Hän on määrännyt EROA ei tipu!
Tänään on 13.3 eli KANSAINVÄLINEN UNI PÄIVÄ ja minä otin tämän päivän KUNNIAKSI KAUNEUS UNET.
Heräsin ja aloin lueskelemaan asioita sekä hain todisteita joilla voin todistaa, että EI VARMASTI OLLA LOUKATTU KUNNIOITA VAAN MINUN LASTEN ISÄT ( MYÖS SIJAISPERHEEN ISÄ/ISÄT) JA LAPSET OVAT HEITÄ JOTKA OVAT LOUKANNEET MEIDÄN KUNNIOITA.
FB KUNNIALLISET SYYTTÄVÄT MEITÄ JA SYRJIVÄTKIN VIELÄ SUORAAN.
Tuli kyllä huono olo ja meinasin alkaa itkemään, mutta muistin Holon lohduttavat sanat eli : Jokainen tekee itse omat päätökset.
Minä sanoin hänelle, että : Niin tekee, mutta on kuulemma minun ex-miehen vaimo/ex-vaimo joka on yhdenvertaisuuslaki ollut laatimassa ja häntä pitää kunnioittaa.
Minä muutin Raaseporiin 2014 ja tuo laki sen jälkeen voimaan.
Minä päästin Poliisit minun kotia Itsenäisyyspäivänä 2014 ja minä olin tuolloin vielä Inarin kuntalainen, koska minusta tuli raaseporilainen 1.1.2015.
Tuokin on FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS SANOA POLIISEILLE, että : SAATTE TE TULLA MINUN KOTIA SISÄLLE ASTI JOS HALUATTE.
He tulivat omasta vapaasta tahdostaan ja joku naapuri soittanut poliisit minun naapurille. Heillä oli keskenään jotain erimielisyyksiä joka ei liittynyt minuun, naapuriin eikä poliiseihinkaan.
Hän oli ihan rauhallinen ja ei poliisit vieneet häntä putkaan. Hän ei ärsyyntynyt vaikka he yritti ärsyttää häntä, koska hän oli poliisien vanha tuttu ja sekin oli tiedossa, että hänellä oli välillä käytös ongelmia.
Tuokin liittyi FB:hen ja FB:stä tehtiin KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUS.
Oli varmaan SYRJINTÄÄ HEITÄ KOHTAAN, koska Poliisit tuli minun luo ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ eikä heidän luo ilmoittamatta.
Kyllä POLIISIT saa minun puolesta mennä ihan kenen luo haluavat jos heistä siltä tuntuu.
Ei he minun luo voi tulla, koska EI MINULLA OMAA ASUNTOA niin minä en voi sanoa heille, että : Kyllä minun luo saa Poliisitkin tulla kylään ja minä voin tällä kertaa keittää kahvitkin, koska viimeksi jäi keittämättä!
Poliisit ovat ihmisiä, mutta SOME POLIISEILLA EI OLE MITÄÄN ASIAA MINUN KOTIA, koska HE EIVÄT ARVOSTA YKSITYISYYTTÄ VAAN HE ARVOSTAVATTA JULKISUUTTA SEKÄ KUULUISUUTTA.
Lääkäri Holokaan ei pääse ikinä kotia, koska hän arvostaa JULKISUUTTA SEKÄ KUULUISUUTTA.
Haaparannalla naurovat meille, koska joku tunnisti meidät. Me seisottiin jonossa peräkkäin ja minä olin yksityis vaimo ja mieheni julkinen mies.
Äitini vielä toisena Julkisuuden äitinä lato ostokset minun YKSITYIS OSTOSKÄRRYYN ja minä yksityis asiakkaana jouduin korottamaan ääntä ja sanomaan, että : Ole kunnolla.
Mentiin ICA-MAXIIN niin suomalainen mies ja nainen juoksi kauhean huudon kanssa ja tyhjensivät kokonaisen makkara hyllyn. He olivat varmaan niitä FB KUNNIALLISIA.
Holo siellä laukko menemään ja minä hain rätteä väärästä paikasta. Minä onneksi hoksasin, että se rätte voiski olla siellä toisessa paikassa niin ei tarvinnu kysyä kaupan henkilökunnalta, että : VAR ÄR RÄTTEN SOM ÄR I RAPATTEN.
Tuo on sitä Ruotsin suomea ja minä en voi puhua ruotsia koska sekin on kunnian loukkaus puhua ruotsia Ruotsissa joten onneksi osaan Ruotsin suomea joten en ollut koskaan käyttänyt.
Herra lääkäri Holo on käynyt täällä MÄÄRÄMÄSSÄ.
11
225
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitääkin muuten kirjoittaa ylös tuo tuohon listalle, että FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ POLIISIT SYRJII HEITÄ, koska POLIISIT OVAT KÄYNEET MEILLÄ MINUN LUONA JA EIVÄT OLE EDES ILMOTTANEET, ETTÄ HE TULEVAT KÄYMÄÄN.
