Hammästyttävää, että pyöräliike yritti rahastaa ylimääräisillä remonteilla. Olin tilannut alkuperäisen takavanteen polkupyörääni. Siinä oli ratas, joka piti myös asentaa, Pyöräliikkeessä ehdotettiin, että tavalliseen pyörään laitetaan sähköpyörän takaratas. Siinä ei ollut mitään järkeä, kun vanteen mukana tuli myös alkuperäinen takaratas.
Lähdettyäni liikkstä sain sekapuhelinsoiton ja tekstiviestin, että eturengas oli muka liian kulunut ja pitäisi vaihtaa, mutta sitä se ei ollut, koska olin sen vaihtanut sen itse hiljattain se oli hyväkuntoinen. Muksi pyöräliikkeet keksivät kaikkia mahdollisia keinoja rahastaa.
Pyöräliike yritti rahastaa
9
137
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarjosivatko black ice rengasta alle? Oliko tarjottu ratas vaseliinin raikas?
- Anonyymi00002
Tyypillistä "yrittämistä".
- Anonyymi00003
Pyörä on yksinkertainen kapine ja pyöränhuolto sujuu kädenkäänteeessä omatoimisesti. Ei tarvitse sisottaa pyörähuollossa tyhjänpanttina osia odottamassa.
Pyöräteollisuus on saanut ihmiset investoimaan härveleihin joiden kanssa ovat sormi suussa ja pyörähuoltojen armoilla.
Aloittajan pyörä oli tälläisiin härveleihin tottuneelle pyörähuollolle ilmeisesti liian yksinkertainen ja jotain piti keksiä. - Anonyymi00004
Sitten on kova poru kun ei käytetä palveluja ja tilataan Temusta.
- Anonyymi00005
Itse en ole varma että mitä tarkoitetaan ”sähköpyörän takarattaalla”, olisiko sitten joku kulutusta kestävämpi versio.
Onko kyse yhdellä takarattaalla varustetusta pyörästä vai minilehtisestä rataspakasta?- Anonyymi00006
Just esimerkiksi shimanolla löytyy minulle kohtuuhintainen ketju ja kohtuuhintainen takaratas ja sitten sellainen vähän kovempi joka maksaa tuplat. "kauppapyörään" ostaisin ne halvemmat mutta jos ajas enemmän ja ketjut ja rattaat oikeasti ehtii kulua niin ne kovemmat haukkuu hintansa.
Takarattaan vaihtaminen vaatii työkalun ja joskus vähän ruista ranteesee
- Anonyymi00007UUSI
Osaisin kyllä korjata pyörän itse, mutta nyt ei energia riitä siihen. Minulla on suruaika äitini kuoltua, eikä minulla ole energiaa korjata pyörääni. En koskaan tilaa mitään Temusta. Minulla on alkuperäinen valmistajan vanne.
Alexrims oli paska vanne alusta alkaen. Ostin sen, kun kuuntelin myyjän satuja vanteen hyvyydestä. Osoittautui paskaksi vanteeksi. Melko pian katkesi vanteesta pinna. Alexrims osoittautui ajossa paljon raskaammaksi kuin Spectra vanne, Ainoa hyvä puoli Alexrims vanteessa oli erittäin hyvät jarrut.
Nyt on alkuperäinen Spetcra vanne tulossa pyörääni.- Anonyymi00008UUSI
Eikö Alexrims ja Spectra viittaa pelkän vanteen merkkiin, molemmissa voi olla sama Shimanon napa?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikö Alexrims ja Spectra viittaa pelkän vanteen merkkiin, molemmissa voi olla sama Shimanon napa?
Kyllä, melkein syyttäisin napaa kehän sijaan "raskaudesta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193154Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622852Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672668Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342576Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582108- 491639
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181629Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131621- 821620
- 571509