Lisäksi otin sen tuplajuustolla ja juustokuun raketit lentävät epätoivoisesti edestakaisin rahteineen.
Jos näette puolikuun, niin kyllä. Minä olen syyllinen!
Tosissaan. Meinaatteko viikonloppuna vähän höllätä umpikireää sekoiluanne? Voin kokemuksesta sanoa, että teette mitä lystäätte on elonne jo määrätty.
Voitte elää iloiten, tai murehtien. Minä olen iloinut jo melko paljon. Mitään en kadu, vaikka olen lain mukaankin tuomittu vaikka mistä vaarantamisesta. Tottahan mokoma. Loukkasin kovasti.
>simiti<
Tilasin niiiiiiin ison pitsulin, että vuosipalkkanne ei riitä
7
157
Vastaukset
- Anonyymi00001
En aio koskaan lopettaa palstahäiriköintiäni. Aion olla piikkinä lihassa hamaan loppuun asti, ja sen yli. Loppujen lopuksi vain sillä on väliä onko itsellä hauskaa vai ei ja onko itse voittaja vai häviäjä.
Muiden kustannuksella saatu hyöty tekee ihmisestä luuserin vaikka sellaiset luulevatkin olevansa voittajia. Ei ne oo mitään. On helppoa olla paha ja tuhota asioita. Se ei vaadi älykkyyttä.
Sen sijaan maailman paremmaksi paikaksi luominen vaatii älliä. Älykkyys on suurin lahja mikä ihmisille on suotu. Sitä on siis syytä käyttää. Maalaisjärki. -💊-.- Anonyymi00002
Sinulle sitä järkeä ei ole siunaantunut.
>simiti< - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sinulle sitä järkeä ei ole siunaantunut.
>simiti<ÄO:ni oli virallisessa testissä noin 126. "Yli keskitason". Testin lopussa on aikaa tarkistaa vastauksensa enkä edes tarkistanut niitä silloin kun tein sen testin muutama vuosi sitten. Ihmisten keskiarvo 100, vaihteluvälillä 90-110. Pillerien vapaaehtoinen popsiminen on osoitus älykkyydestä. -💊-.
- Anonyymi00005
Todella hyvä kirjoitus komppaan tätä!
- Anonyymi00004
Minä pistän teille vantasiapitsat saatte ottaa neljä täytettä
- Anonyymi00006
En syö pitsaa.
- Anonyymi00007
Hyvä että sulla kuitee korvaukset siihi riitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651900Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3851797Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32684
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47675