Palstakysymys

Anonyymi-ap

En itse ole järin tikun päässä aina kyselemässä sitä tai tätä, mutta nyt kysyn

Kuinka määrittelisit oman seksuaalisen tendenssisi näinkin väkirikkaassa seurassa.

(hihitystä)

24

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisin kuin nimimerkkini antaa olettaa, niin en omaa kovin omituisia seksuaalisia tapoja. Tiedän mitä haluan ja mitä en halua (eli toiset naiset jne.) Mitenpä sinä?

• Anonyymi00001

Kevät

Käyn ihan kierroksilla, kun kengät valuvat kuravettä.

(hihitystä)

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Kevät

(hihitystä)

Kevät tosiaan vilkastuttaa määrättyjä tarpeita. Niin luonto on asian luonut.

• Anonyymi00002
        Anonyymi00001 kirjoitti:

Kevät

(hihitystä)

Mjoo

Ehkä mun pitäisi hommata otselleni saappaat. Kumisaappaat.

Kumppareissa kun löntsähtelisi pitkin katuja, niin ainakin päät kääntyisivät.

(hirn)

• Anonyymi00003
        Mu5tasydän kirjoitti:

Kevät tosiaan vilkastuttaa määrättyjä tarpeita. Niin luonto on asian luonut.

Joo

Siis mulla on just sellainen olo, että heti kaikki mulle nyt.

Siis ei huomenna.

Koko elimistö kirkuu ja meuhkaa.

Aiwan säädytön tunnetila. Ja eikä se ole edes tunnetila, vaan vaatimus.

(naurua)

• Summanmutikkaa soveltaen vastaan että jossain absoluuttisen nollapisteen ja äärettömyyden välissä mennään...neutraali jos olomuoto otetaan huomioon :)

• Anonyymi00004

Palstalla käyvät eivät kiinnosta. Etsin suunnilleen ikäistäni miestä, johon haluan tutustua kunnolla ja haluan rakastua. Kevät kyllä herättää tunteet. Eiliset kaksi miestä eri kaupoissa olivat todella kiinnostavia.

• Ikäisesi mies on sitten...?

• Anonyymi00008

Ja projektiin et enää lähde ja nuoremmat ei missään nimessä käy, mitä näitä nyt on 🤭

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja projektiin et enää lähde ja nuoremmat ei missään nimessä käy, mitä näitä nyt on 🤭

Miten paljon ilkeyttä?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miten paljon ilkeyttä?

Monta vuotta meni toipumiseen, kun jouduin vaihtamaan työpaikkaa. Yksikään nuorempi mies ei käy, hankin lähestymiskiellon ja mitä näitä nyt on 🤭

• Anonyymi00005

Olen aina pitänyt vapaasukelluksesta ajatuksen tasolla. Tai syvänteistä, kuten Mariaanien hauta.

Symboliikan tasolla kaiketi se kuvaa tendenssiä, ei normeja.

Normini eivät natise suuntaan eivätkä toiseen, mutta uteliaisuuteni ei tunne niitä.

• Anonyymi00006

Olen heteroseksuaali 😄

🤓

• Anonyymi00007

Tendenssi on edelleen etten ole enää pelissä mukana. Kun jo nuorena oppi oman kelpaamattomuutensa, helpompaa on ettei edes yritä. Elämässä on muutakin kuin seksi ja parisuhteet, kun keskittyy omiin juttuihinsa, eikä kukaan voi syyttää inceliksi.

• Niin on muutakin kuin seksi ja parisuhteet

Mutta seksi ja parisuhteet voi olla kiinnostava myös teoriassa

Ja sillä tavoin seksi ja parisuhteet on avoimia myös meille kaikille.

• Anonyymi00010

Olen fleksiibeli - käytännön olosuhteiden sanelema fleksa siis.
      Olen tänäänkin uittanut matoa reiässä monta tuntia.

Mikäs funista nyt vaivaa?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00011

Olen seksipositiivinen, valikoiva hedonisti demiseksuaalisilla piirteillä.

Aletheias

• Anonyymi00012

En pidä tästä käsitteestä, mutta: demiseksuaali.

Käsitteessä mättää kaikki!

1. Etuliite 'demi'. Demiseksuaalisuudessa ei ole mitään puolittaista. Ei mitään.

2. En pidä siitä, että ilmiölle, joka mielestäni on normaali, on keksitty lisänimi 'demiseksuaalisuus'. Kun minun aivoissani logiikka menee niin, että seksuaalisuus tunteiden kanssa on normaalia ja tavanomaista ja seksuaalisuus ilman tunteita on jotenkin vajavaista. Sitä, mitä muut kutsuvat pelkäksi seksuaalisuudeksi, pitäisi minun logiikallani kutsua demiseksuaalisuudeksi. Ja päin vastoin: tätä minun versioitani pitäisi kutsua 'pelkäksi' seksuaalisuudeksi, koska tämä on vähemmän puolikasta kuin se, jota tällä hetkellä ei kutsuta demiseksuaalisuudeksi.

P3rkele.

🦄

• Anonyymi00013

Perushetero

• Anonyymi00015

Naisena pidän miehestä.

-Thinksy

• Anonyymi00016

Onko "nainen" stabiili ominaisuus vai joustava? 🙂

🦄

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Onko "nainen" stabiili ominaisuus vai joustava? 🙂

🦄

Kiitos kysymästä, se on stabiili.

-Thinksy

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kiitos kysymästä, se on stabiili.

-Thinksy

Kiitos vastauksesta. Ymmärrättehän, että ensimmäisen vastauksenne muoto "naisena pidän miehistä" jätti tulkinnan mahdollisuuden myös joustavalle identiteetille?

🦄

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      286
      5066
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      114
      2621
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      134
      1620
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      101
      1150
    5. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      339
      1049
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      138
      1001
    7. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      275
      958
    8. IS Viikonloppu 4.-6.4.2026

Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja
      Sanaristikot
      88
      831
    9. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      33
      827
    10. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      40
      811
    Aihe