Pyöräliike yritti rahastaa

Anonyymi-ap

Hammästyttävää, että pyöräliike yritti rahastaa ylimääräisillä remonteilla. Olin tilannut alkuperäisen takavanteen polkupyörääni. Siinä oli ratas, joka piti myös asentaa, Pyöräliikkeessä ehdotettiin, että tavalliseen pyörään laitetaan sähköpyörän takaratas. Siinä ei ollut mitään järkeä, kun vanteen mukana tuli myös alkuperäinen takaratas.
Lähdettyäni liikkstä sain sekapuhelinsoiton ja tekstiviestin, että eturengas oli muka liian kulunut ja pitäisi vaihtaa, mutta sitä se ei ollut, koska olin sen vaihtanut sen itse hiljattain se oli hyväkuntoinen. Muksi pyöräliikkeet keksivät kaikkia mahdollisia keinoja rahastaa.

9

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tarjosivatko black ice rengasta alle? Oliko tarjottu ratas vaseliinin raikas?

• Anonyymi00002

Tyypillistä "yrittämistä".

• Anonyymi00003

Pyörä on yksinkertainen kapine ja pyöränhuolto sujuu kädenkäänteeessä omatoimisesti. Ei tarvitse sisottaa pyörähuollossa tyhjänpanttina osia odottamassa.
      Pyöräteollisuus on saanut ihmiset investoimaan härveleihin joiden kanssa ovat sormi suussa ja pyörähuoltojen armoilla.
      Aloittajan pyörä oli tälläisiin härveleihin tottuneelle pyörähuollolle ilmeisesti liian yksinkertainen ja jotain piti keksiä.

• Anonyymi00004

Sitten on kova poru kun ei käytetä palveluja ja tilataan Temusta.

• Anonyymi00005

Itse en ole varma että mitä tarkoitetaan ”sähköpyörän takarattaalla”, olisiko sitten joku kulutusta kestävämpi versio.
      Onko kyse yhdellä takarattaalla varustetusta pyörästä vai minilehtisestä rataspakasta?

• Anonyymi00006

Just esimerkiksi shimanolla löytyy minulle kohtuuhintainen ketju ja kohtuuhintainen takaratas ja sitten sellainen vähän kovempi joka maksaa tuplat. "kauppapyörään" ostaisin ne halvemmat mutta jos ajas enemmän ja ketjut ja rattaat oikeasti ehtii kulua niin ne kovemmat haukkuu hintansa.

Takarattaan vaihtaminen vaatii työkalun ja joskus vähän ruista ranteesee

• Anonyymi00007
      UUSI

Osaisin kyllä korjata pyörän itse, mutta nyt ei energia riitä siihen. Minulla on suruaika äitini kuoltua, eikä minulla ole energiaa korjata pyörääni. En koskaan tilaa mitään Temusta. Minulla on alkuperäinen valmistajan vanne.
      Alexrims oli paska vanne alusta alkaen. Ostin sen, kun kuuntelin myyjän satuja vanteen hyvyydestä. Osoittautui paskaksi vanteeksi. Melko pian katkesi vanteesta pinna. Alexrims osoittautui ajossa paljon raskaammaksi kuin Spectra vanne, Ainoa hyvä puoli Alexrims vanteessa oli erittäin hyvät jarrut.
      Nyt on alkuperäinen Spetcra vanne tulossa pyörääni.

• Anonyymi00008
        UUSI

Eikö Alexrims ja Spectra viittaa pelkän vanteen merkkiin, molemmissa voi olla sama Shimanon napa?

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eikö Alexrims ja Spectra viittaa pelkän vanteen merkkiin, molemmissa voi olla sama Shimanon napa?

Kyllä, melkein syyttäisin napaa kehän sijaan "raskaudesta".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3154
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2852
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2668
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2576
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2108
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1639
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1629
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1621
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      82
      1620
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1509
    Aihe