Olisko nainen mukavaa miehen kanssa pihakeinussa tuomipensaan oksien alla kuunnella kesäiltana yölintujen laulua, mustarastaan soinnukasta laulantaa ja miehen retkikeittimessä hautuisi lipton teetä ja sitä miehen kanssa nauttisit ja lämmin filtti olisi ympärillänne kesäillan viileyden hiipiessä luihin ja ytimiin....
Kukkaishunajaa mies sellaisella hunajamelalla laittaisi naisen lipton teehen....
Ensi kesä....
38
387
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mjoo
Se on muuten hunajahyrrä, eikä mela.
(hihitystä)- Anonyymi00002
Epäilyttävä laite. Sellainen käymiskäpy puutikun päässä.
Ja tuomikin on puu eikä pensas.
-keinovaginamies- - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
-keinovaginamies-Mjoo
Vaikutanko mä susta aneemisekta?
Jotkut ihmiset eivät voi sietää tuomen hajua. En itse kuulu heihin.
Koska olen alien.
(hirn) - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mjoo
Vaikutanko mä susta aneemisekta?
Jotkut ihmiset eivät voi sietää tuomen hajua. En itse kuulu heihin.
Koska olen alien.
(hirn)Olet oikein piristävän energinen ja tuottelias :)
Pikkupirpana vaan heittelee vasurilla jotain höttöä ilmaan. Varmaan sen nukkumaanmenoaika.
Tuomihan on oikein nätin tuoksuinen kukkiessaan. Takapihalle se kyllä sitten myöhemmin kesällä tuottaa jotain alieneita silkkipuvuissaan.
-keinovaginamies- - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olet oikein piristävän energinen ja tuottelias :)
Pikkupirpana vaan heittelee vasurilla jotain höttöä ilmaan. Varmaan sen nukkumaanmenoaika.
Tuomihan on oikein nätin tuoksuinen kukkiessaan. Takapihalle se kyllä sitten myöhemmin kesällä tuottaa jotain alieneita silkkipuvuissaan.
-keinovaginamies-Kiitos
Mua on niin tavattoman helppo loukata.
Joo mutta tämä alkuperäinen kirjoitus oli oikein viihdyttävä.
Mielestäni nämä kesäaiheiset jutut ovat juuri nyt paikallaan, jottei katse eksyisi pois pallosta.
(hihitystä) - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiitos
Mua on niin tavattoman helppo loukata.
Joo mutta tämä alkuperäinen kirjoitus oli oikein viihdyttävä.
Mielestäni nämä kesäaiheiset jutut ovat juuri nyt paikallaan, jottei katse eksyisi pois pallosta.
(hihitystä)Juuri näin.
En ymmärrä miksi täälläkin pitäisi synkistellä. Uutisia tulee uutisista, katsokoot kuka tykkää.
-keinovaginamies- - Anonyymi00026
Anonyymi00002 kirjoitti:
-keinovaginamies-Se on semmonen männynkäpy siinä kepin päässä....
- Anonyymi00027
Mela se on, soutuveneen airon näköinen mela se on ja sillä melotaan hunajapurkissa.
- Anonyymi00006
Kyllä. Siinä kohtaa, kun tilillä on vähintään kymppitonni, eikä tarvitse pariin kuukauteen huolia talousasioista.
- Anonyymi00008
Itseasiassa tuo kuulostaa oikein mukavalta. Sellainen mies olisi ihana, jonka kanssa voisi vain makoilla lähekkäin, kuunnellen toisen hengitystä ja sydämen sykettä, ilman kiirettä tai kiusallista tunnetta..
Aletheias- Anonyymi00009
Mistä siihen tulee se kiusallinen tunne?
Myönnän että joskus minun kanssani on voinut olla vähän kiireen tuntua tuollaisessa tilanteessa, ennen kuin olen päässyt moodiin, mutta tuo kiusallisuus ei kyllä avaudu.
-keinovaginamies- - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mistä siihen tulee se kiusallinen tunne?
Myönnän että joskus minun kanssani on voinut olla vähän kiireen tuntua tuollaisessa tilanteessa, ennen kuin olen päässyt moodiin, mutta tuo kiusallisuus ei kyllä avaudu.
