Miten pystytte lihomaan

Anonyymi-ap

Miten ihmeessä te ihmiset pystytte lihottamaan itsenne,minulle käy jo kilon lihomisen jälkeen niin että olen kuolemansairas.
Minun pitää olla aivan tikkulaiha että olen terve ja hyväkuntoinen.

38

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ehkä muut on ylipainoisinakin terveempiä kuin sinä? 🤔

Eihän laihuus ole terveyden synonyymi. Esim syöpäpotilaat, alkoholistit ja tupakoitsijat on hyvin laihoja ja samoin ne joilla ravitsemuksessa ja ravinnon imeytymisessä häiriöitä.

• Anonyymi00003

...sekä mielenterveysongelmaiset, anorektikot ja muut syömishäiriöiset. Ei ole kovin tervettä ei. Vika on nuppiosastolla kuten eräällä joka vetää karkkia 5000kcal päivässä ja saarnaa muille kuinka epäterveellistä se on. 😅

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

...sekä mielenterveysongelmaiset, anorektikot ja muut syömishäiriöiset. Ei ole kovin tervettä ei. Vika on nuppiosastolla kuten eräällä joka vetää karkkia 5000kcal päivässä ja saarnaa muille kuinka epäterveellistä se on. 😅

Eihän karkista ja suklaasta tule kuin korkeintaan 2000 kaloria ja loput 2000-3000 kaikesta muusta.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eihän karkista ja suklaasta tule kuin korkeintaan 2000 kaloria ja loput 2000-3000 kaikesta muusta.

No minä pysynkin hoikkana kun syön VAIN karkkia. Kusi huilaa väärissä paikoissa ja eturauhanen falskaa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sokerin saanti suositus 40-50 g päivässä.Kuinka moni tuota noudattaa.

Kuinka paljon sokeria päivässä saisi syödä ja miten omaa määräänsä voi helposti pienentää? | MTV Uutiset https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/napsitko-liikaa-makeisia-ravitsemusterapeutti-kertoo-miten-sokerin-syontia-voisi-vahentaa/8659068

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No minä pysynkin hoikkana kun syön VAIN karkkia. Kusi huilaa väärissä paikoissa ja eturauhanen falskaa.

Tämän huilaamisen ja falskaamisen jokainen nainen haluaisi tietenkin kokea maailman parhaimmat karkkilaihdutusvinkit keksineen kanssa. 🥰

• Anonyymi00029
        Anonyymi00006 kirjoitti:

"Eihän karkista ja suklaasta tule kuin korkeintaan 2000 kaloria ja loput 2000-3000 kaikesta muusta."

Tuoko on ihan ravitsemussuositusten mukaista? 4000-5000 kcal päivässä joista 2000 tulee puhtaasta sokerista (karkki ja suklaa) ja suurin osa ns ruuankin osuudesta on hiilihydraattia?

Lienet itse keksinyt ne suositukset.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sokerin saanti suositus 40-50 g päivässä.Kuinka moni tuota noudattaa.

Kuinka paljon sokeria päivässä saisi syödä ja miten omaa määräänsä voi helposti pienentää? | MTV Uutiset https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/napsitko-liikaa-makeisia-ravitsemusterapeutti-kertoo-miten-sokerin-syontia-voisi-vahentaa/8659068

"Sokerin saanti suositus 40-50 g päivässä.Kuinka moni tuota noudattaa."

Siis PITÄÄKÖ päivässä syödä suositusten mukaan tuo määrä sokeria??? 😳

Kuoleeko heti kun ei syö sokeria ollenkaan? Joku täällä väitti että karppaaminen aiheuttaa kuoleman . Siis sokerittomuus, viiden vuoden sisällä kun jättää sokerin pois.

• Anonyymi00040

Ei ne ole läski on sairas jo lähtökohtaisesti

• Anonyymi00002

Ei lihomisen kummoisia ponnisteluja tarvitse. Helppoa on ollut.

• Anonyymi00004

Kenellekään ei ole tervettä olla tikkulaiha. Rumakin se on.
      Terve ihminen syö mielellään.

• Anonyymi00005

On tärkeää saada kuolinilmoitukseen jotain henkilön ansioista runonmuodossa:

"Tässä lepää kevyt kuin tuuli,
      ylpeä varrestaan, hoikka kuin kuusi.
      Satulassa kului päivät ja vuodet,
      polki hän elämän mäet ja suot.

Taskussa karkkia kilisevää,
      sydän täynnä, tarkalla kakkua, sokerin säihkettä elävää.
      Ei puolisoa, ei perhettä rinnallaan,
      mutta pyörä ja karkki toi vapauden mukanaan.

Nyt viimeiseen alamäkeen liukuu hän pois –
      kevyt on matka, niin kuin aina se ois."

• Anonyymi00007

Ei onnistu ainakaan karkeilla koska niistä tulee aivan hirveä olo.

• Anonyymi00008

Mansikkakakulla?

• Anonyymi00010

Aloittajalle:

Jos sinä olet aiemmin kertomasi mukaan laihduttanut joskus 30 kiloa niin koitas muistella että miksi lihoit alunperin?

• Anonyymi00015

Sitä lihoo aina takaisin vaikka laihduttaisi vaikka millä tavalla.Olen laihduttanut jo 50 vuotta enkä ole KOSKAAN onnistunut pysyvästi laihtumaan ☹️
        Kitudieteillä takaisinlihominen on vain nopeampaa ja kiinteyttävän laihdutustavan etu on se että SAA syödä laihtumisen aikana enemmän,mutta siinä tulokset tulee hitaasti.

Laihuuden salaisuus on siinä että aloittaa AINA uudestaan kun on VÄHÄKÄÄN lihonut.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sitä lihoo aina takaisin vaikka laihduttaisi vaikka millä tavalla.Olen laihduttanut jo 50 vuotta enkä ole KOSKAAN onnistunut pysyvästi laihtumaan ☹️
        Kitudieteillä takaisinlihominen on vain nopeampaa ja kiinteyttävän laihdutustavan etu on se että SAA syödä laihtumisen aikana enemmän,mutta siinä tulokset tulee hitaasti.

Laihuuden salaisuus on siinä että aloittaa AINA uudestaan kun on VÄHÄKÄÄN lihonut.

"Sitä lihoo aina takaisin vaikka laihduttaisi vaikka millä tavalla.Olen laihduttanut jo 50 vuotta enkä ole KOSKAAN onnistunut pysyvästi laihtumaan ☹️"

Ei tarvitse käyttää passiivia kun toteaa että itse lihoo takaisin aina. Ei se ole mikään universaali totuus vaan oma kokemuksesi. Olisko jo aika kokeilla vähähiilihydraattista ruokavaliota? Sanoisin näin etukäteen että se voi olla kohdallasi hyvin hankalaa aluksi koska elimistösi on niin addiktoitunut sokeriin ja verensokerit sinulla on varmaan täysin rectumista. Pitää olla tosissaan sen elämäntapamuutoksen kanssa eikä feikata ja höpöttää lapsellisia hymiöillä.

Moni lopettaakin heti alkuun kun ensimmäiset vieroitusoireet tulee, nuppi ei kestä. Sanotaan että oli huono ruokavalio kun "pitää (Heikkilä et al. käskee") syödä pelkkää pekonia ja voita". Eli pilkataan itse luotua karikatyyriä ja jäädään mielummin ilkkumaan "ketoukkoja". Vaikka on yksinkertaisesti vain kyse valtavan hiilihydraattikuorman pois jättämisestä.

Vähä kuin vanha juoppo joka pilkkaa raitistuneita sen verran kun kutistuvilta aivoiltaan kykenee. En ole muuten yhtäkään lihavaa rappioalkoholistia tavannut. Meilläkin marketin pihapiirissä kuten jokaisen kaupan lähellä pyörii se jengi, joka ei voi poistua halvan "kupariluodin" ääreltä mihinkään. Porukka on hyvin laihaa kuten haimasairaat on. Porukasta menehtyy vähän väliä joku mutta aina uusi syrjäytynyt oppipoika tulee mestareiden oppiin.

Sen tiedän että moni raitis alkoholisti vaihtaa viinan sokeriin, karkkiin, suklaaseen ja jäätelöön, rauhoittavien lääkkeiden ohella, koska se tuottaa mielihyvää ja palkitsee aivoja samalla tavalla kuin alkoholi. Riippuvuus on aivokemiallista johon ketogeeninen ruokavalio toisi apua.

