Harmittaisiko sinua olla simiti?

Anonyymi-ap

Itseäni ainakin harmittaa olla turhan kokenut ja eloa nähnyt. Mietippä omalle kohdalle:

-reisiluu korvattu titaanilla
-haima repeytynyt diapeteksen lisäksi
-käden luuta lyhennettiin liikaa ja nyt nyrkki ihan vino.

-aivoista tuhoutui palainen:
Muisti 1/5 tasapaino 1/5 motoriikka 1/5
-naisystävä kuoli
-kaikki haukkuvat pummiksi
-osa ei ota tosissaan

Toki kerran ilahduin, kun pikkupoika kaupassa katsoi silmälappuani, joka jäi vuoden sairaalareissusta ja halvauksestani muistuttamaan ikuisesti.

Niin poika osoitti sormella ja huusi: "merirosvo!"
Minua hymyilytti, mutta äiskää hävetti ja työnsi kärryjä piiloon täysillä.
Sain ilkikurisen ajatuksen ja lähdin seuraamaan mokomaa häpeästä punaisena olevaa äiskää.

Vihdoin saavuimme kassalle ja nappasin siitä kassan vierestä merirosvotikkarin. Äiskä oli edelleen tulipunainen ja paniikissa.

Menin maksun jälkeen siihen viereen (äiskän pakokauhu oli jo valtaisa) ja sanoin pikkupojalle ojentaessani merirosvotikkarin: räyyh. Tämän sain sen seitsemmänneltä mereltä saaliiksi ja nyt se on sun.

Poika oli ihan täpinöissään ja äiskäkin hirmu helpottunut, kun en ollutkaan mikään vihainen tosikko.

>simiti<

6

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

🤗🤍🤗🤍🤗

En mä tiedä mikä sun jutuista on vaan läppää
      ja mikä totta mut silti oon tykännyt näistä.
      Vissiin kaikista jopa.

Pskoina hetkinä ja päivinä sä oot ollut mulle
      "ilon ja valon pilkahdus"

Kiitos ❤

• Anonyymi00002

Kiitos sinulle. Minä kerron todellisesta elämästäni. Joskus aavistuksen liioitellen, mutta koskaan en valehtele.
        Tämä pikkupoika oli vain niin hauska juttu, ettei sitä tarvinnut edes liioitella.

>simiti<

• Anonyymi00003

Ennenvanhaan oli niitä aakkos- , liikennemerkki- , appelsiini- , sitruunatikkareita. Nykyvanhaan ei ole mitään ! Boomerit muistaa.

Nykynuoriso on pilannut karkit, kuten vaikkapa Hopeatoffeen. Hopeatoffee on siksi Hopeatoffee kun se on hopeanvärinen. Hopeatoffee on Hopeatoffee siksi kun se on kermatoffeeta. Hopeatoffee on Hopeatoffee siksi kun se on pehmeätä.

Nykynuoriso - joka kuuntelee jotakin Nightwissiä - on pilannut Hopeatoffeen tehden siitä pikimustan ammoniakilta maistuvan särkymättömän kovan ongelmajätteen. Miksi nykynuorison piti pilata Hopeatoffee ? Vieläkö joku ihmettelee nykynuorison epämenestymistä Pisa -testeissä.

• Ei harmittaisi. Elämä on sitä miksi sen itse teemme. Sinulla on vielä paljon hyviä vuosia jäljellä, jos vaan itse teet niistä hyviä.

• Anonyymi00004

Juu vituttaisi niin, että ryhtyisin persuksi samoin tein niin voisin edes jotenkin sietää itseäni.

• Anonyymi00005

Kengän koko ei vastaa mihinkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10825
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8067
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5201
    4. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3528
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      110
      3526
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      30
      3483
    7. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      61
      3380
    8. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3137
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      51
      2460
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      34
      1956
    Aihe