Jos ei ole työssä ollut vuoteen niin tuskinpa aikomustaan olla ja se on totuus.
6kk on mielestäni ehdoton maksimi työttömänä, koska kyseisenä aika 100% varmasti ihminen keksii uuden elämisen ideoita ja oman toimeentulonsa!
Mikäli jollain vielä se eläkeputki voimissaan ei kannatakkaan ideoida sitä työtä itsensä harmiksi!
Onko ollut mielessä työntekeminen ja milloin eli minä vuotena?
14
258
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos ei kukaan palkkaa töihin niin ei silloin voi tehdä töitä!
- Anonyymi00002
Todistetusti on ihmisiä palkattu töihin!
Se että itse mokaat , ei ole vähättelyn väärttiä työn määrässä ja sen saannissa!
Herää jo pahvi elämään, silleen aikustenoikeasti! - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Todistetusti on ihmisiä palkattu töihin!
Se että itse mokaat , ei ole vähättelyn väärttiä työn määrässä ja sen saannissa!
Herää jo pahvi elämään, silleen aikustenoikeasti!Lopeta työttömien epäinhimillistäminen.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lopeta työttömien epäinhimillistäminen.
Suurin osa on varmaan hyviä työttömiä.
Pieni osa on sellaisia, jotka eivät ole työmarkkinakelpoisia.
Ehkä innostaisi enemmän, jos otetaan käyttöön yrittäjyyspisteet. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Suurin osa on varmaan hyviä työttömiä.
Pieni osa on sellaisia, jotka eivät ole työmarkkinakelpoisia.
Ehkä innostaisi enemmän, jos otetaan käyttöön yrittäjyyspisteet.Kannattaisiko siirtää työkyvyttömät eläkkeelle tai kuntoutustuelle?
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eihän näillä valkoisilla oikeistolaisilla lahtareilla ole empatiaa!!!
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siis vain siksikö että olet itse lopettanut työntekemisen ja sen hakemisen, sekä suunitelmat miten työllistyä?PRKL!
- Anonyymi00006
Typerä stereotypio.
- Anonyymi00012
Typerä kommentti jollain sanahelinällä!
- Anonyymi00007
3,5v nyt työttömänä, mukava pötkötellä ja harrastaa
- Anonyymi00009
Hei läski, ala tekemään töitä siellä isän suojatyöpaikassa! Nöf Nöf
- Anonyymi00011
Pisin työttömyysaikani oli 53 vuotisena 13 kalenteripäivää.
- Anonyymi00013
OMAMOKA kun jatkuvasti saikulla!
- Anonyymi00014
Ei oo ollut vähään aikaan. Hoidin pyykkiä. Enkä halua työtä kohta mieleeni, vaan käydä nukkumaan kunhan saan pyykin kuivumaan.
Nukun, ja meinasin ihan keittää aamukahvit. Ja laittaa leivälle päällyksiäkin. Sitten vien lemmikin ulkoilemaan.
Vasta sitten pitää hiukan käydä ajattelemaan työn tekemistä, että ottaa mitä tarvitsee mukaan.
Pakkoko sitä on koko ajan ajatella?
Voi pyhä jysäys kuin turhaa touhua. Kun työaikana tekee, sen pitäis riittää.
Muuna aikana sitä ei tarvitse ajatella, mikä liittyy töistään suoriutumiseen.
Heti jos maksetaan siitä että näen untakin duunista. Olen huomannut, ettei siitä ole maksettu aiemmin. Ehkä tämän jälkeen jotkut työnantajat ymmärtävät, mistä kenkä puristaa, kun ihminen ei vapaa-ajalla ole kuin kävelevä firman mainos, joka aina tekee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947