Vai vieläkö odottelette kelien lämpiämistä, kuivamista ja hiekoitusmurskeiden harjaamista?
Itse avasin jo muutama päivä sitten.
Jotkuthan kyllä veivaa ympäri vuoden. Varuste- ja asennekysymuksiähän ne nämäkin vaan on.
-keinovaginamies-
Joko on eturauhasen hierontakausi avattu
10
234
Vastaukset
- Anonyymi00001
Puhutko moottoripyöräkaudesta?
Aletheias- Anonyymi00003
Ihan polkupyöräilyhommia - ja kovalla kapealla penkillä :)
Hommasin pyörään nastarenkaat, niin nyt on hyvä kulkea lumettomalla jäällä. Perse on kyllä vähän kipeä näin alkuunsa. Jääkin sen verran epätasaista.
Enemmän kyllä urospuoliselle yleisölle suuntasin kyselyä :))
Sinkkunaisen pitäis ensin hommata mies, että pääsis harrastuksen pariin :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan polkupyöräilyhommia - ja kovalla kapealla penkillä :)
Hommasin pyörään nastarenkaat, niin nyt on hyvä kulkea lumettomalla jäällä. Perse on kyllä vähän kipeä näin alkuunsa. Jääkin sen verran epätasaista.
Enemmän kyllä urospuoliselle yleisölle suuntasin kyselyä :))
Sinkkunaisen pitäis ensin hommata mies, että pääsis harrastuksen pariin :))
-keinovaginamies-Höh, ei meitä sinkkunaisia saa syrjiä, vaikka ei miestä olekaan. Me pystytään monenlaiseen harrastukseen ilman miestäkin 😁 Sitäpaitsi minä veivasin tänään salilla vartin verran eli olen oikein pätevä keskustelemaan aiheesta. Salilla ei haittaa hiekat eikä loskat, mutta näkymät on vähän tylsät. Hien sillä saa kuitenkin pintaan ja syke oli 150-160 parhaimmillaan, niin tiesi taas hetken elävänsä.
Kova kapea penkki kuulostaa kyllä vähän ikävältä. Kannattaisi hommata sellainen pehmeä mummonpyöräpenkki. Sillä jaksaa polkea ja veivata vaikka koko päivän ilman, että takamus kipeytyy. Pehmusteet ennen kaikkea 👌🏻
Aletheias - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Höh, ei meitä sinkkunaisia saa syrjiä, vaikka ei miestä olekaan. Me pystytään monenlaiseen harrastukseen ilman miestäkin 😁 Sitäpaitsi minä veivasin tänään salilla vartin verran eli olen oikein pätevä keskustelemaan aiheesta. Salilla ei haittaa hiekat eikä loskat, mutta näkymät on vähän tylsät. Hien sillä saa kuitenkin pintaan ja syke oli 150-160 parhaimmillaan, niin tiesi taas hetken elävänsä.
Kova kapea penkki kuulostaa kyllä vähän ikävältä. Kannattaisi hommata sellainen pehmeä mummonpyöräpenkki. Sillä jaksaa polkea ja veivata vaikka koko päivän ilman, että takamus kipeytyy. Pehmusteet ennen kaikkea 👌🏻
AletheiasNo minä näistä mitään tiedä, enkä ole mikään himoharrastaja, mutta kätevä kulkupeli tuo nyt on näillä jäillä.
Joku vaan joskus väitti, että polkupyöräily tekee hyvää miehen eturauhaselle, ja siihen tarvitaan just se kilpamallin penkkiä muistuttava istuin. Ja täytyy myöntää, että kyllä se yllättävän kutaa tekee, kun oikeassa asennossa mankeloi :))
Minähän uskon ja teen mitä vaan eturauhaseni hyvinvoinnin eteen. Saattaa siinä muutaman ahvenenkin välillä saada, eikä pieni persekipu silloin tunnu missään :)
Mitenkäs sinä hierot eturauhastasi?
-keinovaginamies- - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No minä näistä mitään tiedä, enkä ole mikään himoharrastaja, mutta kätevä kulkupeli tuo nyt on näillä jäillä.
Joku vaan joskus väitti, että polkupyöräily tekee hyvää miehen eturauhaselle, ja siihen tarvitaan just se kilpamallin penkkiä muistuttava istuin. Ja täytyy myöntää, että kyllä se yllättävän kutaa tekee, kun oikeassa asennossa mankeloi :))
Minähän uskon ja teen mitä vaan eturauhaseni hyvinvoinnin eteen. Saattaa siinä muutaman ahvenenkin välillä saada, eikä pieni persekipu silloin tunnu missään :)
Mitenkäs sinä hierot eturauhastasi?
-keinovaginamies-Kätevä kulkupeli jäillä? Auttaahan se nastarengas, mutta en välttämättä laittaisi jäällä pyöräilyä kategoriaan "kätevä" 😄 Uhkarohkeaa pikemminkin.
Hmm, ja minä kun luulin, että mekaaninen hankaus pyöräillessä voi pikemminkin ärsyttää, mutta enpä sano sen enempää, koska omakohtaista kokemusta ei ole juuri tuosta 😁 Minä olen kuitenkin toiminut kannustus ja huoltojoukoissa 😇
Mutta hyvä ainä, kun huolehdit eturauhasestasi. Sitä kannattaa helliä ja varmistaa sen hyvinvointi kaikin käytössä olevilla keinoilla.
Aletheias - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kätevä kulkupeli jäillä? Auttaahan se nastarengas, mutta en välttämättä laittaisi jäällä pyöräilyä kategoriaan "kätevä" 😄 Uhkarohkeaa pikemminkin.
Hmm, ja minä kun luulin, että mekaaninen hankaus pyöräillessä voi pikemminkin ärsyttää, mutta enpä sano sen enempää, koska omakohtaista kokemusta ei ole juuri tuosta 😁 Minä olen kuitenkin toiminut kannustus ja huoltojoukoissa 😇
Mutta hyvä ainä, kun huolehdit eturauhasestasi. Sitä kannattaa helliä ja varmistaa sen hyvinvointi kaikin käytössä olevilla keinoilla.
AletheiasKannustus- ja huoltojoukot auttaa lajissa kuin lajissa, kun ovat mukaansatempaavia.
Myös hyvä hieroja on hyvästä :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kannustus- ja huoltojoukot auttaa lajissa kuin lajissa, kun ovat mukaansatempaavia.
Myös hyvä hieroja on hyvästä :))
-keinovaginamies-Näin se on, kannustus ja huolto on keskeisen tärkeitä asioita 😊
Taitava hieroja on kultaakin kalliimpi. Ihan siis ei kaksimielisessä mielessäkin 😄 Oi miten nytkin olisi ihana saada jalkahieronta pitkän päivän päätteeksi..
Aletheias
Lainaan viisasta muinausta suomalaista tietäjää: "Exit only"
- Anonyymi00002
meisseleitä kun tnkee nVidian rooyyo5ti4n äliin toimiiko, tuulettimien poisto mekaanisesti piyää oimias herh... järkyyänän suuri joku passiivinern jäähdytin levy joku double Radeon 2x HD että mahtuuko edes tietokonrrn sisälle tuo..
- Anonyymi00004
Laita vesijäähdytys.
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83603768Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2463066Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy672513Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1791559Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast31547Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har241514Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään641470Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j141065- 611022
- 94978