Käytän enää ulkohuusia

Niin ku tiedätte, tulee tietokoneelle mainoksia. Niin tossa oli vessan pytty, jossa oli pieni putken pätkä, joka ruiskuttaa sun persille vettä. Ja sen jälkeen kuivaus puhallin. Että mikä voikaan olla epämielyttävämpää!

No olihan jo 80 luvulla raikas wc. Eli se yhdistettiin keskuspölyimuriin. Niin ei tullu hajuja. Mutta millanen oli istua, kun imuri veti koko ajan. Siis sieltä säiliöstä, niin sillon se otti siis sieltä reunan alta mistä vesi tulee. Että oli tuulista istua ja aika nopeesti poistukin markkinoilta.

7

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä pesen aina erikseen, suihkussa käyn pesemässä.

• Juu, niin on hyvä. Menee turhan automaattiseksi, jos vessatkin toimii tietokone ohjauksessa.

• JeroP kirjoitti:

Juu, niin on hyvä. Menee turhan automaattiseksi, jos vessatkin toimii tietokone ohjauksessa.

Eikö vesipesu vessanpöntöt eikö ole noissa Aasiamaissa ihan arkea.
        Ne voi olla hyvin kehittyneitä ehkä se puhallus voi olla hyvä tai huono. En tiedä kun ei ole kokemusta peppupyyhkellä kuivaus säästää ihan paperia.

• valtakunta kirjoitti:

Eikö vesipesu vessanpöntöt eikö ole noissa Aasiamaissa ihan arkea.
        Ne voi olla hyvin kehittyneitä ehkä se puhallus voi olla hyvä tai huono. En tiedä kun ei ole kokemusta peppupyyhkellä kuivaus säästää ihan paperia.

No frankfurtin messuilla näitä näin ekan kerran jo vuosia sitten. Siks yllätyinkin, kun nyt tollanen mainos tähän näytölle ilmesty.

Mutta tosiaan, mä jonkin verran teknologiaa pelkään. Enkä ihan kaikkee niiden käsiin antas.

• JeroP kirjoitti:

No frankfurtin messuilla näitä näin ekan kerran jo vuosia sitten. Siks yllätyinkin, kun nyt tollanen mainos tähän näytölle ilmesty.

Mutta tosiaan, mä jonkin verran teknologiaa pelkään. Enkä ihan kaikkee niiden käsiin antas.

Persuus on varmasti on nyt turvattu kun teknologia jätti ei tiedä kuinka usein käy istunnolla. 😅

• JeroP kirjoitti:

Noh mutta kiinakin pistää rajlle androideja voisi uskoa että se ymmärtää suojautumisen päälle paljon.

• JeroP kirjoitti:

Se teknologia pelotta niin muutenkin minuakin sen vuoksi se on oma suojelija mikä on seuraava projekti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      3019
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      41
      2854
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2473
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      46
      2195
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2054
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1830
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1739
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1590
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1513
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26