Kannattaako tuota ennää yrittää ku alkaa jo unohtamaa mite semmose kans ollaa?
Ommuute säästyny rahaaki ku ei oo naista. Jotai hyvää sentäs.
Terveisin Nelikymppine mies
En oo saanu naista kohta 3.5 vuotee
23
267
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ite oon pysynyt erossa hameväestä jo 20 vuotta. Ei tunnu missään. Eihän kyse filosofisessa mielessä olekaan puutteesta, itse asian kuuluessa positisvismin koulukunnan ongelmiin.
- Anonyymi00002
Totta, aika rientää vauhdilla, kun noita kokemia ajattelee menneestä tähän päivään. Huonot kokemat aina loitontaa ajatuksesta, että niille haluaisi altistaa itseään uudelleen vielä joskus? Aloite pitäisi tulla naiselta, että aktivoituisin vielä tällaiseen, onko sellainen mahdollista?
Pistää miettimään välillä, missä vika? Jos täältä kysyisin naisilta, vastauksen tietäisi takuu varmasti, että vika on aina miehessä, ei naisessa. Siksi näihin mielikuviin hyvä päättää. Pidetään kiinni siitä, että harvassa ovat he, jotka minua oikeasti vakuuttaisivat hyvyydellä? Sivusta.
Naisenlogiikka ei aina ymmärrä miehenlogiikkaa? Eikä varmaan aina hyvin mene toisinkaan päin? Siinä varmaan se suurin murhe, miksi monet jäävät sinkuiksi. Halu ymmärtää toista voi olla välillä liiankin haastavaa? Riitely on helppoa, sopiminen on paljon vaikeampaa. Itse olen haluton riitelemään, siksi olen sinkku.
- Anonyymi00003
Ei kannata. Kuitenkin sua treffeillä jännittäisi ja mokailisit täysillä. Sitten sua hävettäisi ja joutuisit lähteä kotiin peiton alle itkemään.
Tee mielummin iso 1000 palan palapeli. Siinä voi onnistua.
>simiti<- Anonyymi00017
Tällein ihan sivusta tuun laittaa tämän
kun sä nyt otit esille palapelit.
Aina sekään ei onnistu täysin.
Joskus aikoinaan tuli ostettua kirpparilta sellainen 1000 palan "terapiapalapeli"
tai miten sen nyt nimittäisikään.
Keskittymis ongelmaisena päätin onnistua
siinä sen tekemisessä, olin itsekin aika yllättynyt kuinka hyvin pystyin keskittymään siihen.
Kai siihen vaikutti se et olin päättänyt onnistua. Maniasta oli myös iso apu onnistumisessa.
Vuorokauden suunnilleen siinä sitä kasailin.
Palaset laatikon pohjalta väheni koko aika
ja mieliala nousi tunti tunnilta paremmaksi. Mutta sitten...
Vtunmoinen kiukkupuuska ja parku tuli....
Siitä prkl pskasta puuttui YKSI Pala!!! 😠
🌞🌞🌞 Aurinkoista päivää sinne sulle
🌞🌞 ja kaikille muillekin 🌞🌞🌞🌞
🙃Toivottavasti edes joku joka on pahalla tuulella tai mökömököpuussa hymyilee nyt,
edes salaa.😉
(🧩lähti muuten roskikseen se palapeli,
😇😇😇😇😇🧩🤗🤗🤗🤗🤗
enkä ole sen jälkeen yrittänyt uudelleen🧩)
- Anonyymi00004
En ole koskaan saanut naista ja ikää on 55v.
Juna meni aikoja sitten, ei kannata vaivata päätään naisen saannilla, koska
sellaine ei koskaan tule toteutumaan.
Elämä meni varmaan aika sekasin, jos nyt nainen tulisi elämään, kun on tottunut elämään yksinään ja naisen kaipuu on voitettu eli ei enää kaipaa naista. - Anonyymi00005
Naisen saaminen on yliarvostettua. Yleensä siinä jää aina kuitenkin paskan maku suuhun.
- Anonyymi00006
Pazkan maku? Ei kai heteroilla... ?
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pazkan maku? Ei kai heteroilla... ?
Riippuu paljon siitä, minne kielensä työntää? Sivu
No kyllä se siitä.
Mä oon ollu ihan ikisinkku, en oo siis ees seurustellu.
Toi nelikymppisyys on monelle vähän sellanen hankala vuosikymmen. Tulee kaljuutta, rillit ja elämään kyllästys.
Mutta omasta kokemuksesta, niin seuraava vuosikymmen on jo parempi.- Anonyymi00007
Just olin valmis kirjoittamaan, että 5 kymppisenä on mahtia, mutta luin kuitenkin loppuun asti. Viiskymppiset rules!
50 vuotiaat on uusi nuoriso. Nykynuoret on uusi voi voi väestö.
>simiti< - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Just olin valmis kirjoittamaan, että 5 kymppisenä on mahtia, mutta luin kuitenkin loppuun asti. Viiskymppiset rules!
50 vuotiaat on uusi nuoriso. Nykynuoret on uusi voi voi väestö.
>simiti<Koska sä olet täyttänyt 50 vuotta?
Jotenkin jäänyt mielikuva että et vielä ole.
- Anonyymi00008
Aika monta naista ollut, oikein mukaviakin. Nyt olen väsynyt naisiin ja siihen pelleilyyn, muutama vuosi ollut olematta.
- Anonyymi00009
Matkusta Thaimaahan niin saat heti naista. Oltiin Vietnamissa syksyllä niin sain naista jo samana iltana. Sielä on bilekadut täynnä naisia niin on tosi helppo saada. Nainen tuli vielä kysymään itse että haluanko naisen. Todella nätti nainen.
- Anonyymi00010
Kauhiata sentään. Minä en oo saannu 42,5 vuoteen, halia viimeksi 1999 helmikuussa (muulta kuin perheenjäseneltä) enkä nyrkkikylliä yli kahteen kuukauteen, koska en uskalla rankunpelossa enää runkata
- Anonyymi00012
Haluutko kertoa minkä rankunpelossa et enää uskalla tavata nyrkkikyllikkiä?
Tässä sulle haleja vaikkakin näin virtuaalisesti mutta kuitenkin saat haleja joltain muulta kuin perheenjäseneltä 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗 - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Haluutko kertoa minkä rankunpelossa et enää uskalla tavata nyrkkikyllikkiä?
Tässä sulle haleja vaikkakin näin virtuaalisesti mutta kuitenkin saat haleja joltain muulta kuin perheenjäseneltä 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗Ehkä puristaa liikaa mailasta? Sivu
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ehkä puristaa liikaa mailasta? Sivu
😱Au😬Au😨jos noin olis....
Oot sentäs ees joskus saannu. Kaikki ei ole saannu koskaan, että elä masennu. Yksi kuluerä vähemmän.
- Anonyymi00019
Sun mielestäkö siis naisista on kuluja aina?
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sun mielestäkö siis naisista on kuluja aina?
No kyllä kumppanista aina jotain sivukuluja tulee. Varsinkin kaikista prinsessoista.
- Anonyymi00015
Ne kellä rahaa tai jos aikaa on menettää siihen,
voi käydä siirtää elintä koloon.- Anonyymi00020
Onko nainen pelkästään rahan ajan menetystä?
Surullista että joku ajattelee noin.
- Anonyymi00016
Ei kantsi, jää odottamaan palsamointia kuten minäkin. Ainakin jotain virtauksia lähtee käyntiin kun lähtee nesteet vaihtoon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891