Käytätkö mielelläsi tekoälysovelluksia?
Jos käytät, niin millaisiin asioihin sitä käytät? Työhön vai hupiin?
Vilkaisin oman chat gpt historian. Sieltä löytyi mm. aiheita otsikoilla: elämäntilanteen pohdinta, avioeron aiheuttaman surun ja vihan purkaminen terveellä tavalla, arvottomuuden tunne, viha ja katkeruus, autonomisen hermoston rauhoittaminen, rentoutumisharjoitukset, ryysyistä rikkauksiin eli taloudellisen hyvinvoinnin rakentaminen sijoittamalla, start up yrityksen perustaminen, rakkauden kielet, Trumpin politiikan vaikutus Suomen talouteen, Iranin sota, diplomi- insinööriksi monimuoto-opinnoilla yhteishaku 2026, uniapnea ja yölliset hengityskatkokset, ketoruokavalio 2 viikoksi suunnitelma, elektrolyytit ja ketoflunssan ehkäisy, suolistokaasujen vähentäminen 😂, K- vitamiini D-vitamiinin tueksi, niskajumi ja näköhäiriöt, sijoitusrahastot vai osakesijoittaminen, lyhytvuokrauksen edut vs. pitkäaikaisvuokraus, jääkaappi- ja pakastinkaappitarjoukset...
Oletko siirtynyt tekoälyaikaan?
Anonyymi-ap
3
117
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minun töitä ei voi tekoäly hoitaa. Toistaiseksi joudun ajattelemaan ja tekemään päätökset itse omilla aivoillani.
- Anonyymi00002
Kyllä olen käyttänyt tekoälyä.
Kaikkiin kysymyksiin olen saanut nopean vastauksen.
Suosittelen. - Anonyymi00003
Minulla on käytössä ilmaisversio. Se kyllä suoltaa välillä tuubaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708