Käytätkö mielelläsi tekoälysovelluksia?
Jos käytät, niin millaisiin asioihin sitä käytät? Työhön vai hupiin?
Vilkaisin oman chat gpt historian. Sieltä löytyi mm. aiheita otsikoilla: elämäntilanteen pohdinta, avioeron aiheuttaman surun ja vihan purkaminen terveellä tavalla, arvottomuuden tunne, viha ja katkeruus, autonomisen hermoston rauhoittaminen, rentoutumisharjoitukset, ryysyistä rikkauksiin eli taloudellisen hyvinvoinnin rakentaminen sijoittamalla, start up yrityksen perustaminen, rakkauden kielet, Trumpin politiikan vaikutus Suomen talouteen, Iranin sota, diplomi- insinööriksi monimuoto-opinnoilla yhteishaku 2026, uniapnea ja yölliset hengityskatkokset, ketoruokavalio 2 viikoksi suunnitelma, elektrolyytit ja ketoflunssan ehkäisy, suolistokaasujen vähentäminen 😂, K- vitamiini D-vitamiinin tueksi, niskajumi ja näköhäiriöt, sijoitusrahastot vai osakesijoittaminen, lyhytvuokrauksen edut vs. pitkäaikaisvuokraus, jääkaappi- ja pakastinkaappitarjoukset...
Oletko siirtynyt tekoälyaikaan?
Anonyymi-ap
4
246
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minun töitä ei voi tekoäly hoitaa. Toistaiseksi joudun ajattelemaan ja tekemään päätökset itse omilla aivoillani.
- Anonyymi00002
Kyllä olen käyttänyt tekoälyä.
Kaikkiin kysymyksiin olen saanut nopean vastauksen.
Suosittelen. - Anonyymi00003
Minulla on käytössä ilmaisversio. Se kyllä suoltaa välillä tuubaa.
- Anonyymi00004
Chatgpt tiivistää netistä löytyvää materiaalia, yhtälailla edelleen pitää itse harkita mitä ottaa tosissaan. Tekstin muodostuksessa se on kohtuullisen hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745