Seniorikerhot 24,2,20260 alkaen.

Anonyymi-ap

Pellon Kunnanhallitus on päättänyt seuraavaa ; kerhossa ei tarjota lounasta. Asia ei ole kunnahallituken asialistassa? Hinta24,2,2026 alkaen osallitumismaksu 10e +kyyti20e. Näin tullee loppumaan senioriherho.
Kunnallla kyllä löytyy rahaa Miekojärvi viemäröintiin. Paljonko kului Sirkkakoskenkalasaaman ohjelmaan aikoina jatkuvat kulut.

16

1189

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kun Eero oli kunnan johtaja niin kokouskahvit keitettiin itse nyt pitää olla kaiken laista naposteltavaa kokouksissa valtuutetut syökää kotona ennen kokousta .Älkää viekö senjoreilta?

• Anonyymi00003

Naposteltavat pois heti pöydältä, päättäjät on hoikistettava!

• Anonyymi00002

Nyt puhut tai kirjoitat asiaa. Tämähän on kuin tunnin juna, köyhemmät maksavat.

• Anonyymi00008

Niinhän ne tekee aina muulloinki. Syövätkin omaan laskuun, eihän ne kulje viikosta toiseen "liikelounailla".

• Anonyymi00004

Sattui kerran marketin kassalla oli kunnantalon työntekijä osti 3banaania ja pani kunnan piikkiin,veinasin maksaa banaanit sille jos ei omaa 1.2 euroa ollu ,viitti laittaa kunnan piikkiin

• Anonyymi00005

Jaa, jaa. että oikein banaanivaltioksi on muuttunu kolmen tähden kunta. Oh, herratun aika!!

• Anonyymi00006

Hieno homma Miekojärven viemäröintiin 100,0000ekua.

• Anonyymi00007

Hyvä että satsaavat viemäröintiin mutta on myös niin että paremmin paikalliset yrittäjät pärjäisivät porakaivojen likakaivojen ja vain sähköliittymän turvin. Yhden lomakylän takia viemäröinti rakentaa alueelle mikä on virkistysaluetta ei asutusaluetta

• Anonyymi00009

Eeron puistoon 20000 tuhatta senjori kerhossa tarjotaan vain leipää näin kunnan talous kohenee hävetkää päättäjät

• Anonyymi00013

Kunnan johtajalle myös valokuvaus seinä.

• Anonyymi00010

Ilmaisia lounaita ei ole, ei edes senioreille joilla makaa tileillä ennnätysmäärät käyttämätöntä valuuttaa. Kansantalous eikä kunnankaan parane ilmaispalveluilla.

• Anonyymi00011

Maksavatko valtuustossa istuvat itse kaikki kahvitukset ja herkku voileivät

• Anonyymi00012

Eivät mutta edustavat kuntalaisia joten perustellusti ne maksetaan verovaroin.

• Anonyymi00014

Saavathan kuitenki kokouspalkkiot kyllä pelkät kahvi pitäis riittää

• Anonyymi00015

Ei kunnan johtaja mitään säästä höpöttää tyhjänpäiväsiä

• Anonyymi00016

Kunnanjohtaja johtaa kuntaa mutta oman mielensä mukaan. Kunnanhallituksen pj on olematon hännystelijä. Joku roti pitäisi olla. Vaihtoon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      591
      1438
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      797
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      471
      689
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      6
      566
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      529
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      515
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      504
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      152
      448
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      432
    Aihe