Miten ihmeessä te ihmiset pystytte lihottamaan itsenne,minulle käy jo kilon lihomisen jälkeen niin että olen kuolemansairas.
Minun pitää olla aivan tikkulaiha että olen terve ja hyväkuntoinen.
Miten pystytte lihomaan
15
107
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ehkä muut on ylipainoisinakin terveempiä kuin sinä? 🤔
Eihän laihuus ole terveyden synonyymi. Esim syöpäpotilaat, alkoholistit ja tupakoitsijat on hyvin laihoja ja samoin ne joilla ravitsemuksessa ja ravinnon imeytymisessä häiriöitä.- Anonyymi00003UUSI
...sekä mielenterveysongelmaiset, anorektikot ja muut syömishäiriöiset. Ei ole kovin tervettä ei. Vika on nuppiosastolla kuten eräällä joka vetää karkkia 5000kcal päivässä ja saarnaa muille kuinka epäterveellistä se on. 😅
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
...sekä mielenterveysongelmaiset, anorektikot ja muut syömishäiriöiset. Ei ole kovin tervettä ei. Vika on nuppiosastolla kuten eräällä joka vetää karkkia 5000kcal päivässä ja saarnaa muille kuinka epäterveellistä se on. 😅
Eihän karkista ja suklaasta tule kuin korkeintaan 2000 kaloria ja loput 2000-3000 kaikesta muusta.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eihän karkista ja suklaasta tule kuin korkeintaan 2000 kaloria ja loput 2000-3000 kaikesta muusta.
No minä pysynkin hoikkana kun syön VAIN karkkia. Kusi huilaa väärissä paikoissa ja eturauhanen falskaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sokerin saanti suositus 40-50 g päivässä.Kuinka moni tuota noudattaa.
Kuinka paljon sokeria päivässä saisi syödä ja miten omaa määräänsä voi helposti pienentää? | MTV Uutiset https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/napsitko-liikaa-makeisia-ravitsemusterapeutti-kertoo-miten-sokerin-syontia-voisi-vahentaa/8659068 - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
No minä pysynkin hoikkana kun syön VAIN karkkia. Kusi huilaa väärissä paikoissa ja eturauhanen falskaa.
Tämän huilaamisen ja falskaamisen jokainen nainen haluaisi tietenkin kokea maailman parhaimmat karkkilaihdutusvinkit keksineen kanssa. 🥰
- Anonyymi00002UUSI
Ei lihomisen kummoisia ponnisteluja tarvitse. Helppoa on ollut.
- Anonyymi00004UUSI
Kenellekään ei ole tervettä olla tikkulaiha. Rumakin se on.
Terve ihminen syö mielellään. - Anonyymi00005UUSI
On tärkeää saada kuolinilmoitukseen jotain henkilön ansioista runonmuodossa:
"Tässä lepää kevyt kuin tuuli,
ylpeä varrestaan, hoikka kuin kuusi.
Satulassa kului päivät ja vuodet,
polki hän elämän mäet ja suot.
Taskussa karkkia kilisevää,
sydän täynnä, tarkalla kakkua, sokerin säihkettä elävää.
Ei puolisoa, ei perhettä rinnallaan,
mutta pyörä ja karkki toi vapauden mukanaan.
Nyt viimeiseen alamäkeen liukuu hän pois –
kevyt on matka, niin kuin aina se ois." - Anonyymi00007UUSI
Ei onnistu ainakaan karkeilla koska niistä tulee aivan hirveä olo.
- Anonyymi00008UUSI
Mansikkakakulla?
- Anonyymi00010UUSI
Aloittajalle:
Jos sinä olet aiemmin kertomasi mukaan laihduttanut joskus 30 kiloa niin koitas muistella että miksi lihoit alunperin?- Anonyymi00015UUSI
Sitä lihoo aina takaisin vaikka laihduttaisi vaikka millä tavalla.Olen laihduttanut jo 50 vuotta enkä ole KOSKAAN onnistunut pysyvästi laihtumaan ☹️
Kitudieteillä takaisinlihominen on vain nopeampaa ja kiinteyttävän laihdutustavan etu on se että SAA syödä laihtumisen aikana enemmän,mutta siinä tulokset tulee hitaasti.
Laihuuden salaisuus on siinä että aloittaa AINA uudestaan kun on VÄHÄKÄÄN lihonut.
- Anonyymi00013UUSI
"Minun pitää olla aivan tikkulaiha että olen terve ja hyväkuntoinen."
Minulla taas pitää olla aina terveet hampaat että olen terve ja hyväkuntoinen. Suusta lähtee niin paljon bakteereja verenkiertoon jos hampaat ei ole hoidettu. - Anonyymi00014UUSI
"Miten ihmeessä te ihmiset pystytte lihottamaan itsenne,"
Helposti sinun ohjeillasi. Karkkia kakkua jäätelöä jne. 6000 kcal päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m603916Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163745Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983531Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813347Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363109Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582598- 502545
- 1052380
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142129Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182119