-keinovaginamies-Se tulee siitä, jollei koe voivansa olevan täysin oma itsensä toisen seurassa. Jos on tunne, että on hyväksytty ja toinen haluaa juuri sinun olevan siinä vieressä, ei kiusallista tunnetta synny.
Aletheias - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se tulee siitä, jollei koe voivansa olevan täysin oma itsensä toisen seurassa. Jos on tunne, että on hyväksytty ja toinen haluaa juuri sinun olevan siinä vieressä, ei kiusallista tunnetta synny.
AletheiasOk, kiitos selityksestä.
Ilmeisesti en ole koskaan ollut tuollaisessa tilanteessa ihmisen kanssa joka ei olisi halunnut juuri minun olevan siinä.
-keinovaginamies- - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ok, kiitos selityksestä.
Ilmeisesti en ole koskaan ollut tuollaisessa tilanteessa ihmisen kanssa joka ei olisi halunnut juuri minun olevan siinä.
-keinovaginamies-Minä olen ja muistan sen hetken erinomaisen hyvin.
Olet onnekas, jollet ole kokenut tuota tai saanut toista ihmistä tuntemaan noin.
Aletheias - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä olen ja muistan sen hetken erinomaisen hyvin.
Olet onnekas, jollet ole kokenut tuota tai saanut toista ihmistä tuntemaan noin.
AletheiasVaikea tietysti täsmällisesti sanoa mitä se toinen on kokenut, mutta luulen että ihmistuntemukseni tai tuntosarveni ovat kuitenkin sillä tasolla, etten ajaudu tuollaiseen tilanteeseen saakka epäsopivan tyypin kanssa.
Tilanne on kuitenkin mielestäni jo aika intiimi.
Joskus on valiteltu, että en ole osannut rauhoittua, mutta totta kai minulla on ollut siihen hyvä syy :)) Kun hommat on rästissä ja pitäis tässä vaan pötköttää :)
Toisaalta, sitten kun siihen osaa rauhoittua, niin sittenhän siinä menee loppuiltapäivä. Sitten minä olen jopa se vaikempi tapaus saada uudestaan liikkeelle :)
Kesäaurinko ja hiekkaranta, naisen kylki, siihenhän vois jäädä loppuelämäksi :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vaikea tietysti täsmällisesti sanoa mitä se toinen on kokenut, mutta luulen että ihmistuntemukseni tai tuntosarveni ovat kuitenkin sillä tasolla, etten ajaudu tuollaiseen tilanteeseen saakka epäsopivan tyypin kanssa.
Joskus on valiteltu, että en ole osannut rauhoittua, mutta totta kai minulla on ollut siihen hyvä syy :)) Kun hommat on rästissä ja pitäis tässä vaan pötköttää :)
Toisaalta, sitten kun siihen osaa rauhoittua, niin sittenhän siinä menee loppuiltapäivä. Sitten minä olen jopa se vaikempi tapaus saada uudestaan liikkeelle :)
Kesäaurinko ja hiekkaranta, naisen kylki, siihenhän vois jäädä loppuelämäksi :))
-keinovaginamies-No hyi helvetti. Kiusallista on lähinnä lukea näitä. Ei vastaa ainakaan omaa seksifantasiaa. Saattehan tietysti jatkaa keskustelua jos haluatte.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vaikea tietysti täsmällisesti sanoa mitä se toinen on kokenut, mutta luulen että ihmistuntemukseni tai tuntosarveni ovat kuitenkin sillä tasolla, etten ajaudu tuollaiseen tilanteeseen saakka epäsopivan tyypin kanssa.
-keinovaginamies-Noh, minä ajauduin tuollaiseen tilanteeseen tyypin kanssa, jonka kanssa olin ollut parisuhteessa 12 vuotta, saanut lapsen ja rakentanut talon 😊 Mutta ei siitä sen enempää, menee turhan kipeisiin aiheisiin.
Se on eri asia, jos toinen ei vain osaa rauhoittua juurikin, jos on vaikkapa sitä tyyppiä, että on kova touhuamaan ja on tarve saada hommat valmiiksi. Silloin ei yleensä auta kuin tehdä ne hommat valmiiksi ja nauttia sen jälkeen 🤗
Kiireettömyyden tunne on mielestäni avain sille, että tuosta tilanteesta pystyy nauttimaan. Kesäillan leppoisa tunnelma, lempeästi lämmittävä ilta-aurinko, kimalteleva vesi, miehen tuoksu.. ja hänen sydämensykkeensä. Tuota on ikävä.. kun pää lepää miehen rinnalla niin että tuntee miehen rauhoittavan sykkeen, samalla miehen käsi silittää hiuksia.. Kyllä, tuohon voisi jäädä vaikka loppuelämäksi 😊
Aletheias - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Noh, minä ajauduin tuollaiseen tilanteeseen tyypin kanssa, jonka kanssa olin ollut parisuhteessa 12 vuotta, saanut lapsen ja rakentanut talon 😊 Mutta ei siitä sen enempää, menee turhan kipeisiin aiheisiin.
Se on eri asia, jos toinen ei vain osaa rauhoittua juurikin, jos on vaikkapa sitä tyyppiä, että on kova touhuamaan ja on tarve saada hommat valmiiksi. Silloin ei yleensä auta kuin tehdä ne hommat valmiiksi ja nauttia sen jälkeen 🤗
Kiireettömyyden tunne on mielestäni avain sille, että tuosta tilanteesta pystyy nauttimaan. Kesäillan leppoisa tunnelma, lempeästi lämmittävä ilta-aurinko, kimalteleva vesi, miehen tuoksu.. ja hänen sydämensykkeensä. Tuota on ikävä.. kun pää lepää miehen rinnalla niin että tuntee miehen rauhoittavan sykkeen, samalla miehen käsi silittää hiuksia.. Kyllä, tuohon voisi jäädä vaikka loppuelämäksi 😊
AletheiasVoi miten ihanaa. Vaginoosi varmaan innostuu tästä loppuelämän kuvauksesta. Uskotko ihan varmasti siihen.
Olen pahoillani että aliens otti vallan minusta ja sai näin puhumaan.
Poistun. - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
No hyi helvetti. Kiusallista on lähinnä lukea näitä. Ei vastaa ainakaan omaa seksifantasiaa. Saattehan tietysti jatkaa keskustelua jos haluatte.
Tässähän ei olla seksistä kirjoitettu yhtään mitään.
Ollaan herkemmällä alueella, eli tunteissa :) Osaatko sinä olla yhteydessä tunteisiisi?
Luulen että me kaikki joudumme opettelemaan tätä koko elämämme.
-keinovaginamies- - Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
No hyi helvetti. Kiusallista on lähinnä lukea näitä. Ei vastaa ainakaan omaa seksifantasiaa. Saattehan tietysti jatkaa keskustelua jos haluatte.
Kuka tässä on seksifantasioista puhunut?
Aletheias - Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Noh, minä ajauduin tuollaiseen tilanteeseen tyypin kanssa, jonka kanssa olin ollut parisuhteessa 12 vuotta, saanut lapsen ja rakentanut talon 😊 Mutta ei siitä sen enempää, menee turhan kipeisiin aiheisiin.
AletheiasSitten varmaan jos 12 vuoden päästä alkaa tuntua tuolta, niin käytetään sitä klassista: Olemme kasvaneet erillemme.
No, se siitä.
Tämä oli paljon rauhoittavampi kuvaelma kuin se sohvakohtaus :))
Kiitos tästä.
-keinovaginamies- - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sitten varmaan jos 12 vuoden päästä alkaa tuntua tuolta, niin käytetään sitä klassista: Olemme kasvaneet erillemme.
No, se siitä.
Tämä oli paljon rauhoittavampi kuvaelma kuin se sohvakohtaus :))
Kiitos tästä.
-keinovaginamies-Ole hyvä 😊 Tämä kuvaelma kyllä rauhoittaa tehokkaammin ennen unia kuin sohvakohtaus, joka on kiusannut mieltäni useampaan otteeseen 🫣
Mutta nyt lähden näkemään unia kesäillasta ja sydämensykkeestä. Hyvää yötä 😴
Aletheias - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ole hyvä 😊 Tämä kuvaelma kyllä rauhoittaa tehokkaammin ennen unia kuin sohvakohtaus, joka on kiusannut mieltäni useampaan otteeseen 🫣
AletheiasNo niinpä.
Seniilin sohvan sykkeeseen, hyv'yöt, hyv'yöt toivottaa hän. - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ole hyvä 😊 Tämä kuvaelma kyllä rauhoittaa tehokkaammin ennen unia kuin sohvakohtaus, joka on kiusannut mieltäni useampaan otteeseen 🫣
AletheiasOikein levollisia unia.
Ja eipä mitään, sohvistakin on ihan kiva nähdä unta 😉
-keinovaginamies- - Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
No niinpä.
Seniilin sohvan sykkeeseen, hyv'yöt, hyv'yöt toivottaa hän.Niinkö tämäkin palstaäijän hologrammi laajentaa tajuntaasi taas. Ootte ihan infantiileja koko konkkaronkka, ei pahalla.
- Anonyymi00010
Ensi keväänä, ensi keväänä.
Ensi keväänä lupaan varmasti löytäväni itseni.
Käännyn ympäri ja näen vain itseni.
Haiku, no joo.
Poltan savukkeen, tuhoan keuhkoni ja vitut välitän tämän kylän terveysämmien hienostovinkuista.
Taidan olla päihtynyt keväästä.
En välitä pätkääkään kenestä,
paitsi itsestä.
Oh, jee!
Tekipä hyvää. - Anonyymi00017
Oliko joku yön biisi vielä mielessä? Linnut?
- Anonyymi00021
Tuskin sun kanssa kuitenkaan mitään mukavaa.
- Anonyymi00028
Pöydällä siinä keinutuolin edessä on kasa korvapuuusteja....
- Anonyymi00029
Nam 😋
- Anonyymi00030
Pitäisi olla leveälierinen olkihattu, etteivät tuomenkehrääjätoukat putoa avokaulaisesta mekosta ties minne ja ala kutomaan verkkojaan ties minne ja kuvista ties missä?
Vilma
Siinä sitten hypit ja tanssit, jotta toukat saat pois ja mustarasta pelästyy ja lähtee joikhuamaan muualle. - Anonyymi00031
No mikä jottei. Otan kuitenkin haudutettua irtoteetä, ilman hunajaa. Eikä mitään retkikeittimiä. Termoskannu ja termosmuki, niin pysyy juoma lämpimänä. Voin itse hankkia ja valmistaakin teeni, jos se on joku ongelma. Voinpa hankkia sen termarin ja mukinkin, niin ei pääse nekään miestä rasittamaan.
- Anonyymi00033
Todellisuudessa illan myötä ympärillä inisisi lauma hyttysiä ja hunaja houkuttelisi paikalle ampiaisparven pihavaraston pesästä.
- Anonyymi00034
Ei kun se oli syreenipensas, eikä tuomi.
- Anonyymi00035
No. Sitten siinä härväisivät syreenikiitäjät.
Ne ovat pikkulinnun kokoisia lentäjiä.
Vilma
Syreenit tuoksuvat hyvältä. Nyt voisi leikata oksan ja yrittää kukittaa. - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
No. Sitten siinä härväisivät syreenikiitäjät.
Ne ovat pikkulinnun kokoisia lentäjiä.
Vilma
Syreenit tuoksuvat hyvältä. Nyt voisi leikata oksan ja yrittää kukittaa.Nainen huumaantuu syreenin tuoksusta, hyriseekö nainen syreenipensaan alla?
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Nainen huumaantuu syreenin tuoksusta, hyriseekö nainen syreenipensaan alla?
En tiedä hyriseekö vai hytiseekö. Olen ollut juhannuksen aikoihin Hämeenlinnassa ja ilmassa leijailivat lumihiutaleet.
Olen ollut Joutsassa, kun lämpötila oli kesällä + 4. Silti yritin bikineissä ottaa aurinkoa kalliosyvennyksessä, kun aurinko paistoi suoraan. En ruskettunut yhtään.
Vilma - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
En tiedä hyriseekö vai hytiseekö. Olen ollut juhannuksen aikoihin Hämeenlinnassa ja ilmassa leijailivat lumihiutaleet.
Olen ollut Joutsassa, kun lämpötila oli kesällä 4. Silti yritin bikineissä ottaa aurinkoa kalliosyvennyksessä, kun aurinko paistoi suoraan. En ruskettunut yhtään.
VilmaMeikäläisellä olis sormet valkoisena +4 asteisessa kesäsäässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi103459Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463138Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462931Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo552779100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522549Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322126Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522099Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581870- 451809
- 481612