Inariin on muuttanut paljon kotamikkojq.
Kotamikot muuttavat
7
309
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole häpeä olla köyhä kun on puhtaat vaatteet,vanha sananlasku.
- Anonyymi00002
Lotamikko on raitis poromies.
- Anonyymi00003
en ole vielä koskaan tavannut raitista poromiestä
- Anonyymi00005
En ole ikinä kuullut näistä Kotamikoista.
Nämä on tietenkin taas joku UUSI ALKUPERÄISKANSA jotka yhdistyy SAKÄ:N saamelaisten kanssa.
Koltasaamelaiset, Pirkkasaamelaiset ja nyt vielä Kotamikkosaamelaiset ja seuraavaksi on tietenkin INKASAAMELAISET.- Anonyymi00006
Lisään, että me ei voida olla turjakesaamelaisia.
Me ollaan Suomen alkuperäisikansaa.
Meistä on vaarallista olla saamelainen, koska EI OLE TIETOA edes siitä, että minkä maan ALKUPERÄISKANSAA HE OVAT!
Yks Holoki alkanut alkuperäiskansa isäksi ja lapsen äiti on koltansaamelainen ja koltat ovat VENÄJÄN ALKUPERÄISKANSAA.
Minä en ole vielä lääkäri mieheni Holon kanssa keskustellut näistä asioista, koska meillä on omiakin asioita joita pitää ensin hoitaa. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lisään, että me ei voida olla turjakesaamelaisia.
Me ollaan Suomen alkuperäisikansaa.
Meistä on vaarallista olla saamelainen, koska EI OLE TIETOA edes siitä, että minkä maan ALKUPERÄISKANSAA HE OVAT!
Yks Holoki alkanut alkuperäiskansa isäksi ja lapsen äiti on koltansaamelainen ja koltat ovat VENÄJÄN ALKUPERÄISKANSAA.
Minä en ole vielä lääkäri mieheni Holon kanssa keskustellut näistä asioista, koska meillä on omiakin asioita joita pitää ensin hoitaa.Me ollaan vasta päästy yhteisymmärrykseen siitä, että meille EI TULE, kuin vain kaksoset eli TYLLERÖ JA MÖSSYKKÄ jotka edustaa SUOMALAISIA TYTTÖ JA POIKA LAPSIA JA AIKUISENA SUOMALAISIA NAISIA JA MIEHIÄ.
- Anonyymi00008
Mikko kota kotamikko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477