Suoruus ja rehellisyys. Kierous pois ja parannuksen teko

Anonyymi-ap

Rehellisyys, aitous, suoruus, hyväntahtoisuus, juoruilun karttaminen ja kateuden possaolo. Niistä on hyvä elämä rakennettu.

13

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

MItä on juoruilu?

• Anonyymi00002

Suoruus?
        Olen perussuomalainen 98,1% syntynyt keiteleellä, siis yhtä paljon savolainen.
        Sittemmin sudeetti.

OLeen oppnut matkoillani ymmätämään yksioikoisia pohjalaisia.
        Heille on vain mustavalkoisia vastauksia, kyllä tai ei, muunlaista puhetapaa hei eivät kertakaikkiaan ymmärrä.
        Suomen kielen monimuotoisuus on heille täysin vierasta.

Olen myös muita sudeetteja jotka asuvat pääosin pääkaupunki seudulla.
        Heille omien juurien tunnustaminen ja kiire ovat ominaisia.
        Heille on todella vaikea myötää olevaansa kotoisin lapinperukoilta, Pohjois-Karjalasta, tai savosta, se on suorastaan häpeällista.
        Siella asuvan saa paniikkiin vain kysymällä, "mist sie oot pois".

Ruotsinkielisiin täytyy myös suhtautua ymmärtävästi, he kulkevat nenä taivast akohti ja nenä menee kippuraan jos tunnustat olevasi savolainen. Loukkaavin kommentti jonka olen kuullut että olen ryssä.

Hämäläisten kanssa kyllä pärjää kunhan tietää että heiltä ei oikopääta hökästä vastausta, Mutta muuten ovat ihan OK.

Lappalaisen asimmäinen kysymys kuuluukin mistä olet kotoisin, uteliaita kun ovat.
        Hoon päältä puheen ymmärtminenkään ei ole vaikeaa. mutta varovainen on oltava sillä he kyllä vievät tuhkatkin pesästä.

Yhdenkään ryhmän tai heion kanssa ei kannata olla rehellinen sillä seurauksena on tahallinen väärinymmärtäminen ja herneen nenään vetäminen

Suorapuheisuudella saa vain vihamiehiä.

Hyväntahtoista kyllä jymäytetään kaikkialla.

Juoruilu on elämän suola, kuhan ei heittäydy pahantahtoiseksi.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Suoruus?
        Olen perussuomalainen 98,1% syntynyt keiteleellä, siis yhtä paljon savolainen.
        Sittemmin sudeetti.

OLeen oppnut matkoillani ymmätämään yksioikoisia pohjalaisia.
        Heille on vain mustavalkoisia vastauksia, kyllä tai ei, muunlaista puhetapaa hei eivät kertakaikkiaan ymmärrä.
        Suomen kielen monimuotoisuus on heille täysin vierasta.

Olen myös muita sudeetteja jotka asuvat pääosin pääkaupunki seudulla.
        Heille omien juurien tunnustaminen ja kiire ovat ominaisia.
        Heille on todella vaikea myötää olevaansa kotoisin lapinperukoilta, Pohjois-Karjalasta, tai savosta, se on suorastaan häpeällista.
        Siella asuvan saa paniikkiin vain kysymällä, "mist sie oot pois".

Ruotsinkielisiin täytyy myös suhtautua ymmärtävästi, he kulkevat nenä taivast akohti ja nenä menee kippuraan jos tunnustat olevasi savolainen. Loukkaavin kommentti jonka olen kuullut että olen ryssä.

Hämäläisten kanssa kyllä pärjää kunhan tietää että heiltä ei oikopääta hökästä vastausta, Mutta muuten ovat ihan OK.

Lappalaisen asimmäinen kysymys kuuluukin mistä olet kotoisin, uteliaita kun ovat.
        Hoon päältä puheen ymmärtminenkään ei ole vaikeaa. mutta varovainen on oltava sillä he kyllä vievät tuhkatkin pesästä.

Yhdenkään ryhmän tai heion kanssa ei kannata olla rehellinen sillä seurauksena on tahallinen väärinymmärtäminen ja herneen nenään vetäminen

Suorapuheisuudella saa vain vihamiehiä.

Hyväntahtoista kyllä jymäytetään kaikkialla.

Juoruilu on elämän suola, kuhan ei heittäydy pahantahtoiseksi.

Juoruilu ja puuttuminen muiden yksityisasioihin on vääryyttä ja syntiä.

Hyvänahtaisuus on ainoa mahdollisuus. Jeesus on meille esimerkki.

Suoruus ei tarkoita pahan puhumista muista vaan selkärankaisuutta ja vastuun ottoa.

• Anonyymi00003

Sen huomaa selän takana vasikointii kahvi huone keskusteluja humalaisten tarinoita kylän naapurien kyyläystä!!!?

• Anonyymi00004

Savolainen hyvä vastuu jiäpi kuulijalle?

• Anonyymi00014

Savolainen jättää arvuun varoo kuulijalle niiku pitääki ota siitä selevä er kohtaan kyyristyy tarpeelleeni ?

• Anonyymi00015

teenäiset uskovaiset helluntalaisisissa omas synnikseentekööt ompelu seura marttoja

• Anonyymi00016

Kyttääminen ja juoruilu on elämän suola.
      Pidän myös selkään puukottamisesta ja elämän pilaamisesta.
      Ne ovat hyviä harrastuksia!

• Anonyymi00018

Valitettavasti monelle asia on juuri noin. Mutta ihminen niittää sitä mitä kylvää. Ihmisen kaikki teot kirjataan ylös. Jumalalta ei ole piilossa mikään. Kovin valitettavaa kun jotkut turmelee oman tulevaisuutensa eivätkä tee parannusta.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Valitettavasti monelle asia on juuri noin. Mutta ihminen niittää sitä mitä kylvää. Ihmisen kaikki teot kirjataan ylös. Jumalalta ei ole piilossa mikään. Kovin valitettavaa kun jotkut turmelee oman tulevaisuutensa eivätkä tee parannusta.

On on. Sitähän minä juuri sanoin. Kyttääminen ja juoruilu ovat oikein kehittäviä ja viihdyttäviä harrastuksia. Tuskin maltan odottaa että aamulla pääsen taas kyttäämään ja juoruamaan. Ihanaa!

• Anonyymi00017

Iteksee jos kestää juorut oppii jotain osovaa ottoo etäisyyttä korva erotta

• Anonyymi00020

Jehovat kiertää mänisivät misso talot raunioina.

• Anonyymi00022

Immeinen on epä rehellinen jos se toistaa samoja tarinoita itestää ja toisita

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      143
      3958
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      359
      3064
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2008
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1705
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1139
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      851
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe