Ketogeeninen ruokavalio parantaa terveyttä

Anonyymi-ap

Toin toiseen ketjuun tutkimustietoa ja esimerkkejä siitä miten hiilihydraattirajoitus vaikuttaa uskomattoman hienolla tavalla moneen ongelmaan.

Paitsi että se pudottaa nopeasti painoa, se vaikuttaa positiivisesti verensokeriarvoihin, verenpaineeseen, allergioihin ja jopa masennukseen ja syömishäiriöihin.

Onko etu sitten rasvan lisäämisessä vai siinä, että sairastuttavia tuotteita ei syödä, kuten viljat ja sokerituotteet...Tai molemmat? Matala-asteinen tulehdus poistuu. Ainakin syömishäiriöihin ja ruokariipuvuuteen voi ymmärtää vaikutuksen sillä erikoisella huomiolla että ruoka "unohtuu". Yhtäkkiä ruoka menettää himoittavuutensa. Aivokemia rauhoittuu.

Kyse ei ole pelkästä painonpudotuksesta.

Itsellä suurimmat muutokset on yöunissa, ja energiatasojen noususta. Uni on palauttavaa. Ei enää nouse leposyke. Enää ei ole päiväunille tarvetta ja hyvä niin kun se on töissä vähän hankalaa. Nivelkivut katosi, kävely on kevyttä ja helppoa. Mieliala on vireä.

Syön alle 50g hiilihydr. Vaihtelee. Joinain pv 0, joinain Max 50. Menee vihannestakin ilman väliin kun eväänä on pelkkää juustoa.

Olis mukava kuulla muiden kokemuksia mutta en usko että tulee asiallisia kommentteja niin saatan jättää tämän vain tähän. Kannustan silti kokeilemaan vaikka pari viikkoa. Paino ei ehdi putoamaan ehkä paljon mutta olossa ja terveydentilassa tapahtuu isoja muutoksia.

0

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
        Ikävä
        91
        1477
      2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
        Ikävä
        83
        1022
      3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
        Ikävä
        67
        917
      4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
        Sinkut
        361
        861
      5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
        Sinkut
        170
        835
      6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
        Ikävä
        92
        773
      7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
        Ikävä
        61
        605
      8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
        Ikävä
        63
        546
      9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
        Ikävä
        127
        488
      10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
        Ikävä
        33
        481
      Aihe