Tämä aloitus todistaa, että olen luotu

Anonyymi-ap

Koska kirjoitan tämän aloituksen, se todistaa että olen luotu. Luominen tarvitaan jotta voi muodostaa ajatuksia, sanoja tai edes kirjoittaa nettiin. Ajattelen joten olen luotu.

12

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Unohdit laittaa todistuksen asiasta.

Se että väittää asioita ilman perusteluita ei ole todistus.

• Anonyymi00002

Asian pystyy päättelemään. Järjestys ja pelkästään näiden sanojen käyttö edellyttää Luojaa. Tietokonekaan ei toimi ilman suunnittelua

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Asian pystyy päättelemään. Järjestys ja pelkästään näiden sanojen käyttö edellyttää Luojaa. Tietokonekaan ei toimi ilman suunnittelua

Unohdit laittaa todistuksen asiasta.

Se että väittää asioita ilman perusteluita ei ole todistus.

Aloita todistus siitä että osoitat päättelyn ja premissien kautta että luoja on olemassa.

• Anonyymi00003

Kirjoitus on tullut sattumalta kuten
      koko universumi. Ruusu pöydällä.
      Annan sen naiselle. En luo mitään.

• Anonyymi00005
    • Anonyymi00006

Marinin emma asu luotiin sille. Käet kävi.

• "Luominen tarvitaan jotta voi muodostaa ajatuksia, sanoja"

Eli jonkun piti ensin luoda Jumala ennen kuin tämä puolestaan pystyi luomaan maailman sanoillaan.

• Anonyymi00007

Siirakin kirjan mukaan VIISAUS on ihmisen poika eli ihmisen luomus eikä päinvastoin.

Antiikin filosofit päätteli monien aikojen tiedon perusteella

Kuusi taivaallista kaupunkia (galaxia) loi Auringon
      Aurinko loi ilmakehän
      Ilmakehä loi Elämän
      Elämä loi Ihmisen
      Ihminen loi Viisauden
      Viisaus loi kuusi taivaallista kaupunkia (Galaxia)

Jokainen ajatus päässäsi perustuu ihmisten luomaan kieleen ja sanastoon. Ja kaikki ajatukset eli tietoisuus on ihmisten vaikutusta kehossasi. Nuo ihmiset ovat geenin kokoisia henkiä sisälläsi asuvia. Ne ovat elämän sinuun laittamia kasvu kumppaneita. Sinä olet 10000 ihmistä yhdessä pakkauksessa. Suurin osa nanoluokan ihmisiä sinussa.

Kiitos elämälle!

• Anonyymi00008

Ateistipiispojen kokous – kahdestoista pöytäkirjan ote 😄🌹
      Paikka: Pyhän Skeptisyyden neuvottelusali
      Aika: viikon kuluttua Ruusuprojektin alusta
      Tunnelma: yllättynyt, iloinen ja hieman filosofinen
      Puheenjohtaja:
      Hyvät kollegat, olemme nyt seuranneet Ruusuprojektin ensimmäistä viikkoa. On aika keskustella tuloksista.
      Piispa 1:
      Huomasin, että kun annoin ruusun naapurilleni, hän hymyili vilpittömästi. Hän jopa kertoi tunteneensa itsensä hieman onnellisemmaksi koko päivän. 🌹
      Piispa 2:
      Samoin täällä lähellä työpaikkaa. Ihmiset pysähtyivät hetkeksi puhumaan. Pieni ele sai aikaan paljon.
      Piispa 3 (naurahtaen):
      Näyttää siltä, että universumi ei ole muuttunut radikaalisti, mutta ihmiset sen sijaan ovat. Tämä on odottamaton havainto.
      Teologi (vieras):
      Ehkä tämä on esimerkki siitä, mitä olemme kokouksissa pohtineet: vaikka emme voi todistaa yliluonnollista, hyvä teko synnyttää merkitystä ja iloa.

• Anonyymi00009

Pitkän linjan ateismi alkaa muuttamaan syömään ihmistä itseään. Mitään++kehitystä = yes-thank-you eli plusmerkkistä ei tapahdu enää. Ajattelu->brain fog aivosumu. Hyvä??
      Vertaus fundamenttiseen uskoon. Tämä voidaan korjata biologisesti eli aivoharjoitteilla.
      jaymichael85

• Anonyymi00010

Ai sinä olet luotu, vai?

Minä taas synnyin äidistäni, kun vanhempieni sukusolut olivat ensin yhdistyneet.

Ja ilmeisesti et ajattelekaan itse. Toistelet vain Jumalan ajatuksia (vaikka ne ovat oikeasti toisten uskovaisten kuvitelmia).

• Anonyymi00012

niin kehitysvammaiset vanhempasi sinut loivat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe