En oo saanu naista kohta 3.5 vuotee

Anonyymi-ap

Kannattaako tuota ennää yrittää ku alkaa jo unohtamaa mite semmose kans ollaa?

Ommuute säästyny rahaaki ku ei oo naista. Jotai hyvää sentäs.

Terveisin Nelikymppine mies

23

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ite oon pysynyt erossa hameväestä jo 20 vuotta. Ei tunnu missään. Eihän kyse filosofisessa mielessä olekaan puutteesta, itse asian kuuluessa positisvismin koulukunnan ongelmiin.

• Anonyymi00002

Totta, aika rientää vauhdilla, kun noita kokemia ajattelee menneestä tähän päivään. Huonot kokemat aina loitontaa ajatuksesta, että niille haluaisi altistaa itseään uudelleen vielä joskus? Aloite pitäisi tulla naiselta, että aktivoituisin vielä tällaiseen, onko sellainen mahdollista?

Pistää miettimään välillä, missä vika? Jos täältä kysyisin naisilta, vastauksen tietäisi takuu varmasti, että vika on aina miehessä, ei naisessa. Siksi näihin mielikuviin hyvä päättää. Pidetään kiinni siitä, että harvassa ovat he, jotka minua oikeasti vakuuttaisivat hyvyydellä? Sivusta.

Naisenlogiikka ei aina ymmärrä miehenlogiikkaa? Eikä varmaan aina hyvin mene toisinkaan päin? Siinä varmaan se suurin murhe, miksi monet jäävät sinkuiksi. Halu ymmärtää toista voi olla välillä liiankin haastavaa? Riitely on helppoa, sopiminen on paljon vaikeampaa. Itse olen haluton riitelemään, siksi olen sinkku.

• Anonyymi00003

Ei kannata. Kuitenkin sua treffeillä jännittäisi ja mokailisit täysillä. Sitten sua hävettäisi ja joutuisit lähteä kotiin peiton alle itkemään.
      Tee mielummin iso 1000 palan palapeli. Siinä voi onnistua.

>simiti<

• Anonyymi00017

Tällein ihan sivusta tuun laittaa tämän
        kun sä nyt otit esille palapelit.
        Aina sekään ei onnistu täysin.
        Joskus aikoinaan tuli ostettua kirpparilta sellainen 1000 palan "terapiapalapeli"
        tai miten sen nyt nimittäisikään.
        Keskittymis ongelmaisena päätin onnistua
        siinä sen tekemisessä, olin itsekin aika yllättynyt kuinka hyvin pystyin keskittymään siihen.
        Kai siihen vaikutti se et olin päättänyt onnistua. Maniasta oli myös iso apu onnistumisessa.
        Vuorokauden suunnilleen siinä sitä kasailin.
        Palaset laatikon pohjalta väheni koko aika
        ja mieliala nousi tunti tunnilta paremmaksi. Mutta sitten...
        Vtunmoinen kiukkupuuska ja parku tuli....

Siitä prkl pskasta puuttui YKSI Pala!!! 😠

🌞🌞🌞 Aurinkoista päivää sinne sulle
        🌞🌞 ja kaikille muillekin 🌞🌞🌞🌞

🙃Toivottavasti edes joku joka on pahalla tuulella tai mökömököpuussa hymyilee nyt,
        edes salaa.😉

(🧩lähti muuten roskikseen se palapeli,
        😇😇😇😇😇🧩🤗🤗🤗🤗🤗
        enkä ole sen jälkeen yrittänyt uudelleen🧩)

• Anonyymi00004

En ole koskaan saanut naista ja ikää on 55v.
      Juna meni aikoja sitten, ei kannata vaivata päätään naisen saannilla, koska
      sellaine ei koskaan tule toteutumaan.
      Elämä meni varmaan aika sekasin, jos nyt nainen tulisi elämään, kun on tottunut elämään yksinään ja naisen kaipuu on voitettu eli ei enää kaipaa naista.

• Anonyymi00005

Naisen saaminen on yliarvostettua. Yleensä siinä jää aina kuitenkin paskan maku suuhun.

• Anonyymi00006

Pazkan maku? Ei kai heteroilla... ?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pazkan maku? Ei kai heteroilla... ?

Riippuu paljon siitä, minne kielensä työntää? Sivu

• No kyllä se siitä.

Mä oon ollu ihan ikisinkku, en oo siis ees seurustellu.

Toi nelikymppisyys on monelle vähän sellanen hankala vuosikymmen. Tulee kaljuutta, rillit ja elämään kyllästys.

Mutta omasta kokemuksesta, niin seuraava vuosikymmen on jo parempi.

• Anonyymi00007

Just olin valmis kirjoittamaan, että 5 kymppisenä on mahtia, mutta luin kuitenkin loppuun asti. Viiskymppiset rules!

50 vuotiaat on uusi nuoriso. Nykynuoret on uusi voi voi väestö.

>simiti<

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Just olin valmis kirjoittamaan, että 5 kymppisenä on mahtia, mutta luin kuitenkin loppuun asti. Viiskymppiset rules!

50 vuotiaat on uusi nuoriso. Nykynuoret on uusi voi voi väestö.

>simiti<

Koska sä olet täyttänyt 50 vuotta?
        Jotenkin jäänyt mielikuva että et vielä ole.

• Anonyymi00008

Aika monta naista ollut, oikein mukaviakin. Nyt olen väsynyt naisiin ja siihen pelleilyyn, muutama vuosi ollut olematta.

• Anonyymi00009

Matkusta Thaimaahan niin saat heti naista. Oltiin Vietnamissa syksyllä niin sain naista jo samana iltana. Sielä on bilekadut täynnä naisia niin on tosi helppo saada. Nainen tuli vielä kysymään itse että haluanko naisen. Todella nätti nainen.

• Anonyymi00010

Kauhiata sentään. Minä en oo saannu 42,5 vuoteen, halia viimeksi 1999 helmikuussa (muulta kuin perheenjäseneltä) enkä nyrkkikylliä yli kahteen kuukauteen, koska en uskalla rankunpelossa enää runkata

• Anonyymi00012

Haluutko kertoa minkä rankunpelossa et enää uskalla tavata nyrkkikyllikkiä?

Tässä sulle haleja vaikkakin näin virtuaalisesti mutta kuitenkin saat haleja joltain muulta kuin perheenjäseneltä 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Haluutko kertoa minkä rankunpelossa et enää uskalla tavata nyrkkikyllikkiä?

Tässä sulle haleja vaikkakin näin virtuaalisesti mutta kuitenkin saat haleja joltain muulta kuin perheenjäseneltä 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

Ehkä puristaa liikaa mailasta? Sivu

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ehkä puristaa liikaa mailasta? Sivu

😱Au😬Au😨jos noin olis....

• Oot sentäs ees joskus saannu. Kaikki ei ole saannu koskaan, että elä masennu. Yksi kuluerä vähemmän.

• Anonyymi00019

Sun mielestäkö siis naisista on kuluja aina?

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Sun mielestäkö siis naisista on kuluja aina?

No kyllä kumppanista aina jotain sivukuluja tulee. Varsinkin kaikista prinsessoista.

• Anonyymi00015

Ne kellä rahaa tai jos aikaa on menettää siihen,

voi käydä siirtää elintä koloon.

• Anonyymi00020

Onko nainen pelkästään rahan ajan menetystä?
        Surullista että joku ajattelee noin.

• Anonyymi00016

Ei kantsi, jää odottamaan palsamointia kuten minäkin. Ainakin jotain virtauksia lähtee käyntiin kun lähtee nesteet vaihtoon :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1132
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      144
      1069
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe