Olikohan tämä onnettomuus lainkaan?
Miten juuri valtavassa rahalastissa olleelle koneelle käy näin?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011849793.html
Setelilastissa ollut armeijan kone syöksyi maahan Boliviassa
12
189
Vastaukset
- Anonyymi00001
ei liity Lapuaan !
- Anonyymi00003
Hävisit jo, ei kannata enää yrittää pullikoida. Palstalle ei tule enää kuin uutisia ja nössön seksifantasioita. Toisaalta tämä taisi ollakin sinun jatkuvan provokaatiosi tarkoitus? Niin tai näin, se lopetti normaalit keskustelut.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hävisit jo, ei kannata enää yrittää pullikoida. Palstalle ei tule enää kuin uutisia ja nössön seksifantasioita. Toisaalta tämä taisi ollakin sinun jatkuvan provokaatiosi tarkoitus? Niin tai näin, se lopetti normaalit keskustelut.
en hävinnyt mitääm ! sinäkö se laitat asiattomia viestejä palstalle vai suositko niiden laittoa ? provokaatio tarkoittaa ihan muuta juttua kuin se että asiasta mainitaan oikeudellisesti varsinkin kun palstan tarkoitus on keskustella Lapuan asioista.Eikö se jo kerro sinun aivoillesi sen että vain Lapuaan liittyvistä asioista.Mun puollustus normaaliin keskusteluun paikkakunnan asioista ei ole mitään lopettanut.Jos joku näin ajattelee on väärässä tai kieroutuneesti sairas !
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
en hävinnyt mitääm ! sinäkö se laitat asiattomia viestejä palstalle vai suositko niiden laittoa ? provokaatio tarkoittaa ihan muuta juttua kuin se että asiasta mainitaan oikeudellisesti varsinkin kun palstan tarkoitus on keskustella Lapuan asioista.Eikö se jo kerro sinun aivoillesi sen että vain Lapuaan liittyvistä asioista.Mun puollustus normaaliin keskusteluun paikkakunnan asioista ei ole mitään lopettanut.Jos joku näin ajattelee on väärässä tai kieroutuneesti sairas !
Normaalit ihmiset näkevät viestit ihan samalla lailla kuin sinä, ja tuumaavat että aha, ja ohittavat viestin, jos heillä ei ole siihen lisättävää.
Sinä sen sijaan nostat joka ainoan viestin ensimmäiseksi, antamatta siihen mitään lisäarvoa.
Tätä ihmiset eivät kuitenkaan tiedä, vaan näkevät että juttuun on tullut kommentti ja ovat satoja kertoja joutuneet pettymään, että se olikin vain sinun tyhjä kommenttisi.
SINÄ OLET PALSTAN AINOA TERRORISTI !!!! MENE POIS !!!! - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Normaalit ihmiset näkevät viestit ihan samalla lailla kuin sinä, ja tuumaavat että aha, ja ohittavat viestin, jos heillä ei ole siihen lisättävää.
Sinä sen sijaan nostat joka ainoan viestin ensimmäiseksi, antamatta siihen mitään lisäarvoa.
Tätä ihmiset eivät kuitenkaan tiedä, vaan näkevät että juttuun on tullut kommentti ja ovat satoja kertoja joutuneet pettymään, että se olikin vain sinun tyhjä kommenttisi.
SINÄ OLET PALSTAN AINOA TERRORISTI !!!! MENE POIS !!!!minä en nostele viestejä nostamisen takia vaan sen takia että viesti ei kuulu palstalle ,haloo Haloo onko ketään kotona ? kyllä jokaisen täysjärkisen ihmisen pitäisi uskaltaa kommunikoida juuri oikealla tavalla eli vastata ettei asia kuulu palstalle eikä tehdä hiljaista hyväksyntää ! palstan terrorisoiminen on juuri sitä että palstalle laitetaan sinne kuulumatonta viestiä joka ei liity Lapuaan.Minun kommenttini ja vastaukseni ei ole ikään ei IKÄÄN terrorisoimista mutta minkäs teet kun sinun järkesi ei tätä ymmärrä vaan annat tilaa ja mahdollisuuden näille palstaterroristeille .itse luulen ettolet näiden viestien aiheuttaja ja suurin palstan vihollinen .jos vaan menisit itkemäöän omaa surkeuttasi häntä koipien välissä nurkkaan,jooko ?
- Anonyymi00005
Longillekkose putos
- Anonyymi00009
EI LIITY MITENKÄÄN lapuaan LOPETE JO HÄIRIKÖINTI
- Anonyymi00010
No kukaan normaali ihminen ei hei lue s24 palstoja. Täällä käy muutama prosentti ihmisistä, suurin osa vanhuksia joilla ei ole muita somekanavia seurattavana, kuin tää kivikautinen s24 palsta. Normaalit ihmiset ovat aivan muilla somekanavilla.
- Anonyymi00011
Natsi-Saksassa väärensivät urakalla Englannin puntia ja pudottivat niitä Englantiin, jotta saisivat maan talouden kuralle. Sodassa kokeillaan kaikenlaista.
- Anonyymi00012
Näin tänään villisian metsässä .
- Anonyymi00013
EI LIITY MITENKÄÄN lapuaan LOPETÄ HÄIRIKÖINTI
- Anonyymi00014
Onko sinun aivan pakko saada sanoa viimeinen sana? Tässä langassa on jo useampi sinun kommentti, sinä näköjään haluat vain että jokaisessa keskustelussa viimeinen kommentti on sinun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253770
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422762Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532290Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131799Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191540Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531512- 971399
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951204