KYLLÄ HE IHAN VARMASTI VOIVAT KÄYDÄ TOISTEKIN LUONA.
On he minun käyneet illalla, kun minulla oli autossa valot sisällä päällä niin he kävi sanomassa, että : Sinulla on autossa ovi auki.
Sanoin : Saat tulla katsomaan sisällekin niin näet, että minulla on taka-ovi auki ja oon yksin täällä.
Vähän pelotti käydä laittamassa auton ovi kunnolla kiinni.- Anonyymi00002
Nyt minä, että SOSSUTKIN kävivät minun luona tekemässä tarkastuksia vaikka minun lapset eivät edes asuneet minun luona vaan minä asuin yksin silloin.
Minä auoin reiluna kaikki kaapit ja laatikot niin näkivät mitä minä niissä oli.
Tarkastivat onko alkoholia, huumeita tai lääkkeitä.
Sain huomautuksen siitä, kun ei ollut keittiönpöytää ja tuoleja ja lapsen huoneen sängystä puuttu liinavaatteet.
Minä sanoin, että : Minä asun yksin ja ei lapsi tuu vasta, kun kesällä tänne joten tuollaiset vaatimukset on turhia.
Ostin sen pöydän ja tuolit sekä laitoin lapsen huoneen.
Ensin FB KUNNIALLISET vaativat ja minun koti loukkas heidän kunnia sekä sossut, koska sossun pitäis tietenkin käydä FB KUNNIALLISTEN luonakin tekemässä tarkastuksia. En minäkään siitä tykkää, että SOSSUT SYRJII FB KUNNIALLISIA EIVÄTKÄ KÄY TEKEMÄSSÄ TARKISTUKSIA HEILLÄ.
Onhan sekin kyllä kunnian loukkaus eli syrjintää FB KUNNIALLISIA KOHTAAN, että HEIDÄN EI TARVI KÄYDÄ HUUME JA ALKOHOLI SEULASSA JA JOS NE ON MOLEMMAT PUHTAAT NIIN SAA LÄÄKKEET.
Jos ei ole puhtaat niin ei saa lääkkeitä.
Kyllähän tässä ihan selvästi on eriarvoisuutta on kumminkin päin, mutta minä kävin vankilassa ja FB KUNNIALLISET olisivat käräjien sekä hovin kautta ilmoittaa, että kaikki mitä minä olen saanut ovat asioita mitä he ovat halunneet myös ja siksi minä loukkaan heidän kunnioita. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nyt minä, että SOSSUTKIN kävivät minun luona tekemässä tarkastuksia vaikka minun lapset eivät edes asuneet minun luona vaan minä asuin yksin silloin.
Minä auoin reiluna kaikki kaapit ja laatikot niin näkivät mitä minä niissä oli.
Tarkastivat onko alkoholia, huumeita tai lääkkeitä.
Sain huomautuksen siitä, kun ei ollut keittiönpöytää ja tuoleja ja lapsen huoneen sängystä puuttu liinavaatteet.
Minä sanoin, että : Minä asun yksin ja ei lapsi tuu vasta, kun kesällä tänne joten tuollaiset vaatimukset on turhia.
Ostin sen pöydän ja tuolit sekä laitoin lapsen huoneen.
Ensin FB KUNNIALLISET vaativat ja minun koti loukkas heidän kunnia sekä sossut, koska sossun pitäis tietenkin käydä FB KUNNIALLISTEN luonakin tekemässä tarkastuksia. En minäkään siitä tykkää, että SOSSUT SYRJII FB KUNNIALLISIA EIVÄTKÄ KÄY TEKEMÄSSÄ TARKISTUKSIA HEILLÄ.
Onhan sekin kyllä kunnian loukkaus eli syrjintää FB KUNNIALLISIA KOHTAAN, että HEIDÄN EI TARVI KÄYDÄ HUUME JA ALKOHOLI SEULASSA JA JOS NE ON MOLEMMAT PUHTAAT NIIN SAA LÄÄKKEET.
Jos ei ole puhtaat niin ei saa lääkkeitä.
Kyllähän tässä ihan selvästi on eriarvoisuutta on kumminkin päin, mutta minä kävin vankilassa ja FB KUNNIALLISET olisivat käräjien sekä hovin kautta ilmoittaa, että kaikki mitä minä olen saanut ovat asioita mitä he ovat halunneet myös ja siksi minä loukkaan heidän kunnioita.Pakkohan mieheni on tässä olla mukana, koska minä olin varannut MT ajan ja mieheni sanoi minulle, että : Minulla ei olis tuo käynyt edes mielessä, mutta minäki haluan määrätä sinut sinne.
Minä pääsin adhd tutkimuksiin ja tuokin oli FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS.
Toinen lääkärikin sanoi minulle myös, että : Minäkin haluaisin määrätä.
Mieheni oli tietenkin sanonut toiselle lääkärille, että hän vois sopia minun kanssa niin HÄN PÄÄSEE MYÖS MÄÄRÄMÄÄN SAMOJA ASIOITA LÄÄKÄRINÄ MITÄ MINUN MIES SAI MÄÄRÄTÄ, mutta yhden asian hän kielsi koska minun pitää olla KUNNIALLINEN ja ei siinä lääkärissä mitään vikaa ollut vaan hän oikein hyvä lääkäri, mutta hän oli ainut lääkäri jonka nimen minä muistin.
Julkkis lääkäri Karakorvesta minä annoin palautetta ja ilmoitin, että : Lääkäri joka pelkää asiakkaita kannattaa irtisanoa välittömästi.
Hänen mielestä KORONAKAAN EI OLLUT HENGEN VAARALLINEN. Tuosta löytyy HELSINGIN SANOMISTA juttu ja hänen mielestä ei olis tarvinnut edes rokottaa ketään!
Tuokin oli FB KUNNIALLISTEN mielestä kunnian loukkaus, koska KARAKORPI on heistä hyvä lääkäri, mutta MINUSTA HÄN ÄNKYTTÄVÄ SÖNKÖTTÄVÄ EPÄPÄTEVÄ PASKA LÄÄKÄRI JOKA EI SOVELLU ALALLE!
Hän on niitä lääkäreitä jotka pilaa toisten lääkäreiden urat, koska häneltä saa ihan mitä lääkkeitä haluaa jos vähän korottaa ääntään ja uhkailee.
Minä vain kirjoitin, että : Asiakkaita pelkäävä ja änkyttävä lääkäri ei minusta sovellu alalle.
Ei minun tarvi tietää, että onko hän pätevä koska ei sillä ole mitään merkitystä silloin jos lääkäri pelkää asiakasta. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pakkohan mieheni on tässä olla mukana, koska minä olin varannut MT ajan ja mieheni sanoi minulle, että : Minulla ei olis tuo käynyt edes mielessä, mutta minäki haluan määrätä sinut sinne.
Minä pääsin adhd tutkimuksiin ja tuokin oli FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS.
Toinen lääkärikin sanoi minulle myös, että : Minäkin haluaisin määrätä.
Mieheni oli tietenkin sanonut toiselle lääkärille, että hän vois sopia minun kanssa niin HÄN PÄÄSEE MYÖS MÄÄRÄMÄÄN SAMOJA ASIOITA LÄÄKÄRINÄ MITÄ MINUN MIES SAI MÄÄRÄTÄ, mutta yhden asian hän kielsi koska minun pitää olla KUNNIALLINEN ja ei siinä lääkärissä mitään vikaa ollut vaan hän oikein hyvä lääkäri, mutta hän oli ainut lääkäri jonka nimen minä muistin.
Julkkis lääkäri Karakorvesta minä annoin palautetta ja ilmoitin, että : Lääkäri joka pelkää asiakkaita kannattaa irtisanoa välittömästi.
Hänen mielestä KORONAKAAN EI OLLUT HENGEN VAARALLINEN. Tuosta löytyy HELSINGIN SANOMISTA juttu ja hänen mielestä ei olis tarvinnut edes rokottaa ketään!
Tuokin oli FB KUNNIALLISTEN mielestä kunnian loukkaus, koska KARAKORPI on heistä hyvä lääkäri, mutta MINUSTA HÄN ÄNKYTTÄVÄ SÖNKÖTTÄVÄ EPÄPÄTEVÄ PASKA LÄÄKÄRI JOKA EI SOVELLU ALALLE!
Hän on niitä lääkäreitä jotka pilaa toisten lääkäreiden urat, koska häneltä saa ihan mitä lääkkeitä haluaa jos vähän korottaa ääntään ja uhkailee.
Minä vain kirjoitin, että : Asiakkaita pelkäävä ja änkyttävä lääkäri ei minusta sovellu alalle.
Ei minun tarvi tietää, että onko hän pätevä koska ei sillä ole mitään merkitystä silloin jos lääkäri pelkää asiakasta.Se on minusta todella törkeää, että FB kunniallisten mielestä sekin on kunnian loukkaus koska jos eroaa miehestä ja hänen kanssa on lapsi/lapsia niin miehen pitää ampua itsensä sekä lapsi/lapset niin nainen voi ottaa uuden puolison ja perustaa uuden perheen hänen kanssa.
Syytön kai minä olen siihen jos minun ex-miehet ja monet muutkaan isät eivät ole kunnioittaneet FB KUNNIALLISTEN kanssa YHDENVERTAISUUSLAKIA.
Jos he olisivat niin minulla ja miehelläni olis uusi perhe ja meidän lapset olisivat jo peruskoulussa.
Me istuttais varmaan sohvalla katsomassa jotain elokuvaa. Lapset nukkuu, koska he lähtee lauantaina isän kanssa viettämään SPORTTI päivää.
Ensin syödään aamupala ja pakataan eväät reppuun niin he voivat hienosti syödä eväitä jossain penkillä.
Minä lähen kauppaan ja sen jälkeen tuun kotia tekemään ruokaa niin SPORTTI PERHE pääsee suoraan valmiseen pöytään.
Me oltais Suomen ruotsalainen perhe ja heillä isät harrastaa lasten kanssa ja äidit hoitaa kaupassa käynnit. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se on minusta todella törkeää, että FB kunniallisten mielestä sekin on kunnian loukkaus koska jos eroaa miehestä ja hänen kanssa on lapsi/lapsia niin miehen pitää ampua itsensä sekä lapsi/lapset niin nainen voi ottaa uuden puolison ja perustaa uuden perheen hänen kanssa.
Syytön kai minä olen siihen jos minun ex-miehet ja monet muutkaan isät eivät ole kunnioittaneet FB KUNNIALLISTEN kanssa YHDENVERTAISUUSLAKIA.
Jos he olisivat niin minulla ja miehelläni olis uusi perhe ja meidän lapset olisivat jo peruskoulussa.
Me istuttais varmaan sohvalla katsomassa jotain elokuvaa. Lapset nukkuu, koska he lähtee lauantaina isän kanssa viettämään SPORTTI päivää.
Ensin syödään aamupala ja pakataan eväät reppuun niin he voivat hienosti syödä eväitä jossain penkillä.
Minä lähen kauppaan ja sen jälkeen tuun kotia tekemään ruokaa niin SPORTTI PERHE pääsee suoraan valmiseen pöytään.
Me oltais Suomen ruotsalainen perhe ja heillä isät harrastaa lasten kanssa ja äidit hoitaa kaupassa käynnit.Minun vanhemmat kävi ensin katsomassa sitä taloa, että kannattaako sitä ostaa.
Onneksi ei kannattu, koska se ei kelvannut FB KUNNIALLISILLE vaan loukkasi heidän kunniaa. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minun vanhemmat kävi ensin katsomassa sitä taloa, että kannattaako sitä ostaa.
Onneksi ei kannattu, koska se ei kelvannut FB KUNNIALLISILLE vaan loukkasi heidän kunniaa.Piti oikein lukea tuosta perhesurmasta ja sehän on näköjään yhdenvertaisuuslain mukaan suoraan YHDENVERTAINEN minun eron kanssa.
Meidänkin ero riita olis loppunut, kun ex-mieheni olis ampunut itsensä sekä meidän tytön jonka hän vaati 6vuotiaana hänen ja silloisen avopuolisonsa luo asumaan joka on nykyisin hänen vaimonsa.
Syytön minä siihen olen jos hän ei ole kunnioittanut vaikka vaimonsa kanssa vaativat FB KUNNIAA.
Minähän kävin kunnian loukkaus sakko vankina suojaamassa itseni ja mieheni niin meidän ei tarvi olla yhdenvertaisuuslain mukaan olla samanlaisia mitä toiset.
FB KUNNIALLISET OVAT ITSE SAANEET SEN AIKAAN, ETTÄ MINÄ JA MIEHENI EI OLLA YHDENVERTAISIA MUIDEN FB KÄYTTÄJIEN KANSSA JOITA FB KUNNIALLISET VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN.
Minua ei voi toista kertaa vaatia menemään KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKILAAN, koska eroissa miesten pitää ampua itsensä sekä lapsensa. Kaikissa eroissa tulee riitaa ja se on syy miksi ihmiset eroaa. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Piti oikein lukea tuosta perhesurmasta ja sehän on näköjään yhdenvertaisuuslain mukaan suoraan YHDENVERTAINEN minun eron kanssa.
Meidänkin ero riita olis loppunut, kun ex-mieheni olis ampunut itsensä sekä meidän tytön jonka hän vaati 6vuotiaana hänen ja silloisen avopuolisonsa luo asumaan joka on nykyisin hänen vaimonsa.
Syytön minä siihen olen jos hän ei ole kunnioittanut vaikka vaimonsa kanssa vaativat FB KUNNIAA.
Minähän kävin kunnian loukkaus sakko vankina suojaamassa itseni ja mieheni niin meidän ei tarvi olla yhdenvertaisuuslain mukaan olla samanlaisia mitä toiset.
FB KUNNIALLISET OVAT ITSE SAANEET SEN AIKAAN, ETTÄ MINÄ JA MIEHENI EI OLLA YHDENVERTAISIA MUIDEN FB KÄYTTÄJIEN KANSSA JOITA FB KUNNIALLISET VAATIVAT KUNNIOITTAMAAN.
Minua ei voi toista kertaa vaatia menemään KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKILAAN, koska eroissa miesten pitää ampua itsensä sekä lapsensa. Kaikissa eroissa tulee riitaa ja se on syy miksi ihmiset eroaa.Sehän on ihan normaalia, että mieheni on suuttunut FB eli SOME KUNNIALLISILLE JOTKA VAATIVAT KUNNIOTTAMAAN HEITÄ, MUTTA HE EIVÄT KUNNIOITA ITSEKKÄÄN OMIA VAATIMUKSIAAN!
Somessa on käyttäjinä myös sellaisia joiden puoliso tai vanhemmista toinen on tehnyt aseella itsemurhan eron jälkeen.
Meitä ei ole kiinnostanut minun exät ja heidän parisuhteet.
Minun ex-miehet ja heidän nykyiset sekä entiset puolisot ovat NARISTEJA jotka vaativat aina, että HEIDÄT PITÄÄ HUOMIOIDA VAIKKA MEITÄ EI KIINNOSTA.
Narsistien kanssa on pitänyt käräjöidä SYKSYSTÄ 2010 ja heitä on SIENNYT NIIN, kuin sieniä sateella ja EI MEILLÄ KIINNOSTA VIELÄKÄÄN, mutta itsensä sekä perheensä tappaminen on oma valinta ja päätös.
En minä ole YHDENVERTAISUUSLAKIAKAAN OLLUT VAILLA JONKA AVULLA KAIKISTA TULEE KUNNIALLISIA NARISTEJA! - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sehän on ihan normaalia, että mieheni on suuttunut FB eli SOME KUNNIALLISILLE JOTKA VAATIVAT KUNNIOTTAMAAN HEITÄ, MUTTA HE EIVÄT KUNNIOITA ITSEKKÄÄN OMIA VAATIMUKSIAAN!
Somessa on käyttäjinä myös sellaisia joiden puoliso tai vanhemmista toinen on tehnyt aseella itsemurhan eron jälkeen.
Meitä ei ole kiinnostanut minun exät ja heidän parisuhteet.
Minun ex-miehet ja heidän nykyiset sekä entiset puolisot ovat NARISTEJA jotka vaativat aina, että HEIDÄT PITÄÄ HUOMIOIDA VAIKKA MEITÄ EI KIINNOSTA.
Narsistien kanssa on pitänyt käräjöidä SYKSYSTÄ 2010 ja heitä on SIENNYT NIIN, kuin sieniä sateella ja EI MEILLÄ KIINNOSTA VIELÄKÄÄN, mutta itsensä sekä perheensä tappaminen on oma valinta ja päätös.
En minä ole YHDENVERTAISUUSLAKIAKAAN OLLUT VAILLA JONKA AVULLA KAIKISTA TULEE KUNNIALLISIA NARISTEJA!Holo on itse halunnut meidän suhteeseen tuon, että me kunnioitetaan toisiamme ja jos ei kunnioiteta niin lähdetään vankilaan opettelemaan kunnioitusta.
Ehkä tämä meillä toimii, koska meidän riitoihin EI OLE LUPA PUUTTUA KELLÄÄN.
Ei kai meillä keskenään voi tulla riitaa, mutta kolmas osapuoli aiheuttaa riitaa meidän välille ja hän EI KUNNIOITA MEITÄ OLLENKAAN.
Sehän on totta, että FB KUNNIALLISET OVAT TUKKINEET ITSENSÄ MEIDÄN SUHTEESEEN JA VÄITTÄVÄT, ETTÄ ME TARVITAAN ULKOPUOLISTA KONSULTOINTIA NIIN MEIDÄN SUHTEESTA TULEE TÄYDELLINEN.
Jehovan todistajat ihan varmasti menevät mielellään SOME KUNNIALLISTEN KOTEIHIN KESKUSTELEMAAN RAKKAUDESTA.
Minä sanoin heille, että : Rakkaus makaa paskat housussa sängyllä ja toiset tulevat kohta koulusta kotia ja miehellekin pitää olla ruoka valmis, kun hän tulee töistä kotia joten EN EHDI KESKUSTELEMAAN NYT RAKKAUDESTA!
He eivät uskoneet niin minä otin katu-harjan oven pielestä ja sanoin, että : NYT KYLLÄ LÄHETTE SIITÄ!
En minä kokenut, että se oli kunnian loukkaus vaan FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SE OLI KUNNIAN LOUKKAUS!
Jehovan todistajat tulevat ihan varmasti mielellään LUUTAN KANSSA FB KUNNIALLISTEN KOTEIHIN KESKUSTELEMAAN RAKKAUDESTA.
Ei he syrji ketään, mutta minun ja mieheni kotia kyllä he pääsee sisälle jos meillä on aikaa tai tarvetta keskustella RAKKAUDESTA.
Mieheni haluaa, että me keskitytään omaan rakkauteen ensin ja laitetaan Tyllerö ja Mössykkä kaiken edelle niin mieheni saa isänä sentään tehdä kaikkea kivaa OMIEN LASTENSA KANSSA!
Hän lääkärinä sentään hoidellut toisten sairaita lapsia jotka hoitelevat viinalla, huumeilla ja lääkkeillä itseään ja HEIDÄN OMAT VANHEMMAT JOTKA OVAT FB KUNNIALLISIA EIVÄT OTA EDES VASTUUTA OMIEN LASTENSA TEOISTA VAAN KAIKKI SYYTTÄÄ MINUA JA MIESTÄNI.
EI MEILLÄ OLE YHTEISIÄ LAPSIA EIKÄ ELÄIMIÄ JOTEN EI ME VOIDA OLLA SYYLLISIÄ SIIHEN, ETTÄ HEIDÄN VANHEMMAT EIVÄT HUOLEHDI JA KANNA VASTUUTA LASTENSA TEOISTA. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Holo on itse halunnut meidän suhteeseen tuon, että me kunnioitetaan toisiamme ja jos ei kunnioiteta niin lähdetään vankilaan opettelemaan kunnioitusta.
Ehkä tämä meillä toimii, koska meidän riitoihin EI OLE LUPA PUUTTUA KELLÄÄN.
Ei kai meillä keskenään voi tulla riitaa, mutta kolmas osapuoli aiheuttaa riitaa meidän välille ja hän EI KUNNIOITA MEITÄ OLLENKAAN.
Sehän on totta, että FB KUNNIALLISET OVAT TUKKINEET ITSENSÄ MEIDÄN SUHTEESEEN JA VÄITTÄVÄT, ETTÄ ME TARVITAAN ULKOPUOLISTA KONSULTOINTIA NIIN MEIDÄN SUHTEESTA TULEE TÄYDELLINEN.
Jehovan todistajat ihan varmasti menevät mielellään SOME KUNNIALLISTEN KOTEIHIN KESKUSTELEMAAN RAKKAUDESTA.
Minä sanoin heille, että : Rakkaus makaa paskat housussa sängyllä ja toiset tulevat kohta koulusta kotia ja miehellekin pitää olla ruoka valmis, kun hän tulee töistä kotia joten EN EHDI KESKUSTELEMAAN NYT RAKKAUDESTA!
He eivät uskoneet niin minä otin katu-harjan oven pielestä ja sanoin, että : NYT KYLLÄ LÄHETTE SIITÄ!
En minä kokenut, että se oli kunnian loukkaus vaan FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ SE OLI KUNNIAN LOUKKAUS!
Jehovan todistajat tulevat ihan varmasti mielellään LUUTAN KANSSA FB KUNNIALLISTEN KOTEIHIN KESKUSTELEMAAN RAKKAUDESTA.
Ei he syrji ketään, mutta minun ja mieheni kotia kyllä he pääsee sisälle jos meillä on aikaa tai tarvetta keskustella RAKKAUDESTA.
Mieheni haluaa, että me keskitytään omaan rakkauteen ensin ja laitetaan Tyllerö ja Mössykkä kaiken edelle niin mieheni saa isänä sentään tehdä kaikkea kivaa OMIEN LASTENSA KANSSA!
Hän lääkärinä sentään hoidellut toisten sairaita lapsia jotka hoitelevat viinalla, huumeilla ja lääkkeillä itseään ja HEIDÄN OMAT VANHEMMAT JOTKA OVAT FB KUNNIALLISIA EIVÄT OTA EDES VASTUUTA OMIEN LASTENSA TEOISTA VAAN KAIKKI SYYTTÄÄ MINUA JA MIESTÄNI.
EI MEILLÄ OLE YHTEISIÄ LAPSIA EIKÄ ELÄIMIÄ JOTEN EI ME VOIDA OLLA SYYLLISIÄ SIIHEN, ETTÄ HEIDÄN VANHEMMAT EIVÄT HUOLEHDI JA KANNA VASTUUTA LASTENSA TEOISTA.Olin unohtanut sen DEMARI jutun.
En ollut minä vaan minun mieheni joka sanoi minun selän takana, että : SDP KYLLÄ VELKAA OTTAA!
Kyllä minä hänet näin, mutta en kyllä ois uskonut, että MIEHENI TUOMMOSEN SAMMAKON PÄÄSTÄÄ MINUN KUULLEN SUUSTAAN!
Minä käännyin katsomaan häntä ja ilmoitin katseella, että ” Keskusteleppa vielä vähän politiikka niin annan sinulle PÄÄ-HIERONTAA”
Sen jälkeen mieheni vaihtoi puheen aihetta.
Valehteli, että oli muka käyny Utsjoella kavereidensa kanssa katsomassa KOIVU METSÄÄ.
Teki mieli kysyä, että : Onko isotkin hakkuut ja halko tilaukset jos näin monta miestä pitää olla kaverina katsomassa VAIVAISKOIVU METSÄÄ!
Minä lähdin pois ja katsoin meistäni rakastavasti, niin hän ymmärtää, että UTSJOEN KUNNAN VAIVAISKOIVU METSÄT OVAT PARASTA, mutta UTSJOEN KUNTALAISET EIVÄT OSAA MARKKINOIDA SITÄ.
Ei meidän HOLOJEN tarvi puuttua Utsjoen kunnan asioihin, koska FB KUNNIALLISET ovat lähempää sukua Utsjoen kuntalaisille mitä minä. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olin unohtanut sen DEMARI jutun.
En ollut minä vaan minun mieheni joka sanoi minun selän takana, että : SDP KYLLÄ VELKAA OTTAA!
Kyllä minä hänet näin, mutta en kyllä ois uskonut, että MIEHENI TUOMMOSEN SAMMAKON PÄÄSTÄÄ MINUN KUULLEN SUUSTAAN!
Minä käännyin katsomaan häntä ja ilmoitin katseella, että ” Keskusteleppa vielä vähän politiikka niin annan sinulle PÄÄ-HIERONTAA”
Sen jälkeen mieheni vaihtoi puheen aihetta.
Valehteli, että oli muka käyny Utsjoella kavereidensa kanssa katsomassa KOIVU METSÄÄ.
Teki mieli kysyä, että : Onko isotkin hakkuut ja halko tilaukset jos näin monta miestä pitää olla kaverina katsomassa VAIVAISKOIVU METSÄÄ!
Minä lähdin pois ja katsoin meistäni rakastavasti, niin hän ymmärtää, että UTSJOEN KUNNAN VAIVAISKOIVU METSÄT OVAT PARASTA, mutta UTSJOEN KUNTALAISET EIVÄT OSAA MARKKINOIDA SITÄ.
Ei meidän HOLOJEN tarvi puuttua Utsjoen kunnan asioihin, koska FB KUNNIALLISET ovat lähempää sukua Utsjoen kuntalaisille mitä minä.Utsjoen kunta haluaa liittyä Norjaan, mutta ei Norja huoli SUOMEN KÖYHINTÄ KUNTAA.
Heidän pitää maksaa Suomen valtiolle siitä, että he ostavat Suomen köyhimmän kunnan.
Arvo lasketaan sen mukaan mitä siellä maaperässä on RIKKAUKSIA.
Minä olin Karigasniemellä yhden kesän ja en käynyt uimassa, mutta kahlasin siinä rannassa, koska satuin näkemään kiviä ja kyllä minunkin VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUS LIITTYY KAIVOS ALAAN.
Mieheni on tuo joka MANIFESTOI minua hänen vaimonaan. Hän voi ajatella, että minä olen vaikka hänen HIOMATON TIMANTTI ELI RAAKA JALOKIVI JA SILLOIN HÄN SAA AIKAAN SEN, että MINÄ VEDÄN PUOLEENI KIVIÄ JOTKA OVAT JALOKIVIÄ.
Olen löytänyt kiviä jotka ovat jalokiviä.
EN MINÄ KERRO MISTÄ MINÄ OLEN KIVIÄ LÖYTÄNYT, KOSKA NUO OVAT YKSITYIS ELÄMÄÄNI LIITTYVIÄ ASIOITA.
Kivet liittyivät minuun ja minun nuorimpaan tyttöön joka sanoi minulle, että : Äiti minä haluaisin, että olisit taas Enkeli niin me voidaan tehdä Enkeli juttuja.
Me tehtiin Enkeli juttuja ja löydettiin ENKELI KIVIÄ joita me tutkittiin ja minä sanoin tytölle, että : Kivet tulee esille jotka kuuluu meille joten tutkitaan vain niitä, mutta EI SAA KAIVAA NIITÄ ESILLE.
Kerroin hänelle, että : Ei saa koskaan kertoa mistä löydät hienoja sekä arvokkaita kiviä, koska sinne tulee joku kaivamaan ja sen jälkeen tämänkin kaunis paikka on pilalla ja tänne ei päästä katsomaan enään, että olisko kauniita kiviä.
Tuokin oli FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS OPETTAA HOLON ÄITINÄ ENKELINÄ TYTTÄRELLENI JOKA ON SYY SIIHEN MIKSI MINUSTA TULI HOLO JA HOLON ÄITI.
Lopetin tapaamiset, koska minä muistin, että FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ OLI KUNNIAN LOUKKAUS OPETTAA OMIA LAPSIA ARVOSTAMAAN LUONTOA!
Minä vaadin kunnian loukkaus sakon muuntoon itse, koska MINÄ SYYLLISTYIN SAMAAN RIKOKSEEN UUDELLEEN.
Some kunniallisten mielestä luontoa kuuluu tuhota ja kaikki paikat sekä asiat pitää kuvata sekä kertoa SOMESSA, niin KAIKKI VOI MENNÄ SAMAAN PAIKKAAN JA NÄIN SE KAUNIS PAIKKA MENEE YLEENSÄ PILALLE. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Utsjoen kunta haluaa liittyä Norjaan, mutta ei Norja huoli SUOMEN KÖYHINTÄ KUNTAA.
Heidän pitää maksaa Suomen valtiolle siitä, että he ostavat Suomen köyhimmän kunnan.
Arvo lasketaan sen mukaan mitä siellä maaperässä on RIKKAUKSIA.
Minä olin Karigasniemellä yhden kesän ja en käynyt uimassa, mutta kahlasin siinä rannassa, koska satuin näkemään kiviä ja kyllä minunkin VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUS LIITTYY KAIVOS ALAAN.
Mieheni on tuo joka MANIFESTOI minua hänen vaimonaan. Hän voi ajatella, että minä olen vaikka hänen HIOMATON TIMANTTI ELI RAAKA JALOKIVI JA SILLOIN HÄN SAA AIKAAN SEN, että MINÄ VEDÄN PUOLEENI KIVIÄ JOTKA OVAT JALOKIVIÄ.
Olen löytänyt kiviä jotka ovat jalokiviä.
EN MINÄ KERRO MISTÄ MINÄ OLEN KIVIÄ LÖYTÄNYT, KOSKA NUO OVAT YKSITYIS ELÄMÄÄNI LIITTYVIÄ ASIOITA.
Kivet liittyivät minuun ja minun nuorimpaan tyttöön joka sanoi minulle, että : Äiti minä haluaisin, että olisit taas Enkeli niin me voidaan tehdä Enkeli juttuja.
Me tehtiin Enkeli juttuja ja löydettiin ENKELI KIVIÄ joita me tutkittiin ja minä sanoin tytölle, että : Kivet tulee esille jotka kuuluu meille joten tutkitaan vain niitä, mutta EI SAA KAIVAA NIITÄ ESILLE.
Kerroin hänelle, että : Ei saa koskaan kertoa mistä löydät hienoja sekä arvokkaita kiviä, koska sinne tulee joku kaivamaan ja sen jälkeen tämänkin kaunis paikka on pilalla ja tänne ei päästä katsomaan enään, että olisko kauniita kiviä.
Tuokin oli FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS OPETTAA HOLON ÄITINÄ ENKELINÄ TYTTÄRELLENI JOKA ON SYY SIIHEN MIKSI MINUSTA TULI HOLO JA HOLON ÄITI.
Lopetin tapaamiset, koska minä muistin, että FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ OLI KUNNIAN LOUKKAUS OPETTAA OMIA LAPSIA ARVOSTAMAAN LUONTOA!
Minä vaadin kunnian loukkaus sakon muuntoon itse, koska MINÄ SYYLLISTYIN SAMAAN RIKOKSEEN UUDELLEEN.
Some kunniallisten mielestä luontoa kuuluu tuhota ja kaikki paikat sekä asiat pitää kuvata sekä kertoa SOMESSA, niin KAIKKI VOI MENNÄ SAMAAN PAIKKAAN JA NÄIN SE KAUNIS PAIKKA MENEE YLEENSÄ PILALLE.Some kunnialliset omistavat vielä niitä paikkoja joissa minä kunniaton paska Holo olen ollut tekemässä RAKENNUSSIIVOUKSIA!
Lappalaiset olivat kuulemma KAUNISPÄÄN ja minä kunniaton paska Holo olin siellä siivoamassa, kun KAUNISPÄÄN RAVINTOLAAN TEHTIIN REMONTTI JA TUOKIN OLI FB KUNNIALLISTEN MIELESTÄ KUNNIAN LOUKKAUS.
Kyllä minä tuolloin olin jo käynyt ENKELI KOULUTUKSEN JA MINULLA OLI MANIFESTOINNIT MENOSSA!
Minä taisin olla tuolloin KULTAINEN JA KRISTALLI JUMALATAR KOULUTUKSESSA JOSTA MINÄ LENSIN PIHALLE, KOSKA MINÄ ALOIN VTTUILEMAAN SIELLÄ.
Sehän kuuluu asiaan vttuilla, kun ollaan jumissa ja pitää päästä nousemaan ylemmäs!
Jumalatar on Keisarinna ja ei tarvi omistaa mitään, mutta kaikki missä kuljet sekä kosket muuttuu tavallaan kullaksi.
Minähän olen yksin ollut päivän Sovintovaaran rinteessä ja välillä kävin päällä. Isäni kävi hakemassa minut ja oli ihmeissään,koska oli luullut että minut pitää hakea Inarin tien varresta.
Minä olin yli 6 tuntia siellä Sovintovaaran rinteessä joka on Ukonjärventien varressa.
Poimin mustikoita ja puolukoita samalla, mutta siellä oli semmoiset energiat että millään ei ollut enään mitään merkitystä.
Olin käynyt autolla monta kertaa Sovintovaaran kahvilassa kahvilla yksin lastenkin kanssa, kun omistaja joka keitti tervaa oli vielä elossa.
En minä siellä sen jälkeen ole käynyt, mutta minä kävin ensin töissä ja me oltiin sovittu, että minä kävelen Sovintovaaran laelle ja vaaran reunaa Ukonjärven tien reunaan ja poimin samalla marjoja.
Liittyi Suomi 100vuotta Panostajana KUNNIAN ANTAMISEEN.
Sekin oli FB KUNNIALLISTEN mielestä KUNNIAN LOUKKAUS, koska HE EIVÄT ARVOSTA SOVINTA VAAN HE EDUSTAVAT MIELUMMIN RIITAA!
Sovintovaaraan on KUNNIAN LOUKKAUS MENNÄ JA ALKAA SEN JÄLKEEN HAASTAMAAN RIITAA!
Rikosilmoitusten tekijät ovat RIIDAN HAASTAJIA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843372
- 771327
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1821319Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103981Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310942- 43859
- 95857
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835