Olen huolestunut aviomies, terve.
Imuroin juuri lattiaa.
Televisio on auki ja sieltä välähtelee huoneistoon espanjalainen saippuasarja.
Vaimoni on oudon näköinen: hänen alahuulensa lörpättää, ja hän välillä kyynehtii ja välillä tömistelee lattiaa jalallaan.
Kysyisinkin, että onko minusta tulossa sinkku?
(hihitystä)
La Promesa
14
199
Vastaukset
- Anonyymi00001
Moi, tervemies
On todellakin niin, että tämän jättimäisen produktion saavutukset ovat sukua Yhdysvaltalaisille.
Mutta menevät yli.
Voimia, bro.
(hirn)- Anonyymi00002
Kiitos vastauksesta (kuka lienetkin).
Onnekseni ohjelma juuri loppui ja saatan hetken hengähtää.
Elämäni on todella raskasta, kun hän ei tunnu olevan läsnä.
(hihitystä)
Hyvä huolestunut aviomies.
Sinun ei pidä huolestua, jos vaimosi on jäänyt koukkuun romanttiseen, espanjalaiseen, saippuaoopperaan. Naisilla on tapana hakea ulkopuolelta korivikkeita romantiikannälkäänsä, mikäli niitä ei ole kotona tarjolla.
Olisiko sinulla aviomiehenä mahdollisuus hieman korjata tilannetta ja tarjota vaimollesi tunnelmallista arjenromantiikkaa?
yst.romantiikk.terv.: Leelian lepotuoli ja auttava puhelin 😁💞- Anonyymi00003
Jasså
Jaa että minussako vika?
Minä juuri imuroin ja maksoin sähkölaskun.
(hirn) Anonyymi00003 kirjoitti:
Jasså
Jaa että minussako vika?
Minä juuri imuroin ja maksoin sähkölaskun.
(hirn)Emme etsi tässä vikoja, vaan käymme läpi asioita, joita on mahdollisuus parantaa.
Tuntuuko, että sinulla olisi mahdollisuus kehittyä ja tarjota vaimollesi romanttisia hetkiä? Omaa mielikuvitusta voi aina kehittää. Ethän halua jäädä tylsäksi vaimosi silmissä?
Siivoaminen ja laskujen maksaminen kuuluu asiaan, mutta nyt kaivataan hieman hellyyttä, läheisyyttä ja "kipinää". ✨
Onnea yritykselle.
yst.romantiikk.terv.: Leelian lepotuoli ja auttava puhelin 😁💞- Anonyymi00004
tosi.typy kirjoitti:
Emme etsi tässä vikoja, vaan käymme läpi asioita, joita on mahdollisuus parantaa.
Tuntuuko, että sinulla olisi mahdollisuus kehittyä ja tarjota vaimollesi romanttisia hetkiä? Omaa mielikuvitusta voi aina kehittää. Ethän halua jäädä tylsäksi vaimosi silmissä?
Siivoaminen ja laskujen maksaminen kuuluu asiaan, mutta nyt kaivataan hieman hellyyttä, läheisyyttä ja "kipinää". ✨
Onnea yritykselle.
yst.romantiikk.terv.: Leelian lepotuoli ja auttava puhelin 😁💞Ok
Luin netistä, että televisioon eksynyt vaimo palautetaan takaisin sähkökatkolla.
Ei hullumpi idis.
Tuleeko minun ostaa kukkia, suklaata vai koruja?
(hihitystä) Anonyymi00004 kirjoitti:
Ok
Luin netistä, että televisioon eksynyt vaimo palautetaan takaisin sähkökatkolla.
Ei hullumpi idis.
Tuleeko minun ostaa kukkia, suklaata vai koruja?
(hihitystä)Sähkökatkoa voi joutua odottamaan pitkään, se ei ole varteenotettava ratkaisu. Eikä nyt osteta yhtään mitään, vaan on syytä panostaa romaniikkaan, eleisiin, tunteisiin ja vaimon huomioimiseen.
Et voi jäädä tumpelona odottamaan, vaan nyt pitää toimia! (hihittelyn voit jättää vähemmälle)
Taas kerran kuulutan sinun oman mielikuvituksen perään. Ole romanttinen ja rakastava!
yst.romantiikk.terv.: Leelian lepotuoli ja auttava puhelin 😁💞- Anonyymi00005
tosi.typy kirjoitti:
Sähkökatkoa voi joutua odottamaan pitkään, se ei ole varteenotettava ratkaisu. Eikä nyt osteta yhtään mitään, vaan on syytä panostaa romaniikkaan, eleisiin, tunteisiin ja vaimon huomioimiseen.
Et voi jäädä tumpelona odottamaan, vaan nyt pitää toimia! (hihittelyn voit jättää vähemmälle)
Taas kerran kuulutan sinun oman mielikuvituksen perään. Ole romanttinen ja rakastava!
yst.romantiikk.terv.: Leelian lepotuoli ja auttava puhelin 😁💞Mjaa
Sähkökatkon saa aikaiseksi sähköpäätaulusta.
Eivät naiset ymmärrä sähkön päälle mitään.
Jos televisio ei toimi, niin se on jonkin muun vika kuin naisen.
Romantiikka on mielestäni sitä että aamupuuro palaa aina pohjaan.
Se on jämpti näin.
(hirn) - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mjaa
Sähkökatkon saa aikaiseksi sähköpäätaulusta.
Eivät naiset ymmärrä sähkön päälle mitään.
Jos televisio ei toimi, niin se on jonkin muun vika kuin naisen.
Romantiikka on mielestäni sitä että aamupuuro palaa aina pohjaan.
Se on jämpti näin.
(hirn)Romanttinen kyhäelmä
(virrat pois)
- Hyvänen aika kuinka silmäsi hohtavatkaan outoa valoa. Tänään.
- Ai siis ei eilen. Onks sulla kuumetta vai ootko taas mun viineissä?
- Kätesi. Niin sirot kuin bambin askellus lumella.
- Just. Oletko vai etkö, maksanut meidän sähkölaskun.
- Katso vielä hetki minuun. Ollaan kahden.
- Onko sulla jokin uusi kiikarissa? Onko se naapurin Pirkko? Minä tiesin tämän. Pirkolla on… (päläpälä).
(hihitystä)
-
- Anonyymi00008
La Promesa on meidän ukkomiesten pelastus.
Muorit saavat tihruttaa tableteilleen tai telkkareilleen makuuhuoneen peiton alla innoissaan ja meille jää vapaus :)
Heität sinäkin imurin nurkkaan ja lähdet autotalliin. Ei siihen intohimoiseen tihruttamiseen sinua kuitenkaan kaivata.
-keinovaginamies-- Anonyymi00009
Juuri näin
Naisten yliarvostaminen on kuin työntäisi kätensä kyykäärmeiden pesään lämpimien lohkareiden kätköissä.
Mutta kuka luonnolleen mitään voi.
(hihitystä) - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juuri näin
Naisten yliarvostaminen on kuin työntäisi kätensä kyykäärmeiden pesään lämpimien lohkareiden kätköissä.
Mutta kuka luonnolleen mitään voi.
(hihitystä)Autotalli
Autotalli on klassikko.
Kun oikein meno alkaa vatuttaa, niin kunnon miehet lähtevät marjastamaan.
Kun hyppelee mättähältä mättähälle, niin vasu on kevyt lakoista.
(hirn) - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Autotalli
Autotalli on klassikko.
Kun oikein meno alkaa vatuttaa, niin kunnon miehet lähtevät marjastamaan.
Kun hyppelee mättähältä mättähälle, niin vasu on kevyt lakoista.
(hirn)Oodi autotallille
Sinä olet aina paikalla. Sinä odotat minua. Sinun kaaresi, muotosi ja voimasi on jatkeeni.
Minä myönnän tämän.
Myönnän myös sen, että taloyhtiö maksaa kulutetun virran.
Osa sieltä ja osa täältä.
(hirn) - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oodi autotallille
Sinä olet aina paikalla. Sinä odotat minua. Sinun kaaresi, muotosi ja voimasi on jatkeeni.
Minä myönnän tämän.
Myönnän myös sen, että taloyhtiö maksaa kulutetun virran.
Osa sieltä ja osa täältä.
(hirn)Ihana balladi
Lupaan, että osaan tämän.
(Lupaus)
Kun tallin ovi sulkeutuu (taloyhtiön), niin katselen (noin yleensä) hevosiani.
Ne juoksevat neljällä jalalla.
Kun kosketan eläintä, niin se ei kavahda, vaan kääntää päänsä puoleeni.
(hihitystä)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m603916Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163745Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983531Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813347Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363109Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582598- 502545
- 1052380
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142129Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182119