Pääsiäisviikolla säkä järjestää anukseen valkaisuviikon Tshekissä.
Valkaisuviikot Inarissa
26
438
Vastaukset
- Anonyymi00002
Opetelkaa pyyhkimään niin ei tarvitse valkaista.
- Anonyymi00003
Tuo on TÖRKEÄÄ vaatia käyttämään paperia pyyhkimiseen sekä muuhunkaan, koska saamelaisten sekä useiden muiden mielestä METSÄTEOLLISUUS TYÖT OVAT KUNNIAN LOUKKAUKSIA INARIN KUNNASSA SEKÄ SUOMESSA.
Syy on se, että minä Holo olen ollut VAPON sahalla töissä, kun VALTIO omisti vielä VAPO YHTIÖN KOKONAAN.
Minähän olen sentään myös ollut aikoinaan myös METSURIN kaverinakin kaatamassa puita ja nostelemassa puiden rankoja moottorikelkan rekeen niin saatiin puut tuotua METSÄSTÄ POIS.
Oli aika kovia hommia minulle tyttönä, kun ensin haettiin mummolaan puu-kuorma ja meitä oli silloin minä, isäni, isäni veli ja hänen 3 poikaa jotka ovat minua vanhempia ja isompia. Minun piti mennä isäni kanssa kahdestaan hakemaan kotia sillä samalla moottorikelkalla ja reellä puu kuorma kotia. Me saatiin kahdestaan nopeampaa isompi puu-kuorma tuotua kotia mitä saatiin porukalla vietyä mummolaan.
En minä siitä niin välittänyt, koska isäni veljen pojat sanovat joka asiaan : MIKSI MEIDÄN PITÄÄ AINA JA TYTTÖJEN EI TARVI IKINÄ!
Jos minäkin alkasin luettelemaan sekä sanomaan, että : MIKSI MINUN PITI AINA TYTTÖNÄ JA NAISENA TEHDÄ 3 POJAN TAI MIEHEN TYÖT JA TOISET EI MUUTA OLE TEHNEET, KUIN VAHTINEET MITÄ MINÄ TEEN TAI JÄTÄN TEKEMÄTTÄ!
ONNEKSI SENTÄÄN MIEHENI HALUSI OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN ALKAA MINULLE MIEHEKSI VAIKKA HÄN LOUKKAIS KAIKKIEN KUNNIOITA!
EI VARMASTI OLE SYRJINTÄÄ VAAN SE ON TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS ASUA PUUTALOSSA TAI KÄYDÄ TÖISSÄ TALOSSA JOSSA ON KÄYTETTY PUUTA RAKENNUS MATERIAALINA! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuo on TÖRKEÄÄ vaatia käyttämään paperia pyyhkimiseen sekä muuhunkaan, koska saamelaisten sekä useiden muiden mielestä METSÄTEOLLISUUS TYÖT OVAT KUNNIAN LOUKKAUKSIA INARIN KUNNASSA SEKÄ SUOMESSA.
Syy on se, että minä Holo olen ollut VAPON sahalla töissä, kun VALTIO omisti vielä VAPO YHTIÖN KOKONAAN.
Minähän olen sentään myös ollut aikoinaan myös METSURIN kaverinakin kaatamassa puita ja nostelemassa puiden rankoja moottorikelkan rekeen niin saatiin puut tuotua METSÄSTÄ POIS.
Oli aika kovia hommia minulle tyttönä, kun ensin haettiin mummolaan puu-kuorma ja meitä oli silloin minä, isäni, isäni veli ja hänen 3 poikaa jotka ovat minua vanhempia ja isompia. Minun piti mennä isäni kanssa kahdestaan hakemaan kotia sillä samalla moottorikelkalla ja reellä puu kuorma kotia. Me saatiin kahdestaan nopeampaa isompi puu-kuorma tuotua kotia mitä saatiin porukalla vietyä mummolaan.
En minä siitä niin välittänyt, koska isäni veljen pojat sanovat joka asiaan : MIKSI MEIDÄN PITÄÄ AINA JA TYTTÖJEN EI TARVI IKINÄ!
Jos minäkin alkasin luettelemaan sekä sanomaan, että : MIKSI MINUN PITI AINA TYTTÖNÄ JA NAISENA TEHDÄ 3 POJAN TAI MIEHEN TYÖT JA TOISET EI MUUTA OLE TEHNEET, KUIN VAHTINEET MITÄ MINÄ TEEN TAI JÄTÄN TEKEMÄTTÄ!
ONNEKSI SENTÄÄN MIEHENI HALUSI OMASTA VAPAASTA TAHDOSTAAN ALKAA MINULLE MIEHEKSI VAIKKA HÄN LOUKKAIS KAIKKIEN KUNNIOITA!
EI VARMASTI OLE SYRJINTÄÄ VAAN SE ON TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS ASUA PUUTALOSSA TAI KÄYDÄ TÖISSÄ TALOSSA JOSSA ON KÄYTETTY PUUTA RAKENNUS MATERIAALINA!Ei kukaan ole kehottanut käyttämään paperia. Kesällä voi käyttää sammalta ja talvella vanhoja kenkäheiniä heinäkenkiä kun kerran ollaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
EI VARMASTI OLE SYRJINTÄÄ VAAN SE ON TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS ASUA PUUTALOSSA TAI KÄYDÄ TÖISSÄ TALOSSA JOSSA ON KÄYTETTY PUUTA RAKENNUS MATERIAALINA!Minähän olen HOLONA SENTÄÄN SUOMI 100 vuotta VANHEMPANA PANOSTAJANA KÄYNYT KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA JO KERRAN, KOSKA PUIDEN KAATAMINEN JA HALOIKSI, LAUDAKSI SEKÄ MUUKSI MATERIAALIKSI TEKEMINEN ON KUNNIAN LOUKKAUS SUOMESSA!
Minähän sain UUDEN KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION, KOSKA MINÄ OLIN TEHNYT HALKOJA, OSTANUT TEHTYJÄ HALKOJA SEKÄ LÄMMITTÄNYT NIILLÄ MÖKKIÄ SEKÄ SAUNAA JA LAITTANUT VIELÄ KUVIA SEKÄ VIDEON PÄTKÄN FB:HEN JA TUO KOKO PROFIILI OLI KUNNIAN LOUKKAUS JA SIELLÄ OLI KUVIA SEKÄ TARINOITA JOTKA LIITTYIVÄT SUKUUNI ENNEN MINUN SYNTYMÄÄN.
Olin vielä maininnut MIEHENIKIN, mutta EN HÄNEN NIMEÄÄN.
En tietenkään sanonut hänelle mitään vaan kuuntelin hänen POLITIKOINTIA miesten kanssa ja teki mieli sanoa sekä hipsuttaa hiuksia, että : KYLLÄPÄ MIEHENI ON ÄLYKKÄÄKSI SEKÄ SIVISTYNEEKSI ALKANUT.
En tietenkään sanonut mitään, koska meidän suhde on alusta asti ollut SALAISUUS sekä YKSITYIS ELÄMÄÄN LIITTYVÄ ASIA JA MYÖS INTIMITTEETTI SUOJAAN LIITTYVÄ ASIA.
Ei ole kunnian loukkaus pitää omia asioita omana tietona! - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minähän olen HOLONA SENTÄÄN SUOMI 100 vuotta VANHEMPANA PANOSTAJANA KÄYNYT KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA JO KERRAN, KOSKA PUIDEN KAATAMINEN JA HALOIKSI, LAUDAKSI SEKÄ MUUKSI MATERIAALIKSI TEKEMINEN ON KUNNIAN LOUKKAUS SUOMESSA!
Minähän sain UUDEN KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION, KOSKA MINÄ OLIN TEHNYT HALKOJA, OSTANUT TEHTYJÄ HALKOJA SEKÄ LÄMMITTÄNYT NIILLÄ MÖKKIÄ SEKÄ SAUNAA JA LAITTANUT VIELÄ KUVIA SEKÄ VIDEON PÄTKÄN FB:HEN JA TUO KOKO PROFIILI OLI KUNNIAN LOUKKAUS JA SIELLÄ OLI KUVIA SEKÄ TARINOITA JOTKA LIITTYIVÄT SUKUUNI ENNEN MINUN SYNTYMÄÄN.
Olin vielä maininnut MIEHENIKIN, mutta EN HÄNEN NIMEÄÄN.
En tietenkään sanonut hänelle mitään vaan kuuntelin hänen POLITIKOINTIA miesten kanssa ja teki mieli sanoa sekä hipsuttaa hiuksia, että : KYLLÄPÄ MIEHENI ON ÄLYKKÄÄKSI SEKÄ SIVISTYNEEKSI ALKANUT.
En tietenkään sanonut mitään, koska meidän suhde on alusta asti ollut SALAISUUS sekä YKSITYIS ELÄMÄÄN LIITTYVÄ ASIA JA MYÖS INTIMITTEETTI SUOJAAN LIITTYVÄ ASIA.
Ei ole kunnian loukkaus pitää omia asioita omana tietona!EI KENENKÄÄN OLLUT PAKKO JÄÄDÄ TAI TULLA MINUN TAI ÄITINI YRITYKSIIN TÖIHIN!
EIKÄ KENENKÄÄN OLLUT PAKKO MENNÄ MINUN KANSSA NAIMISIIN, KIHLOIHIN, MUUTTAA MINUN KANSSA YHTEEN ASUMAAN JA TEHDÄ LAPSIA.
EI KENENKÄÄN OLLUT PAKKO OLLA MYÖSKÄÄN MINUN TYÖNANTAJA, TYÖKAVERI TAI MINUN TYÖNANTAJAN ASIAKAS TAI MINUN ASIAKAS.
EI KENENKÄÄN OLLUT MYÖSKÄÄN OLLA MINUN KOULUKAVERI, OPETTAJA, KAVERI, YSTÄVÄ, SISKO, VELI, SUKULAINEN TAI MUUTENKAAN EDES TUNTEA MINUA TAI KYSELLÄ, ETTÄ : KUKAHAN TUO OIKEIN ON?
EI KENENKÄÄN OLLUT MYÖSKÄÄN PAKKO MENNÄÄN FB:HEN ITSENÄÄN TAI KUNNAN EDUSTAJANA EDUSTAMAAN MINUA JA MINUN MIESTÄNI.
MINUN JA MIEHENI SUHDE PERUSTUU VAPAEHTOISUUTEEN VAIKKA 3 VUOTTA SITTEN MEIDÄN SUHTEEN KUNNIAKSI MENIN KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN!
FB KUNNIALLINEN POLIISI OLI HÄN JOKA PÄÄTTI KESKEYTTÄÄ MEIDÄN KESKUSTELUN ELI SYRJIÄ MEITÄ SUORAAN JA ESTÄÄ MIESTÄNI MAKSAMASTA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKOA.
HÄN VÄITTI POLIISINA, ETTÄ MIEHENI JA MINÄ OLLAAN EDUNVALVONNASSA JA HÄN MÄÄRÄÄ MIEHENI RAHOISTA ELI SAAKO HÄN MAKSAA OMISTA TYÖLLÄ ANSAITSEMISTAAN RAHOISTAAN VAIMONSA SAKOT JA ESTÄÄ NÄIN VANKILAAN JOUTUMINEN!
POLIISIT TIETENKIN KYSEISEN NAIS POLIISIN MIELESTÄ VALEHTELEE, KOSKA HE OVAT SANONEET, ETTÄ POLIISIT KYLLÄ ANTAA MAHDOLLISUUDEN MAKSAA SAKOT, KOSKA SE ON AINA PAREMPI SEKÄ EDULLISEMPI VAIHTO-EHTO, KUIN LÄHTEÄ VIEMÄÄN VANKILAAN!
Mieheni olis kyllä saanut maksaa sakon, koska hän olisi saanut tuon rahan takaisin.
Edes nuoren hoitajan ei ollut pakko tulla minun lääkärin ajalla kuuntelemaan sekä katsomaan miten HYVIN MIEHENI VALEHTELEE VAIMOLLEEN PÄIN NAAMAA NUOREN HOITAJAN KANSSA JONKA OLI PAKKO OMASTA VAPAASTA TAHDOSTA PÄÄSTÄ MINUN LÄÄKÄRI AJALLA PAIKALLE JA SYRJIÄ SUORAAN MINUA SEKÄ MIESTÄNI JA TÖRKEÄSTI VIELÄ LOUKATA MINUN KUNNIAA, KOSKA HÄN EI EDES KYSYNYT MINULTA MIEHENI VAIMONA, ETTÄ : SAANKO MINÄ OLLA SINUN LÄÄKÄRI AJALLA PAIKALLA, KOSKA MIEHESI ON NIIN IHANA MIES JA MINÄ HALUAISIN OLLA HÄNEN VAIMO!
Holo on kyllä ex-mieheni ja lapseni isä jonka mielestä oli kunnian loukkaus olla hänen vaimo sekä lasten äiti joiden isä ja isä-puoli hän oli.
Lääkäri Holo on mieheni, mutta HÄN EI OLE LASTENI ISÄ EIKÄ ISÄ-PUOLI.
ME OLLAAN MOLEMMAT LAPSETTOMIA NYKYISIN.
En edes tiedä, että onko miehelläni Hololla muita lapsia, kuin meidän KAKSOSET eli Tyllerö ja Mössykkä jotka ovat vielä tekemättä.
Minun on ainakin pitänyt tehdä toisille ensin lapsia ja meidän KAKSOSET ovat tuon takia jääneet tekemättä, mutta mieheni lääkäri Holo voi olla niin LAPSI RAKAS, että hän haluaa PIRTILLISEN LAPSIA HETI KERRALLA.
Ensimmäinen vuosi on tietenkin vähän raskas, kun he syntyvät. Kyllä minä kaikesta huolimatta uskon, että vaikka neloset pitäis tehdä niin kyllä me pärjätään ilman lisä käsiä.
Mieheni lääkäri Holo pystyy sentään kantamaan meidän 4:set vaikka hilla-jänkään ja sieltä pois!
Minun ei tarvi, kuin ommella kanto-kahvat lasten haalareihin niin HOLO ISÄNÄ juoksee ja 4:set huutaa : ME VOITETAAN ÄITI!
Minä tuun perästä yltä päältä ravasta niin mieheni EI TARVI lapsia haukkua siitä, että HE SOTKEE AUTON.
Hän voi sanoa lapsille, että : Tuon näköisenä mitä äitinne on niin EI OLE AUTOON ASIAA ennen, kuin on JÄTESÄKKI PUETTU PÄÄLLE JA NYT KYLLÄ MUUTEN VARMASTI MÄÄRÄÄN! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
EI KENENKÄÄN OLLUT PAKKO JÄÄDÄ TAI TULLA MINUN TAI ÄITINI YRITYKSIIN TÖIHIN!
EIKÄ KENENKÄÄN OLLUT PAKKO MENNÄ MINUN KANSSA NAIMISIIN, KIHLOIHIN, MUUTTAA MINUN KANSSA YHTEEN ASUMAAN JA TEHDÄ LAPSIA.
EI KENENKÄÄN OLLUT PAKKO OLLA MYÖSKÄÄN MINUN TYÖNANTAJA, TYÖKAVERI TAI MINUN TYÖNANTAJAN ASIAKAS TAI MINUN ASIAKAS.
EI KENENKÄÄN OLLUT MYÖSKÄÄN OLLA MINUN KOULUKAVERI, OPETTAJA, KAVERI, YSTÄVÄ, SISKO, VELI, SUKULAINEN TAI MUUTENKAAN EDES TUNTEA MINUA TAI KYSELLÄ, ETTÄ : KUKAHAN TUO OIKEIN ON?
EI KENENKÄÄN OLLUT MYÖSKÄÄN PAKKO MENNÄÄN FB:HEN ITSENÄÄN TAI KUNNAN EDUSTAJANA EDUSTAMAAN MINUA JA MINUN MIESTÄNI.
MINUN JA MIEHENI SUHDE PERUSTUU VAPAEHTOISUUTEEN VAIKKA 3 VUOTTA SITTEN MEIDÄN SUHTEEN KUNNIAKSI MENIN KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILAAN!
FB KUNNIALLINEN POLIISI OLI HÄN JOKA PÄÄTTI KESKEYTTÄÄ MEIDÄN KESKUSTELUN ELI SYRJIÄ MEITÄ SUORAAN JA ESTÄÄ MIESTÄNI MAKSAMASTA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKOA.
HÄN VÄITTI POLIISINA, ETTÄ MIEHENI JA MINÄ OLLAAN EDUNVALVONNASSA JA HÄN MÄÄRÄÄ MIEHENI RAHOISTA ELI SAAKO HÄN MAKSAA OMISTA TYÖLLÄ ANSAITSEMISTAAN RAHOISTAAN VAIMONSA SAKOT JA ESTÄÄ NÄIN VANKILAAN JOUTUMINEN!
POLIISIT TIETENKIN KYSEISEN NAIS POLIISIN MIELESTÄ VALEHTELEE, KOSKA HE OVAT SANONEET, ETTÄ POLIISIT KYLLÄ ANTAA MAHDOLLISUUDEN MAKSAA SAKOT, KOSKA SE ON AINA PAREMPI SEKÄ EDULLISEMPI VAIHTO-EHTO, KUIN LÄHTEÄ VIEMÄÄN VANKILAAN!
Mieheni olis kyllä saanut maksaa sakon, koska hän olisi saanut tuon rahan takaisin.
Edes nuoren hoitajan ei ollut pakko tulla minun lääkärin ajalla kuuntelemaan sekä katsomaan miten HYVIN MIEHENI VALEHTELEE VAIMOLLEEN PÄIN NAAMAA NUOREN HOITAJAN KANSSA JONKA OLI PAKKO OMASTA VAPAASTA TAHDOSTA PÄÄSTÄ MINUN LÄÄKÄRI AJALLA PAIKALLE JA SYRJIÄ SUORAAN MINUA SEKÄ MIESTÄNI JA TÖRKEÄSTI VIELÄ LOUKATA MINUN KUNNIAA, KOSKA HÄN EI EDES KYSYNYT MINULTA MIEHENI VAIMONA, ETTÄ : SAANKO MINÄ OLLA SINUN LÄÄKÄRI AJALLA PAIKALLA, KOSKA MIEHESI ON NIIN IHANA MIES JA MINÄ HALUAISIN OLLA HÄNEN VAIMO!
Holo on kyllä ex-mieheni ja lapseni isä jonka mielestä oli kunnian loukkaus olla hänen vaimo sekä lasten äiti joiden isä ja isä-puoli hän oli.
Lääkäri Holo on mieheni, mutta HÄN EI OLE LASTENI ISÄ EIKÄ ISÄ-PUOLI.
ME OLLAAN MOLEMMAT LAPSETTOMIA NYKYISIN.
En edes tiedä, että onko miehelläni Hololla muita lapsia, kuin meidän KAKSOSET eli Tyllerö ja Mössykkä jotka ovat vielä tekemättä.
Minun on ainakin pitänyt tehdä toisille ensin lapsia ja meidän KAKSOSET ovat tuon takia jääneet tekemättä, mutta mieheni lääkäri Holo voi olla niin LAPSI RAKAS, että hän haluaa PIRTILLISEN LAPSIA HETI KERRALLA.
Ensimmäinen vuosi on tietenkin vähän raskas, kun he syntyvät. Kyllä minä kaikesta huolimatta uskon, että vaikka neloset pitäis tehdä niin kyllä me pärjätään ilman lisä käsiä.
Mieheni lääkäri Holo pystyy sentään kantamaan meidän 4:set vaikka hilla-jänkään ja sieltä pois!
Minun ei tarvi, kuin ommella kanto-kahvat lasten haalareihin niin HOLO ISÄNÄ juoksee ja 4:set huutaa : ME VOITETAAN ÄITI!
Minä tuun perästä yltä päältä ravasta niin mieheni EI TARVI lapsia haukkua siitä, että HE SOTKEE AUTON.
Hän voi sanoa lapsille, että : Tuon näköisenä mitä äitinne on niin EI OLE AUTOON ASIAA ennen, kuin on JÄTESÄKKI PUETTU PÄÄLLE JA NYT KYLLÄ MUUTEN VARMASTI MÄÄRÄÄN!Suomessa sijaissynnyttäminen on KIELLETTYÄ.
Minun nuorin syntynyt samana vuonna, kun tuo laki on tullut voimaan.
YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN TUO LAKI LIITTYY KAIKKIIN MINUN LAPSIIN.
En minä ole ollut kenenkään lapsen SIJAIS-ÄITI, mutta lasteni isien puolisot ovat minun lasteni SIJAIS-ÄITEJÄ myös.
Sijais-äiti ja äiti-puoli ovat YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan SAMA ASIA, koska riittää että yhdellä lapsella on ollut SIJAIS-VANHEMMAT! - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Suomessa sijaissynnyttäminen on KIELLETTYÄ.
Minun nuorin syntynyt samana vuonna, kun tuo laki on tullut voimaan.
YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN TUO LAKI LIITTYY KAIKKIIN MINUN LAPSIIN.
En minä ole ollut kenenkään lapsen SIJAIS-ÄITI, mutta lasteni isien puolisot ovat minun lasteni SIJAIS-ÄITEJÄ myös.
Sijais-äiti ja äiti-puoli ovat YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan SAMA ASIA, koska riittää että yhdellä lapsella on ollut SIJAIS-VANHEMMAT!On kyllä aika KOHTUUTONTA FB:N kautta hakea todisteita siitä, että minä loukkaan kunnioita ja minä jouduin ilmoittamaan, että EN MINÄ VOI OTTAA LASTA HUOSTASTA POIS, KOSKA MINÄ OLEN MENOSSA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANGIKSI!
Kyllä hallinto-oikeus ja käräjä-oikeus näkee kaikki päätökset mitä on tehty!
Kyllä näitä sijais-äitejä ja sijais-isiä minun synnyttämillä lapsilla on niin paljon, että HEIDÄN KYLLÄ PITÄIS PÄRJÄTÄ ILMAN MINUA JA MINUN MIESTÄNIKIN! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
On kyllä aika KOHTUUTONTA FB:N kautta hakea todisteita siitä, että minä loukkaan kunnioita ja minä jouduin ilmoittamaan, että EN MINÄ VOI OTTAA LASTA HUOSTASTA POIS, KOSKA MINÄ OLEN MENOSSA KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANGIKSI!
Kyllä hallinto-oikeus ja käräjä-oikeus näkee kaikki päätökset mitä on tehty!
Kyllä näitä sijais-äitejä ja sijais-isiä minun synnyttämillä lapsilla on niin paljon, että HEIDÄN KYLLÄ PITÄIS PÄRJÄTÄ ILMAN MINUA JA MINUN MIESTÄNIKIN!Onko kunnian loukkaus pyyhkiä kenkäheinillä takapuolta ???
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko kunnian loukkaus pyyhkiä kenkäheinillä takapuolta ???
