnot? Miten sellasiin pääsit? Ja vielä Pariisissa.
No pari kertaa mäkin oon sinne päässy. Ennen syntymää ja sitten 90 luvulla faijan ja veljen kansa.
Metrolla ajelin ees taas en oilein muuta osannu. No käytiin effeltornin huipulla.- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kahvila
Kahvilat ovat kesäisin pariisilaisten olohuone. Jos haluaa, niin voi tilata mustan kahvin. Se on oikein. Jos tilaa jonkin muun kahvin, niin on tyhmä turisti.
Lisäksi tulee osata puhua oikein. Jos puhuu väärin, on tyhmä turisti. Kukaan Pariisissa ei halua osoittautua tyhmäksi turistiksi.
Pukeutumiskoodi.
Missään muualla maailmassa ei pukeuduta yhtä hyvin kuin Pariisissa. Mieleen ei juolahda kuin Milano ja Firenze, joissa jaetaan kaksi muuta sijaa tällä saralla.
Turistin erottaa jo korttelin päästä, koska hän on tyhmä.
(reps)Baskeri
Unohdin baskerin. Jos tekstissä mainitaan sana baskeri, lopeta lukeminen tähän paikkaan.
On aina niin että baskerin jälkeen seuraavalla sivulla mainitaan sana patonki.
Luokattoman ilmaisut kyvytön tulos. Sanat ovat kiellettyjen listalla.
(hirn) - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Baskeri
Unohdin baskerin. Jos tekstissä mainitaan sana baskeri, lopeta lukeminen tähän paikkaan.
On aina niin että baskerin jälkeen seuraavalla sivulla mainitaan sana patonki.
Luokattoman ilmaisut kyvytön tulos. Sanat ovat kiellettyjen listalla.
(hirn)Keskustelujen aihepiirit
Julkisilla paikoilla keskustelu pariisilaisittain saattaa olla järkytys tyhmälle turistille, jos tämä pysyy ilmaistun kielen kärryillä. Ei ole mikään ihme pariisilaiselle se että naiset kahvipöydässä puivat estottomasti omaa seksielämäänsä. Oikeastaan se on sääntö, eikä poikkeus.
Tämä on hyvä muistaa, jos on kärryillä.
Tarjoilijat ovat miehiä, jotka liikkuvat vilinässä kuin aaveet ihmispusikossa. He tietävät kaiken. Jos jokin on hukassa, kysy sen perään tarjoilijalta.
Naistarjoilijoilta ei kannata kysyä mitään.
(reps) - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Keskustelujen aihepiirit
Julkisilla paikoilla keskustelu pariisilaisittain saattaa olla järkytys tyhmälle turistille, jos tämä pysyy ilmaistun kielen kärryillä. Ei ole mikään ihme pariisilaiselle se että naiset kahvipöydässä puivat estottomasti omaa seksielämäänsä. Oikeastaan se on sääntö, eikä poikkeus.
Tämä on hyvä muistaa, jos on kärryillä.
Tarjoilijat ovat miehiä, jotka liikkuvat vilinässä kuin aaveet ihmispusikossa. He tietävät kaiken. Jos jokin on hukassa, kysy sen perään tarjoilijalta.
Naistarjoilijoilta ei kannata kysyä mitään.
(reps)Metro
Pariisin metro on mielestäni eräs vastenmielisimmistä paikoista ihmisen olla.
Kävele tai mene taksilla.
Maan alla ei ole mitään sinulle.
(hihitystä) - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Metro
Pariisin metro on mielestäni eräs vastenmielisimmistä paikoista ihmisen olla.
Kävele tai mene taksilla.
Maan alla ei ole mitään sinulle.
(hihitystä)Taide
Vältä turismia. Liimaudu niin kiinni pariisilaiseen mentaliteettiin, ylimielisyyteen ja röyhkeyteen, että muutut pariisilaiseksi. Katsele kaikkea pitkin nokkaasi. Omista kaupunkisi. Ole kaupunkisi. Sinä et ole Pariisia varten, vaan Pariisi sinua.
Ei ole pirunkaan väliä sillä, olitko asunut Pariisissa 10 vuotta tai kaksi päivää. Tunnen pariisilaisia, jotka ovat syntyneet Pariisissa, mutta omistavat niin pienet piirit, etteivät tunne muuta kaupunkia lainkaan.
Eli hyvä sauma.
Koska itse olen vahvasti (puhtaasti) taideihminen, niin on suorastaan nautinto kävellä sisään galleriaan, joka on täynnä toinen toistaan tyhmempiä turisteja.
He eivät tiedä mitään.
He ovat tulleet kaukaa paikalle viettämään lomaansa. Heillä on esite hikisissä hyppysissään ja he katselevat nykytaidetta tajuamatta siitä mitään. Heille on luultavasti kerrottu meren tuolla puolen, että pariisilaiset ovat kulttuurikansaa. Niin ovat. Mutta pariisilaisen mielestä tällainen tyhjänpäiväinen hikoileva lihakasa galleriassa on lähinnä loukkaus Notre Damea kohtaan.
(hihitystä) - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Taide
Vältä turismia. Liimaudu niin kiinni pariisilaiseen mentaliteettiin, ylimielisyyteen ja röyhkeyteen, että muutut pariisilaiseksi. Katsele kaikkea pitkin nokkaasi. Omista kaupunkisi. Ole kaupunkisi. Sinä et ole Pariisia varten, vaan Pariisi sinua.
Ei ole pirunkaan väliä sillä, olitko asunut Pariisissa 10 vuotta tai kaksi päivää. Tunnen pariisilaisia, jotka ovat syntyneet Pariisissa, mutta omistavat niin pienet piirit, etteivät tunne muuta kaupunkia lainkaan.
Eli hyvä sauma.
Koska itse olen vahvasti (puhtaasti) taideihminen, niin on suorastaan nautinto kävellä sisään galleriaan, joka on täynnä toinen toistaan tyhmempiä turisteja.
He eivät tiedä mitään.
He ovat tulleet kaukaa paikalle viettämään lomaansa. Heillä on esite hikisissä hyppysissään ja he katselevat nykytaidetta tajuamatta siitä mitään. Heille on luultavasti kerrottu meren tuolla puolen, että pariisilaiset ovat kulttuurikansaa. Niin ovat. Mutta pariisilaisen mielestä tällainen tyhjänpäiväinen hikoileva lihakasa galleriassa on lähinnä loukkaus Notre Damea kohtaan.
(hihitystä)Seksi
Ajattelin kirjoittaa seksistä, mutta siitä on jo olemassa niin paljon opuksia, etten taida viitsiä.
Asia on hieman kulunut (Jos sallitte ilmaisun).
Kuitenkin sen verran sanon, että jos lehden penkiltä siirtää vaikka roskakoriin, niin ei kulu kuin hetki, niin olet tavannut uuden ihmisen.
Tosin ihmisissä nyt harvoin on mitään uutta.
Hyvin harvoin.
(naurua) - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Seksi
Ajattelin kirjoittaa seksistä, mutta siitä on jo olemassa niin paljon opuksia, etten taida viitsiä.
Asia on hieman kulunut (Jos sallitte ilmaisun).
Kuitenkin sen verran sanon, että jos lehden penkiltä siirtää vaikka roskakoriin, niin ei kulu kuin hetki, niin olet tavannut uuden ihmisen.
Tosin ihmisissä nyt harvoin on mitään uutta.
Hyvin harvoin.
(naurua)Olen unohtanut jotain
Mitähän kummaa se oli?
Minulla on juuri sellainen tunne, että lasipintaan olisi tullut naarmu. Ääni oli kammottava. Inhoan kirskuntaa. Jokin tuossa äänessä on niin hermoja raastava, että koko aivotoimintani sammuu sen ajaksi.
Lisäksi tuntuu siltä, että aika pysähtyy ja jää kirskumaan paikoilleen.
Olen kananlihalla.
(hihitystä) - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olen unohtanut jotain
Mitähän kummaa se oli?
Minulla on juuri sellainen tunne, että lasipintaan olisi tullut naarmu. Ääni oli kammottava. Inhoan kirskuntaa. Jokin tuossa äänessä on niin hermoja raastava, että koko aivotoimintani sammuu sen ajaksi.
Lisäksi tuntuu siltä, että aika pysähtyy ja jää kirskumaan paikoilleen.
Olen kananlihalla.
(hihitystä)Lumimyrsky
Tämä puputus taisi alkaa masentavasta näkymästä ulos. Näky on vastenmielinen. Tunnen itse olevani vastenmielinen. Olen kylmä, valkoinen ja tulen silmille.
Tämä tunne tai toteamus on kääntöpuoli kaikesta äsken sanomastani.
Kukaan ei ole koskaan nähnyt sitä. Itse yritän vältellä sen näkemistä. Mutta en voi paeta minnekään. Olen jumissa omassa kirskunnassa. Raavin lasia kynsin ja terävin kivin. Hampain.
Olen hajalla. Olen kauhea.
(hihitystä) - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lumimyrsky
Tämä puputus taisi alkaa masentavasta näkymästä ulos. Näky on vastenmielinen. Tunnen itse olevani vastenmielinen. Olen kylmä, valkoinen ja tulen silmille.
Tämä tunne tai toteamus on kääntöpuoli kaikesta äsken sanomastani.
Kukaan ei ole koskaan nähnyt sitä. Itse yritän vältellä sen näkemistä. Mutta en voi paeta minnekään. Olen jumissa omassa kirskunnassa. Raavin lasia kynsin ja terävin kivin. Hampain.
Olen hajalla. Olen kauhea.
(hihitystä)Mjoo
Mielenkiintoinen sivujuonne, ikään kuin antimateriaa.
Oikein kiva.
Tulikin vähän ontto olo vuodatukseni jälkeen. Aina saadessani pienen performanssini päätökseen, se toinen tulee jytinällä vastaan.
Se tulee jostain ihmisyyden syövereistä ja viskoo kaduilta kaivonkannet pitkin seiniä.
Valtava tulva.
(hirn) - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mjoo
Mielenkiintoinen sivujuonne, ikään kuin antimateriaa.
Oikein kiva.
Tulikin vähän ontto olo vuodatukseni jälkeen. Aina saadessani pienen performanssini päätökseen, se toinen tulee jytinällä vastaan.
Se tulee jostain ihmisyyden syövereistä ja viskoo kaduilta kaivonkannet pitkin seiniä.
Valtava tulva.
(hirn)Nytkö tämä jo loppui. Voi perse.
Mutta mahtavaa että saatiin lunta. Saatiin myös funeaun performanssi.
Ja pääsee linkoamaan. Mentävä piakkoin, ennen kuin tulee se valtava tulva.
-keinovaginamies- - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nytkö tämä jo loppui. Voi perse.
Mutta mahtavaa että saatiin lunta. Saatiin myös funeaun performanssi.
Ja pääsee linkoamaan. Mentävä piakkoin, ennen kuin tulee se valtava tulva.
-keinovaginamies-Mjoo
Just niin: Voihan perse.
Hahmottelin loppukaneetin, mutta siitä tuli hieman outo, joten jätin postaamatta.
Kiva kun kelpaa.
(hihitystä)
Toi ihmispaljous pilaa kelistä nauttimisen. Parasta on hiljainen paikka luonnonhelmassa, aurinko paistaa ja poutasää hivelee mieltä.
- Anonyymi00008
Ja Lasipaltsissa kebappia tarjouksessa. -sivu
- Anonyymi00011
Ei tarvi nastoja Pariisissa, ei.
- Anonyymi00019
katso 2kpl kansanedustajia kysdelytunnilla, hirton lusmur llaiskutit ei ole ollenkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711123Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8010241- 494304
- 244007
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni103988Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353786Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573679No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413523- 533213
- 422935