En itse ole järin tikun päässä aina kyselemässä sitä tai tätä, mutta nyt kysyn
Kuinka määrittelisit oman seksuaalisen tendenssisi näinkin väkirikkaassa seurassa.
(hihitystä)
Palstakysymys
24
209
Vastaukset
Toisin kuin nimimerkkini antaa olettaa, niin en omaa kovin omituisia seksuaalisia tapoja. Tiedän mitä haluan ja mitä en halua (eli toiset naiset jne.) Mitenpä sinä?
- Anonyymi00001UUSI
Kevät
Käyn ihan kierroksilla, kun kengät valuvat kuravettä.
(hihitystä) Anonyymi00001 kirjoitti:
Kevät
(hihitystä)Kevät tosiaan vilkastuttaa määrättyjä tarpeita. Niin luonto on asian luonut.
- Anonyymi00002UUSI
Anonyymi00001 kirjoitti:
Kevät
(hihitystä)Mjoo
Ehkä mun pitäisi hommata otselleni saappaat. Kumisaappaat.
Kumppareissa kun löntsähtelisi pitkin katuja, niin ainakin päät kääntyisivät.
(hirn) - Anonyymi00003UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Kevät tosiaan vilkastuttaa määrättyjä tarpeita. Niin luonto on asian luonut.
Joo
Siis mulla on just sellainen olo, että heti kaikki mulle nyt.
Siis ei huomenna.
Koko elimistö kirkuu ja meuhkaa.
Aiwan säädytön tunnetila. Ja eikä se ole edes tunnetila, vaan vaatimus.
(naurua)
Summanmutikkaa soveltaen vastaan että jossain absoluuttisen nollapisteen ja äärettömyyden välissä mennään...neutraali jos olomuoto otetaan huomioon :)
- Anonyymi00004UUSI
Palstalla käyvät eivät kiinnosta. Etsin suunnilleen ikäistäni miestä, johon haluan tutustua kunnolla ja haluan rakastua. Kevät kyllä herättää tunteet. Eiliset kaksi miestä eri kaupoissa olivat todella kiinnostavia.
- Anonyymi00008UUSI
Ja projektiin et enää lähde ja nuoremmat ei missään nimessä käy, mitä näitä nyt on 🤭
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja projektiin et enää lähde ja nuoremmat ei missään nimessä käy, mitä näitä nyt on 🤭
Miten paljon ilkeyttä?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten paljon ilkeyttä?
Monta vuotta meni toipumiseen, kun jouduin vaihtamaan työpaikkaa. Yksikään nuorempi mies ei käy, hankin lähestymiskiellon ja mitä näitä nyt on 🤭
- Anonyymi00005UUSI
Olen aina pitänyt vapaasukelluksesta ajatuksen tasolla. Tai syvänteistä, kuten Mariaanien hauta.
Symboliikan tasolla kaiketi se kuvaa tendenssiä, ei normeja.
Normini eivät natise suuntaan eivätkä toiseen, mutta uteliaisuuteni ei tunne niitä. - Anonyymi00006UUSI
Olen heteroseksuaali 😄
🤓 - Anonyymi00007UUSI
Tendenssi on edelleen etten ole enää pelissä mukana. Kun jo nuorena oppi oman kelpaamattomuutensa, helpompaa on ettei edes yritä. Elämässä on muutakin kuin seksi ja parisuhteet, kun keskittyy omiin juttuihinsa, eikä kukaan voi syyttää inceliksi.
Niin on muutakin kuin seksi ja parisuhteet
Mutta seksi ja parisuhteet voi olla kiinnostava myös teoriassa
Ja sillä tavoin seksi ja parisuhteet on avoimia myös meille kaikille.
I Am a Rock (Mono) (1998 Remaster) · The Hollies
https://www.youtube.com/watch?v=K-M24U4acsw- Anonyymi00010UUSI
Olen fleksiibeli - käytännön olosuhteiden sanelema fleksa siis.
Olen tänäänkin uittanut matoa reiässä monta tuntia.
Mikäs funista nyt vaivaa?
-keinovaginamies- - Anonyymi00011UUSI
Olen seksipositiivinen, valikoiva hedonisti demiseksuaalisilla piirteillä.
Aletheias - Anonyymi00012UUSI
En pidä tästä käsitteestä, mutta: demiseksuaali.
Käsitteessä mättää kaikki!
1. Etuliite 'demi'. Demiseksuaalisuudessa ei ole mitään puolittaista. Ei mitään.
2. En pidä siitä, että ilmiölle, joka mielestäni on normaali, on keksitty lisänimi 'demiseksuaalisuus'. Kun minun aivoissani logiikka menee niin, että seksuaalisuus tunteiden kanssa on normaalia ja tavanomaista ja seksuaalisuus ilman tunteita on jotenkin vajavaista. Sitä, mitä muut kutsuvat pelkäksi seksuaalisuudeksi, pitäisi minun logiikallani kutsua demiseksuaalisuudeksi. Ja päin vastoin: tätä minun versioitani pitäisi kutsua 'pelkäksi' seksuaalisuudeksi, koska tämä on vähemmän puolikasta kuin se, jota tällä hetkellä ei kutsuta demiseksuaalisuudeksi.
P3rkele.
🦄 - Anonyymi00013UUSI
Perushetero
- Anonyymi00015UUSI
Naisena pidän miehestä.
-Thinksy- Anonyymi00016UUSI
Onko "nainen" stabiili ominaisuus vai joustava? 🙂
🦄 - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onko "nainen" stabiili ominaisuus vai joustava? 🙂
🦄Kiitos kysymästä, se on stabiili.
-Thinksy - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kiitos kysymästä, se on stabiili.
-ThinksyKiitos vastauksesta. Ymmärrättehän, että ensimmäisen vastauksenne muoto "naisena pidän miehistä" jätti tulkinnan mahdollisuuden myös joustavalle identiteetille?
🦄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1417211Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265015L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694432TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153513Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242321Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3151850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241746Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91629- 671505
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458