Sukulaisiin kannattaa otta etäisyyttä

Anonyymi-ap

Jos meinaan ahdistaa tai ei ole yhteisiä asioita, luonteet ei passaa, elämäntilanteet ovat muokanneet ihmiset erilaisiksi, Pakko ei ole pitää yhteyttä sukulaisiin. Itse olen kokenut sen helpottavaksi ja vapauttavaksi kahleista. Monesti suhde perustuu hyväksikäytölle ja yksipuolisuudelle silloin ei voi menestyä ja kukoistaa.

18

300

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Semmossii ne varkaat on..

• Anonyymi00004

Poistettuja tomaatteja. -sivu

• Anonyymi00009

Selvisikö tämä vasta inventaariossa? Hävikkitomaatit sun muu? Oot poika aika ankee

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Selvisikö tämä vasta inventaariossa? Hävikkitomaatit sun muu? Oot poika aika ankee

Varmaan useempiki sirkuseläin "kateissa". Ainaki hajusta päätellen. -Ala-aula

• Anonyymi00005

Valehtelua, huijaamista, yrittämistä vaikuttaa perheen sisäisiin asioihin. Vainoamista, sellaisia ne on sukulaiset. Anna itse aina kaikki etkä mitään saa vaihdossa.

• Anonyymi00008

Sairasta!

• Anonyymi00010

Ja jos siivoavat, senki tekevät vittuuttaan. Mahtava ooppera gubbet

• Anonyymi00006

Ovat muka ovelia olevinaan mutta läpi näkyy.

• Anonyymi00012

Mikää nii helppoa olekaa kuin ittestään liikoja luulevan perusjuntin narutus. Kamraatilta siis kuulin, en mää ite

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mikää nii helppoa olekaa kuin ittestään liikoja luulevan perusjuntin narutus. Kamraatilta siis kuulin, en mää ite

Pu puppi du

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Pu puppi du

Äly hoi älä jätä , turhaa enää kysellä.

• Anonyymi00017

Teeskentelijöitä, ovat muka parempia ihmisiä kuin ovatkaan.

• Anonyymi00007

Ei koskaan enää mitään yhteistä ole eikä tule.

• Anonyymi00014

Olen todennut, että tämä foorumi on oikea paikka suhteiden hoitoon sukulaisten kanssa. Täällä näkyy kirjo mistä on kysymys ja kuinka älyvapaata porukkaa ovat.

• Anonyymi00015

Sukuloisiin pitää olla 3,65 km väliä niin sitten homma toimii.

• Anonyymi00018

Eihän se pakko ole sukulaisiin yhteyttä pitää. Jo on ihmesukulaiset jos pakolla pitää.

• Anonyymi00019

Kieroja kuin korkkiruuvi, kusettavat ennenkuin ovesta kerkeää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2100
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1173
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      75
      918
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe