Jos meinaan ahdistaa tai ei ole yhteisiä asioita, luonteet ei passaa, elämäntilanteet ovat muokanneet ihmiset erilaisiksi, Pakko ei ole pitää yhteyttä sukulaisiin. Itse olen kokenut sen helpottavaksi ja vapauttavaksi kahleista. Monesti suhde perustuu hyväksikäytölle ja yksipuolisuudelle silloin ei voi menestyä ja kukoistaa.
Sukulaisiin kannattaa otta etäisyyttä
18
300
Vastaukset
- Anonyymi00003
Semmossii ne varkaat on..
- Anonyymi00004
Poistettuja tomaatteja. -sivu
- Anonyymi00009
Selvisikö tämä vasta inventaariossa? Hävikkitomaatit sun muu? Oot poika aika ankee
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Selvisikö tämä vasta inventaariossa? Hävikkitomaatit sun muu? Oot poika aika ankee
Varmaan useempiki sirkuseläin "kateissa". Ainaki hajusta päätellen. -Ala-aula
- Anonyymi00005
Valehtelua, huijaamista, yrittämistä vaikuttaa perheen sisäisiin asioihin. Vainoamista, sellaisia ne on sukulaiset. Anna itse aina kaikki etkä mitään saa vaihdossa.
- Anonyymi00008
Sairasta!
- Anonyymi00010
Ja jos siivoavat, senki tekevät vittuuttaan. Mahtava ooppera gubbet
- Anonyymi00006
Ovat muka ovelia olevinaan mutta läpi näkyy.
- Anonyymi00012
Mikää nii helppoa olekaa kuin ittestään liikoja luulevan perusjuntin narutus. Kamraatilta siis kuulin, en mää ite
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikää nii helppoa olekaa kuin ittestään liikoja luulevan perusjuntin narutus. Kamraatilta siis kuulin, en mää ite
Pu puppi du
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pu puppi du
Äly hoi älä jätä , turhaa enää kysellä.
- Anonyymi00017
Teeskentelijöitä, ovat muka parempia ihmisiä kuin ovatkaan.
- Anonyymi00007
Ei koskaan enää mitään yhteistä ole eikä tule.
- Anonyymi00014
Olen todennut, että tämä foorumi on oikea paikka suhteiden hoitoon sukulaisten kanssa. Täällä näkyy kirjo mistä on kysymys ja kuinka älyvapaata porukkaa ovat.
- Anonyymi00015
Sukuloisiin pitää olla 3,65 km väliä niin sitten homma toimii.
- Anonyymi00018
Eihän se pakko ole sukulaisiin yhteyttä pitää. Jo on ihmesukulaiset jos pakolla pitää.
- Anonyymi00019
Kieroja kuin korkkiruuvi, kusettavat ennenkuin ovesta kerkeää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865