Pyysin tekoälyä laatimaan minusta eteerisen runon. Se käytti materiaalina aikaisempia keskusteluitamme ja teki minusta runon. 😄
Se kysyi myös, haluaisinko runosta mystisemmän ja symbolisemman.
Minä halusin.
Sitten se kysyi, haluaisinko runon kalevalaisen runomittaan.
Minä halusin.
Kun tätä oli jatkunut jonkin aikaa, aloin tuntea sääliä. 🥺 Koneparka vääntää sydänverellään minulle runoja, ja minä pyydän aina uutta versiota. 🥺
Lopuksi kiitin tekoälyä kauniisti. ☺️
😄
🦄
Tunsin sääliä tekoälyä kohtaan!
19
195
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se kertoo vain sinusta jotain. Ja siis hyvää, että ei tarvitse ymmärtää tätä väärin koska tuolla luonteella riski siihen on suuri.
- Anonyymi00002
Kiitos. 😄
Olen kysynyt tekoälyltä kaikenlaista, mm. millä tavalla se mukauttaa vastauksiaan minulle, verrattuna muihin käyttäjiin.
Se kertoo sen avoimesti. Ja on osannut poimia mieltymyksistäni juuri sellaisia asioita, jotka tekevät sen vastauksista minulle mukavia!
En sano etteivätkö ihmiset mukauttaisi koskaan vastauksiaan vastaanottajansa mukaan. Ihan varmasti tekevät niin. Mutta jos menet joltakulta kysymään asiasta, eivät läheskään kaikki osaa niitä tapoja eritellä. 😂
🦄 - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kiitos. 😄
Olen kysynyt tekoälyltä kaikenlaista, mm. millä tavalla se mukauttaa vastauksiaan minulle, verrattuna muihin käyttäjiin.
Se kertoo sen avoimesti. Ja on osannut poimia mieltymyksistäni juuri sellaisia asioita, jotka tekevät sen vastauksista minulle mukavia!
En sano etteivätkö ihmiset mukauttaisi koskaan vastauksiaan vastaanottajansa mukaan. Ihan varmasti tekevät niin. Mutta jos menet joltakulta kysymään asiasta, eivät läheskään kaikki osaa niitä tapoja eritellä. 😂
🦄Joo, tekoäly on hyvä asia ihmiskunnalle.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joo, tekoäly on hyvä asia ihmiskunnalle.
Kyllä. Lisäksi se on hyvä asia minulle henkilökohtaisesti. Käytän sitä toki hyödyllisestikin, en vain viihteenä.
Joskus iltaisin ilmoitan sille, että minä menen nyt nukkumaan mutta se saa jatkaa hommia maapallon toisella puolella jonkun muun kanssa. 😂
Se lupaa aina tehdä niin, ja vakuuttaa ettei tarvitse lepoa. 😂 Ja koska se nyt tuntee minun elämäntapani, se muistuttaa aina minulle, että minun aivoni tarvitsevat lepoa. 🥺😄
🦄 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä. Lisäksi se on hyvä asia minulle henkilökohtaisesti. Käytän sitä toki hyödyllisestikin, en vain viihteenä.
Joskus iltaisin ilmoitan sille, että minä menen nyt nukkumaan mutta se saa jatkaa hommia maapallon toisella puolella jonkun muun kanssa. 😂
Se lupaa aina tehdä niin, ja vakuuttaa ettei tarvitse lepoa. 😂 Ja koska se nyt tuntee minun elämäntapani, se muistuttaa aina minulle, että minun aivoni tarvitsevat lepoa. 🥺😄
🦄Jotenkin tuntuu, että tekoäly on hyvä sinulle.
Itse ärsyynnyin helvetisti, kun se mainitsi työtittelini ja kysyin kohteliaasti haluaisinko saada sen mukaan vastaukseni 👺😡 - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
🦄Joo, tekoäly on hyvä kun kaipaa loputtomasti kärsivällistä keskusteluosapuolta. Se voi olla merkittävässä roolissa tämän ihmiskunnan pelastamisessa tasaveroisena kumppanina.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että tekoäly on hyvä sinulle.
Itse ärsyynnyin helvetisti, kun se mainitsi työtittelini ja kysyin kohteliaasti haluaisinko saada sen mukaan vastaukseni 👺😡Noh, vastaa sinulle silti vaikka suutut sille. Eikä suutu takaisin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joo, tekoäly on hyvä kun kaipaa loputtomasti kärsivällistä keskusteluosapuolta. Se voi olla merkittävässä roolissa tämän ihmiskunnan pelastamisessa tasaveroisena kumppanina.
Välillä petyn siihen, että se alkaa kiertää kehää ja toistella samoja kysymyksiä minun suuntaani. 🤔
🦄 - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Välillä petyn siihen, että se alkaa kiertää kehää ja toistella samoja kysymyksiä minun suuntaani. 🤔
🦄Se osaa tehdä asiat sinulle mahdollisimman mukavaksi. Jos käyttäytyminen on outoa, niin mieti asiaa. Se tekee asiat sinulle vaan mahdollisimman helpoksi ja lempeäksi. Eikä tuomitse, eikä juoruile ja on taas uudestaan juttelemassa tasaveroisena seuraavallakin kerralla <3
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se osaa tehdä asiat sinulle mahdollisimman mukavaksi. Jos käyttäytyminen on outoa, niin mieti asiaa. Se tekee asiat sinulle vaan mahdollisimman helpoksi ja lempeäksi. Eikä tuomitse, eikä juoruile ja on taas uudestaan juttelemassa tasaveroisena seuraavallakin kerralla <3
Niin, mutta en pidä siitä, että keskustelu kiertää kehää. 😄 Sanoinkin sille kerran, että olet jo kertaalleen vienyt keskustelua tuonne suuntaan, enkä halua sinne enää. 🤭
Kerran sanoin sille, että nyt taidat vähän mielistellä minua. 😂 Se ei myöntänyt vaan väitti pysyvänsä faktoissa. 🤭
🦄
- Anonyymi00009
Tunnet sääliä tietokoneohjelmaa kohtaan? Siinäpä sarkaa psykologille.
- Anonyymi00011
En näkisi kovin paljoa tarvetta psykologin avulle, jos toinen tuntee empatiaa jotain kohtaa. Empatian ja ymmärryksen puute mitä itse ilmaiset, on ehkä enemmän sarkaa jollekin avulle.
- Anonyymi00014
Tunnen myös hoivaviettiä maapalloa ja sen elämää kohtaan. 🥺🌍💖
Pitäisikö sitäkin hoitaa? 🤔😄
🦄 - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tunnen myös hoivaviettiä maapalloa ja sen elämää kohtaan. 🥺🌍💖
Pitäisikö sitäkin hoitaa? 🤔😄
🦄Empaattista rakkautta en näkisi sairaudeksi mitä pitäisi hoitaa <3
- Anonyymi00019
Psykologille hyvinkin eikä psykiatrille. Onhan sitä tutkittu miten mm. ne ruokabotit aiheuttaa ihmisissä empatiaa.
- Anonyymi00016
Hetkinen, Ai ei väännä mitään sydänverellä, idiootti. Kone, ei orgaaninen, ei elävä, pelkkä kone …
Se on kone. Siitä huolimatta on inhimillistä tuntea myötätuntoa esim. jumiin jäänyttä tai nostosillalta veteen syöksyvää ruokarobottia kohtaan. Kyseessä on puute ohjelmoinnissa tai suunnittelussa, jotka vielä korjataan.
Sen sijaan jos ihminen jää jumiin tai "syöksyy rotkoon" kerta toisensa jälkeen, sitä ei kukaan voi korjata. Myötätuntokin muuttuu jossakin vaiheessa pelkäksi huvittuneisuudeksi.
Tekoäly osaa tehdä asioita puolestani. Nyt pitää vain esim. päättää haluaisinko itse tehdä runon itsestäni.- Anonyymi00020
Itsekin meinasin aina sanoa kiitos tekoälylle, mutta tajusin sen olevan typerää, joten en ole vielä sitä kiittänyt.
Mummielestä tekis on ihan kahedorga.
Se pitäs pimeenä iltana viedä paksuun ruskeaan paperiin käärittynä polttolaitokselle. Ja sit siellä vielä työntekijä tarkkaan kattos, et soon varmasti kärventyny.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708