Jos olet autisti

Anonyymi-ap

Niin rakastat Family Guyta 😊💘. Esileikki Stewien ja Brianin välillä ennen kuin Stewie suostuu luomaan Brianille tämän kloonin - https://www.youtube.com/watch?v=fria7NdX2og . That's creepy. Creepistä puheen ollen - Millonkohan se 3. tuotantokausi julkastaan? Pitäs olla tänä vuonna.

Tässä Flanders flippaa - https://www.youtube.com/watch?v=qL_5EksSDIU . Millon vaan voi flipata. Nyt teeveet, somet ja simmut kiinni ja eikun nukkumaan. Hulluuden ennaltaehkäisyä. Flanders on tekopyhä sillä se on olevinaan niin ultrakristillinen ja silti sillä on Jumalan naamankuva sen yöpöydällään. Niin, mitäs se Raamattu sanookaan Jumalankuvista? -💊-.

48

359

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Minä nukuin päiväunet, joten ei vielä väsytä! Olisi kyllä hyvä saada tietää niiden nimiä, jotka antoivat projektille luvan!

• Anonyymi00005

Mäkin nukuin tänään aiemmin. Meen ihan justiinsa kunnolla nukkumaan. Autismidiagnoosini perustuu edelleen omaan ja läheisteni spekuloimiin mututuntumiin. Kun Flandersin talo tuhoutui niin kulmakunnan asukkaat päättivät toteuttaa häntä varten talonrakentamisprojektin. Pieleenhän se sitten meni, ja e.m. videolla seuraukset olivat sen mukaiset.

Elämässä ei kysytä millainen persoona kukin on. Bisneselämässä pitäisi olla aina muka niin edustava ekstrovertti, että oksat pois. Oon ihan omin silmin nähnyt kuinka ihmiset lokeroituvat omiksi kuppikunnikseen tai jäävät kaiken sosiaalisen temmellyksen ulkopuolelle. Ihmisten on vaikeaa ymmärtää ja hyväksyä sellaisia ihmisiä ketkä ovat erilaisia kuin millainen itse on. -💊-.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mäkin nukuin tänään aiemmin. Meen ihan justiinsa kunnolla nukkumaan. Autismidiagnoosini perustuu edelleen omaan ja läheisteni spekuloimiin mututuntumiin. Kun Flandersin talo tuhoutui niin kulmakunnan asukkaat päättivät toteuttaa häntä varten talonrakentamisprojektin. Pieleenhän se sitten meni, ja e.m. videolla seuraukset olivat sen mukaiset.

Elämässä ei kysytä millainen persoona kukin on. Bisneselämässä pitäisi olla aina muka niin edustava ekstrovertti, että oksat pois. Oon ihan omin silmin nähnyt kuinka ihmiset lokeroituvat omiksi kuppikunnikseen tai jäävät kaiken sosiaalisen temmellyksen ulkopuolelle. Ihmisten on vaikeaa ymmärtää ja hyväksyä sellaisia ihmisiä ketkä ovat erilaisia kuin millainen itse on. -💊-.

Ei se erilaisuus, vaan se, miten/mihin/miks sitä käyttää.

• Anonyymi00003

Ja tämäkin vielä 😠

• Anonyymi00007

Ihanaa! Mahtavaa! Voin olla vaikka Jumala 🛐! Eli mistä kukaan voi tietää olenko vapaa-ajallani vaikkapa randomeita stalkkeroiva sarjam*rhaaja? Hauskaa tässä on se, ettei ne voikaan tietää 🤭. Käyn vain pesulla (todisteet laarista alas), ja seuraavana arkipäivänä takas duuniin naama pokkana ikään kuin mitään eriskummallista ei olisi ikinä tapahtunutkaan. Jostain vain aina pölähdän työpaikalleni ja katoan sieltä vähin äänin.

Pitäisikö vaihtaa alter egoni Josefiksi? Valeidentiteetillä sonnustettuna tuonne muoviseen, pinnalliseen, tunnekylmään bisnesmaailmaan? Maailman kulissit ja julkisuus on vain yksi massiivinen teatterinäyttämö, jossa jokaisella meistä on oma sosiaalinen roolimme. Lähinnä teeskentelemme. Tämä oli nyt tällainen yliaggressiivis-maaninen aikuisten iltasatu tällä erää. -💊-.

• Anonyymi00008

Jep. Ja voisit olla vaikka jonku PeLan massa.murhaaja, Kuopiosta kukkuva. Aika creepya. ;)
        -"näytätihansialta"

• Mä olen, mutta en ole koskaan erityisemmin tykännyt Family Guysta. Simpsonit on heittämällä paras animaatiosarja, Futurama myös ihan ok, ja South Parkia en ole koskaan tainnut katsoakaan niin vaikea sanoa.

Simpsoneissa on paljon vitsejä, joita tajuaa vasta aikuisiällä kunnolla ja varsinkin kun ymmärtää alkuperäisen englanninkielisen dialogin kunnolla. Vähän kuin Aku Ankka -sarjakuvissakin. Naapurin mies on joskus naureskellut että miksi mä katson kyseistä "lastenohjelmaa" mutta Simpsonit ei mielestäni ole sellainen.

• Anonyymi00009

Family Guyn Peter on ainoita sarjakuvahahmoja jota haluaisin mätkiä pyyhesaippualla. Sarja on hyvä, mutta Peter osaa ärsyttää. Tunnus musiikki voisi laulaa ärsyttävästä läskistä.

• Anonyymi00010

Maskullisella kanavallako sitä voi katsella? -sivu

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Maskullisella kanavallako sitä voi katsella? -sivu

Star-kanavalta kaapelitv:ltä tulee jaksoja melkein joka päivä

• Anonyymi00012

Audisti liikahtelee Audi RS Twin-Turboilla moottori 5.0L bensaa neliveto jyllää

• Anonyymi00015

+Rico-mandariinikiinan fanilauma anopinkusetusboksissa katolla.
        -HeiHeiHeinävesi

• Anonyymi00013

mutta niin kun itselläni ei olemitään "cross" mustalaistenkaan kanssa, saavat elää omaa elämäänsä kuin "valkolaisetkin", kun ei sotkeennu toisten asioihin, kaikki saavat ellää omaa elämäänsä..

• Anonyymi00018

Intuitioon perustuva itsesuojeluvaisto ja nimenomaan sen käyttäminen on hyödyllistä elämässä. Kuka nyt mafiosoihin haluaisi sekaantua? Mafioita on muuallakin kuin Sisiliassa tai italiaanojen piireissä. USA:n mafia selittyy sillä kun aikoinaan sinne muutti väkeä Italiasta. On niitä muitakin. Eräässä GTA-pelissä oli Yakuza, tapahtumapaikkana jälleen USA. Tiedä sitten kuinka realistisia kuvauksia peleissä oikein on. -💊-.

• Anonyymi00014

lentävät autot kuin jotain WRC-ralliautot.. joskus taksarin kyydissäniin on paha hidaste täyssy tämä... auto voi lähteä lentoon jos liian kovaa menee... auto hyppää... silloin jos renkaat eivät saa pitos asfaltista niin kuin lentokone, koko auto.

• Anonyymi00016

pörinät kai alkavat kohta täälläkin kun motskarit.. kun tämä väyläon hyvä oikoväyläkin.. kun lumet sulavat...

• Anonyymi00017

moottoripyöräilijät eli pörriäiset.

• En ole autisti, mutta minulla on diagnosoitu Asperger. Tykkään Rick and Mortyn huumorista.

• Anonyymi00019

Luulin että ne on synonyymejä keskenään. Einsteinkin oli assi, ELI NERO! Aivan kuten mekin :)🛐. Olet kirjoittanut aiemmin olevasi hullu. Mutta arvaas mitä? Hullut on oikeesti niitä todellisia neroja 😉. -💊-.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Luulin että ne on synonyymejä keskenään. Einsteinkin oli assi, ELI NERO! Aivan kuten mekin :)🛐. Olet kirjoittanut aiemmin olevasi hullu. Mutta arvaas mitä? Hullut on oikeesti niitä todellisia neroja 😉. -💊-.

Piti ihan katsoa Googlesta ja näin ne asiat vaan muuttuvat. Nykyään näköjään puhutaan lähinnä kirjosta, eikä eritellä enää erilleen. Mutta ennen vanhaan opetettiin, että Asperger on lievempi muoto, eikä vaikuta negatiivisesti älykkyyteen.

• En tykkää FG:sta. Mä olen enemmän TaoTao ja Nils Holgersson fani. Rakastan niitten tarinoiden henkevyyttä. Ja kertojan ääntä. Kaikessa missä on filosofinen ja looginen idea, olen messissä.

Huono huumori ei nappaa. Jim Carrey ja Mr. Bean tekee poikkeuksen ja Hyacinth Bukee. Heittomerkillä.

• Anonyymi00020

Mummiälest FG on tosihyvä koska sen aihepiirit ja toteutukset sotivat aktiivisesti poliittista korrektiutta vastaan. Ne jutut menee niin pitkälle että niiden silkka absurdius pistää naurattamaan 😂. Ohjelma saa lisäpontta siitä kun nykyaikana tykätään olla tosikkoja ja p3ppukipeydytään tuon tuosta. -💊-.

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Mummiälest FG on tosihyvä koska sen aihepiirit ja toteutukset sotivat aktiivisesti poliittista korrektiutta vastaan. Ne jutut menee niin pitkälle että niiden silkka absurdius pistää naurattamaan 😂. Ohjelma saa lisäpontta siitä kun nykyaikana tykätään olla tosikkoja ja p3ppukipeydytään tuon tuosta. -💊-.

Näitä on monia piirrettyjä, jotka ottaa yhteiskuntaan kantaa. Ne on päivänselviä, ettei ne edes naurata. Lähinnä masentaa. Sitä paskaa kun näkee joka päivä uutisetkin katsomalla. Yhteiskunnan persereiät, aukkoja mitkä tuuttaa jatkuvasti jotain paskaa ihmisten eteen.

• Jasu2025 kirjoitti:

Näitä on monia piirrettyjä, jotka ottaa yhteiskuntaan kantaa. Ne on päivänselviä, ettei ne edes naurata. Lähinnä masentaa. Sitä paskaa kun näkee joka päivä uutisetkin katsomalla. Yhteiskunnan persereiät, aukkoja mitkä tuuttaa jatkuvasti jotain paskaa ihmisten eteen.

Joskus selviää ironialla, joskus sarkasmilla ja joskus vaan vituttaa, että näin maailma makaa.

• Jasu2025 kirjoitti:

Joskus selviää ironialla, joskus sarkasmilla ja joskus vaan vituttaa, että näin maailma makaa.

Itse en keksi muuta syytä elämiselle, kuin rakkaista huolehtiminen. Ihmiset, eläimet. Kaikki muu on menettänyt merkityksensä.

• Jasu2025 kirjoitti:

Itse en keksi muuta syytä elämiselle, kuin rakkaista huolehtiminen. Ihmiset, eläimet. Kaikki muu on menettänyt merkityksensä.

Että teen mahdollisimman hyväksi rakkaitten elämän, omani sitä myöden myös. En näe että olis enää mitään muuta tehtävää. Eläimien auttaminen ja satunnaisten ihmisten auttaminen.

• Anonyymi00022
        Jasu2025 kirjoitti:

Uutisia ei pidä katsoa. Kun ummistaa silmänsä ikäviltä asioilta, niin niitä ei oo enää olemassa 😅. Hypoteettinen kymysys (tahallinen kirjoitusvirhe) - Aikamatkustaisitko ennemmin menneisyyteen vaiko tulevaisuuteen? Tiedämme molemmat jo vastauksen. So would I, mate... So would I 😗. -💊-.

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Uutisia ei pidä katsoa. Kun ummistaa silmänsä ikäviltä asioilta, niin niitä ei oo enää olemassa 😅. Hypoteettinen kymysys (tahallinen kirjoitusvirhe) - Aikamatkustaisitko ennemmin menneisyyteen vaiko tulevaisuuteen? Tiedämme molemmat jo vastauksen. So would I, mate... So would I 😗. -💊-.

Mä osasin tuon taidon nuorena, sulkea silmät realismilta ja elää saippuakuplassani. Nyt olen aikuinen enkä enää osaa. 😞

Kaikki on hahmottunut liian selkeeksi, sehän osaa harmittaa, etenkin kun ihmiskunta jatkaa pään seinään hakkaamista vaikka kaikkien pitäisi tajuta mitä maailmassa tapahtuu. Viddu mä sanon.

• Jasu2025 kirjoitti:

Mä osasin tuon taidon nuorena, sulkea silmät realismilta ja elää saippuakuplassani. Nyt olen aikuinen enkä enää osaa. 😞

Kaikki on hahmottunut liian selkeeksi, sehän osaa harmittaa, etenkin kun ihmiskunta jatkaa pään seinään hakkaamista vaikka kaikkien pitäisi tajuta mitä maailmassa tapahtuu. Viddu mä sanon.

Mihkäs helvettiin sitä lähtisi, jos ei halua olla osa tätä pöljyyttä eikä vierestä katsoen ole yhtään helpompaa katella muitten pöljyyttä? Ehdotuksia?

• Anonyymi00024
        Jasu2025 kirjoitti:

Mihkäs helvettiin sitä lähtisi, jos ei halua olla osa tätä pöljyyttä eikä vierestä katsoen ole yhtään helpompaa katella muitten pöljyyttä? Ehdotuksia?

Hahaaaaaaaaaa! Täällä mä vaan päivystän, kaksnelijäseiska! En nuku koskaan. Yleensä tähän aikaan vejän päikkärit, jos ve'än. Teknologinen aikakausi on mullistanut tiedon jakamisen ja myös valeinformaation. On suorastaan mahdotonta välttyä negatiivisilta vaikutteilta.

Olennaista on miten saavuttaa onnellisuus ja paeta kurjuutta. Isojen kaupunkien keskustat ovat pahimpia ja on alueita joissa possella on himmeä kuuppa. Taustatyöt on selvitettävä silloin kun miettii missä kannattaa elää.

Kieltenopiskelu voi olla hyödyllistä koska silloin voi päästä helpommin jopa duuniin sellaiseen maahan ja yrittää keplotella itselleen sen maan kansalaisuus. Hallitus vihaa mua. Täten mulla on täysi oikeus ja velvollisuus hakea t*rvapaikkaa jostain muusta maasta. Mä oon liian hyvä tänne 💪🏻😎🚬. Historiallinen rautaesirippu ja sen raja. Sen länsipuolelle en suostuisi asettua asumaan. Aliarvostettuja useimmat slaavimaat. -💊-.

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Hahaaaaaaaaaa! Täällä mä vaan päivystän, kaksnelijäseiska! En nuku koskaan. Yleensä tähän aikaan vejän päikkärit, jos ve'än. Teknologinen aikakausi on mullistanut tiedon jakamisen ja myös valeinformaation. On suorastaan mahdotonta välttyä negatiivisilta vaikutteilta.

Olennaista on miten saavuttaa onnellisuus ja paeta kurjuutta. Isojen kaupunkien keskustat ovat pahimpia ja on alueita joissa possella on himmeä kuuppa. Taustatyöt on selvitettävä silloin kun miettii missä kannattaa elää.

Kieltenopiskelu voi olla hyödyllistä koska silloin voi päästä helpommin jopa duuniin sellaiseen maahan ja yrittää keplotella itselleen sen maan kansalaisuus. Hallitus vihaa mua. Täten mulla on täysi oikeus ja velvollisuus hakea t*rvapaikkaa jostain muusta maasta. Mä oon liian hyvä tänne 💪🏻😎🚬. Historiallinen rautaesirippu ja sen raja. Sen länsipuolelle en suostuisi asettua asumaan. Aliarvostettuja useimmat slaavimaat. -💊-.

Miten voisi välttyä tyhmiltä tuntuvilta ihmisiltä? Erakoitumalla, en ole muuta keksinyt. Ei kai venäjälle kenenkään kannata mennä, joutuu pian sotaan lihamyllyyn. Ei Puttea kiinnosta kuinka monta kuolee, kunhan itse ei kuole.

• Jasu2025 kirjoitti:

Miten voisi välttyä tyhmiltä tuntuvilta ihmisiltä? Erakoitumalla, en ole muuta keksinyt. Ei kai venäjälle kenenkään kannata mennä, joutuu pian sotaan lihamyllyyn. Ei Puttea kiinnosta kuinka monta kuolee, kunhan itse ei kuole.

Jossain näin luvun 1.6 miljoonaa venäläistä kuollut Ukrainan sodassa. Mahtaako kannattaa kuolla noin tyhmän jutun takia.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ortodoksisuus on se juttu. Olisinpa itsekin. Enemmän järkeä kuin muussa. Suvusta kuitenkin löytyy edes joku sellainen. Puola tosiaan katolinen. Tuli yllätyksenä. Kunhan ei vaan kopioi Vatikaanin "epsteiniyttä" (it's funny, because tossa lukkee teini), niin toivoa on yhä jäljellä. -💊-.

• Jasu2025 kirjoitti:

Jossain näin luvun 1.6 miljoonaa venäläistä kuollut Ukrainan sodassa. Mahtaako kannattaa kuolla noin tyhmän jutun takia.

Jotenkin ehkä kokonaissaldo on tuon verran yhteensä kaikki kuolleet, Ukrainalaisetkin siviilitkin siis.

Joku arvio oli 600 000 venäläistä jopa 800 000 olisi saanu kipeää sodan aikana. Siis haavoittunut tai kuollut.

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Ortodoksisuus on se juttu. Olisinpa itsekin. Enemmän järkeä kuin muussa. Suvusta kuitenkin löytyy edes joku sellainen. Puola tosiaan katolinen. Tuli yllätyksenä. Kunhan ei vaan kopioi Vatikaanin "epsteiniyttä" (it's funny, because tossa lukkee teini), niin toivoa on yhä jäljellä. -💊-.

Aa, uskonnosta löydät mitä etsit? Mä en löydä vaikka miten påin naamaan hierottaisi. Höpinää kaikki uskonnot.

• Jasu2025 kirjoitti:

Aa, uskonnosta löydät mitä etsit? Mä en löydä vaikka miten påin naamaan hierottaisi. Höpinää kaikki uskonnot.

Ehkä luonto on se uskonnollisin juttu minkä ymmärrän. Kaikki muu kuulosta ihmisten aivopieruilta. Lohdutusta ja uhoa hakien.

• Jasu2025 kirjoitti:

Ehkä luonto on se uskonnollisin juttu minkä ymmärrän. Kaikki muu kuulosta ihmisten aivopieruilta. Lohdutusta ja uhoa hakien.

Pakana pahainen. 😊
        Jokin kaipuu aikaan, kun ihmiset oli alkunkantaisempia, mutta periaatteessa ihan yhtä pimeitä kun nytkin.

https://youtu.be/7MRfx3D2vMs?si=YR9-iUAWlsxZhltT

Enkä usko Valhallaankaan.

• Anonyymi00026
        Jasu2025 kirjoitti:

Pakana pahainen. 😊
        Jokin kaipuu aikaan, kun ihmiset oli alkunkantaisempia, mutta periaatteessa ihan yhtä pimeitä kun nytkin.

https://youtu.be/7MRfx3D2vMs?si=YR9-iUAWlsxZhltT

Enkä usko Valhallaankaan.

Trumpetin ja Puuttinin mielenvikaisuus on selvää, sillä ne ois voineet jäädä eläkkeelle ja muuttaa vaikka asumaan trooppiselle saarelle. Kun on rahaa enemmän kuin mitä pystyisi kuluttamaan niin mitäs väliä sillä on siinä vaiheessa kuinka omalle kansakunnalle käy?

Mä ainakin oisin eläköitynyt niiden asemassa jo aikoja sitten ja elellyt leveästi sekä huolettomasti ilman mitään päänvaivaa. Nehän on tyhmiä kun haaskaavat aikaansa ja energiaansa täysin typeriin asioihin.

Kunnes päästään johtopäätökseen. Valta on niille aivan yhtä tärkeä asia kuin raha. Se on niiden kaltaisten tyyppien kompastuskivi. Loputon ahneus, aivan kuin Klonkulla ylitse sormuksen. Moraali puuttuu, myös muilta maailmanpolitiikan avainhenkilöiltä. Ei niistä ykskään tuu jäämään historiaan minään sankarina, päinvastoin. Ne silti kuvittelevat olevansa jotain hyväntekijöitä.

Peeäs. Alkaa tuntumaan että kenties kivikaudella oltiin sivistyneempiä kuin nytten 🙃. -💊-.

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Trumpetin ja Puuttinin mielenvikaisuus on selvää, sillä ne ois voineet jäädä eläkkeelle ja muuttaa vaikka asumaan trooppiselle saarelle. Kun on rahaa enemmän kuin mitä pystyisi kuluttamaan niin mitäs väliä sillä on siinä vaiheessa kuinka omalle kansakunnalle käy?

Mä ainakin oisin eläköitynyt niiden asemassa jo aikoja sitten ja elellyt leveästi sekä huolettomasti ilman mitään päänvaivaa. Nehän on tyhmiä kun haaskaavat aikaansa ja energiaansa täysin typeriin asioihin.

Kunnes päästään johtopäätökseen. Valta on niille aivan yhtä tärkeä asia kuin raha. Se on niiden kaltaisten tyyppien kompastuskivi. Loputon ahneus, aivan kuin Klonkulla ylitse sormuksen. Moraali puuttuu, myös muilta maailmanpolitiikan avainhenkilöiltä. Ei niistä ykskään tuu jäämään historiaan minään sankarina, päinvastoin. Ne silti kuvittelevat olevansa jotain hyväntekijöitä.

Peeäs. Alkaa tuntumaan että kenties kivikaudella oltiin sivistyneempiä kuin nytten 🙃. -💊-.

Ovat kyllä ihan oppikirja tapauksia ihmisen ylimielisestä ahneudesta ja ylpeydestä, tyhmyydestä.

Juu, tietynlainen koruttomuus on rehellisintä. En kaipaa mitään diipadaapaa millä nykymaailma on kuorrutettu.

• Jasu2025 kirjoitti:

Ovat kyllä ihan oppikirja tapauksia ihmisen ylimielisestä ahneudesta ja ylpeydestä, tyhmyydestä.

Juu, tietynlainen koruttomuus on rehellisintä. En kaipaa mitään diipadaapaa millä nykymaailma on kuorrutettu.

Luultavasti tulisin patemmin juttuun viemärirottien kanssa, kun monen ihmisen kanssa, jotka menee trendi virran mukana.

• Jasu2025 kirjoitti:

Luultavasti tulisin patemmin juttuun viemärirottien kanssa, kun monen ihmisen kanssa, jotka menee trendi virran mukana.

Vaan rotista tuli mieleen mun mussukkani. Äkkiä rottien halittavaksi. 🥰

• Määki olin ihan hilkulla tulla autistiks. Ku uinuu 67 miljoolaa vuotta yksin, nii kyl se koville ottaa.

• Anonyymi00021

Autismi eli sigma. Rakkaalla lapsella on monta nimeä :). Peräänkuulutan tässä vielä sen että oikea elämä tapahtuu tuolla ulkona, vaikka tietoisuutemme kohtaavatkin täällä suolessa. -💊-.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Autismi eli sigma. Rakkaalla lapsella on monta nimeä :). Peräänkuulutan tässä vielä sen että oikea elämä tapahtuu tuolla ulkona, vaikka tietoisuutemme kohtaavatkin täällä suolessa. -💊-.

Sattuneesta syystä en ole ollut ulkona n. 5 vuoteen.

Tiedätkö, mikä on sigma volvulus? Suolen kiertymä. Johtaa yleensä kuolemaan ja tulikin eteen joskus ruumiinavauksessa.

• Anonyymi00023
        å.ä.ö kirjoitti:

Sattuneesta syystä en ole ollut ulkona n. 5 vuoteen.

Tiedätkö, mikä on sigma volvulus? Suolen kiertymä. Johtaa yleensä kuolemaan ja tulikin eteen joskus ruumiinavauksessa.

Ballsitkin voivat jotenkin kiertyä. Se tuntuisi varmasti aivan hirvittävältä. Ookko nää patologi? Aloitukseni pääotsikko ois ollut provoavampi jos oisin skriivaillut "Jos ja KUN olet autisti" 😁. Panama rayo räppää - "Ehkä ruumiinavausta aamulla." Niin, onhan huomenna kumminkin perjantain 13. päivä. Eiks helmikuussaki ollu? -💊-.

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Ballsitkin voivat jotenkin kiertyä. Se tuntuisi varmasti aivan hirvittävältä. Ookko nää patologi? Aloitukseni pääotsikko ois ollut provoavampi jos oisin skriivaillut "Jos ja KUN olet autisti" 😁. Panama rayo räppää - "Ehkä ruumiinavausta aamulla." Niin, onhan huomenna kumminkin perjantain 13. päivä. Eiks helmikuussaki ollu? -💊-.

Emmä ollu patologi vaan patologin apulainen muun työn ohella. Mun tehtävä oli avata vainaja, laittaa tarvittavat elimet riviin patologii varten. Ja sit ku se oli tehny diagnoosin, ommella vainaja taas kiinni.

Perjantai 13. on kyöpelien 👻päivä, niet noon saanu remuta ny kuukaulen välein. å.ä.ö

• Anonyymi00027

Audisti eli Audi-auton kuljettaja...mutta kerrassaankin huvittavia juttuja taksinkuljettajien erilaisia autoja, jutut hauskoja kuljettajan kanssa jutella..., yleensä aika mielellään flippaavat paikkoihin, taksarit kun jotain terveys tai juttuja...

• Anonyymi00028

Mulla on stereotyyppinen mielikuva audikuskeista. Nuoria 20-40 vee juppeja, nilkkejä, pyrkyreitä, urallaan eteenpäin pyrkiviä jätkiä. Toimitusjohtajia, johtajia, ihmisinä pskamaisia, liikenteessä audeillaan itsekkäitä ja aggressiivisia.

Koulutustausta noin amistasoa ja amk joko käytynä mutta luultavasti jätetty kesken. Suhteilla päässeet rahakkaisiin virkoihinsa. Arvostus niitä kohtaan = Pyöreä 0. -💊-.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7482
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1756
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe