En varma oonko postannut tämän jo aiemmin??
Megadeth soittopuolella vie mut toisaalta metallican justice for all on niin suurta aivoherkkua että ihan sen levyn ansiosta rankkaan metallican megadethin edelle.
Molemmat on syyllistyneet pitkin uraansa välillä itsestäänselvyyksiin myös ettei ole muodostaneet aina omatyylisiä biisejä että on liikaa matkineet muita ja kierrättäneet ikäänkuin omia biisejään.
Megadethin rumpali vie aika selvästi metallican rumpalia. Lars ulrich (metallican rumpali) tosin justice for all levyllä näyttää kykynsä.
kumpi parempaa metallica vaiko Megadeth
Anonyymi-ap
1
116
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Dave Mustainen biiseistä tuli yleensä hyviä vasta Metallican "pöllittyä" ne. Pois lukien Countdown to Extinction -albumi ja muutamat kipaleet Youthanasialta.
Vain tanokit eivät tajua, että Lars Ulrich määritteli uudelleen koko hevirumpalointia halki Metallican 80-luvun levyjen ja on varmasti muutenkin pohjimmiltaan ihan hyvä ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527