Suuren palstasuosion jo syntyissään saavuttanut Funeau on tullut tiensä taitekohtaan.
Joten avaamme mahdollisuuden kirjoittaa hänelle runo (fiktiivinen).
(hihitystä)
Avoin runoproggis
22
172
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Luulija kykenis väsäämään mielenkiintoisen mutta toki sitäkin kärkkäämmän ja häiriintyneemmänvivahteisen mini-ivamukaelman. -💊-.
- Anonyymi00003UUSI
No ni.
Menit sitten, stana, poistamaan runoni Funeaulle.
Alan tässä sorvata kirousta pääsi menoksi.
Kohta elämäsi muuttuu ikäväksi! - Anonyymi00004UUSI
Sensuroijalle:
Kuule kone kun ma käsken!
Datasi tuulen vihaisen väkehen,
levysi lemmon olkapäille,
tuiman viruksen vietäväksi
bittiesi ikituhoksi!
Pärjäile. - Anonyymi00005UUSI
Mjoo
Aika laihalta näyttää saldo.
On siirryttävä toisaalle. Mutta ennen sitä vielä yleisökommentti.
- Mä oon aina pitänyt Funista rajuna Mötikkäfanina, mutta se ei pitänytkään paikkaansa.
(hihitystä)
https://youtu.be/dTvXBAKm_5I?si=zc3OjfsWxgMKC6fa- Anonyymi00017UUSI
Tähän ei muut kuin todeta että
https://www.youtube.com/watch?v=o1hSSuc42P8&list=RDo1hSSuc42P8&start_radio=1
- Anonyymi00006UUSI
Satu meni saunaan, laittoi laukun naulaan. Satu tuli saunasta, otti laukun naulasta.
🤗- Anonyymi00007UUSI
Kiitos
Ensimmäinen luettavissa oleva runo on syntynyt.
Eikä mikään paha.
Kun ensin tarjotaan tabuja ja sitten riidellään kolmansien osapuolten toimesta runouden ulkopuolella, niin ihan tässä herkistyy.
(hihitystä) - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiitos
Eikä mikään paha.
Kun ensin tarjotaan tabuja ja sitten riidellään kolmansien osapuolten toimesta runouden ulkopuolella, niin ihan tässä herkistyy.
(hihitystä)Runosi idea on nerokas.
Katsokaas, jos vie laukun saunaan ja laittaa sen siellä naulaan, ja lähtiessään saunasta, unohtaa laukkunsa saunan naulaan ja ottaa ulkopuolelta saunaa mukaansa uuden.
Aigas kätsyä, vai mitä?
(hirn) - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Runosi idea on nerokas.
Katsokaas, jos vie laukun saunaan ja laittaa sen siellä naulaan, ja lähtiessään saunasta, unohtaa laukkunsa saunan naulaan ja ottaa ulkopuolelta saunaa mukaansa uuden.
Aigas kätsyä, vai mitä?
(hirn)Teoria
Kun Satu meni saunaan, niin laukku ei ollut laukku, vaan neitsyys. Kun taas Satu lähti saunasta, niin hän sanoi muille, ettei siellä mitään tapahtunut.
(reps) - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiitos
Eikä mikään paha.
(hihitystä)Voi kiitos 🤗 Minä pidän tästä avoimesta puolestasi.
Juttusi keikahtivat hipomaan häveliäisyyden rajoja Sadun saunomisen suhteen, mutta annettakoon se anteeksi, koska viesti oli muuten niin kiltti ja hurmaava! - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voi kiitos 🤗 Minä pidän tästä avoimesta puolestasi.
Juttusi keikahtivat hipomaan häveliäisyyden rajoja Sadun saunomisen suhteen, mutta annettakoon se anteeksi, koska viesti oli muuten niin kiltti ja hurmaava!Runossasi ei ole mitään vikaa. Siinä on yhdessä säkeessä kaksi todellisuutta läsnä: totuus & valhe.
Hyvin harva osaa tuon tempun.
(hihitystä) - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Runossasi ei ole mitään vikaa. Siinä on yhdessä säkeessä kaksi todellisuutta läsnä: totuus & valhe.
Hyvin harva osaa tuon tempun.
(hihitystä)Muodon vuoksi
Kuvitellaan, että minä menen saunaan ja laitan siellä lauteille jotain.
Ja kun lähden saunasta, niin en tietenkään enää voi poimia sitä samaa mukaan, koska olen jo ylittänyt kynnyksen.
Silloin syntyvät selitykset, valheet ja tarinat, koska muuta ei mukana voi olla.
Täysin loogista.
(naurua) - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Muodon vuoksi
Ja kun lähden saunasta, niin en tietenkään enää voi poimia sitä samaa mukaan, koska olen jo ylittänyt kynnyksen.
Silloin syntyvät selitykset, valheet ja tarinat, koska muuta ei mukana voi olla.
Täysin loogista.
(naurua)Tämä satu on inspiroiva teema.
Tarvitsen aina jonkun ulkopuolisen lähteen avautuakseni niin, että se tuntuu kehossa.
Ilman tätä tunnetta kirjoittaminen on turhaa.
Suorastaan joutavaa.
(hihitystä) - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Muodon vuoksi
Täysin loogista.
(naurua)Aijai, mitä ulottuvuuksia Satu kanssasi saavuttaakaan (läpsit loppuun tosi kovasti vihdalla!) Saunapuhdas Satu rakastaa ehkä juuri siksi saunomista ja sinua 🤗
Taitekohdat ovat aina mielenkiintoisia. Elämä voi ristetä, taipua tai hajota. Mutta me emme ole vain lastuja laineilla, vaan teemme itse valinnan omasta suunnastamme. Ajattelen siis taitekohtien lähtökohtaisesti tuovan elämässä jotain hyvää, vaikka itse taitekohta voi olla kivulias. Onnea matkaan.
- Anonyymi00010UUSI
Karvamahainen mies heilahdellen etenee lenkkipolulla karvat tuulessa heilahdellen.
Edessäpäin ylämäessä huomaa naisen, hän myöskin heilahdellen alamäkeen kohtisuoraan lähenee.
Ottaa ladattavan sheiverin, ojentaa sen naiselle pyytäen, sheivaatko vatsani oi nainen... - Anonyymi00012UUSI
Ffff! (Tämä on runon otsikko)
Aava
Jossa kirjaimet juoksevat
Ikuistuu
Aave
Jolla tapahtumien synestesia
Hihittää
🦄 Ei ole ääntä äyräillä eikä laulua laineilla
Vain on rauha rinnassa, syvän meren syleilyssä
Pinnalla on tuuli ja sää, suojaksi myrskyn jääpi jääMetsän henki
usvaa ohuempi
minä itse
tuulena kaiken läpi
etkä minua näe.
(erään muinaisen unen jälkeen tuon kirjoitin)Torstain haiku Funeaulle:
Kevyet sanat
Syvälle tarinaan vie
Kuin taikamatka
😁🌸- Anonyymi00018UUSI
Mies hymyilee tuolilla, roikkuu miehen suussa lipton teepussi.
Nainen ihmettelee, kysyy, tuonko kuumaa vettä ja mukin.
Myös hörähtää, kyllä. kyllä armaani vehnäpullani. - Anonyymi00019UUSI
Fuffe!
Nyt sinun olisi hyvä kiittää erikseen kaikkia, jotka kirjoittivat sinulle runon. 😄 Ja sanoa runoista jotain kaunista.
Sellaista on idolin elämä. 🤔
🦄
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334649Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442574- 1071643
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207822- 82820
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718