Jokainen ketoillut tai karpannut on huomannut sen että viinanhimo lakkaa ja käyttö vähenee ja alkoholin nauttiminen tulee jopa mahdottomaksi kun humala on niin voimakasta ja krapula sietämätön. Pitää vain kestää ne alun kovat vieroitusoireet.

Pelkästään jo karkkien jättäminen olisi sinulla merkittävä parannus ja sen virallisen suositusruokavalion noudattaminen. Mutta addiktio on niin vahva ja mies niin heikko, ettei siitä rakkaimmasta tukikepistä nyt vaan voi luopua. Joutuisi alkaa käsittelemään ongelmiaan muulla kuin kemialla. Ja haimasi taitaa piiputtaa jo viimeisiään kun tuota on jatkunut jo vuosia.

Kannattaa jonkun toisen, joka voi oppia myös muiden virheistä, muutosta kaipaavan kysyä itseltään jonkun vahingollisen tavan äärellä ja vahingollisen tuotteen nauttimisen pakon edessä että: "miksi ja mihin minä tarvitsen tätä"? Siitä se ongelman ratkominen alkaa.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

"Sitä lihoo aina takaisin vaikka laihduttaisi vaikka millä tavalla.Olen laihduttanut jo 50 vuotta enkä ole KOSKAAN onnistunut pysyvästi laihtumaan ☹️"

Ei tarvitse käyttää passiivia kun toteaa että itse lihoo takaisin aina. Ei se ole mikään universaali totuus vaan oma kokemuksesi. Olisko jo aika kokeilla vähähiilihydraattista ruokavaliota? Sanoisin näin etukäteen että se voi olla kohdallasi hyvin hankalaa aluksi koska elimistösi on niin addiktoitunut sokeriin ja verensokerit sinulla on varmaan täysin rectumista. Pitää olla tosissaan sen elämäntapamuutoksen kanssa eikä feikata ja höpöttää lapsellisia hymiöillä.

Moni lopettaakin heti alkuun kun ensimmäiset vieroitusoireet tulee, nuppi ei kestä. Sanotaan että oli huono ruokavalio kun "pitää (Heikkilä et al. käskee") syödä pelkkää pekonia ja voita". Eli pilkataan itse luotua karikatyyriä ja jäädään mielummin ilkkumaan "ketoukkoja". Vaikka on yksinkertaisesti vain kyse valtavan hiilihydraattikuorman pois jättämisestä.

Vähä kuin vanha juoppo joka pilkkaa raitistuneita sen verran kun kutistuvilta aivoiltaan kykenee. En ole muuten yhtäkään lihavaa rappioalkoholistia tavannut. Meilläkin marketin pihapiirissä kuten jokaisen kaupan lähellä pyörii se jengi, joka ei voi poistua halvan "kupariluodin" ääreltä mihinkään. Porukka on hyvin laihaa kuten haimasairaat on. Porukasta menehtyy vähän väliä joku mutta aina uusi syrjäytynyt oppipoika tulee mestareiden oppiin.

Sen tiedän että moni raitis alkoholisti vaihtaa viinan sokeriin, karkkiin, suklaaseen ja jäätelöön, rauhoittavien lääkkeiden ohella, koska se tuottaa mielihyvää ja palkitsee aivoja samalla tavalla kuin alkoholi. Riippuvuus on aivokemiallista johon ketogeeninen ruokavalio toisi apua.

Jokainen ketoillut tai karpannut on huomannut sen että viinanhimo lakkaa ja käyttö vähenee ja alkoholin nauttiminen tulee jopa mahdottomaksi kun humala on niin voimakasta ja krapula sietämätön. Pitää vain kestää ne alun kovat vieroitusoireet.

Pelkästään jo karkkien jättäminen olisi sinulla merkittävä parannus ja sen virallisen suositusruokavalion noudattaminen. Mutta addiktio on niin vahva ja mies niin heikko, ettei siitä rakkaimmasta tukikepistä nyt vaan voi luopua. Joutuisi alkaa käsittelemään ongelmiaan muulla kuin kemialla. Ja haimasi taitaa piiputtaa jo viimeisiään kun tuota on jatkunut jo vuosia.

Kannattaa jonkun toisen, joka voi oppia myös muiden virheistä, muutosta kaipaavan kysyä itseltään jonkun vahingollisen tavan äärellä ja vahingollisen tuotteen nauttimisen pakon edessä että: "miksi ja mihin minä tarvitsen tätä"? Siitä se ongelman ratkominen alkaa.

" Alkoholista luopuva saattaa kokea makeanhimoa, sillä keho tottuu alkoholin sisältämään suureen energiamäärään. Sokeri on aivojen palkitsemisjärjestelmän kannalta samankaltainen "riippuvuus" kuin alkoholi. Runsas sokerin syönti voi johtaa painonnousuun ja rasvamaksaan, aivan kuten runsas alkoholinkäyttö."

• Anonyymi00013

"Minun pitää olla aivan tikkulaiha että olen terve ja hyväkuntoinen."

Minulla taas pitää olla aina terveet hampaat että olen terve ja hyväkuntoinen. Suusta lähtee niin paljon bakteereja verenkiertoon jos hampaat ei ole hoidettu.

• Anonyymi00014

"Miten ihmeessä te ihmiset pystytte lihottamaan itsenne,"

Helposti sinun ohjeillasi. Karkkia kakkua jäätelöä jne. 6000 kcal päivässä.

• Anonyymi00016

"minulle käy jo kilon lihomisen jälkeen niin että olen kuolemansairas."

Ikävä kuulla. Paljonko elinaikaa annettiin ja oletko jo saattohoidossa?

• Anonyymi00017

Minä syön paljon perunaa ja täytekakkua, se on voittaja.

• Anonyymi00018

Itse olen ollut aina kova syömään karkkia.Minulla oli kellarissa 10 kiloa lidin hedelmätoffeeta ja 4 kiloa maradou maitosuklaata,mutta ne on jo syöty.

Karkkia olen aina syönyt ja tulen syömäänkin.Siitä en luovu koskaan.Ostan karkkia sitten lisääkin kun olen saanut laihdutettua pois nämä 3 viimeistä kiloa.Olen laihtunut sillä että hedelmätoffee on toisessa poskessa samalla kun laitan suklaan samalla kun hedelmätoffee sulaa ja laitan ne päällekäin.

• Anonyymi00019

Kävin ostamassa uuden karkkisatsin yht 10 kiloa lidin hedelmätoffeeta ja maradou suklaata.Pussitan ne sopiviin annoksiin ja jemmaan kellariin josta käyn aina hakemassa pussin hiihtolenkin jä'lkeen.
      Pitäisi ostaa uudet isommat monot johon mahtuu villasukatkin.Hirvittää hinnat.Monot maksaa 370 euroa.Käytän lisäksi akkulämmitteisiä pohjallisia ja päälle pistän 2 det mononlämmittimet.
      Täytyy vielä laatia pukeutumiseen parempi tarkka pukeutumistaulukko.Ei sinne hiihtämään kannata lähtä paleltumaan.Otan aina mukaan lämmittelytakin jota pidän olkalaukussa.Laitan sen päälle alussa vaatetuksen päälle ja otan pois kun lähden hiihtämään ja lisään sen päälle matkan loppuvaiheessa kun paidat on märkiä ja alkaa kylmettymään.Suojaan myös kasvot kasvomaskilla jossa on tehty suun kohdalle n 5 cm reikä .Umpinainen maski ei toimi liikunnassa koska sen läpi ei pysty kunnolla hengittämään.Hupun reunaan olen ommellut 5 cm reunan läpinäkyvästä muovista jonka saa pois vetoketjulla.Tällä systeemillä kasvot pysyy lämpimänä vaikka kuinka kovalla pakkasella.Uloshegitetty lämmin ilma pysyy reunuksen ansiosta kasvojen edessä.⛷️

• Anonyymi00020

Taidat olla aivan penska 😂😂

• Anonyymi00035
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Taidat olla aivan penska 😂😂

Tuo oli uhka oma kommenttisi aiemmasta keskustelusta kun esittelit hiihtovarusteitasi.