Se on kunnia teko ja varsinkin jos kyseessä on käytössä olleet kenkä heinät. Sehän on ekologista kierrätystä eli heinä ja paska maatuu samassa kasassa. Saa sitä käyttää jäkälää tai sammaltakin perseen pyyhkimiseen jos EI RADIOTA, TIETOKONETTA TAI PUHELINTA HALUA SIIHEN KÄYTTÄÄ.
- Anonyymi00025
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kukaan ole kehottanut käyttämään paperia. Kesällä voi käyttää sammalta ja talvella vanhoja kenkäheiniä heinäkenkiä kun kerran ollaan.
Vanha kunnon paskatikku kunniaan, se on uudelleen käytettävä perinne työkalu, jota käyttää tietenkin palvelija.
- Anonyymi00010
On syntiä jos et ole kirkkosaamelainen.
- Anonyymi00011
Hapot vähän kirvelee, mutta valkoista tuli!
- Anonyymi00013
Mulla on aika karvanen. Pitäiskö ensin ajella?
- Anonyymi00014
Kloriti on hyvä valjaisuu. Käytän myös joskus tolua.
- Anonyymi00015
Miten kenkäheinät ja tolu sopivat yhteen?
- Anonyymi00016
Kokonaisuus ratkaisee.
- Anonyymi00017
Alapesusuihku on hyvä.
- Anonyymi00020
Ootteko tehneet itse vai käyneet jollain manikyyrillä?
- Anonyymi00021
Minä tein itse. Ostin valkoista väriä ja pensselin ja sitten vain maalasin.
- Anonyymi00022
SEN VOI TEHDÄ HYVIN TOIVOISIN ETTÄ KAIKKI TEKSISI KUKAAN EN HALUA ETTÄ IMTIIMISSÄ HETKESSÄ ETEEN TULEE RUSKEA HAISEVA REIKÄ
- Anonyymi00023
Mikseivät naiset pidä huolta takapuolihygieniasta?
Nainen kun seksissä usein levittää koko holepoppinsa levälleen niin pershygieniasta olisi pidettävä erityistä huolta. Naisen takapuoli persreikineen on todella kaunis näky levällään (olenhan peppumiehiä nemmän kuin rinta), mutta hygieniaa ordottaa. Turhan usein takaa päin nussiessa huomaa ruskeankostean renkaan persreiän ympärillä ja sen tuoksu. Peskää perseenne ainakin ennen panoa, sillä turhan yleinen näky!
Tuo paikkojen pesemättömyys tuntuu olevan tavattoman yleistä, vaikka nainen muuten olisi siisti, meikkaisi ja pukeutuisi hyvin. Paskaraitaisia alusvaatteita näkyy suurimmalla osalla naisia pesukorissa, ja nimenomaan paska ei kuukautisveri. Myös märkään paskareunaan pyllyreijän ympärillä törmää yllättävän usein kun takaa on sisään menossa. Eihän sitä häveliäisyyssyystä naiselle viitsi mainita, mutta kyllä siinä menee fiilis kun koittaa olla tahrimatta alavatsaansa. Naiset voisivat pyyhkiä paremmin persiinsä paskalla käydessään tai mielummin PESTÄ perseensä ruikun jälkeen. Itsekin käyn aina paskomisen jälkeen alpääpesulla ihan tottumuksesta, sillä monet naiset työntävät seksissä sormensa miehen perseensuulle, enkä halua jättää kynsiin ylimääräistä tavaraa tai tuoksua.- Anonyymi00024
Tuo on täysin totta. Ja kaiken lisäksi aivan hirveä käry iskee nokkaan. Suosittelen myös kunnollista alapään pesua ennen aktia.
- Anonyymi00026
Kloritiia menee perse verille.
- Anonyymi00027
Voi kauhistus.
- Anonyymi00028
Tsekkiin on pitkö matka. Mikä säkä. Hevosilta mitakaan säkää.
- Anonyymi00030
Mikä säkä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869