Olenko incel?

Anonyymi-ap

Minä en voi saada parisuhdetta. Ei kukaan huoli 175 senttistä, lihaksetonta, parratonta, huonosti pukeutuvaa ja pienipalkkaista miestä.

En vihaa naisia missään nimessä enkä syytä heitä siitä että en kelpaa koska se on minun oma vikani millainen olen.

16

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Et ole. Olet vaan mies joka onnistuu välttelemään naisia, jotka sinusta voisi kiinnostua. Taitolaji sekin.

• UUSI

Voihan sellainen ihminen olla aito helmikin. Poikkeava valtavirrasta ja massa hurmaajien sijasta on uniikki helmi, jota kukaan ei ole vielä löytänyt tai uskaltanut lähestyä.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Voihan sellainen ihminen olla aito helmikin. Poikkeava valtavirrasta ja massa hurmaajien sijasta on uniikki helmi, jota kukaan ei ole vielä löytänyt tai uskaltanut lähestyä.

Se että joku kelpaa jatkuvasti jollekin, ei suinkaan tarkoita että olisi hyvä kumppani. Ihmiset vaan on aika sopuleita jossain määrin ja tykästyy mielikuvien kautta, osin opittuihin juttuihin.

• UUSI
        Jasu2025 kirjoitti:

Se että joku kelpaa jatkuvasti jollekin, ei suinkaan tarkoita että olisi hyvä kumppani. Ihmiset vaan on aika sopuleita jossain määrin ja tykästyy mielikuvien kautta, osin opittuihin juttuihin.

Kuka myyvimmän mielikuvan saa aikaan, myy vaikka sangollisen paskaa.

• Anonyymi00001
      UUSI

Niin ja kannatan naisten ja miesten tasa-arvoa eli olen feministi.

• UUSI

Ihmisten tasa-arvo olisi hyvä homma. Ilman sukupuolittelua. Mutta niin ei koskaan käy, niin kauan kun ihminen ei osaa olla ahnehtimatta ja suoda toiselle hyvää jäämättä itse ilman.

• Anonyymi00002
      UUSI

Scorpions - musiikkia vaihteeksi: Rock you like a hurricane

• Anonyymi00003
      UUSI

Et ole incel. Siihen kulttuuriin kuuluu naisten vihaaminen ja syyllistäminen.
      Sitten kummastellaan, kun naiset eivät kiinnostu.

Jos haluat määritellä itseäsi, niin olet ihan vain reppana ätmi. Siitä on kuitenkin mahdollista nousta. Pallo on sinulla.

>simiti<

• Anonyymi00006
        UUSI

En sanoisi reppana, ellet itse tee itsestäsi sellaista. Pituutesi on ihan ok (olen 160 cm nainen). Lihaksilla ei ole väliä, ja parrattomuus on vain plussaa.

Eniten kiinnitti huomiota tuo huono pukeutuminen. Mitä se tarkoittaa? Ovatko vaatteesi likaiset tai rikki? Hanki siistit farkut, t-paita ja college ilman omituisia kuvioita, niin olet ihan ok. Käy suihkussa, pese hampaat ja leikkaa tukka ja aja parta säännöllisesti, niin alat jo lähestyä ihannemiestä.

• UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En sanoisi reppana, ellet itse tee itsestäsi sellaista. Pituutesi on ihan ok (olen 160 cm nainen). Lihaksilla ei ole väliä, ja parrattomuus on vain plussaa.

Eniten kiinnitti huomiota tuo huono pukeutuminen. Mitä se tarkoittaa? Ovatko vaatteesi likaiset tai rikki? Hanki siistit farkut, t-paita ja college ilman omituisia kuvioita, niin olet ihan ok. Käy suihkussa, pese hampaat ja leikkaa tukka ja aja parta säännöllisesti, niin alat jo lähestyä ihannemiestä.

Käyks huppari ja collegehousu, jos ne ei oo mitään halpis prisma mallia?

• Anonyymi00004
      UUSI

Oletko yrittänyt edes että annat mahdollisuuden jollekin? Onko sulla liian "suuret vaatimukset" millainen nainen "kelpaa" sulle?

• Anonyymi00005
        UUSI

Ei ole mitään suuria vaatimuksia vaikka en pidä koko sanasta koska siinä keskitytään liian helposti ulkonäköön. Se millainen ihminen on sisäisesti merkitsee paljon enemmän.

• UUSI

"Oletko yrittänyt edes että annat mahdollisuuden jollekin? "

Mitä tuollainen mahdollisuuden antaminen mahtaa käytännössä tarkoittaa?

• UUSI
        scrg kirjoitti:

"Oletko yrittänyt edes että annat mahdollisuuden jollekin? "

Mitä tuollainen mahdollisuuden antaminen mahtaa käytännössä tarkoittaa?

Mulla on sellanen teoria, että jossain on soma surullinen nainen. Ja tää nainen täytyy löytää ja sitten ilahduttaa hänet.

• Anonyymi00007
      UUSI

hyvä kun ei ole ulkonäkö kuin Saddam Hussein, partaveiJari.

.. hmm laitan jonkin linkin mikä järkyttävä ero on CAT-5 ja CAT-5E välillä:

Generally speaking, the larger the AWG, the smaller the copper wiring is inside. CAT5E usually has a 24AWG while CAT6 has an AWG of 23. Because CAT6 has thicker copper, it tends to perform better. The copper is thicker but twisted tighter which is why these cables usually aren't much thicker than a CAT5E.

• Anonyymi00008
      UUSI

Osuit naulan kantaan et voi syyttää ketään muuta siitä millainen olet kuin itseäsi itse olet antanut ympäristön muuttaa sinut sellaiseksi kuin olet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      55
      4379
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      82
      4069
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3538
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3460
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      108
      2479
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2338
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2219
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2209
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2189
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2084
    Aihe