Sekö on penskamaisuutta? Mielenkiintoista. Oletko oikeasti noin dementoitunut ettet enää muista aikaisempia kirjoituksiasi.

• Anonyymi00022

Syön siis täytekakkua ja karkkia ja muitakin herkkuja laihdutuksen aikana,se ei vaikuta mitenkään laihdutustulokseen.Runsaasta hiilihydraattimäärästä n 300g päivä ON vain etua liikuntasuorituksissa.Suositus tuolle liikuntamäärälle ON 800g päivässä,mutta pärjään hyvin pienemmällä määrällä

Pituuteni on 176 cm .pihtimittauslukema ylävatsasta nyt 10 mm ja alavatsasta 7 mm,vyötärönympärysmitta 79 cm paino 63 kiloa
      Uusi tavoitepaino nyt 58 kiloa

• Anonyymi00036

10 mm (1 cm) ylävatsan ihopoimumittaus (pihtimittaus) on erittäin alhainen arvo. Se viittaa hyvin alhaiseen ihonalaisen rasvan määrään kyseisessä kohdassa.

Pihtimittauksella (ihopoimumittaus) saatu 7 mm:n tulos alavatsalta on erittäin alhainen lukema, joka viittaa hyvin vähäiseen ihonalaisen rasvan määrään kyseisessä kohdassa.

Laihdutat vaikka sulla ole ylimääräistä rasvaa?

• Anonyymi00023

Kuolemansairaana ei kannata pyöräillä.

• Anonyymi00024

Riittääkö tikkulaihuus? Miten kusi ja seksikunto, onko niillä enää mitään merkitystä? Tuo on tietenkin vakava asia että sinä olet kuolemansairas. Silloin ei ehkä kusi ja seksi niin pyöri mielessä vaan alkaa olemaan jo henkimaailman jutut käsillä.

• Anonyymi00025

Ai että miten voin lihoa? 🤔
      No tällaisia annoksia syön
      Peruna 350 g
      Lihakastike 350 g
      Salatti 300g
      Kalorit yht 700 kal
      Siihen päälle vielä hedelmä ja kakkukahvit+ jugurttia
      Eli syön yhdellä aterialla yhteensä noin 1,5 kiloa
      esimerkiksi 500 gramman pussillisen rinkeleitä 1500 kal muutaman juustoleivän 1000 kal ja 150 g suklaata 900 kal
      Ja siihen muutakin terveellistä ruokaa 1000 kal
      Kalorit on 4500 kal.

Helppoa ja halpaa!

• Anonyymi00027

Ethän sinä jaksa enään noita lihottavia ruokia syödä JOS
        Syöt ensin perunaa 🧐KOSKA mahaan ei yksinkertaisesti mahdu enään mitään.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ethän sinä jaksa enään noita lihottavia ruokia syödä JOS
        Syöt ensin perunaa 🧐KOSKA mahaan ei yksinkertaisesti mahdu enään mitään.

Miten niin ei mahdu?

• Anonyymi00037

Sulla on syömishäiriö. Oletko ikinä miettinyt syitä sen syömishäiriön taustalla.

• Anonyymi00028

"olen kuolemansairas"

Moni on näin päätellytkin.

• Anonyymi00033

Todennäköisesti olet jotenkin sairas.

Kyky lihota on ihmiselle ihan biologinen kyky ja ollut aikanaan jopa välttämätön. Ihminen joka ei lihoa vaikka syö enemmän kuin kuluttaa on jotenkin sairas.

• Anonyymi00038

Köykäsest pystyisin lihomaan syömällä ja huilaamalla. En kuitenkaan sitä tee, vaan kuntoilen.

• Anonyymi00039

Tikkulaiha tarkoittaa erittäin tai äärimmäisen laihaa ihmistä. Hän on hyvin hoikka, usein jopa luiseva tai riutuneen oloinen. Tämäkö on sinusta tervettä ja tavoiteltavaa ? Jos tykkää olla pelkkää luuta ja nahkaa niin ei se tarkota että muiden pitää olla anorektikon näköinen. Hanki apua anoreksiaasi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      38
      2181
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2032
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      388
      1670
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1641
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1092
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      915
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe