Mistä hinnasta naiset lähtisitte miehen mukaan vaikka

Anonyymi-ap

ravintolasta?Osa ei varmaan lähtisi mutta osa kyllä.Puhutaanko sadoista vai tuhansista euroista?Rakkauden ammattilaiset ovat tietysti oma lukunsa.

16

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole mitään tarvetta lähteä miehien matkaan, joten millään ei saa mieltäni muutettua.

• Oman mieheni matkan kyllä lähden, sama koti nääs. Yksi auto.

• Anonyymi00001

Sanoisin, et en rahasta tai käskien liiku tuumaakaan. Vapaasta tahdosta ja jos tykkään ja seura on ehdottoman luotettava ja mieluusti ennalta jo tuttu, ehkä vois lähteä tai sit ei

• Anonyymi00002

En muutenkaan lähde, en myös mistään hinnasta.

• Anonyymi00003

En tietenkään mistään hinnasta. Joskus nuorena lähdin muutaman kerran ihan omasta vapaasta halustani (ja epäkypsyydestä johtuen), mutta nykyisellään tiedän ja tunnen itseni paremmin eikä minua kukaan mukaansa saisi.

Aletheias

• Anonyymi00004

Tarjoan oravannahkoja maksuksi naiset kelpaako?...
      Tahi tuoreita käpyjä?
      Terv. Metsäman.

• Anonyymi00005

En mistään hinnasta uskaltaisi lähteä vieraan miehen matkaan. Jos olisi tuttu ja imua olisi niin ihan ilmaiseksi.

• Anonyymi00006

Ei siinä rahasta ole kyse. Olen vienyt miehiä kotiini ja harrastanut yhden yön juttuja.

• Anonyymi00007

Sehän meni joskus näin:

1. Mies kysyi mukaansa.
      2. Minä sanoin etten oikein pidä seksistä ihan vieraan kanssa.
      3. Mies sanoi, että voin tulla hänen luokseen, vaikka emme harrasta seksiä.
      4. Joskus menin miehen luokse.
      5. Mies alkoi tehdä liian läheistä tuttavuutta.
      6. Muistutin hänelle, etten tullut hänen luokseen seksin vuoksi.
      7. Mies ärsyyntyi.
      8. Minä pidin ärsyyntymistä ihan miehen omana typeryytenään.
      9. Lähdin kotiin.
      10. Tajusin, etteivät kaikki miehet ole ihan loogisia.

Luojan kiitos en koskaan joutunut raiskatuksi!

🦄

• Anonyymi00008

Mene kysymään Poliisilta, ne tietää!!!
      🫵

• Anonyymi00009

Joskus täällä pslstalla mietittiin sitä, että antaisitko puolison harrastaa kerran sekdiä miljoonista...

Kyse olisi vain seksistä.. ja kerrasta.

Minä en kieltäisi, mutta meidän suhde loppuisi siihen...

Tunnetasolla niistä tunteista ei voi käydä kauppaa. Ne hajoaa.

Luulisin, että monella nsisellakin..(poislukirn ne h.orat), asia perustuu samaan.

• Anonyymi00010

Puhutaan niin isoista summista, ettei kukaan täysijärkinen sellaista moisesta maksa. Vähemmän täysijärkisen mukaan taas en lähtisi mistään hinnasta.

• Anonyymi00011

Mulla on omaa rahaa sen verran kun tarvitsen. Sen verran, että voin elää niin kuin haluan. Enkä haluaisi lähteä rahasta kenenkään mukaan.

xLiner

• Anonyymi00012

Rakkauden ammattilaiseksi taitaa tulla viimeistään siinä kohtaa kun lähtee rahasta tekemään seksiä.

Taitaa tuo rahanhankkimiskeino yleistyä aikalailla, kun ihmiset köyhtyvät. Jokainen tekee itse sen päätöksen mitä suostuu toimeentulonsa eteen tekemään. En paheksu, kun noudatetaan lakia niissä keinoissa.

Verojen maksu on hankalaa noissa tapauksissa. Eikä tuota varmaankaan voi kirpputoritoimintaankaan oikein verrata, vaikka siinä käytettyä tavaraa myydäänkin.

Meillä menee todella hyvin, kun voimme toimia mukavuusalueellamme.

xLiner

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Rakkauden ammattilaiseksi taitaa tulla viimeistään siinä kohtaa kun lähtee rahasta tekemään seksiä.

Taitaa tuo rahanhankkimiskeino yleistyä aikalailla, kun ihmiset köyhtyvät. Jokainen tekee itse sen päätöksen mitä suostuu toimeentulonsa eteen tekemään. En paheksu, kun noudatetaan lakia niissä keinoissa.

Verojen maksu on hankalaa noissa tapauksissa. Eikä tuota varmaankaan voi kirpputoritoimintaankaan oikein verrata, vaikka siinä käytettyä tavaraa myydäänkin.

Meillä menee todella hyvin, kun voimme toimia mukavuusalueellamme.

xLiner

Mulle on joskus tarjottu ravintolassa rahaa seksiä vastaan. Useampaa satasta siinä näyteltiin. Kauppaa yrittänyt ei ollut edes muuten vastenmielisen oloinen eikä näköinen. Veikkaan että jokin naisten alistamisfetissi tms siinä oli takana.

Hyvin sujuvasti tyyppi lähti etsiskelemään muita mahdollisuuksia kun kieltäydyin.

xLiner

• Anonyymi00014

Onhan tuo aika kylmä tapa saada seksiä..Ja vaikka noin päin kun ihan ei mainita että.pitäis ammattilaisena mies vaan ihan tavallisena naisena pitäis maksua vastaan niin kyl siinä joku kylmyys tuohon väliin jää..Mutta no toisaalta varmaan helpottaa sitä asiaa että molemmat pääsee kötevästi eroon toisistaan ainakin..Ja siinä mielessä reilua naiselle että tietää sitten tuon pikaisen erotilanteen ihan etukäteen varmana että se kohta ainakin reilua naisen tietää..Mutta onhan aika muuttunut että.jotkut naiset tienaa jo paljon ..ja haluavatkin joskus enemmän irti ja eroon miehestä kuin tämä haluaisikaan naisesta..Että onhan joillain naisilla mahdollisesti ihan samoin halutessaan tarjota miehelle rahaa seksistä ja ilmoittaa siinä miehelle että.haluaa tästä nopeaan eroon seksin jälkeen..Että.sen kertakäyttöisyyden pystyy kyllä.nykyään iömoittamaan molemmat sukupuolet.halutessaan ilmoille..Yleensä miehet enemmän kylläkin tuota kertakäyttöisyyttå haluavat että sen takia moni nainen ei viitsi lähteä seksiin miehen kanssa kun ei tätä tunne eikä.mies ole pystyvä seurustelemaan normaalisti..tai yleensä pitkäaikaisemmin..Että.monella naisella ei se raha asiassa taida ratkaista ollenkaan mutta varmaan löytyy muutamia jotka lähtevätkin rahan voimalla miehen matkaan..Nykyään ihmisiä löytyy joka kelkkaan ja välillä osa tekee yllätyspäätöksiäkin itseään kohtaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3770
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2762
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2290
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1799
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1540
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1512
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1399
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1261
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1204
    Aihe