Sain hirmu uhkauksen työkkäristä

Anonyymi-ap

Kuulemma voin menettää ihan justiinsa työttömyyskorvaukseni, ellen täytä työnhakuvelvoitetta!
Aivan sama. Ei kiinnosta. 😉

>simiti<

31

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tokikin se oli automaattiviesti, mutta eikö siellä kukaan pidä tietokannoista huolta?
      Vuosia sitten laitoin huvikseni työnhaun voimaan, kun olin osa-työkyvyttömyyseläkkeellä. Tarkoituksena oli löytää jotain pikku puuhaa kesäksi.

Tokikaan en silloinkaan saanut työttömyyskorvausta puolikkaan eläkkeeni suuruuden vuoksi. En saanut kutsua mihinkään kesätöihin ja unohdin koko asian.

Nyt. Jo yli vuoden ollessani täydellä työkyvyttömyyseläkkeellä tuli mokoma viesti. Aika heikkoa ja tuottamatonta touhua.

>simiti<

• Anonyymi00002

Masennusdiagnoosin saaminen houkuttaa jotta pääsisin käsiksi työkyvyttömyyseläkkeeseen. Masennusta toki on, mikä on seurausta siitä että työpaikkoja ei ole olemassa. Toinen asia tälleen puolileikillään sanottuna on että mielestäni irl sexiä ei ole olemassa. En uso noihin asioihin vaan ne ovat molemmat salaliittoteoriaa ja puppua.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Masennusdiagnoosin saaminen houkuttaa jotta pääsisin käsiksi työkyvyttömyyseläkkeeseen. Masennusta toki on, mikä on seurausta siitä että työpaikkoja ei ole olemassa. Toinen asia tälleen puolileikillään sanottuna on että mielestäni irl sexiä ei ole olemassa. En uso noihin asioihin vaan ne ovat molemmat salaliittoteoriaa ja puppua.

Arvasin, että joku umpijuntti tulee heti hokemaan jotain masennusta. Vitun paskanaama! Kuole!

Ei todellakaan ole kyse mistään henkisistä jutuista. Kuinka vitun vajakkeja te nuorempi sukupolvi olette?

Tiedoksesi, että ennen onnettomuutta tienasin enemmän, mitä sinä tulet tienaamaan ikinä. Pelle!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Arvasin, että joku umpijuntti tulee heti hokemaan jotain masennusta. Vitun paskanaama! Kuole!

Ei todellakaan ole kyse mistään henkisistä jutuista. Kuinka vitun vajakkeja te nuorempi sukupolvi olette?

Tiedoksesi, että ennen onnettomuutta tienasin enemmän, mitä sinä tulet tienaamaan ikinä. Pelle!

Niin ja vielä. Tuskin sun eläkettä tulee koskaan maksamaan työeläkeyhtiö. Saat verorahoja kuluttavaa kelaeläkettä. Pummipentu!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mulle ei kuule vattuilla ilman että saat takaisin nenillesi. Olet henkisesti sairas. Taisit olla idiootti ja jännämies jo ennen onnettomuuttasi. Oletko koskaan ajatellut että ehkä olet ansainnut kurjan kohtalosi?

Käytät vammaisuuttasi usein tekosyynä haukkuaksesi muita ihmisiä täällä. En edes vihjannut enkä tarkoittanut että olisit itse masentunut tai sen verukkeella työkyvyttömyyseläkkeellä.

Oot persoonaltasi tyypillinen narsisti ja kuulut niihin keiden kanssa ei asioista ei pysty keskustelemaan. En avaa tätä keskustelua uudestaan eli voitin. Sain viimeisen sanan 🤫.

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Kukaan ei takuuvarmasti pääse minkään sortin eläkkeelle pelkän masennuksen vuoksi.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Taitaa olla raivotauti 😵‍💫

• Anonyymi00025

Mä sain aikoinaan työtarjouksia kun olin ollut jo kolme vuotta eläkeputkessa eikä pitänyt mitään enää tulla . En viittiny ees reagoida niihin kun selvästi oli joku massapostitus ja mun sp oso jäänyt vahingossa listalle

• Anonyymi00003

joucugko maksamaan noin 74 miljoonaa eueoa rtAKAISIN??

HETI HUYOMENNA

• Anonyymi00004

Joa et maksa aamutuimsn jo huomenna niin vankilaa noin 656 vuotta kuritushuonetta

• Anonyymi00019

Hih luin että kuriStushuonetta...

• Anonyymi00008

minulle tulijoku kije TE... että joku toimeenrtulotrukimyönnertty pääös.

mutta mitä ehdottanut masentuneille tyttösille joku Jamea 007 elokuva.. thunderball

• Anonyymi00009

Välitä nyt vaan ihmeessä 🥲

• Anonyymi00010

ehdota jotain niin James-elokuvia tyttösille...

• Anonyymi00011

Mä lähetin uhkauksen työkkäriin: kadulla jos tuut vastaan, niin turpaan tulee.
      Mahtaa ne työkkärissä tutista pelosta..!

• Anonyymi00012

Aloittajalle luiskahti ihan väärä pallopää jo isän siemensyöksyssä. Lopputuloksesta nautimme kaikki.

• Anonyymi00013

joku uhkavaatimus kuin jossin James-elokuvassa Spectre voi laittaa?

minulle ei tullut sellaista tuli joku päätös maksuista

• Anonyymi00014

jos tekee juttuja, dilloin ri kai tule.. tuokin on aika ihan jooh hauska juttu joku pelijuttu masentuneiden tyttöjen kanssa

• Sitä mä pelkään, että koskahan ne rupee ampuun työttömiä. Vaikka ei nostais työttömyysrahaa, niin silti ne valittaa kun ei tuota verotuloja. Ja vaikka ois töissä niin valittaa, että liian pieni palkka, että liian vähän verotuloja. Ja kaikkein hurjin, että valitti mulle, että perin liian vähän vuokraa, että saa liian vähän verotuloja. Eli ei riitä, että tulee ite toimeen, vaan se että maksaa mahdollisimman paljonnveroa.

• Anonyymi00015

mitähän itse tytöille ehdottsnuy... joku Kuolet Vain Kahdesti, 007

• Anonyymi00016

elämähän helppoa jos tarvitsee kuolla vain kahdesti

• Kannattaa olla yhteydessä työkkäriin. En ole seurannut uutisia enkä politiikkaa, mutta eikös ne perunut joidenkin eläkkeitä, että takaisin vain töihin?

• Anonyymi00023

Ihan välitiedotus, että työeläkeyhtiö Varman täysperävaunu kävi taas kippaamassa rahaa penthouseni lähistölle, kun sisälle ei enää mahdu.

Toki kuski pahoitteli ja toi laatikollisen kaljaa pyydellen nöyrästi anteeksi. Uskotteko, vai valehtelenko lisää?

>simiti<

• Anonyymi00017

Köyhän pitää olla nöyrä ja tehdä niin kuin sanotaan, muuten nykäistään puurolautanen nenän edestä pois.

• Anonyymi00024

Koskeppa mun aamupuuroon, niin sitten on helvetti irti! Karhuryhmäkin tärisee ja pelkää sen jälkeen!

>simiti<

• Anonyymi00020

Eipä se ollu uhkaus totesivat tosiasian se kun työttömän velvoite mulla onnekseni terveysperustaisesti alennettu pitää vaan saada lausunto joltain lääkäriltä että on korvienvälissä muka vikaa/ongelmaa

• Anonyymi00021

Menisit töihin. Ei aikaakaan, kun olisit jo kartuttanut 200 000 € varallisuuden. Ihan tavallisessa palkkatyössä täysin mahdollista kohtuullisessa ajassa, kuten talousviisas Iltalehdessä kertoi.

• Anonyymi00022

Mä vähän veikkaan, että sä et taida oikeasti olla mitenkään sairas vaan olet puhtaasti vain työnvieroksuja!

• Anonyymi00026

Sori. Veikkasit väärin. Mutta tavallaan oikein. En ole sairas, vaan olin onnettomuudessa ja vammauduin pahasti.

Sinäkin pääset helposti eläkkeelle. Aja mönkijällä täysillä päin kiveä niin, että kypäräkin lentää päästä.

Vuoden maattuasi osin halvaantuneena sairaalassa pääset jollain lailla kävelemään. Sitten vain yrität paluuta töihin. Eläkevakuutusyhtiösi maksaa siltä ajalta täyden työkyvyttömyys eläkkeen korotettuna 33%. Päivät ovat 4 tuntisia ja mitään et saa tehdä yksin.

Kun se ei oikein onnistu, niin sitten vain helposti lähes vuoden kestäviin tyky tutkimuksiin ja lääkärit toteavat sinut työkyvyttömäksi. Toki vakuutusyhtiön lääkäriä tuuraa joku kesähessu ja myöntää vain puolikkaan eläkkeen.

Vuosien jälkedn kyllästyt ja sama rumba uusiksi. Sitten saat täyden työkyvyttömyys eläkkeen. Helppoa kuin heinänteko. Jää sinäkin toki eläkkeelle!

>simiti<

• Anonyymi00027

Helpommalla pääsee, kun toimii miten säännöt sanovat ja olette sopineet.
      Toki, mikäli tililtä löytyy paljon massia tai rikkaat vanhemmat tai rikas kumppani. Mikäs siinä. Viimeinen tosin ei taida kovinkaan kauan katsella loisimistasi, ellei supliikki ole kuin Turhapurolla.

• Anonyymi00028

Tiput toimeentulotuelle ja sitä leikataan sitten -50%.Miten kuvittelet noin pienellä rahalla elämään? Otahan aloittaja järkikäteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe